Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
nice to meet you agian (Adriana) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
nice to meet you agian (Adriana) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
nice to meet you agian (Adriana) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
nice to meet you agian (Adriana) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
nice to meet you agian (Adriana) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
nice to meet you agian (Adriana) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
nice to meet you agian (Adriana) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
nice to meet you agian (Adriana) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
nice to meet you agian (Adriana) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Jake
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Sasha
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Renata
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Genevira
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Celenia
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Lenore
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Katrina
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Lori
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 
Edgar
nice to meet you agian (Adriana) Voteba13nice to meet you agian (Adriana) Voteba14nice to meet you agian (Adriana) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

nice to meet you agian (Adriana)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:22

S-Gaderne
T-15.24
O-lidt mennesker og sådan
P-en lang ærmet trøje og et par smarte bukser og sko
V-et meget normalt vejr ikke for koldt ikke for varmt


Zankuji kom roligt gående gennem gaderne da han ikke rigtig skulle skønne sig at komme nogen steder hen, han mere eller mindre kede sig lige nu da han ikke havde set nogen af dem han kendte længe.
Han kiggede rundt mens han bare gik der for sig selv og puttede sine hænder ned i sine lommer og gik bare vider, han kunne ikke rigtig tænke på så meget lige nu da han ikke viste hvor han sådan havde sine tanker henne lige nu og her men det fandt han nok ud af.
Han så rundt og slappede bare af og så dem der havde nogen og snakke med og alt det hvorfor var han alene på en dag som denne her den var jo perfekt til at kunne lave noget med nogen venner og sådan.
Han stoppede kort op og slappede lidt af og kiggede rundt og gav sig så til at gå igen mens han gav sig til at gå igen bare sådan roligt og linede en der ikke skulle nå noget som helst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:27

Adriana stod og ryddede lidt op i den butik hun havde arvet, hun havde ikke åben den dag fordi hun skulle organisere tingene og købe nye ting ind, så der var helt lukket. Der var lys derinde, men det blev snart slukket da Adriana gik ud med armene fulde af varer der skulle smides ud fordi de var blevet for gamle. Hun gik ind i en person der kom gående, hun tabte alle varene ned på jorden og blev nød til at samle det hele op igen. "Se dig dog for!" Lød det vredt for hende, hun var ikke altid så venlig som hun var over for nogen.

//Det er Zankuji hun går ind i:)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:32

Han stoppede op og gik et eller to skridt tilbage da han mærkede en der gik ind i ham og tog sig lidt til hovedet da der var noget der havde ramt ham men om det var fra den anden person var han ikke på, han stod lidt "i lige måde du"sagde han til det den anden person sagde og havde ikke lidt haft tid til at lytte ordenligt til stemmen for han havde lukket øjne så han kunne ikke se hvem det var og han følte sig lidt svimmel for det kunne sagtens ha været en anden der havde kaste noget i samme øjeblik og sådan.
Han havde lidt ondt i hovedet nu men det var ikke så slemt igen og roligt slappede han bare af "når jeg får nok en bule nu"sagde han roligt til sig selv og kiggede ikke på personen men lidt rundt for at se om der var andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:37

Adriana samlede tingene op igen og vendte ikke blikket på ham der havde gået ind i hende. Hun ville faktisk ikke kigge på ham eller noget, hans stemme lød bekendt men blev overdøvet af sælgerne der gik amok for at få solgt deres varer. "Det var dig der gik ind i mig fjols." Adriana var måske ikke hel fair, men hun blev hurtig vred så det var ikke noget nyt. "Får du en bule, det var da synd for dig. Måske skulle du gå til lægen." Adriana lød bekymret men det var tydeligt at høre det var falskt, hun gik hen til en skraldespand bag hendes butik og smed tingene ud, dernæst kom hun tilbage for at finde en ting hun havde overset. Adriana kunne kun se baghovedet af personen der gik ind i hende, så hun kunne ikke se hvem det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:41

Han lyttede nu mere til hvad personen sagde da han blev mere fokuseret på personen "Adriana"sagde han roligt og glemte alt om sin bule og vente sig om mod hende da hun jo nu var bag hende og så bare på hende "tak for at kalde mig for et fjols"sagde han og kiggede bare på hende.
Han var nok et fjols en gang i mellem men dog ikke hele tiden så vidt han viste af, han så på hende og slappede bare af og havde talt tydeligt nok til at hun ville kunne høre ham og sådan noget.
Han ventede på svare fra hende fra hende af og ville se hendes reaktion på at han havde sagt hendes navn og sådan noget der og var bare rolig og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 0:25

Adriana var opmærksom på en sælger der skreg for at få kunder til, det gav over hovedet ikke mening for hende, at man sådan råbte og skreg for at få kunder. Adriana så over mod personen hun havde haft et sammenstød med, sagde hendes navn. Hun kunne nu se hvem det var, hvilket fik hende til at fortryde hendes raseri anfald. "Undskyld jeg blev lidt vred, jeg har en dårlig dag og så er min lunte kort. Du er ikke et fjols." Adriana sendte ham et akavet smil, hun ville aldrig have gjort det hvis hun vidste det var ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 0:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "altså dårlige dage kan vi skam alle ha og når jeg tak for sidst søde"sagde han roligt og gik hen til hende "er der noget jeg kan hjælpe med så må du jo sige til"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil.
Han kiggede roligt på hende "men hvis jeg er et fjols så håber jeg lidt på at jeg er dit fjols for det var dig der kalde mig det"sagde han med et stille grin og så på hende med et smil på sine læber.
Han så sig rundt "hold da mund med alt det råben fister det lige før man kan være på månen og høre dig stadig"sagde han til fjæset af sælgeren og man kunne høre at han ikke gad høre på dem der råbte sådan op og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 8:47

Adriana var glad for han var forstående, hun sendte ham et bredt smil og gik hen for at kramme ham. Han var altså bare dejlig. "Selv tak." Hun trak sig væk fra ham igen og så ned på pakkenmed kiks hun havde i hånden, hun skulle bare lige smide det ud og hen at købe flere ting, ikke noget der krævede så meget. "Ellers tak jeg skal bare lige have smidt ting ud og købe nogle nye ting." Adriana så smilende på ham da han spurgte om han var hendes fjols. "Nej, nej. Du er jo ikke et fjols. Så du kan ikke være mit fjols, vel?" Adriana prøvede lidt at komme uden op forpligtelsen i det spørgsmål, så hun svarede jo egentlig ikke rigtig på spørgsmålet. "Vil du med ind i min butik, hvor der ikke er så meget larm?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 9:18

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på læber og krammede hende igen og sådan noget "okay så jeg ikke et fjols"sagde han roligt og lyttede til hvad hun sagde og sådan noget, og smilte roligt til hende.
Han så på hende med et smil og nikkede roligt "ja vil jeg meget gerne søde for gider ikke høre på de markedes mænd og sådan som de råber"sagde han roligt og så på hende med et smil og ventede bare på at de skulle gå der ind og sådan, for han havde selv en lidt kort lunte i dag som hun havde og sådan.
Han slappede roligt af og lænede sig hen til hendes øre "du ser godt ud søde"hviskede han roligt og slappede bare af og smilte roligt til hende og mente alt hvad han sagde til hende og det viste hun sikkert også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 9:40

Adriana tog fat i hans hånd og førte ham hen imod butikken. Hun var glad for det han sagde, det var altid rart med koplimenter. "Den er ikke så stor, men jeg har et baglokale vi kan sidde i." Hun åbnede butikken og gik derind sammen med ham, hun viste ham ikke rigtig rundt, der var ikke så meget at se så det var ikke rigtig værd at vise ham det. Hun sendte ham et smil. "Det var min farfars butik." Adriana førte ham med ud bagved hvor der var et par stole og et lille bord. Ikke noget særligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 10:07

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik med hende og sådan og kiggede rundt da de var der inde "Nej men den kan blive stor når du først kommer i gang søde"sagde han roligt og kiggede hende i øjne og kunne godt lide og se hendes øjne og slappede bare af.
Han så på hende "søde jeg vil være ærligt for tror jeg er faldet for dig men du har det nok ikke lige på samme måde"sagde han roligt og så på hende med et stille og roligt smil på sine læber og satte sig roligt ned og kiggede bare på hende, han så på hende og viste ikke hvad hun ville sige til det han lige havde sagt til hende og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:24

Adriana sendte ham et smil, hun havde haft butikken i tre år, men hun havde ikke rigtig brugt så meget tid på butikken som hun kunne. "Ja, det håber jeg da. Jeg skal bare bruge lidt mere tid på den end jeg gjort." Adriana sattesig ned i en stol og nkkede mod den anden stol. Adriana lyttede til det han sagde, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hun havde det ikke på samme måde, men hvordan skulle hun lige få det sagt. Hun så ned i bordet og prøvede at finde ud af hvad hun skulle sige. "Jeg knytter mig ikke til folk så hurtigt, så jeg har det ikke på samme måde. Men det kan være det kommer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:30

Han kiggede på hende og nikkede stilled og roligt til hende og ja det tog da på ham at hun ikke havde det på samme måde og sådan noget og slappede bare af mens han sad der "det går nok for ja føler nu selv at jeg ikke er værd og ja elske"sagde han roligt og sad bare der og kiggede på hende og for det meste var hans selvtillid nede og andre gange ikke.
Han så på hende og slappede bare af og kiggede på hende *kommer tror jeg ikke på*tænkte han for sig selv og slappede bare af og havde ikke rigtigt mere og sige lige på det tidspunkt der og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:59

Adriana så op på ham, han var værd at elske. Det var bare ikke hende der skulle elske ham, ikke endnu i hvert fald. "Bare fordi jeg ikke har det på samme måde er der andre der vil det, du må ikke give op. Tro mig, jeg er ikke det værd." Adriana ville ikke have han havde det dårligt på grund af hende, det ville hun ikke finde sig i. Hun vendte blikket mod jorden igen, hun havde det ikke godt med at hun sårede ham, hvis hun altså havde gjort det. Hun følte sig som en heks, virkelig bare en heks.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:06

Han kiggede på hende "rolig søde det går nok for jeg er jo den jeg er folk må bare tage mig som jeg er eller lade mig være"sagde han roligt og satte stolen over ved siden af hende og kiggede på hende "jeg kan lide dig men at det ikke er omvendt det noget jeg må leve med og det så det jeg må bare komme mig over det jo"sagde han roligt og lagde en arm om hende "men jeg bare glad for at se dig igen"sagde han roligt og slappede bare af og så på hende med et smil på sine læber.
Han så på hende og lagde sit hovede mod hendes og smilte roligt "du er nu dejlig bare som en veninde man kan ha det sjovt og hyggeligt med"sagde han roligt og mente ikke bare det med sex men ellers og det var dejligt nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:38

Adriana var glad for han ikke var helt ødelagt, for så ville hun også være helt ødelagt. Men venner lød fint, det var nok også bedst hvis hun lære at hun godt kunne knytte sig til andre uden de blev taget fra hende. Hun lagde sig hen over bordet og så på ham. "Har du lyst til noget at drikke, spise?" Hun blev nød til at være venlig mod ham, når nu hun havde afvist ham. Hun følte sig rigtig elendig fordi hun havde afvist ham, eller ikke helt der var vel stadig en mulighed for dem i fremtiden, men ikke sådan lige med det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "er ikke sulten eller noget søde"sagde han roligt og så bare på hende "du virker lidt anspændt vil du ha noget massage søde du kunne godt trænge til bare og slappe af"sagde han med et smil på sine læber og slappede af.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og nussede hende på ryggen og så på hende og slappede roligt af og sådan noget sammen med hende og alt det.
Han kiggede rundt også på hende igen og slappede roligt af og havde ikke noget mere og sige og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 19:11

Adriana lagde sig længere ind over bordet, hun havde faktisk brug for massage, men hun ville ikke være besværlig. "Det behøver jeg ikke, ellers tak." Hun smilte, selvom han ikke kunne se det, hun nød hans selskab, men hun frygtede stadig han lagde mere i det end hun gjorde, hun følte sig faktisk lidt usikker i hans selskab, hvis nu hun sagde eller gjorde noget der opmuntrede ham ville han måske tro hun havde skiftet mening, det ville bare ikke være godt hvis hun fik ham til at tro noget forkert. Adriana rejste sig hurtigt op, hun gik hen til væggen og sendte ham et akavet smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 19:17

Han kiggede på hende "hva sker der"spurgte han da han så hun var smuttet over til væggen og sådan noget og det undrede han sig over for han havde vel ikke gjort noget forkert eller havde han, han var ikke helt sikker lige nu men han blev roligt siddende og sådan.
Han så på hende og slappede bare roligt af og kiggede på hende for der var ikke rigtig andet og se på og sådan noget, roligt så han lidt rundt også på hende igen og smilte bare til hende og sådan og havde ikke noget at sige lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 19:29

Adriana sukkede, hun måtte da ligne et nervevrag eller sådan noget. Hun satte sig ned så hun sad op af væggen. "Det er bare mig der er noget galt med. Du skal ikke bekymre dig om det." Adriana skjulte sit ansigt i hendes hænder, hun var virkelig irriteret på sig selv fordi hun var så langt ude at hun ikke engang kunne holde ud at være i rum med andre længere. Hun så kort op på ham, men kunne ikke holde blikket rettet mod ham længe uden at føle sig modbydelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 19:33

Han så på hende "altså jeg kan skam bare gå hvis du vil ha det søde"sagde han roligt og kiggede på hende for han ville da ikke være her hvis det var ham der var noget med men det lod det ikke til men alligevel så var der noget men hvad det kunne han ikke sætte sig fast på eller noget.
Han så på hende og slappede roligt af og havde ikke ret meget mere og sige til hende eller noget og slappede bare helt af og sad næsten helt afslappet på stolen og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:02

Adriana rystede på hovedet, det var ikke noget med ham at gøre. Det var bare hende, men hun måtte nok finde ud af hvem hun var helt selv. "Det er ikke noget med dig. Jeg skal bare have tankerne væk fra det her. Vil du med i byen?" Adriana vidste ikke om han var til den slags, men hun havde virkelig brug for at tænke på noget andet end hendes liv. Hun rejste sig op og så afventende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:15

Han kiggede på hende "med i byen jo hvorfor ikke"sagde han roligt og rejste sig roligt op og gik så ud af forretningen og slappede bare stille og roligt af og ventede på at hun skulle komme her ud til at og sådan noget, så de kunne komme rundt i byen og sådan noget.
Han ventede roligt og slappede bare af og sådan og havde ikke det vilde og sige lige nu men han viste heller ikke lige om han skulle sige noget eller om han ikke skulle for han havde ikke noget i tankerne og sådan.
Han så rundt også på hende *hun har det viste ikke godt med sit liv eller noget i den still*tænkte han for sig selv og slappede roligt af og ville ikke sige noget lige nu og her for han ville mene det ikke var et godt tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:26

Adriana gik ud af butikken og låste døren bag sig. Hun ville blive ret fuld, men kun for at glemme alle hendes tanker. "Så hvor skal vi starte?" Hun var egentlig ret ligeglad, så hun ville lade ham bestemme, der ville ske nogle ret vilde ting når hun blev fuld, hun ville begynde at danse og måske også andre ting hvis hun altså kunne få sig selv til at drikke et par drinks før hun var beruset nok til at hun ikke rigtig bestemte selv længere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kom"sagde han roligt og gav sig til at gå, efter hans mening havde hun nu brug for at slå sig løs og han mente virkelig løs og sådan.
Han gik hen mod et diskotek og blev lukket ind sammen med hende og så på hende med et smil på sine læber "når skal vi få os noget at drikke"sagde han roligt og gik op til bare og bestilte dem nogen nogen shots og havde en hel bakke og satte sig ned til et bord med dem og så på hende "bare drik søde"sagde han roligt og slappede bare roligt af og drak et par stykker og så på hende med et smil og kunne nu selv holde til en del alkohol og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum