Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Watch me! //Nille// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Jake
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Renata
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Taliia
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba13Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba14Watch me! //Nille// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Watch me! //Nille//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 17:03

Vanessa placede sine arme overkors, og hævede hendes bryn.
"Altså jeg mente positivt? Men jeg kunne have ladet dem brænde istedet for du skuille lege wonderwoman?" Vanessa så mere vredt på Nille, og fnøs.
"Lad dem komme, de brænder bare op?" Forsvarede Vanessa sig selv, imens hun vrissede af Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 17:50

"Pff... Positivt, den er god med dig!" Snerrede hun. "Jeg er ikke wonderman, jeg er ikke engang det de mennesker kalder mig!" Hun fnøs tilbage.
"Lad dem komme, de brænder bare op?" Vrængede hun efter Vanessa. "Du er ikke heltinde! Du er ikke uovervindelig!" Snerrede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 14:41

"Så du ikke en irrterne tøs, som ikke kan tage en komplimant?"
Svarde Vanessa og fnøs, så hendes øjne blussede op med en kraftig ild styrke.
Med et ord der sagde at Nille ikke skulle tirre hende, specielt ikke ligenu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 14:43

Nilles øjne glimtede faretruende. "Pas på... Vanessa du vil ikke lægge dig ud med mig! Måske er du som gepard stærkere end mig, men jeg er hurtig og jeg har min evne!" Knurrede hun og blottede sine tænder. Hun kunne høre jægerne komme tættere på. "Skal vi tage denne diskussion en anden gang? Nu kommer jægerne nemlig." Som bekræftelse lød der en pistol der skød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 14:45

Vanessa gik tættere på Nille, med armene over kors.
"Du kender mig ikke Nille, jeg ikke bange for dig eller din lille evne?" Vanessa vendte hovedet imod skudet, og lukkede øjne så mændenes våben eksploderede pga. ildens kræft.
"Håber du så det, for sådan lærer man." Svarede Vanessa med en næsfis tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 14:48

Næsvise tøs... Nille fnøs.
"Nej jeg kender dig ikke... Men du kender ej heller mig! Du er ikke bange for den... Fordi du ikke har prøvet den." Hun smilede uskyldigt og man kunne se at hun var liiiiige ved at bruge evnen. "Sikke en evne, lidt ligesom Bricks." Grinede hun. Jah, hun kendte Brick. Det var derfra at hun havde hørt om klanen og så fra en anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 14:53

Vanessa hævede brynet, hun var ligeglad med den irriterende møgtøs, hun kunne bare skride ned i ildens flammer og brænde op!
"Jeg stadig ikke bange for en lille tøs evne?" Svarede hun uden at være påvirket af frygt.
"Ja Brick," Vanessa klemte brynene lidt, og levende flammer dansede med deres brændende varme på nilles arm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 14:56

Nille skreg da ilden kom på hendes arm og kiggede så Vanessa i øjnene. "Din... Nu skal du få!" Råbte hun og puttede den flammende hånd ind i imod Vanessas mave og den anden hånd tog fat om hendes hals og tvang hende til at se Nille i øjnene. Nilles øjne skinnede stærkt og kiggede rundt i Vanessas minder. Hun ville finde noget at få Vanessa til at skamme sig over... Udover det vil hun bruge det hun havde nu. "Angribe en pige... Sætte ild på hendes hånd... Brænde jægerne når du kunne vente oppe i træet? SKAM DIG!" Hvæsede hun. Hun brugte sin evne på Vanessa.

//ÆHm, Nilles evne virker på alle racer, og hun kan se Vanessas minder. Så... Kan du skrive hvad hun eventuelt kan se? Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 15:00

//En vigtig detajle, læs Vanessas evner. Hun kan ikke rammes af physkise magier og evner Wink Hun er e-rang og må derfor have to evner Smile//

Vanessa kiggede Nille i de sorte øjne som lignede sorte perler. Den brændende hånd, rørte ikke Vanessa ilden opsuverede blot indeni hende. Hun grinte lidt.
"Nå så det er din evne? Trist men vel sandt." Vanessa greb hårdt om hendes arm, og brændte Nilles arm der var om hendes hals indtil at hun gav slip.
"Du ville have ønsket du kendte mig bedre?" Svarede hun med et fnøs og skubbede Nille væk fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 18:41

//For det første: Hvorfor har er hun E-rang når hun ikke har skrevet så mange indlæg som man nu skal :O? Og har hun ingen svaghed? Jeg svarer ikke før... Jeg ved denne svaghed Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 20:42

//For det første fik man e-rang når man fik en klan. Eller det gjorde man til i starten af november, derfor kan hun være e-rang.
For det andet så er vand en af hendes svgheder, det er hendes frygt. Kulde (Dog kan hun ikke fryse. så meget.)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 20:44

//Hm ok.//

Nille knurrede irriterende og skiftede form til panter. Hun løb væk fra hende og gemmede sig oppe i et træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch me! //Nille// - Page 2 Empty Sv: Watch me! //Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum