Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
No! Don't do it! //Jane// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
No! Don't do it! //Jane// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
No! Don't do it! //Jane// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
No! Don't do it! //Jane// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
No! Don't do it! //Jane// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
No! Don't do it! //Jane// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
No! Don't do it! //Jane// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
No! Don't do it! //Jane// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
No! Don't do it! //Jane// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Jake
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Sasha
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Renata
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Lenore
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Genevira
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Celenia
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Taliia
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Madelena Gray
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 
Katrina
No! Don't do it! //Jane// Voteba13No! Don't do it! //Jane// Voteba14No! Don't do it! //Jane// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

No! Don't do it! //Jane//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:05

S: The Forest
O: Tåge, træer.
V: Tåge, lidt regn.
T: Aften.
P: Sort trøje, sorte jeans og sorte converse sko. Bue og pilekogger på ryggen.

Nille gik roligt genmen skoven, og lyttede. Hun havde hørt en stemme der kaldte på hende... Det var faktisk også lidt uhyggeligt. Stemmen havde bare hvisket "Nille..." Hele tiden. Hun kiggede sig omkring, der var tåge og lidt regn. Gid hun havde taget sin kappe med. Hun tog buen ned fra ryggen og havde den i venstre hånd. Hun hørte en gren knække og vendte sig om og så hendes mormor i øjnene. "Mormor!" Hun hviskede det og gav hende et kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:11

Jane kom gående hen foran dem, og splittede hende og hendes mormor ad. Hun smilte lumsk, med en lumsk latter. Hendes fingerspidser kørte rundt på hendes mormors skulder, og Jane trak hende ind i sin favn.
"Sikke et sødt barnebarn du har dig." Sagde hun med en lumsk stemme, som hviskede ind i mormorens øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 21:16

Nille knurrede af pigen der pludselig trak hendes mormor ind til sig.
"Sig mig hvad bestiller ud her?" Nille sagde det roligt men hun havde lyst til at skifte form.

"Jah, det har jeg" Mormorens stemme var fuld af varme og smil. Hun skubbede pigen blidt væk og smilede. "Og du min pige er også sød, sådan at give mig et kram" Hun kiggede venligt på pigen."Sig mig hvad hedder du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:46

Jane var ikke meget om at sige hendes navn, men hendes slaver dukkede frem bag ved den ældre kvinde. Og tyler og Xander trak hende væk, og Xanders hurtighed fik dem til at være hurtigt ude af syne. JAne smilte tilfreds og kiggede på den unge kvinde.
"Sikke en skam var? Og glem det, lad hver med at skifte form. Hvis du har hendes liv kært." Janes stemme var kold og skarp

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:47

Nille kiggede håbløst efter hendes mormor. Hun kiggede på jane og var så tæt på at skifte form, man kunne næsten se hendes skygge som panter. "Din... HVORFOR?" Hun råbte det ind i ansigtet på hende. Hun var ikke bange, hun var vred! Endelig møder hun sin mormor efter hun var forsvundet og så tager den... kvinde hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:49

Jane kiggede hende ind i øjne, og lod sin evne tage over. Så kræften af smerte røg ind i pigens underbevisthed.
"Det har jeg lyst til."

//Læs profil for mere info, om hendes evne.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:51

Nille skreg og græd. Nilles øjne begyndte og skinne og mødte damens øjne.
"Du har ingen værdighed... Tage en piges mormor... Påføre hende smerte... SKAM DIG!" Nille brugte sin evne. Hun kunne få folk til at skamme sig, og den havde udviklet sig. Hendes stemme sang og lagde sig som et tæppe af nåle på alle der var i nærheden.

//Jeg kender hendes evne ^^ Det er den samme som hende i twillight og jeg har læst det. Læs eventuelt min, og skal dog lige sige den virker i en kort periode men man føler stadig en smule skam.//

//Vi blev enige om at mormoren ikke døde ikke :p?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:56

Jane var en dæmon af høj høj status, og denne pige skulle nødig komme over knæet på hendes far. Alec kom hen til pigen, som knipsede. Så evnen ikke ramte hendes herskerinde. Alec havde evnen til at styre sin krop og sit sind, derfor kunne han bruge kræft nok så ting ikke bivrikede hans Jane. Amazon gik tættere på, for hvis JAne eller Alec skulel ´komme til skade ville hun være på vagt. Hun kunne heale dem, også selvom de var døde.

//Jo Mormoren, bliver blot ført væk. Men Jane elsker at true og drille andre, især med hendes evne. Super, har læst din ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:58

Hun knurrede vredt af manden og Nille tog sig til hovedet. Nille råbte uforståligt på et andet sprog. En panter kom løbende imod dem og angreb dem. Nille vred sig i smerte mens hun så på George der kæmpede bravt.

//Æhm, George kan blive slået bevidstløs men ikke dræbes ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:03

//Fair, det samme er med hendes slaver så ^^//

Jane lo af panternen. Og James kom frem, den stærkeste og klogeste af Janes slaver. Han sparkede hårdt til panteren, som om han kunne læse Janes befallinger. Når man var slave for Jane lærte man at kode hendes befallinger. James gjorde blot hvad han skulle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:05

//Nille kan højst sandsynlig få dem til at skamme sig ^^//

"NEJ! LAD HAM VÆRE!" Hendes øjne skinnede og hun hoppede på James og slog ham i kæben. "SKAM DIG!" Nille var ligeglad med smerten der voksede i hende, man skulle ikke slå hendes ven! George var besvimet, den var ikke klar til at blive sparket så hårdt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:13

James nikkede og kiggede overpå en skuffet Jane som fik han til at falde på knæ i ulidelig smerte. Amazon skreg da Jane straffede James. Jane havde taget øjne fra den unge pige. Tyler og Xander kom tilbage, uden den ældre kvinde.
"Det var dagens måltid!" Sagde Tyler sakastisk og slog hænderne sammen.

//Det virker bare ikke på Alec, og Amazno er den uskyldige af dem. ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:15

Nile fik nok... Hun kunne ikke mere... Hun måtte... Nille skiftede form til panter. Hun angreb med det samme Tyler og bed efter ham. Hun kunne ikke klare og høre på ham... Hun bed ivrigt efter ham men det var svært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:17

Tyler fik et chok, og sprang til siden.
"Rolig tigermis!"
James rejste sig og greb rund om den store panter, og klemte dens riben hårdt så det sagde knæk. Jane nikkede tilfredst, og Tyler pustede ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:18

Nille peb højt og skiftede form, så Tyler holdte en besvimet Nille i sin favn. Hun nåede dog lige og sige. "Jeg er ikke en tigermis din idiot." Og så besvimede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:58

//Rettelse James ^^//
Tyler lagde armene overkors, og pegede på sig selv.
"Jeg ikke nogen idiot!"
Xander kom gående bag ham.
"Jo du er."
James holdte pigen i hendes favn, Jane gav et nik til den ene side.
"Måske kunne hun være god til at gøre rent? Eller lave mad?"
Amazon kiggede på pigen, da James bare lod hende ligge. Men Jane var ligeglad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:00

Nille vågnede da hun hørte Tylers stemme og spyttede efter ham men har var for langt væk. Hun kiggede op og så James i øjnene. "Hvorfor gør i sådan noget? Angriber uskyldige altså? Og jeg er ikke god til nogen af delene." Hun kiggede på Amazon, hun lugtede ... Menneskeligt. Hun rejste sig op og bakkede væk. "Hvad vil i?" Hun så på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:16

Amazon satte sig på hug ved pigen, og tyssede på hende. Hun lagde sine hænder på det skadede sted, med en forsigtig bevægelse.
"Lad hver med at tirre dem.."
Amazon kiggede pigen i øjne, Jane og de andre var forsvundet ind i skoven. Amazon og pigen var alene tilbage.
"Det her gør nok lidt ondt.." Amazon lagde sine hænder på de brækkede ribben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:18

Hun snøftede. Pigen der rørte ved hendes ribben virkede flink nok. Hun bed sammen da hun rørte det. "Hvad... Vil de med min mormor?" Spurgte hun sammenbidt og kiggede på pigen. Hun var lettet over at de uhyggelige for forsvundet, så kunne hun slappe en smule mere af. "Hvorfor... Hjælper du mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:20

Amazon lukkede øjne i og healede pigen.
"Det ved jeg ikke, de dæmoner.. Jeg må ike vide alt, fordi jeg er menneske. Og har for bange til at flugte.. Pga.. Janes evne.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:22

Nille sukkede lykkeligt da smerten langsomt forsvandt.
"Tak.. Dæmoner? Årh helt ærligt!" Hun sukkede opgivende. Hun havde det ikke for godt med dæmoner. "Hvor tror du de gik hen? Jeg vil befri min mormor." Hun kiggede nysgerrigt på kvinden. "Forresten så hedder jeg Nille."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:30

Tyler og Xander gik med hende, Jane var lederen hun vidste det. Men Amazon gjorde ikke, men hun holdte dog af hendes slavegrubbe.
"Det ved jeg ikke, det var Xander og Tyler som førte hende væk.."
Nille hed pigen.
"Jeg hedder Amazon."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:33

Amazon... Pænt navn.
"Tak for hjælpen Amazon... Sig mig har du en ide om hvor damen og hendes mænd er på vej hen?" Hun kiggede på Amazon med håb i øjnene. "Angående denne Janes evne... Jeg gætter på det er hende der er lederen? Jane der har en evne... Til at få andre til at føle smerte. Jeg kan få andre til at skamme sig. Næsten det samme... Min evne bringer smerte i det man har gjort forkert... Men hvorfor blev hun ikke ramt? Min evne duer på alle racer nu." Hun så spørgende på Amazon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:10

"Jane har os som slaver, fordi vi alle har noget hun finder intersant. Alec har evnen til at holde sit sind rent, så ingen kan styre ham. Derfor kan han også sende sin evne, så ingen kan ramme hende med illutioner. Desuden ser dæmoner sådan noget som små myre, altså illotioner. Det virker ikke ret meget på Jane, hun er også dæmon racelederens datter.. Så Rafel dræber os, hvis der sker hende noget. Og også personen som er den som gjorde det." Amazon kiggede på Nille, med et glimt af frygt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:13

Hun rynkede brynene let. "Virkelig? Nå, men jeg kræver min mormor tilbage!" Nille rejste sig op og kiggede ind imod skoven og begyndte at gå. "Tak for hjælpen Amazon. " Hun kiggede bagud og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No! Don't do it! //Jane// Empty Sv: No! Don't do it! //Jane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum