Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Et møde mellem to racer. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Et møde mellem to racer. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Et møde mellem to racer. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Et møde mellem to racer. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Et møde mellem to racer. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et møde mellem to racer. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Et møde mellem to racer. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Et møde mellem to racer. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et møde mellem to racer. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Et møde mellem to racer. Voteba13Et møde mellem to racer. Voteba14Et møde mellem to racer. Voteba15 
Abigail
Et møde mellem to racer. Voteba13Et møde mellem to racer. Voteba14Et møde mellem to racer. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Et møde mellem to racer.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et møde mellem to racer. Empty Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:18

Sted: skoven
Omgivelser: Mange træer, dyr, blomster, nogen få mennesker væsner.
Tid: 18:46 mandag aften.
Vejr: solen er på vej ned over det højer træer, vinden har lagt sig, og luften er varm.
tøj: http://tinypic.com/view.php?pic=25iz1mw&s=7


Solen gik meget langsom ned denne aften, vinden lade sig stille over skoven, efter at en voldsom vinden dagen før, ned at en halv stor sti gik en und mand ved navn Kani, han gik med sine hænder nede i buskerne, imens han så lidt rundt i skoven, han så et par væsner men tog sig ikke rigtig af det, han havde halv lange sorte bukser og ingen bluse, hans overkrop er veltrænet, hans hår er kort og mørke brun, det sidder vidunderligt oven på det smukke ansigt som gud havde givet ham, hans lyse gønne øjne lyste op af de sidste lys solen kastede, han smilede svagt og så op i himlen, som i aften var stille og stjerneklart, bag på hans størke ryg ber han to store sorte vinger, som kan holde ham varm i et koldt vejr, men aften vil han vise sig frem, og måske møde en eller anden tøs han kunne hygge sig med......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:24

på denne smukke aften, gik den ung Callie gennem skoven igennem de masse træer hun elskede at være uden for at føle vinde i ansigtiget nok var der ingen vind i aften men det føltes stadig dejligt at være uden for på en aften som denne, hun smilede og så rundt for at holde sig i sikkerhed hun ville ikke ud for fare på nogle måde, hun havde ikke lige lyst til det idag, hun så rundt og tænkte på en masse, hun skulle måske også se at komme hjem hun havde ikke så mange krafter til at beskytte sig hvis det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:31

Da Kani var kommet ned til en lille sø, så lå længer ned af stien, stoppede han på og satte sig og slå vingerne ud, han smilede svagt og så let rundt, at så en ung kvinde, så alene i skoven, han synes hun lignede lidt en varulv, men man kunne to tage fejl, han nikkede svagt og så fra hendes ben til hendes ansigt, og synes hun var ret køn, han blev ved med at kigge på hendes, han havde lidt svært med at kigge væk, for det var ikke tit han så piger om aften men han rystede bare let på hovedet, og så ud i søen, og lade sig stille på jorden, men vingerne ud til hver deres side, så det var klar til at holde om ham, hvis det nu blev lidt for koldt, eller at en dame kom hen til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:38

Den unge varulve pige så ned på søen hun gik der ned og smilede hun var alene, men sådan var det jo, hun var glad og havde haft det sjovt og hun havde planer om at have det mere sjovt men lig til aften ville hun bare have en stille aften og en stille gå tur, hun så på fyren der lå lidt længer henne hvem var han hun kunne prøve at snakke med ham men spørgsmålet var om det var en god idé eller ej. hun gik over til ham hun havde et par bukser på og en trøje og sin jakke. ''godaften'' sagde hun blidt til ham, for at starte en samtale...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:43

Kani åbnede sine øjne og så lide op i ungen kvinde, da un begyndte at snakke til ham, viste han ca. at aften ikke vil blive kedelidt, men man kunne aldrig vide, han satte sig op og samlede sine vinger så han ikke brugte så meget plads, han så ned i søen og åbnede munden for at svare igen, men der kom ingen lyd frem, han rystede på hovedet og prøvede igen, og denne gang kom der en mest dejligste stemme ud og dannede orderne ''godafteb frøken'' han så hen på hende, og smilede svagt for at være venlig imod nogen han ikke kendte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:57

Callie var overraskede over hvor smuk hans stemme han hade, hun smilede for sig selv og slappede af, hun så ned på ham han var en køn ung mand, hun smilede sødt til ham for at være venlig mod ham og slapper af, ''det en smuk aften i aften ikke sandt'' sagde hun blidt og roligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:00

Kani så på pigen ved siden af ham, han smilede svagt og sagde så med sin vidunderlige stemme ''Ja det er en meget dejlig aften'' han tog en sten op fra jorden, og kastede den ud i vandet, han så lidt væk og fik øje på en vampyr, som holdte øje med dem, han så hurtig på pigen og sagde med en hurtig men rolig stemme ''Du er varulv ikke sandt'' han så igen på vampyren, som var begyndt at gå hen imod dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 17:18

Callie havde godt set vampyren hun så på ham "Jov hvorfor?" Spurte hun med sin blide lidt drilske stemme hun elskede og lave ballaede hun smiler for sig selv og så på ham, hun yns han var en pæn ung engel, hendes blik var på ham selv om hun måske skulle holde øje med vampyren som kom mod den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 17:42

Kani slå vinderne ud og så hen på vampyren, han tog en lille kniv frem og sagde med en stille stemme ''Fordi der er nogen vampyr efter dig, og så vidt jeg ved kan en varulv ikke klare tre, så blev til en ulv når jeg siger til'' han så hurtig på hende med smilede sødt for at vise at hun godt kunne stolde på ham, han gik nogen så meter hen til de tre vampyr, og sagde men en kold stemme ''Hvorfor holder i øje med os, har i ikke andet og lave'' han var iskold, han var ligeglad om så han skulle slås, han vil bare ikke havde at varulve og vampyr, slår hovdernde fra hinanden.

den ende af de tre blodsuger så ind i Kanis øjne og viste tænder, han havde en rød bulse og sorte bukser på, han sagde men en drillende stemme ''Det kommer ikke dig ved, vi vil bare havde pigen'' han så på pigen hende ved søen, og nikkede til en af de andre vampyr, som tog fra og løb hen til pigen.

Kani så på vampyren, han synes ikke sådan rigtig at de var farlige, han lade hovedet på skrå og sagde en en kold stemme igen ''Lad hende være, hun er ikke jeres'' før han lade mærke til det var en af vampyrende løbet en til pigen, Kani så sig hurtig tilbage og råbte alt hvad han kunne ''BLEV TIL EN ULV''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 18:15

Callie så vampyren og sprang på vampyren og blev ulv og trådte vampyren hårdt ned i jorden og holdte den fast og knurrede af den lille lorte vampyr der var uder hendes pote hun viste sine tænder og så på kani *hvad vil de mig mon* tænkte hun for sig selv og undrede sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 13:01

Kani så på den brune ulv og smilede svagt til hende, han vente blikket imod den vampyr som var foran ham, han smilede og sagde så igen med en kold stemme ''Jeg siger det en sidste gang, lad hende være'' han havde sin kniv i hånden og var klar til at dræbe

Vampyren så koldt på engel foran ham, og på sin ven som lå ned på jorden under den ulv de vil slå ihjel, han havde med en vred og kold stemme ''Nej vi vil ej, hun skal død hun er en varulv'' han spring afsted med sine vampyr fadt og viste sine tænger til engel.

Kani hørte hun halvdelen af hvad vampyren sagde, for han tog kniven ind i vampyrens mave og så igen med sin lidt koldere stemme ''Jeg siger det igen, LAD HENDE VÆRE'' han tog kniven ud, så vampyren kunne stod på sine egne ben, han gik hen til ulven og stark kniven med i vampyrens arm.

vampyren mærkede et kold blad imod sin kolde hud, han mærkede hvordan den stak ind i kroppen, han mærkede hvordan den langsom kom ud af hans krop, hvor efter han fladt på jorden, han tog sine hænder hen til det sted engelen havde sat sin kniv, han så hvordan engelen gik hen til ulven vampyren sagde med en kold og alvorlig stemme ''Nej'' og ud fra de buske som var rundt om dem, som fem eller syv varmpyr, og stod klar til at hoppe afsted imod ulven.

Kani mærkede at flere varmpyr var kommet til, han så lidt på ulven og sagde med en varm og rolig stemme ''Er du klar til at slås for dit liv'' han stillede sig op og tog en til kniv fram, og så rundt på alle de mange vampyr, han lade mærke til at de var ny fødte han grinede svagt og så på ulven ''Bare rolig jeg vil være her ved din side, og de her vampyr er ny fødte så de er ikke så stærke'' han så på ulven til den gjord et tegn eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 13:24

Callie så på ham da han spurte hende om hun var klar til at slås for sit liv, hun smilede bare, og nikkede til ham *hell ja* tænkte hun for sig selv. hun knurrede af vampyrende hvad havde hun gjort mod dem hun var jo sød og gjorder kun folk ondt hvis du gjorder dem hun holdte af ondt, hun dræbte vampyren der lå under hende først og så på de andre...
hun ville bruge sin evne nu for at få dem ned med nakken inden hun ville dræbe dem, hun smilede for sig selv og så på sin ven og smilede mod ham da han sagde han var ved hendes side...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 13:37

Kani smilede, da den unge ulv slå vampyren ihjel, han så på hende og sagde med en varm og kærlig stemme ''Godt lavet'' før hun kunne gøre noget slå han sine store sorte vinger ud så nogen af det andre vampyr fladt på ryggen, han grinede og fløj afsted imod en af det andre som stod op, han stoppede lide foran vampyren som var en kvinde, og stak sine to knive ind i brystet på hende, han tog hurtig sine knive ud og tog kastede dem imod en anden vampyr, han så hen på ulven og sagde med en varm stemme ''Din tur frøken''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 13:42

Callie så på ham og smilede med t lumsk smil, hun løb mod en af vampyrende oghovede af den og hastede det ind i en anden vampyr og bed lemmen af en mandelig vampyr og knurrede og spyttede den i hovede på dem og dræbe den vampyr hun havde bidt lemmen af som hun havde dræbt vampyren før ham.. ''hehe din tur'' sagde hun og hylede da en vampyr bed hende i nakken, hun knurrede ved og løb mod et træ og knuste vampren mod det og knurrede vredt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 21:24

Kani så sig til sin lem, for at mærke at den stadig var det, synet af ulven bide en af vampyrernes lem af, fik det til at gøre ondt på ham, han så på ulven og smilede imens han havde ondt ''Næsten gang, så bid der hvor det ikke gør ondt på andre drenge'' han så hvordan vampyren bidt sog fast i hendes ben ''NEJ'' han løb hen til træet hvor ulven og vampyren var, han tog ud efter en gren og stak den lige igennem vampyren, han så på ulven med triste øjne ''Er der sket dig noget'' han kiggede på hende, han så ind i hendes øjne, han ville ikke havde at der skete hende noget, og slet ikke når der var så mange vampyr om dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 21:43

callie så på kani og pev en smule *jeg klare mig* tænkte hun og rejste sig op og så åp de dumme vampyre, ''lad os dræbe de sidste tumper her'' sagde hun vredt og alvorligt, hunså på engel som ville hjælpe hende, hun var glad for at have venner som ham, og josh.. hun angreb og fik dræbt et par stykker, og var vred, hun så der var en tilbage hun så træt på kani...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 23:18

Kani grinede af det pigen havde sagt, men før han nøde at slå en eneste ihjel var det kun en tilbage, for de andre hande hun dræbt, han lade mærke til at hun så tæt på ham, og han nikkede svagt og sagde med en blid stemme ''Jeg skal nok tage mig af den sidste, bare lig dig'' han to sin lange sværd på, og lod det glide hen af jorden, imens han gik hen til den sidste vampyr, som var en kvinde, hun var meget ung, måske endda et barn, Kani tog sværdet op fra jorden og stak det lige ind i vampyrens mavne, så det stak ud på den anden side, Kani smilede og tog sværdet ud igen, og vampyen fladt sammen på jorden, og forsvandt langsom sammen med de andre døde vampyr, Kani gik stille hen til ulven og satte sig ved og tog en bluse af for at gøre sværdet rend, nu sad han i bar overkrop, han så hen på ulven og smilede svagt og sgade men en varm og venlig stemme ''Bare rolig jeg bider ikke''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 6:51

Callie lå og slikkede sit sår det gjorder ret så ondt på hende, hun så på ham "det ved jeg godt ellers havde du nok allerede gjort det" sagde hun blidt og roligt hun blev til menneske igen og holdte for sit ben det gjorder ondt hun følte hun ikke kunne gå hun så ned i jorden og følte sig svag, måske var det derfor hendes forældre ville have hende gift så en mand kunne beskyttende men det ville hun ikke selv hun ville ikke giftes så ung...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Tors 11 Apr 2013 - 15:53

"dit sår ser slemt ud, kom du skal havde hjælp" han tog hende i armen og stillede sig selv op for at hun kunne stykke sig op af ham, "Haha det har du nok ret i, at hvis jeg bider havde jeg nok gjord det" han smilede venlig til hende, og han synes selv at han havde et godt venskab med hende, hun var næsten som en søster for ham, men også kun næsten, for det var langt vej igen, og det viste han godt, han så op i himlen, han har ikke engang fortalt hende om sin fortid, der var kun en som havde fået lov til at hører som den og han viste ikke gang hvordan personen tog det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Tors 11 Apr 2013 - 16:01

Callie så på ham og holdte for sit ben ''jeg skal bare på hospitalet det er ikke noget slemt'' sagde hun og så på ham, hun tænkte på om hun mon havde nogle søskende som hendes familie ikke havde fortalt hende om... men kani var faktisk ligesom en storebror..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Fre 12 Apr 2013 - 18:51

Kani så hvordan hendes sår var blivet, han rystede på hovedet og sagde med en meget alvorlig stemm "Nej du skal ikke på hospitalet, jeg kender en som nok godt kan hjælpe dig, men du skal stolde på mig" han så på hende, og tog sine hænder om hende, den ende om bag hendes ryg og den anden under hendes ben så armen lå om bag kbæet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Fre 12 Apr 2013 - 21:02

callie så på ham, hun stolede på ham men hun var ikke glad for den sidste hun stollede på fik hende på hospitalet med en forvrede skuldre og en ankel revet afled.. hun så på ham, ''bare du lover mig jeg ikke kommer på hospitalet bag efter kani'' sagde hun blidt og holdte om hans nakke og blev n smule nervøs..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 16:38

Kani forstod ikke helt hvad hun sagde så han så spørgerne på hende for at vise at han intet forstod, han gik et par skrit hen af stien, han slå sine vinger ud og lættede fra joden og fløj afsted men en ulve pige i hænderne, han viste hvor de skulle hen, nu håbede han bare at vennen vil hjælpe dem, for ellers viste han ikke hvad han skulle gøre af hendes sår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 19:50

hun så på kani ''hvor skal vi hen kani?'' spurte hun og holder om han nakke hun stolede skam på ham ''det bare den sidste jeg stolede på brækekde min arm og ren min ankel afled'' sagde hun blidt og roligt og smilede for sig selv og rødmer meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 11:00

Kani fløj afsted men den unge ulv i hænderne, han så ned på hende og sagde med en stille stemme ''vi skal bare flyve lidt længere så er vi der'' og sagt som gjord, han slå minder og langsommer med sine kæmpr store vinger til sidst stod han igen på jorden og så rundt for at fine et sted hvor hun kunne ligge imens han kaldte på sin ven, uder er højt træ så det ud som at at det var gjort klar til en person kunne ligge og Kani viste hvem som havde gjort klar, han smilede og så igen på pigen ''Jeg kan se min ven viste at vi ville komme'' Han gik hen til træet og lade hende stille ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to racer. Empty Sv: Et møde mellem to racer.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum