Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Bup // Lukket // EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Bup // Lukket // EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Bup // Lukket // EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Bup // Lukket // EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Bup // Lukket // EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Bup // Lukket // EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Bup // Lukket // EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Bup // Lukket // EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Bup // Lukket // EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Jake
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Sasha
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Renata
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Celenia
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Lenore
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Genevira
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Katrina
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Lori
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 
Edgar
Bup // Lukket // Voteba13Bup // Lukket // Voteba14Bup // Lukket // Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Bup // Lukket //

Go down

Bup // Lukket // Empty Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 21:56

Vejr: Solen skinner, det er en meget varm dag 40*c.
Tid: 13:20
Omegn: Der er en flod, og et stort gods.
Sted: Samling af soul river.

Det var en meget varm dag. Jessica var taget en lille tur til soul river, hvor hun så et stort gods, som så en smule faldefærdigt ud. Hvem mon boede her? Hun vidste det ikke, men hun gik alligevel over til døren, og bankede på. Døren gik knirkende op af sig selv. Skulle hun gå ind eller blive ude? Hun valte det sidste, og gik ind. Døren smækkede i bag hende lige da hun var kommet ind. Hun prøvede at åbne den igen, men den var indten låst eller også bandt den virkeligt meget. Rosalia og Lulu var siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:07

Lulu bevægede sig længere ind, "Nææh sikke fint her er," Hun førte sine negle langs væggen så det gav en lyd, "Er her nogen?" Hun smilede. "Måske er det vores heldige dag piger?" Hun tog fat i begge deres hænder igen og førte dem længere ind, hvorfor ikke udforske stedet nu hvor man har chancen? Lulu kunne mærke at det var køligere her inde end der ude. *Kulden, det perfekte sted at varme sig selv op* Hun lavet lys med sin ild magi så hun havde en kule af ild et lille over håndfladen. Det lyste rummet fint nok op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:15

Rosalia blev skræmt for vid og sans da hun blev ført tilbage til de meget dårlige minder.
"Jeg har en tilståelse, kære piger. Det her er min herres gods. Jeg ved ikke om vi bare skulle vende om og gå. Men på den anden side kunne vi jo lige så godt rode i hans ting. Jeg har kun været på hans kontor 1 enkelt gang. " Fortalte Rosalia lidt lumsk og kiggede rundt omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:21

"Lad os da endelig kigge omkring på hans kontor, nu hvor vi har chancen?" Hun fnisede lidt og lavede en arm bevægelse som viste at Rosalia skulle fører an. Hun havde fat i Jessica med den ene hånd, så hun kunne følge med, mens hun lyste med den anden hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:34

Valgûl sukkede højlydt i frustration, og mumlede noget om en god dag, der blev ødelagt, han travede med højlydte skridt mod sit gods, han prøvede på ingen måde at skjule sin tilstedeværelse, det var trods alt sit hus, og han var alt for frustreret til at fornemme auraerne i huset, han stoppede op ved husets indgang da han så, at døren var åben. *Hvem helved går ind i vores hus på denne tid dagen!* lyd op til flere arie stemmer i hans sind, han smilte dog alligevel, det gav mulighed for at lege med nogen alligevel, dagen var endnu ikke tabt, han vendte om og tog en af de adskillige hemmelige gange ind til huset, han kunne da i det mindste skræmme dem, før han slog dem ihjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 12:25

Lulu hørte at der kom nogen, "Rosalia, jeg tror din herre er vendt hjem," Hun kiggede lidt rundt. "Sikke en dejlig chance vi nu får til at lege med ham og hans ting på," Hun kunne hører at han gik men havde dog ingen anelse om hvor han skulle være. *Mig kommer han ikke til at skræmme så let* Tænkte hun. Hun havde et lille smil på læben. Hun ville kun hjælpe de to uvidne piger, hvis de var villige til at give hende hvad hun ville have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 16:54

"Han er virkelig dum!!
Du bør myrde ham hvis han finder os!" sagde Rosalia rasende og kom ved et uheld til at slå en gammel bog ned fra en reol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:30

Jessica smilede, "Rolig nu, vi skal nok hjælpe dig," Hun kiggede på Lulu i håb om at hun var enig, *Det monster skal ikke nyde noget* Jessica kunne se på Rosalia at hun var vred, hvilket også gjorde hende lidt små sur. Hun væltede en vase, så den smadredes i tusind stykker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 20:01

Lulu smilede og nikkede, som indikeret til at hun var enig med Jessica, hun lyttede stadig efter om den mandlig dæmon var kommet nærmere, *Hvor har jeg helt lyst til at lege med disse to piger* Fristelsen til at røre Jessica og Rosalia var stor og hun prøvede at holde sig tilbage, i alt sin fustration smadrede hun et billed. Det hjalp ikke meget men det holdte tanken lidt væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 21:45

Valgûl bevægede åbnede en af de skylte døre i huset, men døren knirkede højlydt så det kunne høres gennem hele huset, *Vi burde nok få renoveret huset.* lyd en hånfuld kommentar i hans indre, hans ellers gode humør forsvandt, og alt hvad han ville var at skaffe sig af med de indtrængende, men holdte det tilbage, han kunne i det mindste nyde dem lidt, det var alt for kedeligt blot at slå dem ihjel. Han gjorde sig til et med skyggerne og bevægede sig imod dem, han havde dog plan lagt, at vente lidt en til hans så dets tilstand, han materialiseret ved en gamle stol, hvor han sad bare sad der og kiggede lidt på dem. "Jamen, Jamen, Jamen hvad har vi dog her, to indtrænger på privat grund, og en tjener der ikke kender sin plads, hvad skal vi dog gøre." Han så fokuseret sit blik på Dæmonen iblandt dem, og smilte over venligt til hende.
"Så først afbryder du os, går med vores legetøj, og er indtrænger i mit hus, til og med ødelægger du endda vores ting, du må da godt læres nogle manere, men bare roligt vi har planlagt noget til jer alle sammen." han så rundt i lokalet, og slappede af i sin stol, før han smilte så de kunne se hans tænder, han røde øjne penetrerer den mørke krog han sad ved, hvor Lulus flamme ikke så ud til at lyse op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 22:31

Lulu lavede en cirkel med ild rundt om sig selv og de to unge piger. "Dit legetøj? Nej undskyld jeres? Hvis du tænker over det, så er jeg stadig kvinde, og jeg er ikke specielt glad for at dele mit legetøj med hvem som helst.. Jeg vil også nå at lege med dem og nyde, alt hvad jeg kan nå at nyde." Hun smilede skævt, hun stod bag Jessica, hun tog hendes hår til den ene side og slikkede hende på halse, "Bare rolig, det er ikke en voldlig leg vi kommer til at lege my ladies," Hun smilede skævt og man kunne ikke rigtig se om hun mente det eller ej, men en ting var sikkert, hun var ikke særlig glad for at den mandlig dæmon var kommet, "Og nu var jeg jo ikke den eneste der ødelage noget.. Desuden, hvor vidt ville du kunne holde fristen fra disse to piger? Jeg er ved at gå amok indeni" sukkede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 22:40

Rosalia morede sig over den lille samtale valgul og Lulu havde.
"Jeg har valgt og blive selvstændig nu. Ingen klam mand som leger med mig som det passer ham. Lille svin!
Desuden har jeg fundet min plads ; ude i det fri med mine venner. "
Sagde hun leende mens hun betragtede ilden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 22:45

Jessica blev lidt bange for det Lulu havde sagt. "Jeg hader dæmoner, kvinde du er fin men jeg er ikke interesseret i nogle leg overhovedet." Jessica gik hen ved siden af Rosalia og holdt hendes hånd. Hun klemmede den måske en smule, ikke fordi hun var bange, men fordi hun var ved at tag den ene og slå den anden med, dæmoner irriteret hende virkelig. *Jeg har ikke den store lyst til dette* Hun sukkede i det hun tænkte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 23:04

Valgûl løftede sit ene øjebryn før han gengældte det skæve smilet, "Hvorfor skulle vi dog overhovedet holde nogen fristelse tilbage, tag hvad du vil havde når du vil, men du må forstå vi kan ikke bare lade vores bytte gå, det var jo dig der blande dig først." Han så afventende på hende, end til han hørte Rosalia, han sad bare lidt der og så på hende, før han bryd ud i højlydt grin, der grænsede et sted mellem ondskabsfuld, og rablende sindssyg, han lige så hurtigt som grinte kom forsvandt det igen, og så på Rosalia med et hånfuldt smil.
"Dumme lille Rosa, tror du virkelig at du selv kan bestemme sådan noget, og vis du endelig gjorde for i Lucifers navn skulle vi så overhovedet bekymre os.. Dine vinger ryge for dette barn." Han så iskoldt på hende ved enden af talen, og så lidt på ringen af ild, før hans øjne blev en smule mere hvide i det, selve skyggerne i rummet så nærmest ud til at blive levende, som blæksprutte arme, sigtede de faretruende på dem i ringen, Valgûl smilte skævt til dem. "Før eller siden så kan du ikke holde den magi oppe mere, men end til da, så nyd da endelig buffet." Han smilte over venligt og folde sine hænder sammen, og så afventede på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 23:11

Lulu sukkede, "Har du aldrig hørt om at få offerets tillid? Det gør det så meget næmmere at dolke dem i ryggen!" Hun kiggede på de truende arme, "Ja, piger, jeg finder jer nok et andet sted en eller anden dag, men for nu, har jeg nogle der kalder på mig." Lulu forsvandt i en røgsky sammen med cikelen af ild, nu var der kun de to piger og den mandlig dæmon tilbage.
//Out of this subject//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 17:33

Jessica var overrasket over at Lulu forsvandt, hun hviskede til Rosalia "Hvad gør vi nu?" Hun var ikke bange blot sur, hun klemmede sin hånd til en knytnæve. Hun kunne ikke lide mørket, hun viste at der ville ske noget slemt. "Svin" sagde hun til Valgul, om han så viste det var til ham eller ej, så sagde hun det mens hun kiggede ned, hun var ikke sikker hvad hun kiggede på eftersom det var mørkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:19

Rosalia lavede i arrigskab en slags sort magi i sine hænder og så vredt op mod Valgul. Da den sorte røg var stor nok, kylede hun den i retning af Valgul, og prøvede at få Jessica til at følge med.
"Kun fordi du fortjener at lide og dø, svin!" Råbte Rosalia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:05

Valgûl smilte overvenligt til de to kvinder, og gik langsomt imod dem, han slikkede sig kort om munden, før hans smil spredte sig, så alle de Sylle spidse tænder kunne ses.
"Ja hvad vil i dog gøre nu, vis i nu er søde små væsner, så skal vi nok sørge for, at i også kan få det det sjo-" Længere noget han ikke før det var at hans øjne fløj op, ved den sorte magi, *hvem har lært hende det!?`* han kastede sig til siden i en fart, men noget de ikke helt, da hans ene vinge blev ramt, han udstødte et dæmonisk brøl, og kastede sig til alle fire som et dyr, hans røde øjne, blev den eneste lyskilde i rummet, da alt lysset gik, ved begyndte et net af skygger at forme sig, samt begyndte skygger hænder at vokse frem fra loftet, "Der ryger meget end vingerne nu lille engle, meget mere.." hans form pludselig forsvandt, dog forbliv skygger hænderne, og nettet, der nu havde afspærret hele døren, som om nogen havde lagt et sort lag latex over den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 22:45

Jessica forsøgte sig frem ved at skære igennem med sit sværd, hun brugte al sin magt og alt hvad hun havde lært til at komme fri, hun kiggede tilbage mod Rosalia, "Vi må hellere til at smutte før gamle ole luk øje der mister fatningen!" Sagde hun flabet også selvom hun mente det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 10:53

Rosalia brød ud i en kæmpe latter og løb med Jessica ud.
"Det har du virkelig godt af, din gamle gris!" råbte Rosalia efter Valgul og lavede lige en sidste sort kugle i sine hænder og kylede den i retning af Valgul.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 19:44

Skygge hinden gav let efter, som en kniv gennem smør, blev den skåret over da Jessica skar i den, kun får at vise Valgûl der stod på den anden side, de sidste lys begyndte at blinke et par gange, før det gik helt ud, det efterlod det eneste lys, til at være hans røde øjne, at han udgav et lavmælt dæmonisk hvæs. Fange arme lavet af skygger begyndte at vokse ud under trench coaten, de begyndte langsomt at vokse ud under til de lå langs jorden, i meter længde, se snoet sig langsomt over gulvet hen imod dem, som slanger der skulle til at æde en mus, et morderisk latter spredte sig huset, før han så på dem med et sindssygt glimt i øjet. "Legetiden.. Begynder nu." Ved enden af sætningen fløj fangarmene gennem luften og greb fat i Rosalia ankel og håndled og hev hende hårdt i hans retning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 10:20

Jessica blev bange, hun kun ikke se i mørke, hendes øjne blev ligså røde og hun fulgte Valguls øjne, hun stod omtrænd foran an ham da hun svingede sværdet, hun kunne umuligt have ramt ham, for det var for let til at hun kunne have ramt noget, hun følte sig frem med den ene hånd mens den anden holdte sværdet, stramt. Hun kunne mærke nogen, men hvem var det? Valgul eller Rosalia.. "Rosalia! Hvor er du?!" Spurgte hun højlydt så det kunne høres i hele huset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 19:04

Rosalia skreg op, da armene tog fat i hendes håndled.
"Jessica, hvor er du?!" skreg Rosalia højt.

Pludselig kunne hun mærke en hånd ude i mørket. Det føltes som en kvindelig håndled, hvis man kan sige det sådan. Hun følte længere oppe, og kunne mærke noget langt, blødt hår. Det måtte være Jessica, hun havde fået fat i.

"Er...det dig, Jessica?" spurgte Rosalia nervøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bup // Lukket // Empty Sv: Bup // Lukket //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum