Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Mødet  EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Mødet  EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Mødet  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mødet  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Mødet  EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Mødet  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Mødet  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Mødet  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Mødet  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Mødet  Voteba13Mødet  Voteba14Mødet  Voteba15 
Jake
Mødet  Voteba13Mødet  Voteba14Mødet  Voteba15 
Lori
Mødet  Voteba13Mødet  Voteba14Mødet  Voteba15 
Valentine
Mødet  Voteba13Mødet  Voteba14Mødet  Voteba15 
Edgar
Mødet  Voteba13Mødet  Voteba14Mødet  Voteba15 
Abigail
Mødet  Voteba13Mødet  Voteba14Mødet  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Mødet

Go down

Mødet  Empty Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 17:24

Rosalia gik rundt og kedede sig halvt ihjel. Hun ville finde nye venner, som hun kunne stole på. Hun satte sig tungt ned på en sten og kiggede bare lidt rundt på kløften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:47

Det havde været en meget kedlig dag for Zac, så han havde besluttet sig for at tage ud på en lille tur, men den blev længere end han havde regnet med.

Han startede på en kro i Doomsville City. Det var tidlig morgen da han begyndte at gå. I flere timer gik han bare uden at ligge mærke til hvor han gik. Han gik bare uden noget særlig mål.

Efter lidt tid hærte han hovslag komme lige i mod sig. Han kunne mærke at hans krop var ved at blive en smule træt, så han vil gerne ha en af hestene, men han kunne ikk finde ud af at stjæle, eller var i hvertfald ikk god til det, så han lod sin dæmon overtage kroppen så den kunne stjæle en af hestene. Zac's sorte hår fik et blåligt skær, hans brune øjne blev røde og han fik sorte tatooveringer i ansigtet.


Da hestene var lige uden for Zag tråte han ud lige forand dem, så de måtte stoppe op. Der var to personer. Muligvis søstre, men Zag var da helt ligeglad med det. "Undskyld, men kan vi hjælpe dig med noget hr.?" spurgte den ene af de to piger. Zac løftede på skuldrende. "Måske. Hvis jeg må få jeres ene hest." svarede han. De to piger så på henanden, og så tilbage på Zac igen. De rystede på hovedt, og det havde han så småt også regnet med at de vil. "Fint nok" sagde han og gik over og trak den ene ned af sin hest. Han kunne se på pigens øjne at hun var blevet bange for ham, men han var ligeglad. Han knækede halsen på hende, og så over på den anden pige som begyndte at græde. "D d du må ikk sl slå mig i ihjæl." Stamede hun. Hvis han ikk skulle slå hende ihjæl hvad skulle han så stille op med hende? Hm. Nu vidste han det. "Fint, men så bliver du også min slave." Pigen nikkede. Han havde fået sin forste slave. Han bandt et tov fast i den ene hest, og satte sig sel op på den anden og begyndte at ride.

Efter lidt tid nåde hun frem til det sted man kaldte for The Cliff Of Kings.Han havde ikk troet at han ville komme på såsdan en lang tur. Når det var også ligemeget for nu var han her. Han blev til sit gamle jeg igen,
og så sig rundt. Der var ikk så mange her, men han lagde næsten med det samme mærke til at der gik en person rundt her helt alene. Han var en smule nysgerig for hvem og hvad det var. Han satte langsomt hesten i skrit og gik over mod personen. Det var en pige, og racen en engel? Men med sorte vinger? Han så undersøgende på hende. "Hvem er du?" spurgte han hende med en sød stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:10

Rosalia så op mod den unge mand og så derefter over mod den skræmte pige. Hun havde lugtet lunten, så hun snerrede vredt "Hvad har du gjort mod den stakkels pige?!
Dit usle dyr! Du burde skamme dig. Sæt hende da fri. Hun har sikkert intet gjort dig!" råbte Rosalia vredt og veg tilbage fra de to

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:40

Zac så over mod pigen, og så så tilbage på den anden igen. Hans øjne blev røde."Hun har indviliget i at blive min slave." sage han. Hans øjne var blevet brune igen, men om hun havde lagt mærke til det vidste han ikk lige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:50

Selvom hun stod et par meter fra ham og pigen, så hun godt nogle røde øjne, og hun vidste at hun ikke kunne stole på ham, for hun vidste at der var noget galt.
"Hmm det tror jeg nu ikke på." Sagde Rosalia vredt og knyttede næven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:10

Zac løftede på skuldrende. "Tro hvad du vil, men han har altså helt ret" sagde Zac. Han fik røde øjne igen og hans sorte hår fik et blåligt skær. Han fik sorte tatoveringer."Hvorfor vil du ha at jeg sætte hende fri, hun har jo selv ingået aftalen ikk?" Han så over mod kvinen som nikkede stille. Han så tilbage på den framede igen. "Hvad hedder du?" Han så på hende med et strengt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:22

"Rosalia. Men det er også ligegyldigt nu. Du kan jo bare flygte når du vil." sagde Rosalia til pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:28

Pigen så på Rosalia og rystede på hovedt. "Nej det kan jeg ikk."Hun så over på Zac som smilede lumsk. "Du har foresten ikk fortalt mig hvad du hedder tøs." Sagde Zac henvendt til pigen. "Jeg hedder Leslie" Hun så på Zac med et lille smil. Zac så over mod Rosalia igen. "Der kan du selv se." sagde han med et lumsk smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:57

"Tja, jeg må flyve min vej. Og dig Leslie, så må du være meget ligeglad med dit liv. Synd, for dig." Sagde hun roligt og smilede lumsk og rejste sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 9:41

Leslie så på Rosalia og rystede bestemt på hovedt. "Det er ikk sandt. Jeg er skam ikk ligeglad med mit liv, men jeg har ikk haft et nemt liv. Vi har altid sultet i min familie, og jeg håber på at jeg kan få et bedre liv, og Zac kan måske hjælpe mig med det." Hun så over på Zac som smilede. Han nikkede en gang og så over på Rosalia. "Har du selv været slave?" Han smilede lumsk til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 11:02

Inden Rosalia skulle til at lette, stoppede hun op, da hun hørte spørgsmålet "har du selv været slave?".
Hun vendte sig langsomt om med et trist blik i øjnene.
"Ja.. Jeg har selv været slave, og jeg er det måske stadigvæk. Jeg håber virkelig at min herre har glemt mig, og han sikkert har fundet en anden. Men det er barskt at leve som slave, og man bliver ofte pint og slået. Man får dårligt nok noget mad ned i skrutten, og man ønsker sig virkelig en ordentlig familie, i stedet for, at leve i det hul." fortalte Rosalia trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 21:47

Zac smilede lumsk, og rystede på hovedt. "Jeg er ikk som din here. Mine slaver kommer ihværtfæld ikk til at suldte." Han så over på Leslie, og tilbage på Rosalia igen. "Er du sulten? Vil du ha noget at spidse?" Man kunne ikk høre på ham om han ville hende det godt eller ondt, men det var da også ligemeget. Han blinkede en enkelt gang med øjne, og deblev igen deres normale farve. Han vil stå fast ved det tilbud som hans dæmon havde stillet. Han vil gi hende mad hvis hun vil ha det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 19:37

Rosalia tænkte sig om indeni.
Det kunne være meget rart ikke at få flået vingerne af, af sin sindssyge herre. Desuden, kunne hun jo holde lidt "ferie" der, uden at få flået vingerne af, eller blive pint til døde.

"Tja, det er da værd at overveje."sagde hun betænktsomt og satte sig ned på stenen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 11:53

Zac grinede kort. "Er det et ja eller et nej?" spurgte han., og så en gang over på Leslie. Hun sad helt stille hå hesten, og ventede bare. Zac så over mod Rosalia igen med et lille smil, og gik stille over mod hende. Et skridt af gangen, forsigtigt. Hun skulle nødigt flyve sin vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet  Empty Sv: Mødet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum