Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
ugens nyheder. EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
ugens nyheder. EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
ugens nyheder. EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
ugens nyheder. EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
ugens nyheder. EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
ugens nyheder. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
ugens nyheder. EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
ugens nyheder. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
ugens nyheder. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
ugens nyheder. Voteba13ugens nyheder. Voteba14ugens nyheder. Voteba15 
Valentine
ugens nyheder. Voteba13ugens nyheder. Voteba14ugens nyheder. Voteba15 
Jake
ugens nyheder. Voteba13ugens nyheder. Voteba14ugens nyheder. Voteba15 
Lori
ugens nyheder. Voteba13ugens nyheder. Voteba14ugens nyheder. Voteba15 
Edgar
ugens nyheder. Voteba13ugens nyheder. Voteba14ugens nyheder. Voteba15 
Abigail
ugens nyheder. Voteba13ugens nyheder. Voteba14ugens nyheder. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

ugens nyheder.

2 deltagere

Go down

ugens nyheder. Empty ugens nyheder.

Indlæg af Sean Fre 23 Nov 2012 - 15:09

Hejsa kære brugere!

Så ville jeg lige hurtigt lave en oversigt, så i hurtigt kan se hvad der er sket/ ikke sker. Som jeg har fået for vane Smile

Først er der moralesystemet.
Vi har prøvet af diskutere en løsning, men ville vente til vi kendte mere til jeres meninger.
Jeg har startet en afstemning, dog først efter jeg havde postet den, så derfor gør jeg lige opmærksom på den. (Det er min fejl den ikke var med fra starten)
gør os den tjeneste at stemme om moralesystemet.

Den kan findes her:
https://theunderworld.danskforum.net/t2018-laenge-siden-ugens-nyheder?vote=viewresult

plottet er udskudt.
Det kan i læse om her:
https://theunderworld.danskforum.net/t2130-fremtiden-pa-underworld

Der er nogen der har spurgt efter en facebookgruppe og vi er i hvert fald to admins der godt kan lide initiativet. Men vi vil også gerne høre flere meninger om dette.
Vil i bruge den hvis i fik muligheden?
syntes i vi skal have en, både ved ja og nej: hvorfor?

E-rangsracerne...
Jeg har simpethen haft for travlt og lavet alt for mange andre ting, til at nå meget videre med dem. Jeg mangler at skrive om Moonwalkers, før vi måske kan offentliggøre de racer, som der allerede er nogen der spiller. Resten må komme med tiden.

Special og blandingsracerne:
Er stadig lukket, til folk der er i tvivl.
Jeg er dog i gang med nogle planlægninger omkring disse to.
da det ikke ser ud til, hvilket jo kun er fantastisk, at nogen fra disse grupper ser ud til at forlade os foreløbig, har jeg valgt at sætte kravene op.
Selv om de er i midlertidigt lukket, vil det på et tidspunkt blive muligt at blive disse racer igen. Men det bliver man kun, enden ved at nogen fra disse grupper faktisk forlader siden, eller man har arbejdet så meget med sin karakter (Som visse har) at jeg finder det rimelig at give tilladelse. (dem der opnår tilladelse, dem vil jeg aftale et tidspunkt, hvor de kan få lov at ændre/oprette deres specielle karakter)
Jeg ved det kan lide hårdt, snyd m.m. Men det er simpelthen hvad jeg har valgt at gøre.
Kort sagt: Gør et formidabelt arbejde og du bliver måske belønnet.
OBS! evt. tilladelser vil først ske i det nye år.

Der ud over snakker vi kære admins om flere ting.
Bla. hvordan samfundet enlig hænger sammen her på UW og om bruger-ejede byer.
Jeg kan dog allerede nu gøre klart, at der bliver ikke oprettet flere emnesteder.
Men vi finder måske på et nyt legetøj til jer, som i kan lege med.


*ser ned over listen af ting...*

Åh ja, som det sidste, den snart evige reminder om at huske at melde faceclaim.

God weekend!

- Sean

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 16:20

har ikke noget mod en facebook gruppe. Jeg fejler måske bare til at hvad det forbedre? Har intet mod at melde mig til en, men syntes det vil tage nogen indlæg væk fra selve siden, som ellers kunne få siden til at virke aktiv.
Hvis man skal skrive noget der vedrøre siden, så er facebook vel lige så passende som at skrive det her, udover at her kan man faktisk se siden er aktiv.

Hvad er det nye legetøj i snakker om?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sean Fre 23 Nov 2012 - 16:41

Jeg tror også det er for dem der gerne vil lære hinanden at kende lidt bedre eller for at "reklamere" lidt mere for siden - Måske ser nogen den, som syntes det kunne være sjovt?

Ved det ikke helt.
legetøjet bliver også noget med nogle byer, men vi har ikke helt fundet ud af noget endnu.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 16:49

Chancen for folk finder vores facebook gruppe, contra at finde siden her, er lille.
Dem der er til online rp ved hvor de skal lede efter nye sider at spille på, og de helt nye tvivler jeg på starter gennem facebook.
Tror bare den bliver brugt til at sige ´god jul´ osv hvilket er fedt, men det ville være meget federe hvis folk bare gjorde alt de kan med en facebook gruppe, her istedetfor, udover at ALLE der er en del af siden så kan få glæde af det fulde fælleskab, kommer siden også til at se død ud hvis vi skal opdele nogen af aktiviteterne mellem facebook og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 17:03

Hvis jeg skal sige min ærlige mening så:

Jeg tænker lidt: Hvad kan den bruges til? Og... Jeg ville ikke tilføje gruppen, eftersom jeg overvejer at slette min facebook Smile

Desuden hurtigt spørgsmål: Hvad mener i med plot? Hvad er det for et plot? Surprised

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sean Fre 23 Nov 2012 - 17:34

Jeg ved ikke hvad man skal bruge en facebookgruppe til, andet end det kunne være hyggeligt.
Det var et forslag fra en anden bruger. så nogen ønsker det.
Set i mine øjne, hvorfor skulle man så ikke kunne have et fællesskab begge sider? er der så lidt af det, at det kun kan være et sted?
Hvad galt kunne der være i, at den var der, til dem der ønskede det?

Og Nille, det er fuldt forståeligt at du ikke aner hvilket plot det er, for vi har ikke fortalt jer det endnu. Vi har bare snakket om at der ville komme et på et tidspunkt.

Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 17:44

Kan bare ikke se hvad de skulle få ud af en facebook gruppe.
De kan skrive de samme ting der, som de kan her, forskellen er mindre ser det, og det er et indlæg mindre som kunne være postet her.
Siden her skulle gerne kunne holdes aktiv, og hvis man hvergang man vil sige noget kreativt eller sødt til sine medspillere, siger det på facebook vil siden her forkomme mindre aktiv. Men hvis deres argument er man kan skifte hvor man skriver til, eller skrive tingene begge steder, så hvorfor have en facebook gruppe.

Hvis jeg kom udefra og overvejet at joine siden, ville noget af det første jeg ville se på, var hvor mange indlæg der er lavet i den her uge. Så jeg tror det vil nedsætte hvor mange der joiner siden, hvis vi nu bruger facebook gruppen for meget, for folk kigger mig bekendt ikke på emnerne, men også om siden har et hyggeligt fælleskab og det kan man altså bedre vise folk at vi har ved at være aktive her, og ikke i vores lille VIP hjørne.

Og hvis vi vælger at bruge den til at sende rundt på andre sider for reaklame, ville det så ikke bare være bedre at sende selve siden rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sean Fre 23 Nov 2012 - 18:18

vi har hørt din mening. Tak for den.
Jeg vil ikke sidde og kæmpe for ideen, da jeg selv er ligeglad med det, omend jeg vil støtte den, hvis den kom.
Sidst jeg oplevede sådan noget, f.eks. mener jeg at Lost havde sin egen facebookgruppe, var den ikke særlig aktiv. Det var de samme typer der skrev en smule derinde en gang i mellem. Resten af os vidste næsten ikke den fandtes og personligt brugte jeg den sjældent. Men hvis nogen finder det sjovt, kan jeg som sagt ikke se hvorfor vi skulle stoppe dem.
Hvad så med skype? Messenger? Skal vi også droppe dem?
Alt vi siger der kunne også være sagt her.
Også over PM - Det tæller jo heller ikke som indlæg.


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 18:26

Vil lige hurtigt sige noget Very Happy
Vi har chat, og som sagt PM.
Folk kan da bare give hinandens facebook, messenger og skype? :p
Just what i think ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sean Fre 23 Nov 2012 - 18:45

Nu er det jo heller ikke fordi vi vil tvinge folk til noget som helst. Det bliver en slags...lettere måde for folk at finde hinanden og småsnakke om fælles interesser - for dem der vil. lige som skype. Lige som Messenger.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Marcus Fre 23 Nov 2012 - 19:10

Altså jeg var med i Lost fb-gruppen... Og som Sean siger så var det de samme der skrev i den, og oftes admin der mindede folk om at der skete noget på siden, til hvis de nu ikke lige havde været på i lang tid, så kunne det jo være de tjekkede deres fb oftere Smile
Og i starten snakkede folk meget sammen.. Men det blev meget internt til sidst og ikke særlig nyttigt:/ Og der var mange med i gruppen som slet ikke var på siden til sidst, det var lidt mærkeligt?

Men ja jeg ved ikke om det kan give en lidt bedre føling med hvilken vej sådan en side kan gå?

Det kunne jo også være at det ville gå glat og alle bare blev mega glade for den? Dunno..

Personligt har jeg intet imod en fb-gruppe, men jeg kan alligevel kun se at det er minimale ting den vil "Forbedre"Smile Hvis man kan sige det ? XD

Jeg ved ikke helt om det her hjalp lidt eller om jeg bare forvirrexD
Mangel på søvn gør mig ikke lettere at forstå xD

_________________
ugens nyheder. Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 21:46

Jeg er personligt helt enig i hvad bl.a Castle siger.

Jeg kan ikke se hvordan en facebook side kan gøre noget positivt for en rpg side, da hele sidens sucess handler om at medlemmerne er online, emner og er aktive lige precis her.

Desuden føler jeg at al relevant snak der omhandler UW bør være herinde, hvor alle medlemmer har lige mulighed for at orienterer sig.

Nu er jeg , som en del af jeg allerede ved, ikke på facebook og holder iøvrigt al min kontakt herinde,..og ikke over min msn....det er der så andre grunde til også, MEN det er virkelig min overbevisning at vi kan snakke og sluddre al det vi lyster her, og på samme tid farve siden i en livlig kulør......det frygter jeg mindskes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 21:50

Pm tæller ikke som indlæg, men det tæller at det er sidens medlemmer der er online her og skaber og vedligeholder kontakter herinde....hvilke signalerer liv, og man holder øje med hvad der sker i rulledimsen samtidig.
Om folk så vil udveksle msn og skype, vil jeg slet ikke blande mig i....det er en privat sag, men en FB side er jo ikke en privat sag, det er siden ( admins) der træffer en ledelsesbeslutning på sidens vegne.

Helt anden boldgade Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sean Fre 23 Nov 2012 - 21:56

jeg kan ikke se hvordan den kan skade...
ærlig talt. i siger nogle meget fine ting...
Men folk har jo stadig et valg. Og har de ikke en facebookgruppe, har de bare andre steder at snakke om tingene.
så om der er en eller ej...*Trækker på skuldrene*

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 22:00

Hvis du har en lagkage ( UW ) og deler den i to ( UW og FB)
Vil det stykke der hedder UW blive mindre.

Smile giver det ikke sig selv....Er der aktivitet der, er der mindre her?

Sådan snor min hjerne sig ihvertfald.

Hvis jeg chatter, pm eller emner med nogen....kan jeg da tydeligt mærke om de kun er hos mig....eller om de også er på skype eller FB og laver andet.....aktiviteten ift mig nedsættes, og ventetiden bliver længere.

Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 22:05

helt enig med Camille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sean Fre 23 Nov 2012 - 22:47

tja, sådan har jeg det ikke^^ Jeg kan mærke om opmærksomheden er afspredt, men der er stadig aktivitet^^

Kan ikke se hvorfor den ikke skulle kunne være der, til dem der har lyst.
Man kan jo ikke tvinge folk til at være aktive alligevel, så de må vel selv styre hvordan.


Sidst rettet af Sean Fre 23 Nov 2012 - 22:51, rettet 1 gang

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Marcus Fre 23 Nov 2012 - 22:48

Altså jeg holder fast i at det ikke er en dårlig ide med en fb gruppe, men jeg ser heller ikke at der er brug for en Smile
Og selvfølgelig har alle et valg:) Man kan jo hvis den bliver lavet bare melde sig ud af gruppen hvis man ikke gider den?
Dunno Very Happy

_________________
ugens nyheder. Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 23:18

Jeg siger heller ikke den ikke kan være der, men jeg svare på om jeg mener den vil have en gunstig effekt og fremme noget godt for siden her....og det ser jeg ingen argumenter for den kunne?

Men..bliver den oprettet, vil jeg da ikke udvikle depression og hvis nogen får fornøjelse ud af det er det jo kun dejligt.
( altså ikke at jeg ikke udvikler depression/ eller gør...men får fornøjelse af FB)

Men helt ærlig, hvorfor en formel side....hvorfor udveksler de folk ikke bare deres private FB ? Hvis den er knyttet til siden , skal der vel stå ting på ( også) der er relevante for siden og fra admins....og det er så her jeg får mit problem, for de ting burde vel være her....hvorfor ER der et behov for en fb side?

Man kan have snak og kontakt på sin almindelige fb og ting der omhandler UW kan være her.

UNDSKYLD. Hvis jeg træder vande.....er lidt søvnig.....jeg har ikke et udestående med en FB gruppe og laver i den er det fint nok.
Men personligt ville jeg stemme no no .

- og nu....skal jeg vist have lidt te. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sean Fre 23 Nov 2012 - 23:33

Den kunne også bruges, som Alice påpegede, til at huske folk på og gøre dem opmærksomme på hvad der enlig sker og at vi stadig er aktive...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 23:38

Ja, men det burde gøres herinde.....hvor alle ser det ; )
Nå Sean...jeg skal nok lade være med at drille dig mere....min mening er givet.
Og du er stadig en dejlig admin:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sean Lør 24 Nov 2012 - 0:09

men hvis folk ikke ser den herinde, men er oftere på facebook...selvfølgelig vil den komme beggge steder, hvis det var. hvad ellers?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 10:17

Som jeg har skrevet en lang smøre om inde i vores admin forum. Det vil jeg ikke gentage ord efter ord, men vil da godt lige hurtigt knytte en offentlig kommentar:

Selv vil jeg ikke tilmelde mig, kort og godt fordi at jeg ikke har interesse i at jeg får ting fra nogle RPG sider ind på min facebook, som jeg bruger til at kontakte mine venner. Jeg mener at nogle ting bare har bedst ved at være hver for sig, selvom folk har så travlt med at få det hele samlet. For eksempel at man både skal kunne ringe og sms OG se e-mails fra en mobil. Måske praktisk, men jeg gider ikke ikke at blive tvunget til at hoppe på facebook for at få nyheder fra UW.

Har en gang været medlem af Vie La Morts facebookgruppe og den blev kun brugt til at uddele skideballer til folk og hvad jeg har set på Lost World, var det kun som nyheder. Så min erfaring med RPG facebook grupper er ikke særlig god. Derfor er min lyst der heller ikke til at hoppe med i en, men folk er velkommen til at lave en. Bare det ikke går ud over sidens aktivitet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:52

Det er ærgerligt, at man ikke længere kan stemme i jeres lille afstemning om moralesystemet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ugens nyheder. Empty Sv: ugens nyheder.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum