Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Jake
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Sasha
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Renata
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Genevira
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Celenia
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Lenore
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Katrina
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Lori
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 
Edgar
nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba13nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba14nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

nice to meet you agian (Adriana)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 15:25

Adriana fulgte efter ham hen til et diskotek, hun kendte godt de fleste diskoteker der var omkring hende, hun havde været på de fleste men ikke særlig mange gange. Hun satte sig ned ved et bord da hun var kommet ind. Hun holdte blikket rettet mod Zankuji, de andre på diskoteket skræmte hende en smule, så hun ville helst ikke se på dem. Hun åndede lettet op da han kom ned med nogle shots, så kunne hun snart slå sig løs. Hun tog et shot og bundede det, derefter tog hun et andet og bundede også det. Så måtte hun lige holde en pause for ikke at gå kold med det samme, men alkoholen var gået hende til hovedet, så man kunne godt mærke og se det på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 16:26

Han kiggede på hende og slappede roligt af *mon hun har godt af det her*tænkte han roligt og tog et og drak det roligt og slappede bare af godt nok ville han slå sig løs med hende, men det var bare om de begge kunne holde til det og sådan noget der.
Han så på hende og slappede bare roligt af og havde ikke noget imod hun drak som hun gjorde for det var hende der måtte styre det og sådan noget, det ville han ikke bestemmer eller noget for han følte på hende at hun havde bare brug for at komme til at slå sig løs og ha det sjovt og det ville han da godt hjælpe hende med og det hele.
Han så på hende "hygger man sig"spurgte han roligt og så på hende og ventede roligt på at hun ville sige noget til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 19:53

//Jeg tager lige en tilfældig fyr med i emnet.//

Adriana lukkede sine øjne kort, det var måske ikke så smart at drikke to lige i træk. Hun rejste sig op og støttede til bordet. "Jeg.. Vand.." Hun blev nød til lige at få noget vand for at kunne holde det ud, hun blev nød til at få lidt andet end alkohol indenbords. Hun gik op til baren, dog men en noget usikker gang. "Har du vand?" Fik hun taget sig sammen til at spørge om.

En fyr havde kigget meget på Adriana, han var dog kun interesseret i hende fordi han havde set hun var blevet fuld, han gik hen til hende og stilte sig meget tæt op af hende. "Hej smukke, har du ikke lyst til at lave noget sammen med mig. Der er et rum lige herinde." Han tog fat i hendes arm og fik hendes opmærksomhed, derefter lagde han en pille ned i hendes vand der kunne slå hende bevidstløs på ingen tid, den blev langsomt opløst i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:03

Han kiggede på hende og så at hun gik op i baren og slappede roligt af, men dog havde han det ikke godt med at hun gik der op alene så roligt rejste han sig op og gik roligt efter hende og stod lidt fra hende.
Han kiggede på hende og på denne her mand som var ved hende *han er da vist ude på noget*tænkte han roligt og så at der var noget over det vand som ikke så helt rigtig ud. Han gik stille og roligt hen til dem "hvad har du gang i vil du udnytte hende bare fordi hun har fået noget at drikke"sagde han halv sur og fik manden væk fra hende og vente sig om mod hende "Adriana tror du skal bede om noget nyt vand"sagde han og kiggede på hende og slappede bare af og håbede ikke på at mande ville prøve på mere lige nu og her.
Han så på hende og gik hen til hende og ville bare ja hvad kunne man kalde det passe på hende for hun var jo let og få opmærksomheden fra og sådan noget der eller det lod det til at det var.

//okay XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:13

Adriana trak sig lidt væk fra manden, bare fordi hun var fuld var hun ikke naiv. Hun så derefter over på Zankuji der lige pludselig var oppe ved hende. Hun forstod ikke helt hvorfor han ikke ville have hun skulle drikke vandet, hun havde brug for det hvis hun skulle klare sig igennem natten. "Men jeg er tørstig." Hun tog glasset op i hånden, men ventede lidt med at drikke. Hun vendte sig op mod manden og stak glasset op i ansigtet på hende. "Du har ikke nogen chance med mig. Så glem det der" Sagde hun og sank glasset igen, hun satte glasset op mod hendes læber og åbnede munden.

Manden trak sig lidt tilbage da Zankuji kom op til dem, han kunne dog ikke lade vær med at provokere dem lidt, ingen skulle konfrontere ham og slippe godt fra det. Han gik uden om Zankuji og gik over til Adriana for at skubbe lidt til glasset så hun fik vandet ind i munden før Zankuji kunne nå at gøre noget. "Prøv at se hvad du vil gøre ved hende nu." Sagde han og gik ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:30

Han kiggede på Adriana og gik hen til hende efter at manden var gået og det hele og roligt lagde han en arm om hende og kiggede på hende "Hvordan har du det Adriana"sagde han roligt og kiggede bare på hende før han fik hende ført tilbage til der hvor de sad og sådan.
Han kiggede på hende og tænkte bare det her var noget der var hans skyld eller sådan noget han var nemlig ikke sikker på hvad der var i vandet og sådan noget og slappede roligt af og ventede bare.
Han så på hende med et smil på sine læber og ville bare hjælpe men det lod bare til at der gik mere galt og sådan noget, han sad der med hende og ventede roligt og så bare på hende og viste ikke hvad han skulle gøre og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:38

Adriana så på Zankuji med et sløret syn. "Var det vand?" Hun havde lidt på fornemmelsen det nok var vodka eller noget andet alkohol i stedet for. Hun satte sig ned og prøvede at få styr på sig selv, men hun følte sig meget mere fuld end hun burde være. "Jeg er svimmel." Hun prøvede at få fat i Zankuji, men hun kunne ikke nå det før hun faldt bevidstløs om på jorden, ikke nok med at hun besvimede næsten hver gang hun havde et syn, men nu også bare fordi hun var fuld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:44

Han kiggede på hende *det var ikke godt*tænkte han for sig selv og fik hende op i sine arme og gav sig til at bære hende hjem til der hvor hun boede for selvom der nok var lidt vej så ville hun sikkert ikke vågne sådan lige forløb lige og sådan noget der og fik hende bare hjem og sådan.
Han fandt hendes nøgle til hendes hjem selvom det var lidt svært og sådan men det lykkedes ham og han håbede på at hun ikke blev sur på ham over at han bare gjorde sådan, han lagde hende på hendes sofa hvor de var sidst de var hjemme ved hende og kiggede på hende "Adriana vågn op vil du ikke nok"sagde han og kiggede på hende og havde det skidt med det her lige nu.
Han ville bare hjælpe og nu lå hun der og ja var bevidstløs og det hele så det gik jo bare rigtig godt og sådan noget *møg*tænkte han bare hele tiden i sit hovede og kunne ikke andet end at vente og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:55

Adriana var helt væk, hun bemærkede slet ikke at hun blev løftet eller at hun var hjemme i en sofa. Hun lå bare i sofaen og prøvede at kæmpe sig tilbage, men det var ikke så let. Hun kunne ikke gøre hvad hun ville fordi hun var så langt væk i bevidstheden. Hun var der, men alligevel ikke. Hun vendte sig og faldt ned på gulvet, hvilket gjorde at hun vågnede. Hun blev dog liggende fordi hun stadig havde det elendigt. "Hvad skete der?" Fik hun fremstammet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:03

Han kiggede på hende "du fik noget vand hvor en mand puttede noget i som gjorde at du besvimede og nu er du hjemme ved dig selv"sagde han roligt til hende og rakte hende hånd "vil du op fra gulvet af søde"spurgte han roligt og kiggede på hende og slappede bare af og viste ikke hvad han lige skulle gøre nu her.
han så på hende og slappede roligt af og ventede på at hun ville sige noget til ham og sådan noget
Han så på hende "så jeg hjalp dig hjem ved at bære dig og sådan"sagde han roligt til hende og slappede af mens han ventede på at hun skulle tage hans hånd så hun kunne komme op igen fra gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:17

Adriana blev nærmest vred, hvem fanden troede ham fyren lige han var? Hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige, hun var målløs, det skete meget sjældent men hun følte sig utrolig udnyttet. Adriana vendte sig om så hun bedre kunne se ham. "Tak, fordi de hjalp mig hjem. Men jeg tror bare gerne jeg vil være alene nu. Det er lidt meget at håndtere. Undskyld." Hun tog imod hans hånd og rejste sig fra gulvet. Hun lagde armene om ham i et kram, bare for at vise hvor glad hun egentlig var for det han havde gjort. Hun ville sikkert være blevet udnyttet endnu mere hvis han ikke havde været der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 21:32

Han kiggede på hende "Okay søde og så lidt"sagde han og krammede hende tilbage og rejste sig op "men så vil jeg smutte"sagde han roligt og gav sig til at gå ud af udgangen og kiggede på hende og slappede bare af og sådan og åbnede for gøre og gik roligt ud fra hendes hjem af og sådan noget.
Han gik roligt hen af gaderne og ja han havde ikke mere han skulle nu havde han lige håbet på at de skulle ha haft hygget sig på diskoteket og sådan, men så var der jo den mand som gjorde at det hele blev ødelagt og sådan noget.
Han så rundt og gik bare vider og viste ikke hvor han skulle gå hen af og hvor han skulle gøre af sig selv lige nu og her og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 12:41

//Slut?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 12:43

//ved ikke op til dig Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 12:47

//Okay//

Adriana vidste ikke helt om hun ville gøre det hun havde i planerne, det ville måske være rigtig ondskabsfuldt, men hun ville jo gerne gøre det. Hun gik hen imod døren og åbnede den, Zankuji var allerede nået et godt stykke væk fra hendes hus. Hun smækkede døren i bag sig og satte i løb efter ham, hun havde planlagt nøje hvad hun ville sige og gøre, men hun vidste ikke hvordan han ville reagere på det, ligemeget hvad ville hun gøre det. Hun håbede bare ikke han ville blive vred på hende.

//Undskyld det blev så kort, men det vil bare fungere bedre med Zankujis reaktion først Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 13:05

Han gik stille og roligt og nåede frem til en lille frugt butik og købte sig et æble og gik så vider med sine tanker og sådan, roligt spiste han af æblet og viste ikke hvad han skulle gøre lige nu og her, han havde ikke et sted han bare kunne tage hen og være med sine tanker og den slags.
Han gik bare der og havde en masse tanker og hørte ikke at der var nogen på vej efter ham og sådan noget der, men hvis der var måtte personen jo nok komme op til ham på et tidspunkt og sådan for han havde ikke lige i tankerne om at stoppe bare sådan op lige nu, for han turde ikke vænne sig om for man viste ikke hvad der var bag en.

//okay//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 13:14

Adriana havde lidt håbet han stoppede, men fordi han ikke gjorde det måtte hun sætte farten op og nå hen til ham. Hun gik forbi hans venstre side og stoppede op foran ham. Hun sagde ikke noget, sendte ham bare et smil og stilte sig op på tæer, så højt hun kunne for at nå hans læber i et lidenskabligt kys, hun trak sig væk fra ham kort efter, hvordan skulle hun så lige forklare det hun havde haft i tankerne. "Det her betyder ikke vi er sammen, eller at jeg føler det samme som dig, men jeg kan heller ikke bare se dig som en ven lige nu. Kan vi bare være en flirt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 13:49

Han stoppede roligt op og kiggede på hende før hun kyssede ham og sådan noget og hørte på hvad hun havde og sige til ham og sådan "en flirt er okay for mig søde"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil.
Han så på hende "hvad skal der så ske nu her"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af og sådan noget.
Han stod med et æble i sin hånd og sådan noget *flirt kan jeg da leve med lige nu*tænkte han for sig selv og slappede bare roligt af og sådan, mens hun stod der og kiggede på hende og sådan.
Han så rundt og så på hende "kæft jeg skal da snart ha fundet mig et sted og bo"sagde han roligt og så på hende med et stille og roligt smil på sine læber og havde stadig følsen af hendes læber på sine og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 16:06

Adriana tænkte lidt over hvad de skulle finde på, de kunne vel gå ned på en anden klub, så skulle hun måske ikke drikke så meget lige til at starte med. "Vi kan gå i byen igen, hvis du vil?" Hun så undskyldende på ham, hun var ked af han ikke havde et sted at bo. "Hvis du vil kan du bo hos mig, et stykke tid. Jeg arbejder somme tider længe i butikken og så kan du have huset for dig selv, eller komme hen i butikken hvis du vil det. Jeg har det ikke godt med at du ikke har et sted at være." Hun tog fat i hans hånd og ventede på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:34

Han kiggede på hende "hvis du ikke bliver for fuld for kan jo ikke passe på dig hele tiden eller kan jeg"sagde han med et smil på sine læber og holde hende i hånden da hun havde taget den og tænkte stille og roligt "hmm vil jeg meget gerne søde det vil jeg sætte meget pris på at jeg må men hvor skal jeg sove henne og sådan"sagde han roligt og kiggede på hende.
Han var ikke den der ville kræve noget af folk de måtte jo bestemme når det var deres hjem og ikke hans, men han ville så heller ikke behandles som skidt men det ville han nok heller ikke blive ved hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 17:44

Adriana sendte ham et bredt smil. "Ja, dt kan du måske godt, men så skal du også holde øje med mig, jeg får en masse energi når jeg er fuld." Adriana begyndte at gå lidt, hun havde overvejet at få brug i hendes farfars værelse igen, men hun vidste ikke helt om hun kunne. Det var på en måde et fredet område. "Jeg har to soveværelser, men det ene vil jeg helst gerne holde fredet, så der ikke er andre der kommer der. Men der er mit værelse og stuen. Vi kan godt finde ud af noget." Hun vidste ikke helt hvad han helst ville, det var vel op til ham. Hun så sig omkring, hun havde ikke rigtig lyst til at gå tilbage til det samme diskotek, men de kunne godt om nødvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:02

Han kiggede på hende "hvis jeg må vil jeg godt sove ved dig"sagde han med et smil på sine læber og gik med hende "vi finder os et andet diskotek og maler det rødt "sagde han med et smil og et lille grin og slappede bare roligt af og havde ikke noget andet og sige før han gik vider med hende.
Han så på hende "når ja det havde jeg glemt"sagde han og kyssede hende på munden og slap det lidt efter "det var gengæld for før"sagde han med et smil på sine læber og gik vider og fandt et andet diskotek og gik roligt ind og så sig omkring og smilte til hende "her ser der ud til at være gang i den"sagde han med et smil, og gik roligt derind og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:23

Adriana ville hellere end gerne have ham til at ligge ved siden af hende. Hun fulgte ham da han begyndte at gå, hun vidste ikke helt hvilket diskotek de skulle tage, så hun ville bare lade ham vælge. Hun sendte ham et smil, det var sjovt at være sammen med ham, han var sjov og venlig og så var han der altid for hende. Det gik op for Adriana at de faktisk var blevet tætte, hun stoppede op, hun havde ikke været tæt på nogen i lang tid, så det var underligt for hende at være tæt på nogen igen. Hun slap hans hånd og stod nærmest forstenet, det skræmte hende virkelig meget. Hun gengældte ikke engang kysset han plantede på hendes læber, hun hørte alt han sagde, men reagerede ikke på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:42

Han så på hende og slappede bare af "søde er der noget galt"spurgte han roligt og tog hendes hånd stille og roligt og holde den bare og slappede bare roligt af og havde ikke noget mere og sige og viste jo ikke hvad der var galt lige nu og her.
Han så på hende "Kommer du med søde"spurgte han roligt og så på hende og viste ikke om han kunne gøre noget lige nu, men han kunne jo altid prøve og håbe på at det var noget der ikke var for slemt for hende og sådan noget der.
Han kiggede på hende og det var vel noget slemt siden hun stod og ja ikke rørte sig ud af flækken og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 18:48

*Tag dig nu sammen Adriana, der er ikke noget i vejen med at komme tæt på folk, det er normalt, alle skal have folk tæt på sig for ikke at blive ensomme* Hun kom tilbage til sig selv da han tog hendes hånd. Hun sukkede opgivende, det måtte være trættende at være omkring hende, når hun var så mærkelig. "Jeg er okay. Min hjerne slukkede bare lige ned." Hun begyndte at gå igen, hun ville nok fortryde hvad hun skulle til at sige, men det ville være bedst for Zankuji og det tænkte hun rigtig meget på. "Måske skulle du ikke tilbringe så meget tid med mig, jeg er ikke godt selskab." Hun gik stadig men havde vendt blikket mod jorden i stedet for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you agian (Adriana) - Page 2 Empty Sv: nice to meet you agian (Adriana)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum