Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
a new girl//stella// privat EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
a new girl//stella// privat EmptyTors 25 Apr 2024, 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
a new girl//stella// privat EmptyTors 25 Apr 2024, 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
a new girl//stella// privat EmptyOns 24 Apr 2024, 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
a new girl//stella// privat EmptyMan 22 Apr 2024, 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
a new girl//stella// privat EmptyMan 22 Apr 2024, 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
a new girl//stella// privat EmptyMan 22 Apr 2024, 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
a new girl//stella// privat EmptyLør 20 Apr 2024, 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
a new girl//stella// privat EmptySøn 14 Apr 2024, 07:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Jake
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Sasha
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Renata
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Celenia
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Lenore
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Genevira
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Katrina
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Lori
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 
Edgar
a new girl//stella// privat Voteba13a new girl//stella// privat Voteba14a new girl//stella// privat Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

a new girl//stella// privat

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

a new girl//stella// privat Empty a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012, 23:48

tid lidt over 22,05
O folk der danser
V mørket og regne
P et par jeans og en t-shirt
Arason sad nede i den ende ende af diskoteket og holdte øje med væsnerne
han kiget op for at få øje på nogen han kendte men nej der var ingen han kendte han
sad med sin øl og tog en tår af den imens han undersøgte danse gulvet med øjne fra der hvor han sad han tog en til slurk af øl og kiget over mod baren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012, 23:52

Stella kom ind i sin sorte læder dragt, og bestilte en stærk martinie. hun så på alle de han køn der var, og så på de sølle der dansede. hun tømte sin drink i en mundfuld og gik hen og satte sin hjelm på et bord. "Hugger du den, er du død fister" sagde hun til en, og lynede så benene op på sin leder dragt, så den blev en læder kjole.

Hun begyndte at danse og og så de fyre som bare stirrede. Hun lynede sin læder dragt mere og mere op. Hun morede sig altid med sit job som stripper, men de gamle kunder var ved at være kedelige for hende, kunne der ikke snart komme frisk kød på bordet. En som der ville betale mere for at hun strippede, istedet for de små penge andre gav hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012, 23:59

Arason kunne godt høre at der var en masde folk der bare pifte effter hende og bare stod og stiret han fattede dem ikke hvorfor gik de ikke bare ned på en stripper klub så Arason tømte den i en mundfuld og gik op for at spørge effter en ny en og da ´tjener havde givet ham den lagde arason penge på bordet i det han gik ned igen og satte sig ved det samme bord imens han bare kiget ned i bordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:02

svage" sagde stella. allemænd kendte hende, stripperen Midnight Moon, som hun blev kaldt. "Tør Du ikke blive fister, har du aldrig set en stripper slå sig løs" grinede Stella, og dansede op af en af de fyre som piftede. hun gled ned af manden og stoppede så med at danse, hun ville ikke danse før de smed penge i hendes hjelm. "Vil I se mere af mig, må i frem med tegnebøgerne drenge, før smider jeg ikke tøjet" sagde Stella og gik hen og fik en martinie mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:07

da han høret hende sigde det begyndte han at grine effter og ha tømt ølen han gik op til baren og satte sig der men ende det var der en af mænde der ikke ville finde sig i at han blive grinet af han slog ud mod Arason med alle den kraft han havde men Arason undgik ledt slaget og lavet et flyve sparke lide i hans mave manden knækket sammen og alle vendte tilbage til hvad de havde gange i Arason fandt hans cigratere fra hans lomme og tændte en i det han begyndte med at ryge den da den var færdig begyndte han med sin nye øl og kiget sig igen omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:10

hey, må jeg få en smøg, jeg kan ligesom ikke have en pakke på mig i den her dragt vel, jeg skal nok betale dig på en måde" sagde stella og tog en tår af sin martinie. hun viftede lidt med sit ene ben, imens hun drak sin martinie. Hun trængte meget til at ryge, men hun kunne jo ikke have sine smøger på sig når hun var i sin læder dragt. Hun så på ham, og syntes han var morsom, over den måde han var. den type kunne hun nu godt lide

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:17

han kiget over på hende og fandt en smøg frem i det han også tændte den imens han gav hende den " du skylder mig" svarde Arason og tog en nye tår af hans øl imens han kiget ud mod danse gulvet og vendte sig med blikket på ølene over mod hende i det han gav hende smøgene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:25

Tak du, mit navn er Stella Midnight, men mændene her omkring kender mig som Midnight Moon, den eneste der kan tænde den alle, bare ved at jeg danser" sagde hun og tog imod en smøg. hun tog den i munden og fik den tændt. hun tog et stort syg og pustede røjen i hoved på en mand som kom lidt for tæt på. "Tænk at nogen gør alt for at se en kvinde krop" sagde hun og tog en sug mere. "Hvordan ønsker du tilbage betalingen mr....." sagde hun og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:33

"du kan bare kalde mig ulvevind" svarde han og tænkte sig om hvordan der skulle være betalining han smilte lidt for sig selv i det han ikke kunne komme i tanke om noget så det sisdte han sagde var "din addres" han gav hende et skævt smil "du kan da ikke tænde alle mænd og drenge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:36

hun tog en blok der lagde og skrev sin adresse ned. "Mellem 20 og 22 og jeg der næsten aldrig, men ellers kan man altid fange mig der" sagde hun og rev papiret af blokken og gav ham adressen. "Så du vist den føste, ellers bliver mænd tændte af mig" sagde hun og tog et sug af sin cigaret.

Hun så på ham og pustede røjen i hoved på ham og lukkede sin læder dragt, så det var en hel dragt istedet for en kjole. Hun tog sin hjelm og lagde de penge som lagde i den, over i en pung som hun havde med sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:45

"nå da så er jeg da spicel" grinte han og sendt hende et frækt blik "i det hun havde pustede røg i hovedet af ham "nå men hva skal du så nu" sagde han med et lille frækt smil på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:48

finde en der kan ordne min kværk, den gider ikke starte, hvilket er irreterende," sagde hun og tømte sit glas. "Hvad med dig ulv" sagde hun og grinede. hun havde vist drukket det sidste ret hurtigt. "Nå men hyggeligt at møde dig" sagde hun og gik mod døren. "Måske mødes vi igen" sagde hun frækt og kækt. hun åbnede døren og gik hen til den motorcykel der stod udenfor. Hun lagde sig på jorden og gik igang med at ordne dens kæde, som var sprunget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:55

han fulgte effter hende der var nu noget spænde med hende han stod nu få meter fra hende "skal du ha hjælpe med den" sagde han lidt frækt og drilende til hende i det han satte sig ned på det ene knæ for at se på kæden som hun allerde gjorde han sendte hende et kækt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 00:58

gider du lige, " sagde hun og donkede hoved ind i kæden. hun tog et lommetørklæde og tørrede olie af sit ansigt. "Kæden er sprunget, og tenrøret er røjet, og de butikker hvor jeg kan få delene er lukket nu, PIS!" sagde hun rasende og rejste sig og satte sig på sædet. "Så må jeg trække den hjem, jeg hader når folk piller ved den" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 09:03

"kan jeg godt forstår" svarde han med et smil til hende i det han gik over mod hende "skal jeg trække den for dig stella" det sisdte sagde han med et smil han havde ikke andet at gi sig til den her aften han sendte hende et frækt smil i det han spurgte hende om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 09:25

hvad er du ude på?" sagde hun og så på ham. af hvad hun havde lært, så var drenge kun søde, hvis de ville i kanen med hende. hun tog den knækkede kæde af og tørrede olie af sine hænder. "Jeg må hjem, jeg skal være klar til atarbejde imorgen" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 09:36

"hey jeg skal nok hjælpe dig og jeg er ikke ude på noget" han ville ikke i kande med hende i nu han sendt hende et sødt smil i det han kiget over mod hende og begyndte at gå effter hende når hun ville gå afsted han sendte hende et lille smil igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 13:18

okay, så vælger jeg at tro på dig" sagde hun og smilede. hun tog en pose op af sin motorcykel taske. "Kender du et sted, hvor jeg kan skifte om" sagde hun og så på ham. hun ville gerne i noget mere løst tøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 13:22

"ja jeg kender et lillehus ikke så langt her fra hvor man kan gå ind og klæde om" svarde han hende og sendte hende et nyt smil i det han vente på om hun var klar han kiget sig hurtige over skulderne og vente sig så mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 13:26

jeg kan jo ikke køre på den, og jeg trænger til et bad og at komme i andet tøj" sagde hun og så forførende på ham. hun kørte forførende en hånd ned af hans hals. "Vil du vise mig hen til det hus, vil du ikke nok" sagde hun forførende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 13:33

han smilte og nikket til det i det han viste hende hen til en af hans skjule steder det var en stor lejligehed som gik helt op til toppen af et tårn hvor man så kunne se hele byen fra han åbente døren og viste hende ind i det han selv sætte sig ned i sofaen og kiget ud af vinduet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 13:38

hun tog sin læderdragt af foran ham og skiftede om til en smuk silke kjole. hun pakkede dragten ned i sin taske og løsnede sit hår og uglede det lidt, så hendes krøller kom frem. hun så på ham og smilede. "Måske burde jeg gøre dig til min lille slave" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 13:42

"glem det jeg er ikke nogens slave jeg er en leder af en gruppe så jeg kan ikke være en slave samtidig" svarde Arason og kiget på hende da hun havde fået sit tøj på igen han sendte hende et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 13:43

alle mænd kan blive en kvindes slave" sagde hun og tog et par hvide højhælede sko på. "Nogen er nemme, andre er ikke, og hvorfor ville du enlig have min adresse" sagde hun og tog et sjal i sin taske og lagde det over sine arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012, 13:47

"så er jeg en undtaglse og grunde til jeg ville ha din addres fordi hvis vi skulle måske blive venner på et tidspunket" svarde han i det han sendte hende et smil i det han vendte blikket mod hende igen og sendte hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new girl//stella// privat Empty Sv: a new girl//stella// privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum