Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Voteba13mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Voteba14mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Voteba15 
Abigail
mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Voteba13mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Voteba14mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 14:13

S: Sunfury City, Sunflower District
T: morgen
O:en travl markedsplads med mange mennesker
V: Klart og varmt
P: se profil tøj nr. 1


Shar var taget en lille tur til Sunflower District, men for at være helt ærlig vidste hun ikk hvad hun lavede her. Hun kiggede rundt på de forskellige boder. *Hmm. Er der nogle spændene ting mon?* Hun gik lidt rundt mellem boderne og kiggede, men kunne ikk finde noget. Der var massere af støj, for alle råbte nermest i munden på hinanden. Hun prøvede at komme lidt væk fra alle de støjende mennesker, men der var for mange som bare skubbede hende tilbage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 16:21

Cosette bevægede sig stille rundt, det var svært med de folk som skubbede rundt med hende. Hun sukkede og prøvede at komme igennem mængden af folk. Men det var næsten helt umuligt, en mand kom forbi hende ved at skubbe hende hårdt.
Cosette knurrede af ham, men han reagestrede det ikke.
Cosette forsatte med at gå, med mere stive og hurtige skridt. Dog stadig så elegante at det lignede at hun svævede. Det eneste som fik et smil frem var den varme morgen sol, som stod højt på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 25 Okt 2012 - 9:36

*Hvordan skal man dog komme ud her fra* Tænkte hun fortvivlet. Hun så sig rundt, og gik så i en anden retning. Efter noget tid kom hun til at støde ind i en ung voksen. "Undskyld. Det var ikk med vilje. Gjorde det ondt?" Shar så på hende med et undskylende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 1 Nov 2012 - 18:48

Cosette kiggede på pigen, hun undskylde? Hvorfor undskylde?
"Nej jeg klare mig."
Et lille smil kom på Cosettes læber,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 14:38

Shar nikkede. "Ok. Jeg hedder Shar, og hvem er du?" Hun kiggede spørgende på hende. Vidste ikk helt hvad hun sådan skulle sige.Stod bare og lænede vægten lidt fra det ene ben til det andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 16:47

"Jeg er Cosette,"
Cosette lod sin ene hånd køre igennem sit smukke hår, og smilte venligt til pigen.


//Kan jeg få dig til at skrive med lidt flere beskrivelser? Så det meget nemmere at svare Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 8:55

Shar så smilende på Cosette. "Hyggeligt at møde dig Cosette. Der er godt nok mange mennesker her i dag" Hun så rundt, men kunne ikk rigtig se mere end 20 meter frem, så mange mensker var der. "Det er svært at komme væk her fra igen. Man blir jo heletiden skubbet tilbage når man bare er nået et lille stykke frem." Shar var en smulle iriteret på alle de mennesker fordi hun ikk kunne komme væk her fra. Hun var ikk så glad for at der var så mange mennesker på et sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 14:08

Cosette nikkede forstående, hun kom fra skoven. Så derfor havde hun vendt sig til byen. Det var svært at skaffe mad osv. inde i skoven. Men ikke hvis man var vegetar som Cosette, hun spiste kun kød i nødtilfælde som de andre højelvere. Men det lille men, var at Cosette ikke var alm. højelver. Hunn var nemlig en blanding.
"Ja det gør man, men så masser vi os bare igennem. Se dem som træer, og gå imellem dem på den måde."
Cosette blinkede til Shar, hun vidste ikke om Shar ville forstå hende. Men at velusinere var nok det bedste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 10:24

Shar nikkede forstående. "Tak, det vil jeg prøve at huske næste gang." Hun smilede taknemligt til Cosette. Hun havde aldrig før tænkt på at man bare kunne se dem som træer, og hun havde boet hele sit liv i en skov, så det vil nok ikk blive så svært. Hun så runt på de mange mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 13:14

Cosette tog Shars hånd og smilte sødt, så gik hun igennem mængden af folk.
Hun holdte Shars hånd fast med et klem, og massede sig igennem.
"De som grene med blade, man skal bare fjerne dem."
Cosette blinkede til Shar med et dejligt varmt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 9:56

Shar smilede tilbage, og nikkede. Hun var taknemlig over at Cosette gad hjælpe hende. Hun havde aldrig klaret det uden hendes hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 20:19

Cosette nikkede til Shar, og smilte varmt. Skulle de skilles nu? eller ville de forsætte samme vej?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 17:00

Shar stod lidt og kiggede rundt. Hun så at Sharmarke kom løbende over til hende glad for at se hende. *Hvor har du været hende?* kunne hun høre ham tænke. *Inde på den der markedsplads. Jeg kunne ikk komme ud, for folk blev ved med at skubbe mig ind på midten igen. Det var Cosette der hjalp mig ud derinde fra.* Hun så taknemligt over på hende. "Hvad så nu? Vil du med mig eller skal du hjem?" Hun så på Cosette med et spørgende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en blaning og en Santuines  //Cosette// Empty Sv: mødet mellem en blaning og en Santuines //Cosette//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum