Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Ugens nyheder EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
Ugens nyheder EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Ugens nyheder EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ugens nyheder EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ugens nyheder EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Ugens nyheder EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Ugens nyheder EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Ugens nyheder EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Ugens nyheder EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Ugens nyheder Voteba13Ugens nyheder Voteba14Ugens nyheder Voteba15 
Valentine
Ugens nyheder Voteba13Ugens nyheder Voteba14Ugens nyheder Voteba15 
Genevira
Ugens nyheder Voteba13Ugens nyheder Voteba14Ugens nyheder Voteba15 
Jake
Ugens nyheder Voteba13Ugens nyheder Voteba14Ugens nyheder Voteba15 
Edgar
Ugens nyheder Voteba13Ugens nyheder Voteba14Ugens nyheder Voteba15 
Abigail
Ugens nyheder Voteba13Ugens nyheder Voteba14Ugens nyheder Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

Ugens nyheder

Go down

Ugens nyheder Empty Ugens nyheder

Indlæg af Sean Tirs 4 Jun 2013 - 11:51

Hej kære brugere på UW!

Lige en hurtig meddelse med nogle små nyheder og updates. Til folk der ikke altid har haft tid til at læse alle vores nyheder og til folk der bare gerne vil have det hele opsummeret. Alle er dog velkommen til at læse, da der også står enkelte nye ting.

Afstemningen: Husk af stem i vores afstemning, angående racernes indbyrdes styrker og hurtighed, så vi kan finde ud af hvad vi skal med den liste.
https://theunderworld.danskforum.net/t4108-afstemning-listen-over-styrker-og-hurtighed?vote=viewresult

Nominering:
husk at nominere! Men skal ikke, men jo flere der gør et forsøg, jo sjovere bliver det som regel. Selv hvis du kun kan udfylde et par af dem, og ikke dem alle sammen, så send det ind alligevel.
https://theunderworld.danskforum.net/t4126-uw-nomineringer

Dyr:
som sagt var dyrene færdige, men der kunne blive tilføjet lidt en gang i mellem. Der er stadig nogle smådyr jeg ikke har fået skrevet op, men som kommer lige pludselig. Spurv, en af vores ret så kreative brugere, har skrevet noget om havedderkopper, som jeg har læst og godkendt, og derfor vil jeg bare fortælle at der under edderkopper nu er tilføjet havedderkopper.
Er der andre med ideer eller som har lyst til at skrive om nogle dyr, er i altid velkommen til at skrive til mig.

Faceclaim:
Ud over den sædvanlige reminder om at melde faceclaim, vil jeg også gerne huske folk på at tjekke listen! jeg har stadig en fornemmelse af der er nogle navne der måske er sket et rod med, efter at listen blev rodet sammen en dag. Så tjek den! Og få meldt faceclaim, hvis det mangler.
Der var også noget andet jeg ville sige, men det har jeg glemt. Så det var alt om faceclaims for denne gang.

Blandings og specialracerne:
Er stadig lukket. Vi, admins, er som tidligere nævnt blevet trætte af alle ansøgningerne, som ikke alle var lige gennemtænkt og ønsker nu nogle almindelige brugere. Velkomstbeskeden er også ændret, så nye brugere ved det.

Hvad admins laver:
Jeg elsker jo at fortælle jer om vores aktiviteter og lige for tiden snakker om fremtidige konkurrencer og aktiviteter for jer. Især Eric har vist sig kreativ på dette punkt.
Alle tekniske spørgsmål bedes stadig gives til Eric, da han endnu er den af os admins der ved mest om det.
Alle spørgsmål om Uws historier og guder bedes stadig gives til Sakref, da han er den der har styr på det.
Alle mulige sære spørgsmål og ting angående racerne bedes stadig gives til mig, Sean, da jeg er den der hovedsagligt tager mig af de ting.

Job og uddannelse:
Er et punkt jeg snart vil begynde at arbejde på.
I er alle velkommen til at læse under "Alt om Underworld" og har i en ide eller historie til noget som helst af de punkter der er derinde, er i altid velkommen til at give dem til os.

Ellers fortsat god uge.

- Sean
På vegne af DTBM.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Ugens nyheder Empty Sv: Ugens nyheder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jun 2013 - 1:39

JOB OG UDDANNELSE, Sean, I hører fra mig! n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum