Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
New face(Lynie) EmptyIdag kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
New face(Lynie) EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
New face(Lynie) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
New face(Lynie) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
New face(Lynie) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
New face(Lynie) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
New face(Lynie) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
New face(Lynie) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
New face(Lynie) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
New face(Lynie) Voteba13New face(Lynie) Voteba14New face(Lynie) Voteba15 
Genevira
New face(Lynie) Voteba13New face(Lynie) Voteba14New face(Lynie) Voteba15 
Jake
New face(Lynie) Voteba13New face(Lynie) Voteba14New face(Lynie) Voteba15 
Abigail
New face(Lynie) Voteba13New face(Lynie) Voteba14New face(Lynie) Voteba15 
Lori
New face(Lynie) Voteba13New face(Lynie) Voteba14New face(Lynie) Voteba15 
Edgar
New face(Lynie) Voteba13New face(Lynie) Voteba14New face(Lynie) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

New face(Lynie)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

New face(Lynie) Empty New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 22:05

Sted-Firestep Diskotek
Tid-21.00
Omgivelser-folk der fester og har det sjovt
Påklædning- mørke blå hætte trøje og hvide par bukser og sko
Vejre-let vind men lunt

Zankuji var næste lige komme til stedet og kunne ikke sådan rigtig finde rundt i alle de steder som der var i byen, men et sted havde han da fundet meget nemt til, det linede en form for diskotek hvis det da ikke var sådan et. Så han gik roligt der ind og kiggede sig omkring, godt nok havde han ikke et fast hjem men han så da pæn ud og det hele i forhold til mange andre, men det kom nok at han ville finde sig et sted og slå sig ned.
Men den tid kom nok men denne her aften havde han nu tænkt sig at have det lidt sjovt og se hvad aften ville bringe på, så det første han gjorde var og finde en bar som var på diskoteket og få sig en drink af en slags, han fik sig bestilt en rom og cola noget af det han bedst kunne lige og han fik betalt for den og gik hen og fandt sig et sted og sidde ned, for at kunne nyde sin drink og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 22:27

Lynie var selvfølgelig ude på danse gulvet denne aften på Firestep diskotek, hun havde været her et par gange før når hun var på arbejde men det var lidt tid siden hun havde været her, en folk drenge stod rundt om hende imens hun dansede som hun var på arbejde, men hun havde bare fri og havde lyst til at slå sig løs, hun gik ud af drenge gruppen og stilte sig op på et bord hvor en mand sad, der lød høje pift fra drengene mens pigerne bare rystede på hovedet og hviskede, sådan nogle misundelige.....

Hun havde det vildt sjovt som aldrig før og var glad for hun bare kunne slå sig løs, dagen havde denne gang gået hurtigt og det gjorde hende glad og i godt humør som aldrig før, som om hun var sammen med sin familie igen og dog ikke da de selvfølgelig manglede, hun slog tanken om hendes familie ud af hovedet og dansede videre oppe på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 22:24

Han sad der og slappede bare roligt af og havde ikke det vilde og tage sig til da han bare sådan sad der for sig selv med en drink og alt halløj der, men hvad skulle han finde på lige nu, han sad stille og roligt og så på en der nu dansede på et bord og slappede bare roligt af og viste ikke lige hvorfor hun gjorde det var han lidt ligeglad med for hun så godt ud efter hans mening og sådan noget.
Han sad lidt og slappede bare af mens han kiggede på hende som dansede på bordet og alt det og viste ikke hvad der gik af hende, men efter det han ville tro så at den kvinde bare havde det sjovt da det jo var en klub med musik og det hele så man kunne jo ikke andet på sådan et sted jo.
Han rejste sig roligt op og gik op til baren igen fik fat i en ny drink og sådan noget før han gik hen til en bord lidt tættere på hende der dansede og sådan noget og kiggede roligt på hende, og viste ikke hvad han sådan skulle gøre lige nu og her og anede ikke hvad han skulle sige lige nu hvis der var noget og sige til hende og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 8:01

Lyniebegyndte at gå fra bord til bord og der sad ikke nogen på de borde hun spankulerede hen på og dansede smidigt, indtil hun kom til et bord hvor en ung mand sad og drak sin drink, hun smilede til ham og bevægede sig langsomt ned i hug og så ham varmt i øjne og smilede varmt til ham, hun bevægede sig op igen og begyndte at danse igen foran alle de andre som så misundeligt på den unge mand de kunne også godt tænke sig det han lige havde oplevet men det fik de ikke.
//undskyld det korte svar er løbet tør for krea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:59

Han kiggede på hende med et stille smil da hun stod på hans bord og sådan noget der og havde det godt med det og var glad for det og sådan "når engang du er færdig med din danseri vil du så ha en drink"sagde han roligt og kiggede lidt på hende op og ned og det, han så på hende og slappede bare af mens han drak lidt mere og sådan noget der og var rolig og det hele og lagde ikke mærke dem som var misundelige på ham eller noget lige nu var der kun hende foran ham og han så ikke andre lige nu og her.
Han slappede roligt af og drak lidt mere og stilte glasset fra sig og ventede bare på at hun ville sige noget der og havde ikke noget imod og give hende en drink eller noget da han var venlig og alt det og ville godt ha lidt selvskab og sådan, Men hvad hun valgte og sige var jo helt op til hende og han var jo kun kommet med et tilbud til at hun kunne få noget og drikke og sådan noget der så han ventede bare på svaret fra hende af og alt det.
//går nok Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 16:16

Hun smilede til ham og nikkede, selvfølgelig ville hun have en drink altid, hun gik ned fra bordet og smilede så ud til alle dem der kiggede på hende "showet er forbi mennesker det var hyggeligt" drengene sukkede og så vredt på den unge fyr da de godt havde regnet ud af det nok var noget med ham og gøre.
Hun vendte sig om mod den unge fyr og satte sig ned ved bordet "jeg vil da gerne have en drink" hun smilede venligt til ham og kiggede bare roligt på ham, ville han købe den for hende eller skulle hun selv det var lige den tanke der fløj gennem hendes hoved og fangede hendes opmærksomhed, mens hun ventede på hans svar rettede hun på sit tøj så det sad lidt pænere end det gjorde efter hendes vilde dans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 21:54

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "okay hvad vil du ha du må vælge lige hvad du vil ha jeg gir"sagde han roligt og slappede bare af mens han ville se hvad hun ville ha for den stod på ham og det hele lige nu og her, han så på hende og slappede bare helt af mens han bare ventede og havde jo ikke noget der hastede og sådan "du så godt ud da du dansede men du ser også godt ud nu"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og sådan.
Han kiggede lidt rundt og slappede bare af *jeg kan da ikke gøre for at hun er her ved mig*tænkte han roligt og så på hende og viste ikke hvad hun sådan tænkte lige nu og her for han var jo bare sig selv lige nu, og han havde ikke tænkt sig at være andre end sig selv og sådan for det var jo bare sådan efter hans mening man kan jo ikke være andre eller jo man kunne opføre sig som en man ikke var, men det ville han ikke på noget måder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:25

Hun tænkte lidt over hvad hun ville have og var samtidig meget taknemlig over han ville betale for hende det var hun glad for, hendes hår skiftede til rød da den før var blå, hun smilede til ham og havde fundet ud af hvad hun ville have "breezer ville være dejligt" hun kiggede på ham, det var det hun mest drak og hun blev virkelig fuld af vus hun drak meget, hun kørte en hånd gennem hendes lange glatte hår og kiggede lidt rundt hvor hun fik øje på drengene sad ved et bord ikke langt fra dem og stirrede på dem som om der var sket noget forfærdeligt, et smil bredte sig på hendes læber.
Hun kiggede på den unge fyr igen og kiggede ned i bordet da hun blev lidt flov, det blev hun faktisk altid når der blev kastet kommentar efter hende men på arbejdet var hun van til det men udenfor arbejdet så var hun ikke, hun kiggede op på ham smilende "tak" svarede hun stille og roligt.
Hun kom i tanke om hun slet ikke vidste noget om denne fyr hverken hans navn alder eller noget som helst "må jeg spørge hvem jeg får drink af" hun smilede skævt og støttede hovedet på hånden og albuen på bordet og kiggede ventende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og hørte hvad hun sådan sagde til ham hvad hun ville ha og sådan noget, og han skulle lige til at rejse sig da han hørte hvad hun mere spurgte ham om og sådan "mit navn er Zankuji"sagde han roligt og med et smil "og hvad hedder du så smukke"sagde han roligt og kiggede på hende lige ind i hendes kønne øjne som han syns hun havde og alt det.
Han så på hende og ventede på at hun skulle sige mere, men det ville hun først kunne komme til efter at han havde hentet hendes breezer og alt det, han så på hende "sorry gik jeg for hurtigt"spurgte han roligt og slappede bare roligt af og satte sig ned ved siden af hende og ventede bare på at hun ville sige noget til ham og sådan halløj der.

//sorry hvis det blev lidt kort//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:49

Zankuji sjovt navn men dog smukt og mystisk, hun smilede og skulle lige til at sige hvad hun hed da han rejste sig for sikkert at hente hendes drink, hun ventede og smilede og rystede på hovedet da han kom tilbage "nej det var fint" hun kiggede venligt på ham og lænte sig tilbage da han satte sig ned ved bordet, "mit navn er Carolyn men klad mig Lynie" hun smilede og kiggede roligt på ham "så Zankuji hvor bor du så henne" hun smilede varmt og venligt og hendes øjne var kærlige og Velkommende.

//det gør ikke noget det er mit ogsåSmile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:57

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og satte hendes drink foran hende og slappede roligt af "Lynie sikket et flot navn"sagde han roligt og kiggede på hende og hørte på hvad hun sådan ellers sagde til ham og sådan noget, roligt så han på hende og smilte roligt "mig jeg bor lidt uden for byen her"sagde han roligt og slappede bare roligt af "hvad med dig hvor bor du henne af"spurgte han roligt og så på hende og håbede på at hun også var her fra byen af.
Han så på hende *gud hun er smuk*tænkte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og sådan noget der, roligt sad han der med hende og drak lidt af sin egen drink og så på hende og slappede bare roligt af mens han var der og alt det, han havde ikke travlt og ville sagtens bruge flere timer på hende hvis det skulle være det og sådan noget der.

//hehe Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:53

Hun smilede da han sagde at Lynie var et smukt navn det syntes hun også det var et hendes familie havde givet hende så det betød noget at have det.
Hun nikkede og svarede "okay" hun kom til at tænke på hvordan mon det var at have et fast sted at bo en seng at komme hjem til, men kiggede så på Zankuji og smilede "jeg har ikke rigtig noget sted at bo jeg bor sådan set på gaden" hun trak på skuldrene det var ikke noget der rørte hende det kunne man sagtens se hun var van til at snakke om hvor hun boede, hvad hun lavede og sådan det var normalt for hende.
Hun drak noget af sin drink han havde stolt foran hende og havde den sø generalt oppe i hånden og var lænt tilbage og kiggede venligt på ham "hvor gammel er du" det kunne hun godt tænke sig at vide det var noget af det nok vigtigste at vide om den man talte med så man ikke lige tog fejl af alderen og bare fyrede et eller andet af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 0:04

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige til at hun boede på gaden, men hvad pokker det gjorde han også i starten til han fandt sig et sted og alt det "når du lyder lige som mig jeg boede også på gaden i starten af da jeg var her i starten"sagde han roligt til hende og var sådan bare roligt i det og sådan.
Han så på hende med et smil "hvor gammel jeg er jeg er 21 men føler mig ung stadig"sagde han roligt og smilte til hende og slappede bare af og drak lidt mere af sin drink, roligt sad han bare der "hvad med dig hvad er din alder så selvom jeg godt ved det ikke er pænt og spørge en kvinde om hendes alder"sagde han roligt og så på hende med et stille og roligt smil på sine læber.
Han så på hende og ventede bare på at se hvad hun sådan ville sige lige nu og her og var glad for at hun snakkede med ham da han syns det var dejligt og have selvskab og alt det, så var han ligeglad med hvor hun sådan set boede og alt det halløj bare hun var den hun var og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 0:21

Hun smilede til han, nu var det bare sådan at hun havde boet på gaden langtid før hun kom hertil, "jeg har boet på gaden i lang tid før jeg kom her og jeg tror aldrig jeg får et sted" hun trak på skulderne igen og kiggede ned i bordet og lagde benene overkors.
Hun smilede roligt til ham 21 år var slet ikke gammelt ikke hvad hun syntes, hun rystede på hovedet og smilede nej det var ikke høfligt at spørg til alder hos en pige men hun var nu så sød at fik lov til at vide det "jeg er 17" hun smilede og kiggede ned i bordet igen og tog nogle tåre af sin drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 0:29

Han så på hende med et stille og roligt smil på sine læber og hørte på hvad hun sådan sagde til ham og sådan noget "okay det da hårdt liv er det ikke"spurgte han roligt og havde selv boet på gaden i et godt stykke tid før han var kommet her til men det ville han ikke ligefrem sige nu her og alt det.
Han så på hende og slappede bare roligt af "17 dejligt et år hvor man har det sjovt for det meste hvis du forstår hvad jeg mener"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede helt af lige nu og drak lidt mere af sin drink og så på hende "smager din drink godt"spurgte han roligt og så bare på hende og smilte bare til hende *hun er nu meget smuk men hvad tænker hun om mig gad jeg godt at vide men på en måde ikke*tænkte han for sig selv og slappede bare helt af og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 8:45

Hun trak på skulderne og kiggede ned i bordet "jo men man vænner sig vel til det" hun smilede svagt til ham, hun løg hun havde stadig ikke vænnet sig til at være hjemløs det gjorde man nok aldrig men hun havde lært at tjene til føden.
Hun smilede der var ikke meget sjov i hendes liv så hun forstod ikke helt "nej undskyld jeg forstår ikke helt" hun kiggede spørgende på ham og havde nu lænd sig frem ad og kiggede ham direkte i øjne.
Hun kiggede så ned på sin drink og nikkede "ja det er den" hun smilede til ham, den smagte som normalt den smagte godt og var forfriskende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 10:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af mens han så hende i øjne "hvad har du lyst til at lave lige nu og her"spurgte han roligt og ville godt lave noget med hende og sådan noget der, han så på hende med et smil "hvis du vil har jeg et gæsteværelse der hjemme hvis du har lyst til at sove i en seng der god"sagde han roligt til hende.
Han kiggede på hende og ventede bare på svar lige nu hun måtte bestemme om hun vil lave noget med ham og om hun ville ha en seng og sove i for en nat eller måske to hvis det var, og nu var det jo kun hende der skulle sige ja nej eller hvad hun nu ville sige til ham og sådan.
Han så på hende med et smil og slappede bare roligt af og nikkede til det sidste hun havde sagt og sådan noget for han var en af dem der var frisk på mange ting og sådan noget der, han skulle bare lige vide hvad det var før han sagde ja til det og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 11:12

Hun trak på skulderne hun vidste ikke rigtig hvad de skulle lave, hun spærrede øjne op da han sagde han havde et gæsteværelse og var velkommen til at overnatte, hun nikkede ivrigt "det vil jeg meget gerne" folk have aldrig inviteret hende hjem og sove hos sig nok fordi hun var hjemløs så det var nyt meget nyt for hende, det var lang tid siden hun havde sovet i en rigtig seng en rigtig blød seng, hun havde helt glemt hvordan det var at sove i en seng så der var intet nej at få for hende vis hun kunne få en seng at sove i.
Hun smilede til ham og kiggede roligt på ham og slappede bare af, hendes hår var blevet blåt igen i det hun begyndte at kiggede rundt omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 11:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan og drak ud så han ikke havde mere og sådan noget der "skal vi smutte eller vil du blive her"spurgte han roligt og slappede bare af og kiggede hende i øjne roligt havde han fået sig et par forførende øjne men det havde han tit og sådan uden at han viste det selv og sådan.
Han så på hende med et smil og rejste og ventede bare på at høre hvad hun sådan ville om de skulle blive eller hvad de skulle og alt det halløj der, han så på hende med et smil på sine læber og ventede bare lige nu og her da der nok gik lidt tid før han fik det svar han ventede på og sådan.
Han så lidt roligt rundt også på hende igen med et smil på sine læber og var glad for at han kunne give hende en seng og sove i nu her og sådan for han viste hvordan gaden var for det meste og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 11:34

Hun kiggede rundt en ekstra rundt og kiggede så smilende på ham "lad os gå" hun rejste sig op lidt efter han gjorde og stilte sig hen ved siden af ham og kiggede på ham hun lagde mærke til hans forførende øjne og kiggede så smilende væk hen mod døren, "hvor langt bor du her fra" spurgte hun og kiggede på ham, hun kunne godt lide hans forførende øjne det bar ret sødt syntes hun men denne gang kiggede hun ikke væk fra ham hun holdte blikket på ham og ventede på han skulle føre vejen hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 11:40

Han kiggede på hende og smilte roligt til hende "jeg bor cirka 10 minutter her fra"sagde han roligt til hende og gav sig til at gå ud af klubben og hjem af mod sig selv og det hele, han så på hende med et smil og gik roligt vider "hvordan har du det endeligt og være sammen med en der er 4 år ældre end dig selv"spurgte han roligt mens de gik der og alt det.
Han gik bare og efter lidt tid kunne de begynde og se et hus lidt uden for byen af og sådan, og det var der han boede og det hele og alt det halløj der "nu er vi der snart Lynie"sagde han roligt og man kunne jo se at de begynde og komme tættere på huset og sådan noget halløj der.
Han gik lidt hurtiger det sidste stykke og ventede på hende ved døren hvis hun da ikke havde haft kunne følge med og alt det halløj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 11:54

Hun nikkede som i okay og gik efter ham ud af diskoteket og efter ham til hans hus, hun trak på skulderne mens hun gik roligt smilende ved siden af ham, hun havde det fint med at ham var 4 år ældre end hende det betød ikke rigtig noget huk havde været sammen med nogen der var meget ældre end ham, "jeg har været sammen med ældre så for mig er det fint" hun kiggede på ham og gik lidt tæt på ham, hun smilede lettet over ar de snart var der hun kunne se et hus og var næsten sikker på at de nok var hans og det var det, Zankuji stod ved døren og ventede på hende hun gik roligt over til ham og smilede da hun stod ved siden af ham, huset så meget hyggeligt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 12:14

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede bare helt af og sådan noget der og kiggede hende ind i øjne "der noget jeg har haft lyst til at gøre i et stykke tid mens vi har snakket sammen og håber ikke på at du bliver sur"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil før han roligt gav hende et stille kys på munden bare sådan et kort et før han slap det igen og åbnede så døren for dem og gik ind og holde den for hende.
Han så på hende og ventede bare på at se hvad hun ville sige og gøre og sådan noget der og havde det godt nok med det han gjorde og sådan og håbede bare på at hun ikke var blevet sur på ham og sådan for det var noget han ikke vil ha hun skulle være, men han kunne heller ikke forbyde hende det og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 12:49

Hun kiggede undrende på ham da han sagde at han havde haft lyst til noget hele tiden, hun vidste ikke helt hvad han mente men fandt ud af det da han plantede et kys på hendes læber, hun blev forbavset og stod og stirrede ud i luften inden hun gik ind i hans hus, hun stoppede da hun var helt inde og smilede så til ham hun havde ikke noget i mod at han havde kysset hende, men det var lidt mærkeligt da hun først lige havde mødt ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 14:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan noget og var glad for at hun ikke blev sur over at han havde kysset hende og og sådan noget der.
Han kiggede rundt og havde det godt nok med at hun var hjemme ved ham og sådan "føl dig hjemme gør hvad du vil og hvis det er må du godt tage et bad og nej mener ikke du lugter for det gør du ikke"sagde han med et stille smil på sine læber og satte sig ned i sin sofa og tænde for sit tv og slappede bare af og sådan noget *hun er så tiltrækkende det helt vildt*tænkte han for sig selv og slappede bare helt af, og viste ikke hvad hun havde lyst til lige nu og her og alt det for han havde jo givet hende lov til at ja føle sig hjemme og ha det godt her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum