Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
What a... Nice place(Johan hunt) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
What a... Nice place(Johan hunt) Voteba13What a... Nice place(Johan hunt) Voteba14What a... Nice place(Johan hunt) Voteba15 
Jake
What a... Nice place(Johan hunt) Voteba13What a... Nice place(Johan hunt) Voteba14What a... Nice place(Johan hunt) Voteba15 
Valentine
What a... Nice place(Johan hunt) Voteba13What a... Nice place(Johan hunt) Voteba14What a... Nice place(Johan hunt) Voteba15 
Abigail
What a... Nice place(Johan hunt) Voteba13What a... Nice place(Johan hunt) Voteba14What a... Nice place(Johan hunt) Voteba15 
Lori
What a... Nice place(Johan hunt) Voteba13What a... Nice place(Johan hunt) Voteba14What a... Nice place(Johan hunt) Voteba15 
Edgar
What a... Nice place(Johan hunt) Voteba13What a... Nice place(Johan hunt) Voteba14What a... Nice place(Johan hunt) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

What a... Nice place(Johan hunt)

Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 22:47

T: 19:33
V: tørt og varmt på kroen
S: Kroen det vilde svin
O: Masser af mænd
P: En sort t-shirt og et par shorts med et par matchende gummisko

Kroen var ikke fyldt men der var mange stadig, der lugtede mærkeligt af en blanding af mænd og alkohol og lugten var ikke særlig rar, Sienna syntes i hvert fald ikke om den lugt, Abbi var blevet hjemme og sov, hun ville ikke med ud da det havde været en ret lang dag men Sienna trængte bare til at komme lidt ud og ha det lidt sjovt.
Hun havde bestilt en øl og sad nu og drak nogle tåre af den, den smagte nu meget godt bedre end hun kunne forstille sig, det var lang tid siden hun havde fået øl og det var også kun hendes anden gang så der var ikke så meget at sige til hun godt kunne lide smagen da hun ikke havde smagt det så tit, hun havde det med at blive træt af det hun fik for meget af og til sidst kunne hun ikke lide det mere.
Hun havde det hyggeligt og havde snakket med mange da de var ret sociale inde på den kro det var rigtig søde men det var nok også fordi at halv delen af dem var pisse fulde på dette tidspunkt om aftnen og var meget nemme at snakke med end de nok ville havde været ædru.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 23:15

en mand lod sig svinge langs flagstange der stak ud af bygningerne.han var sluppet af med vagterne for lang tid siden så han tog en kniv frem og lod den flænge en gubilin der ramte jorden *hvis du spørger mig er det en forbedring* han stoppede uden for den eneste rene kro i hele rotten root som enlig gad at servere ham. han trådte op til baren. bartenderen kiggede op "om det ikke er vores yndlings kunde. hva' så Johan hvorn' skern'" Johan så op "i dag var vagtmesteren vidst ude af form han gav op efter jeg rundede et hus tag og jeg kunne undslippe med det her"

han tog en taske frem der bugnede med guld mønter. bartenderen fløjtede " der er meget der hvad gjorde du røvede en bank" Johan smilede bare "nah men lad os bare sige at vagterne ikke for løn den næste måned" bartenderen så på ham med et blik af mistro " nej du røvede da ikke vagternes hovedkvarter" Johan slog et kryds over hjertet "så sandt som solen står op hver morgen" de grinede begge to og så hældte bartenderen noget wiskey op i et glas "på huset" johan smilte "nogen nye ansigter i aften min robuste forsyner af alkohol" Bartenderen pegede mod en pige "hende der hun bestilte en øl og har snakket lidt med gutterne jeg tror hun er. du ved Satuine"

som på stik ord fløj en prægtig falk ind af tagvinduet og landede på Johans skulder " når der er du mordekai kom går over og præsentere os" der var noget over pigen han kunne ikke sætte fingeren på det men han kunne lide det. han var næsten henne ved den fremmede pige da en eller anden uromager gik op til ham "hey Johan hvad skete der med dit fjæs" det smørede grin forsvandt da han så kniven i hans bryst " jeg skar mig under barberingen hvad skete der med dit bryst" alle stam gæsterne klppede og Johan bukkede "mange tak i har været et godt publikum" han lavede såm luft kys for sjov ud i hele lokalet og et enkelt mod den nye pige og gik så op igen til baren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 23:42

Hun kiggede hurtigt op da hun hørte klappen fra kroen, hun vidste ikke hvad de klappede men hun fik hurtigt øje på det, en flot mand stod og bukkede, hvad havde hun gået glip af? Var det noget vigtigt nej det var det vel ikke.
Hun rødmede da han sendte hende et enkel luft kys mod hende, hun smilte til ham og kiggede ned i bordet og tog en tår af sin øl, hun kiggede på manden ud af øjenkrogen og kiggede også på hans høg, men mest på ham, han så ret pæn ud syntes hun sådan hvad hun lige kunne se ud af øjenkrogen, hun smilte stadig og kunne ikke lade vær med at tænke på det luft kys han havde sendt til hende og hvad Abbi ville have sagt hun ville havde sagt 'gå så hen til ham og snak med ham' hun kunne ikke lade vær med at grine lavt for sig selv, alt var nemmere vis Abbi var her hun fik Sienna til at tænke over tingende og fik hende til at gøre ting hun nok aldrig ville havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 0:23

"vi mødes tilbage i huset Mordekai jeg trænger til at være alene en aften jeg føler mig skør når jeg snakker med dig" Mordekai nussede hens hoved og fløj så ud igen smame vej han fløj ind. Bartenderen så op igen "nå skal du have en mere" hans smil manglede et par tænder men det generede ikke Johan "jeg tager et glas wiskey og en øl" Johan smilede igen. hans smil var nærmest skinnende hvidt i det svage lys. Bartenderen lagde to og to sammen "når jeg er med" han hældte wiskey op i et lavt glas og hentede øl frem.
Johan fik sig møvet hen til pigen "jeg kunne se du var ved at løbe tør for drikkelse så jeg tænkte jeg ville hente en til dig" han smilede til hende mens han så på den tomme stol "gør det noget hvis jeg slår mig ned" han smilede til hende igen. han havde den her følelse igen at skæbnen havde ført dem sammen. han knne ikke lide at være baare en spille brik i et større spil men i det her tilfælde var han måske glad nok for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 0:38

Sienna smilede venligt til ham da han kom hen, hun kiggede på hendes næsten tomme glas, hun var faktisk ved at løbe tør for drikkelse.
Hun kiggede på ham igen
"tak"
Hun smilte sødt til ham og rystede på hovedet
"nej det gør ikke noget bare sæt dig ned"
Hun var glad for at han var kommet hen til hende for hun havde da aldrig taget sig sammen når nu Abbi ikke var her var hun hjælpeløs men heldigvis vidste hun godt hvordan man talte med fyre eller nogenlunde.
"hvad hedder du så"
Hun tømte sin glad helt fra øl og stilte det på bordet og kiggede på ham smilende, man kom altid længere med et smil på læben det var det hun havde hørt fra mange og hun brugte det meget, men dette her smil var helt anderledes der var noget særligt over det hun brugte ikke tit det var kun ind i mellem det lige kom og vis det kom var det kun til Abbi, Abbi hun tænkte alt for meget på Abbi hun blev også nød til at tænke på sig selv nogen gange hun var alt for afhængig af hende på en måde var det lidt irriterende men de var søskende, tvillinger det var forbundet sjæle.
Hun rystede Abbi tankerne ud af hovedet og ville nu have det hyggeligt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 0:54

han smilede igen "jeg takker" han satte sig og tog en slurk af sin wiskey og smilte så til hende med hans blide smil "når ja klart hvor er mine manere. Johan hunt mestertyv og gentelman til tjeneste" han tog hendes hånd og kyssede den på hånd ryggen "nå har du et navn smukke eller kan jeg nøjes med at kalde dig angel" han gav et lille blink med det ene øje. hans øjne var gennemtrængende blå og hans hår var nødde brunt. Johan var selvfølgelig bygget meget adræt efter som det var et arbejdskrav som klatretyv.
han tog endnu en slurk af sin wiskey og skar ansigt "bvadr lad mig give dig et råd her på kroen skal du holde dig til øllen for deres wiskey smager som om batenderen har stukket sine tær ned i det" han smilede til hende med et spøgende smil "misforstå mig ikke jeg elsker stedet her men de kunne godt opbevare det lidt bedre" hans hvide tænder forsvandt lidt da to vagter kom ind af døren men han slappede af igen da han så det var to af rekrutterne fra området han var vokset op med på børnehjemet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 7:55

Hun rødmede da han kyssede hendes håndryg og smilte til ham
"Johan hyggeligt at møde dig jeg hedder Sienna men du kan kalde mig hvad du vil"
Hun betragtede hans flotte blå øjne, de var virkelig flotte i forhold til hendes matte gule øjne.
"Det tror jeg, jeg vil gøre"
hun smilte til ham, det var der heller ikke noget problem i at hun nok skulle holde sig til øllen da hun ikke havde smagt andet og nok heller ikke havde lyst til det.
*han må komme her tit* siden han lige frem elskede dette sted, det var hendes første gang men hun havde fået et ret godt indtryk af dem de var meget sociale.
"kommer du her tit"
hun kiggede spørgende på ham med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 12:36

han smilede igen "tja det er det eneste sted der servere mig efter de andre stæder er blevet angrebet af enten vagter eller dusør jægere" de blå øjne gad ikke en gang afskyde et lille gnist af had men på samme tid var der en nærmest fornøjet tone i hans stemme.
en flok mænd begyndte at slås ved en af de andre borde men han lukkede det ude "jeg mærker på det hele at du ikke er fra byen" han smilede til hende og løftede deres glas da en mand braste ind i deres bord. der undsulp en lille latter fra Johans mund "det er vist en god her i dag" han smilede igen til Sienna de hvide tænder gav næsten genskind i det dunkle lys. han løftede tasken op på bordet med vagternes stjålne løn. han begyndte at tælle møntene ved at lægge dem i små bunker på 10 af gangen og derefter han lagde han halvdelen ned i en taske og den anden ned i en lærreds sæk. han lagde mæke til et spørgende blik "til mit gamle børnehjem jeg skylder dem alt" han så på hende med et kækt smil. det var den måde han altid røvede på halvdelen til ham selv halvdelen til børnehjemmet der kunne bruge alt det hjælp de kan få.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 12:57

Hun nikkede fordi hun forstod, det her var hendes første kro besøg men hun forstod det alligevel.
Hun lagde mærke til en flok mænd der begyndte at slås men holdte stadig sine øjne på ham, hun rystede svarende på hovedet
"nej jeg bor nær ved soul river"
hun fik et chok da en mand braste ind i deres bor, hun kiggde på Johan som grinte, hun begyndte også at grine og smilte til ham.
"det kan du sagtens fortælle mig"
hun havde ikke været her før men det var da ret sjovt at være her det måtte hun indrømme.
Hun lavede store øjne da han begyndte at tælle penge som han havde i en sæk
*der må være mange der nede*
hun kiggede spørgende på ham, alle de pene hvor havde han fået det fra og hvad skulle han bruge dem til, og hvorfor dele dem halvt over.
Hun kiggede på ham og smilte svagt da han sagde at det var til hans gamle børnehjem, havde han boet på børnehjem hun fik pludselig ondt af ham det måtte ikke være sjovt at bo på børnehjem og ikke bo sammen med sin familie.
"hvor bor du så nu"
hun kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 14:55

han smilede "åh det er det her smukke hus" han grinte "og her e det sjove jeg tog det fra dem der boede i det før og de var min mor og far. de døde to år før jeg flyttede ind i det" han fnøs "hvis min far viste at. med hans egne ord "det misfoster"boede i hans hus ville han vende sig i sin grav" han var ikke en stor fan af hverken hans far eller mor da de havde smidt ham ud da han var fem.
"tja jeg kan ikke sige jeg klager over det for hvis ikke var jeg nok blevet købmand eller noget andet kedeligt" han smilede "det ligger ikke så langt her fra hvis du vil det" han smilede igen til hende "duk dig"

han nåede lige at dukke sig og få hende hevet ned under bordet da et skud fra et haglgevær ramte væggen bag det bord de havde siddet ved "bliv her jeg kommer tilbage lige om to sekunder" med lethed hoppede han op på benene lavede en flik flak for at undgå endnu en salve. smukkere dans kunne man ikke finde i nogen danse sal "hvorfor er det i dusør jægere er efter mig" hans stemme var lidt træt af at de altid var efter ham. den sidste salve und veg han lige men et enkelt hagl snittede hans skulder. Johan braste sammen på gulvet med et lille grynt af smerte. da lavede dusør jægeren sin sidste fejl.

i det samme hoppede Johan op og snittede manden i alle vigtige pulsåre hvorefter de nstore mand brast sammen "mine undskyldninger til alle andre kunder manden var bare i den vrang forstilling at han trode han kunne dræbe mig" en latter brød ud i hele kroen og Johan bukkede igen "jeg takker mine venner men er der nogen der kender en læge gernest inden for en radius af tohunrede liter blod" de var lidt mere seriøse omkring dette men kunne ikke lade være med at klukke med på grund af hans altid vittige sind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 18:42

Hun startede med at smile da han begyndte at fortælle lidt om hvor han boede men da han begyndte at tale om at det var hans Mors og fars hus og det betragtede ham som et misfostre tænkte hun på sin egen far som heller ikke havde støttet hende, det havde hendes mor tilgengæld.
Hun tænkte også lidt på om han var samme race som hende en Santuine, det kunne da være muligt siden han blev betragtet som et misfostre men det gjorde vel alle anderledes væsner.
Hun smilte igen da han sagde det ikke lå så langt herfra, hun nåede ikke rigtig af sige noget inden han sagde hun skulle dukke sig, hun forstod ikke helt hvilket nok lød lidt dumt hvem ved ikke at man skal dukke sig når man for besked på det, men hun forstod det bare ikke indtil han hev hende ned under bordet og hun så en kugle flyve med fuld fart mod vægen.
Hun kiggede forvirret på Johan, men nikkede så da han sagde at hun skulle bliver her indtil han kom tilbage.
dusør jægere, dem havde han godt talt om tidligere at de var efter ham, men at de kom her var det bare et held eller vidste de lige præcist hvor han var henne hele tiden.
Sienna tog sig til munden da en kugle snittede hans skulder og han braste sammen på gulvet, hun var lige ved at læbe hen til ham men blev under bordet da Johan hoppede op og snittede hans pulsåre over hvor derefter manden braste sammen på gulvet.
Sienna rejste sig op og gik langsomt hen imod ham, hun kiggede up pp kunderne der sad og grinte men der var da ikke noget at grine af, jo åbenbart hans kommentar men manden var da såret kunne de ikke se det.
Hun skyndte sig over til ham da han spurgte efter en læge, hun var ikke ligefrem læge men hun kunne heal det var hendes evne og den var ret effektiv.
"jeg kan heale vis det er" hun smilte til ham "vi kunne gå hjem til dig og få det ordnet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 23:07

han grinte lidt "kan i se de herre sådan hjælper man andre" han var ikke irreteret bare lidt fornøjet. han vendte sig mod pigen med et blødt smil "det ville være mig en ære at vise dig mit hjem" han satte tænderne i sit ærme og rev et stykke stof af "det her burde hjælpe med at stoppe blødningen" han lagde den i to lag hen over kødsåret han skar ansigt "men det gør ondt af helved til" han smilede varmt stadig og lavede en gestus mod døren "damerne først" han smilede og gik lige bag hende.
da de kom ud på den åbne gade var der ingen men en enlig falk på en lygte pæl "nå gamle dreng du kunne ikke lide at være der hjemme" falken fløj ned og landede på hans raske skulder "Sienna det her er Mordekai" han smilede til Sienna og mærkede varmen "og Sienna det her er mordekai min... tvilling" han smilede stadig "jeg formoder vel at du lægger to og to sammen og se jeg er satuine" han gik lidt vidre indtil han var ved at knække sammen igen "og efter dine øjne at gøre ville jeg regne med at du også har en søster. et katte dyr af en art" han smilede "bare stop mig hvis jeg tager fejl" han smilede til hende med et lidt svagt smil "det er lige rundt om hjørnet" han lo lettet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 21:12

Hun smilte kærligt til ham da han sade det ville være en ære at vise hende hvor ha boede, hun kiggede på det stof som han rev af sit ærme og kiggede på ham og nikkede da han sagde hvad han ville med stoffet.
Hun kiggede bekymret på ham da han lagde det over sin arm og skar ansigt, hun smilte svagt til ham da han sagde det gjorde fucking ondt.
Hun kiggede på ham da han sagde damerne først, men tænkte om hun ikke skulle støtte ham på vejen hjem men valgte at gå frem da han jo godt kunne stå.
Hun kiggede på ham på vejen ud for at se om han alligevel ikke skulle støtte ham.
Hun kiggede sig omkring da de kom ud og han talte til en, men der var ikke rigtig nogen men da hun kiggede op så hun en falk der sad på en lygtepæl og fløj ned på johans skulder, hun smilte til falken da han præsenterede hans tvilling mordekai, hun kiggede med store øjne på ham da han sagde tvilling og at han var en santuine, hun smilte venligt til ham, *sikke et sammentraf* tænke hun for sig selv.
Hun gik hurtigt hen til ham da hun kunne se han var ved at knække sammen i det han gik, hun kiggede på ham da han begyndte at tale, hun smilte til ham og nikkede "en jaguar" hun smilte til ham han tog ikke fejl han havde helt ret "du tager ikke fejl" hun smilte til ham og stod lige ved siden af ham.
"skal jeg støtte ikke støtte dig resten af vejen" hun kiggede spørgende på ham, han kunne ikke gå vis han hele tiden skulle knække sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 16:23

han gav et smil til hende "det behøves ikke. det er lige rundt om hjørnet her" smilet var der stadig. huset var gammelt af udseende og det lignede ingen havde været der i længe. Johan smækkede den lave hvaelove op til den visne forhave "jeg har aldrig ritig lide de blomster min gamle mor plantede et bed" han spyttede ned i bedet med visne blå roser.
den gamle dørknirkede da den blev skubbet op. hvis man så det indre af huset ville man tro man gik gennem en tidsportal til dengang at huset var beboet. røde lædder møbler stod i stuen, vægene var malet enten sorte eller blå. over alt var der malerier til verdier langt ud over den normales løn " vi kan gøre det her" han smed et par tasker ned fra sofaen og lagde sig på den "jeg må vide det hvorfor hjælpe mig smukke" han smilede svagt men han var blevet lidt bleg efter som hans primitive bandage ikke kunne holde serlig godt på hans blod "du kunne bare havde lade mig ligge og så tage min krop hen til vagternes hovedkavarter eller bare have taget min pung med pengene i" han smilede svagere og svagere.
"men nu hvor du er her kan du så ikke labbe mig sammen inden jeg løber helt tør for blod" Mordekai fløj op på sin pind og så lidt bekymret "bare rolig brormand jeg har klaret værre" han smilede men så stadig bleg ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 16:59

Hun smilte til ham "okay" hun gik lige efter ham hun smilte da hun så huset det minede faktisk lidt om hendes ejet, gammelt af udseendet og tomt.
Hun var stadig lige i hælende på ham , hun kiggede sig omkring og så på de visne blomster som han talte om og spyttede på dem.
Da hun kom ind i huset kiggede hun sig omkring, hun syntes der var ret så hyggeligt, de røde sofaer, de flotte malerier som sikkert var en formue vær og de blå og sorte vægge.
Hun gik hen og satte sig ved siden af sofaen ved hans hoved og kiggede på hans skulder, hun tog hans bandage af da den ikke holdte særligt godt på blodet.
Hun kiggede op på ham og smilte til ham, hun trak på skulderne, hun vidste ikke hvorfor hun hjalp ham, måske fordi der var ingen andre der ville hjælpe ham på kroen, eller så var der bare noget over ham hun vidste det ikke.
Sådan var hun ikke hun ville aldrig havde gjort sådan noget, selvom hun stjal af og til ville hun aldrig tage en såret mands pung der lå og havde det dårligt.
Hun smilte til ham og nikkede til ham det skulle hun nok, hun kiggede op på falken der sad på sin pind, han skulle nok klare det som han også sagde til Mordekai.
Hun lagde sin kolde hånd på han og kiggede smilende på ham, hun begyndte nu at nynne sin fantastiske rene nynnen som hun altid gjorde da hun healede, han ville så småt få det bedre for vært minut der gik af hendes healing, hun trak hånden væk efter et lille stykke tid og hans sår så meget bedre ud end før og det gjorde heller ikke særlig ondt mere.
Hun smilte til ham og hun var holdt op med at nynne, hun rejste sig op og kiggede op på falken med et venligt blik og et sødt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 22:43

ved overraskelse var der noget over Mordekai. han var helt rolig over for denne fremmede "jeg tror han kan lide dig" han rejste sig og gik hen til pejsen "du har ikke noget i mod lidt musik vel "han tog en gammel violin og smilede lidt "det er faktisk sjovt det her er den eneste ting mine forældre efterlod mig. de ville have jeg var en raffineret ung mand" han smilede vidre da han begyndte at spille en vidunderlig lille melodi
"ja så er der da en ting de lærte mig" han spillede vidre på violinen lidt mere før han satte den tilbage og vendte sig da mod Sienna "din stemme er meget smuk. jeg bude blive ramt lidt oftere" han smilede lidt "kan jeg byde på noget kaffe, te, vand" han smilede lidt bredt til hende som mens han gold en kande frem "jeg kan også lave lidt mad hvis du er sulten"
han smilede lidt og stillede så tingene på bordet "sig mig" han gik hen mod hende og tog så en blodrød rose og rakte den til hende "tror du på skæbnen. at vi bare er brikker i et større spil" hans stemme var sød som honning. han gik hen til Mordekai og nussede fuglen på sit hoved "jeg mener jeg kunne bare have gået vidre hen af gaden og vi havde aldrig mødt hinanden men jeg gik ind og her er vi nu" han gik hen til et billede af en flok drenge og fem voksne "ham her vi kaldte ham 'looney' han trode på at alt hang sammen. jeg ve ikke jo mere vi var sammen med ham jo mere begyndte vi at tro på det" han pegede på en spinkel dren i midten "julen efter det her billede blev taget" han holdt en pause "blev han fundet banket ihjel på gaden" han stillede billedet tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 23:19

Hun smilte endnu en gang til mordekai, han var da også en meget sød falk, ret rolig syntes hun, hun kiggede på Johan da han sagde at han Mordekai kunne lide hende, var det mon derfor han var så rolig.
Hun rystede på hovedet svarende af hans spørgsmål, selvfølgelig gjorde det hende ikke hun elskede at se og lytte på folk og da han tog instrumentet frem og hun så det var en violin, havde hun slet ikke over hovedet ikke noget i mod det, violinen var det smukkeste instrument syntes hun det passede godt til når hun sang.
Hun smilte da han begyndte at spille, det var smukt virkelig smukt, hans forældre måtte havde været ret gode til det med instrumenter for han gjorde det rigtig godt.
Hun sukkede da han holde op med at spille og satte det smukke instrument tilbage.
Hun smilte og rødmede en anelse da han sagde hun havde en flot stemme, hun grinte lidt af det sidste "tak men du behøver ikke at blive skadet for at høre mig synge" hun smilte sødt til ham.
Hun nikkede svarende "noget kaffe ville være godt" hun smilte til ham, hun frøs lidt så hun havde brug for noget varmt som nogenlunde smagte godt og det gjorde kaffe.
Hun rystede på hovedet det behøvede han virkelig ikke, det var sødt af ham men set syntes hun ikke helt.
Hun smilte da han kom hen til hende med en virkelig flot ræd blomst, hun trak på skulderne, brikker i et spil sikke noget sludder, hun troede ikke på at der var nogen der styrede hende eller hendes holdning, mening og ikke kunne traffe hendes engen beslutninger.
"nej det gør jeg ikke"
Hun tænkte lidt over det han sagde og da hun tænkte over det lød det faktisk ret uhyggeligt vis de aldrig havde mødt hinanden sad hun stadig inde på den kro og drak sig pisse stiv.
Hun kiggede på det billed han pegede på og så han pegede på en ret flot fyr, hun kiggede på ham da han talte, alt det han fortalte om denne looney at han blev tæsket ihjel på en gade det var virkelig ikke noget man skulle sige til hende hun fik det bare dårligt og det havde hun allerede faktisk, man kunne godt se hun måske ikke havde helt så godt men ellers så hun helt normalt ud.
Hun valgte at ville skifte emne for at komme på andre tanker men hun kunne ikke finde på et spørgsmål, men det var fint nok da hun tænkte meget over at finde på et spørgsmål så hun helt glemte at hun var dårlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 0:29

han kunne godt mærke hun var meget ubekvemt omkring emnet med a blive banket ihjel "hør det er ved at være sent og jeg vil tro der er langt til dit hjem" han smilede igen og gik hen til trappen "vil du låne gæste værelset" han smilede til hende "det ville slå alle de skumle typer der går på gaden på den har tid" han lavede en gæstus mod trappen "lad mig vise dig det" han gik stille op af trapperne ind til den første dør "her er det så " dette rum var smukt pyntet med en fløjlsblød seng nogle møbler "der er et bad bag den dør der. og hvis der er noget er jeg inde ved siden af " han smilede til hende med de perfekte hvide tænder og de blå øjne funkelde for første gang havde han fundet en at være på bølge længde en der forstod det at være Satuine, at være udstødt "har du det også sådan at vi svinger godt sammen" han så på hende med et glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 8:42

Der var ret langt hjem men hvad med Abbi ville hun ikke blive bekymret og gå ud og lede efter hende, hun kiggede op på ham da han var ved trappen og smilte til ham "ja tak" hun gik hen til trappen hvor han stod og gik med ham op da han gik stille op af trappen og stoppede lige da han stoppede, hun kiggede ind i værelset det var smukt, alt var pyntet smukt det kan godt være det så lidt slidt ud ude på men inden i var der nydeligt.
"Tak" hun smilte til ham, hun vidste at det første hun ville gøre var at tage et bad og bag efter vidste hun ikke måske gå i seng.
Hun kiggede på ham og smilte til ham, ja hun kunne godt mærke at de svingede godt sammen, han var ret sød og det var rigtig sødt af ham at lade hende overnatte.
Hun kiggede sødt på ham og smilte venligt "ja det kan jeg godt"
Hun kiggede ind mod værelset igen og gik ind og satte sig ned på sengen den var dejlig blød


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 22:51

han smilede mens han justerede det lille armbånd som han havde fået af en af de små piger og smilede lidt for sig selv " hvis der er noget er jeg lige inde ved siden af" han lod døren stå åben og gik ind på sit væreslse og satte sig og rodede lidt med noget af hans udstyr. han pudsede sine små armbryst og der efter tog han den store to hånds frem og skilte det ad. resten af aftenen sad han og skrev til Johnathan som var en af de børn der kendte Johan mest. han skrev også til forstanderen om hvordan det gik dem på der ovre og sluttede af med at skrive om hvordan det gik aftenen.
Johan fløjtede efter Mordekai som kom svævende ind af vinduet og tog brevene i næbet "du ved hvor du skal lande samme som altid" Mordekai nikkede let og fløj så let af sted. Johan lagde sig i sin måske lidt for store seng og slappede af efter en lang dag. kunne det passe at den skønhed der lå inde ved siden af måske var skyld at han blev forelsket eller er der andre på spil i baggrunden. han lagde sig under lagnene med en daggert under sin pude. den måde han sov bedst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 7:25

Hun nikkede til ham og smilede til ham, da han var gået gik hun ud på badeværelset og begyndte langsomt at tage hendes tøj af inden hun gik ind i bruseren, hun tændte den og lod den stå lidt da den var kold i starten men efter noget tid var den blevet varm og hun gik ind og stilte sig under den, hun lod det varme vand glide ned over sin lidt halv beskidte krop, hun nød vandets beroligende lyd da det ramte hendes krop, efter hun var ren og havde vasket sit hår trådte hun ud af badet med vandet drybbende fra hendes hår og krop, hun tog et håndklæde og trøte sig grundigt, hun tog sine shorts og trøje på men ikke sit undertøj som normalt, hun gik ved sengen og lagde sig på den, hun sov aldrig med dyne hun havde altid bare tøj.
Hun lå og kiggede op i loftet hun kunne ikke sove, hun tænkte på Abbi hun sov altid oppe hos hende, hun var ikke god til at sove alene, hun havde ligget der godt tyve minutter og tænkte på Johan som sikkert sov i sin seng lige nu, hun rejste sig op og gik ud på gangen og fandt hans værelse og kiggede ind det var kun lige hovedet der tittede frem, hun vidste ikke helt hvad det var hun ville, hun kunne bare ikke sove, hun kiggede ned i gulvet og vendte om og var på vej tilbage men da hende fod landte på gulvet gav det en høj knirke lyd og hun stoppede brat op og bed sig i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:34

han smilede bare med hans øjne lukkede da hørte det knirkende gulv bræt "kunne du ikke sove" han hoppede ud af sengen og gik hen til døren og kiggede ud "kom bare ind"
han havde ikke en trøje på så man kunne se den trænede overkrop. han tog fat i en metal pæl der hang fra loftet og begyndte på armhævninger "jeg har også nogle gange svært ved at sove" en tekst stod på hans ryg hvor der stod 'mandens skæbne er op til ham selv' han satte sig på sengen "kom og sid ned" han klappede sengen ved siden af ham "fortæl mig lidt om din søster" han smilede til hende med de altid hvide tænder.
Mordekai ville nok være væk hele natten da han sikkert ville overnatte ved børnehjemmet. de havde altid passet på Mordekai der hvilket nok var en af de ting Johan elskede mest ved hjemmet. De havde aldrig haft noget i mod Johan og Mordekai. han havde tænkt sig at aflevere pengene i morgen tidlig "hvis det er fordig du hader at sove alene skal du da være velkommen her inde" han så på sengen " den her er hvist nok plads her" hans seng var dobbelt så stor som en almindelig seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:52

Hun vendte sig mod ham og smilede til ham og rystede på hovedet, nej hun kunne ikke sove og det irritert hende lidt, hun kiggede på hans overkrop men tvang hendes blik væk og gik ind i hans værelse og kiggede rundt hun kiggede på ham i mens han lavede armhævninger, hun smilede skævt.
Hun gik roligt over til ham til sengen og satte sig ved siden af ham og smilede til ham, hun trak på skulderne hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige om sin søster "hun er meget som mig men vi har vores forskelligheder" hun smite til ham og nikkede, det var pænt af ham at sige hun godt måtte sove inde hos ham, hun kiggede på sengen da han sagde den nok var stor nok, hun kiggede smilende på ham "tak" hun takkede ham for at sige hun var velkommen til t sove inde hos ham, det ville hun gerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 22:50

han smilede og lagde sig tilbage i sengen der lod sig slappe af da han tænkte på noget "sig mig" han rettede sig op på albuerne i sengen "ville en tyv kunne stjæle dit hjerte hvis han lover at passe på det" han smilede til hende og håbede hun fangede hvor han var på vej hen. han havde mærket en forbindelse mellem de to og det var også klart over for Mordekai ellers ville han have drillet Johan med det. men denne gang var det stille fra ham. hans øjne var rettet mod hende med et smil på hans mund "tænk over det" han lagde sig tilbage i puderne med hænderne mod bag hovedet og faldt i søvn på stedet.
den næste morgen var han hurtigt ude af sengen og var nede at lave morgen mad til dem begge og lavede en skål med musekød til Mordekai som han stillede lidt inde i vindueskarmen. han åbnede døren ind til sove værelset "morgen maden er klar nu" han tog en bakke med en rød rose i et glas samt pandekager og en omelet med bacon. "har du sovet godt" han smilede til hende med de hvide tænder. han havde taget sin fedora på med et spar es i remmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 23:06

Hun kiggede på ham og smilede af hans spørgsmål hun skulle lige til at svare ham på det men han afbrød lige med sit tænk over det og lagde sig til at sove, hun kiggede smilende på ham og lagde sig stille ned ved siden af ham, hun lagde sig ikke helt tæt på ham men hun var tæt nok på ham så deres ansigeter kunne røre hinanden vis de rykkede tættere på, det var nydt så hun ville gerne føle sig tryg og det gjorde hun ikke helt vis hun ikke lå lidt tæt på nogen, hun faldt hurtigt i søvn med en arm på Johans bryst og havde et smil på læben.

Hun vågnede næste morgen ved at Johan kom ind med morgen maden på sengen, der var fint dækket op med en flot rød rose i et glas og lækker mad, pandekager, og omelet med bacon det duftede dejligt og Sienna tog lidt uhøfligt bare en pandekage og spiste den med fingerne, hun var ret sulten.
Hun kiggede smilende men flovt op på ham og tog ikke en til da hun var færdig hun tænkte blot på hans spørgsmål i går aftes, hun havde tænkt over det meget faktisk "angående dit spørgsmål i går" hun kiggede på ham "jeg har tænkt over det og ja jeg tror godt en tyv kunne stjæle mit hjerte blot vis han ikke sårede det" hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a... Nice place(Johan hunt) Empty Sv: What a... Nice place(Johan hunt)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum