Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Jake
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Sasha
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Renata
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Genevira
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Celenia
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Lenore
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Katrina
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Lori
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 
Edgar
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:01

O: mange mennesker, så man går ret tæt, vis man skal forbi dem.
T: solen er lige gået ned over byen
V: varmt og sky fri
P: En kort lædernederdel og en sorte top med masser af helskeder og armbånd i sorte og brune farver med store støvler. Med et bat i bæltet


Eleanor løb i mellem alle menneskerne, hun var ved og komme for sent hjem. Hun hade lige været til ballet, så hun løb med en taske i hånden hvor hun hade tøjet i. Hun hade stadig håret oppe i en knold, men den var våd, forgrund af hun hade været i bad. Eleanor kende godt til alle væsnerne, og det gjorde hende bange så hendes hjerte slog hurtigere. Hun løb langsommere. Hun kunne ikke få luft så hun stoppede op. Og kiggede ned i jorde og prøvede og slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:07

Arason fulgte efter hende han havde ikke fåede blod
hele dagen og han var ved og blive tørstig så han gik igmen
folkende i normale hastighed som hvis han var menske og løbe
han smilte da han så hende stå og få luft han smilede og begynde og løbe
hurtige han tog hendes taske og løb afsted med hendes taske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:36

Eleanor fik et chok da han tog hendes taske " Hey... Nej! vent " råbte hun. Eleanor begyndt og løbe efter ham.. Hun var godt træt så hun var ikke særlig hurtig. " Vent stop!" råbte hun med nok det sidste luft hun hade i sin krop. Hun stoppede op og kiggede sig omkring sig. * Jeg har ikke tid til det her * tænkte hun og prøvede og kigge efter ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:39

han sad smilende oppe på et tag i det
hun stod og slappet af for at få pusten det var da meget
sjovt og ha hugget hendes taske syndes han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:53

Eleanor, hade nogle lunde fået luft igen.. * hvor er han* Hun kunne ikke se ham mere. Hun kiggede sig meget forvirret omkring sig. * men nøgler til huset ligger i den taske. * tænkte hun og begyndte og løbe vider hun måtte jo have den taske igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:55

han smilte for sig selv i det han rystede
tasken der var nøgle og tøj i det det ville gi go penge
hvis det var derfor han var der han sad stadig på taget og smilte
for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:01

Eleanor var ved og give op. Hun kunne ikke se ham og hun var blevet træt. * Det ikke min dag i dag* Hun tog hånden til hoved hun hade en smule ondt i hoved. Hun besluttede sig for og tag hjem og sove ude i haven ind til hendes store bror kom hjem. Hun kiggede op og begyndte og gå for stille og hun holde med den ende hånd på sit bat, for hun viste hun nok ikke kom hjem hel, på denne tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:13

Arason begyndte for sjov og følge efter hende men han havde skifte tøj så hun ikke
viste det var ham han gik ned til hende han lignde bare en normal dreng der ikke kunne finde ud af hvad han skulle gøre han smilte af forklædnigen og gik hen til hende og prikket hende på rygende "er den her din" sagde han til hende han lignde et normale
menske på 19 år med blå øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:45

Eleanor fik et chok da hen pikkede hende. Hun hade jule lys i øjne " Hvordan fik du fat i den.. Tak tak tak.. Du har lige redet mit liv." Hun Tog hånden frem for og trykke hans hånd. " hvordan kan jeg takke dig? " Hun var rigtig glad at hun glemte tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:50

"det ved jeg ikke har du et sted jeg kan overnatte har nemlige
aldrig haft et hus og det er jo ved og være sent" svarde han og
sendte hende et sødt smil imens han smilte usikkert til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:19

"åhh.. okay.. uhmm.. Jo det har jeg." Hun smilede igen lidt usikker. * når det kan vil ikke skade. desuden kommer min bror først hjem om nogle dage* Eleanor sukkede lidt og vendte sig om og begyndt og gå hjem ad. Dov var der langt inu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:23

"ok mange tak" svarde han og sendt
hende et stort smil til hende han havde
det godt med det "hvor langt er der" spurgte han om i
det han fulgte efter hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:43

" lidt i nu " Vendte hun sig om og smilede samtidig med hun gik. Eleanor borede i et lille hus, Men det var nok til to personer. Inde for var der en lille stue med en sofa og et bord og stuen hørte sammen med køkkenet og så var der tre døre en ud til badeværelset og til hendes værelse og brorens. På hendes værelse stod der kun en seng og et skab og hendes væge var grå Og gulved var af træ og der var rigtig menge rive mærker i. " så er vi her." Nu stod de lige for and huset. Vindurene var slidte, men det var næsen det helle ved huset. " undskyld men vi har ikke så menge penge og der roder nok en del." sagde hun og smilede til ham. og så gik hun hen og åbnede døren. " Kom bare ind, lad som om du bor her " hun forsatte ud på toilettet, hun lod det blonde håret falde ned og begynde og rade det ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:54

han nikede som tak til hende og gik ind i hendes
stue han smilte og så sig omkring det var et meget flot hus syndes
han men han havde jo ikke et andet sted han kunne overnatte og
huset var jo meget fint han sætte sig i sofaen i det han vente på at hun ville blive færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:17

Hun Lagde kammen fra sig. " er du sulten.. ved faktisk ikke hvor meget mad vi har." Hun gik hen til køkkenet. hendes hår var stadig lidt vådt. Hun vendte sig mod ham og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:33

"nej bare sørge for dig selv ikke" svarde han og sendte hende
et gengældene smil i det han kiget ud på hende hun
så smuk ud men han slog tanken ud og smilte til hende "du har mere brug for mad ende mig" sagde han og sende hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:45

" hm.. okay så" hun vendte sig om og tog nogle jordbær i en skål, og vaskede dem også satte hun sig hen i sofaen ved hans side og stillede skålen med jordbærrene på boret. " så? hvad går du så og laver vis du ikke bor nogle steder ? " Hun kiggede underne på ham.. Hun kunne ikke forstå at man ikke kunne bo nogle steder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:48

han kiget på hende enden han svarde hende igen
"jeg har levet på gaden hele mit liv så længe jeg kan huske
og jeg har aldrig sovet ordenliget" svarde han og kiget usikkert
på hende om hvordan hun ville regeare på det han havde fortælte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:11

Hun kiggede blev lidt trist. " tja sofaen er ikke den bedste og sove på men det desværre det eneste jeg kan give dig. " hun kiggede lidt ned, men så tog hun et jordbær og begyndte og spise det. " så du går bare rundt og laver ingen ting? " hun kiggede på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:18

"ja det kan ma vel godt sigd svarde han
og kiget usikkert på hende inden han
så at hun tog et jordbær fra skålen han smilte til hende inden han vende
blikket mod jorden igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:26

"du må godt tag et vis du har lyst" Hun smilede til Ham.. Hun hade stadig ikke opdaget hvad han var. Hun rejste sig op og gik ind på hendes værelse. Og ledte efter nogle tæpper inde i sit skab. *hvor har jeg lagt dem* tænkte hun mens hun rodet rundt i skabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:46

han nikkede og tog et jordbær det smagte
godt det var som om han ikke længre havde trang til
noget blod han smilte i det han sad og nydt jorbærde
det smagte himlsk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:00

*Arh her * tænkte hun. Hun tog tre tæpper frem de var røde og sorte. Hun gik ind til ham og lagde dem ved siden af ham på armlænet. " Har du aldrig smagt et jordbær før ? " Hun kiggede underne på ham. Mens hun satte sig ned ved hans side. og tog selv et jordbær. og lænede sig tilbage og lod håret til den anden side af hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:03

han nikkede med hovede han havde aldrig smagt¨
et jordbær før så ja det var jo sandt
"ja jeg har aldrig smagt det før" svarde han og tørte sig om
munden med hans arm men der var hvis mere på
hans mund men han havde ikke selv lagt mærke til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:14

Hun grinede lidt af ham. Hun lænede sig frem mod ham " Du har lidt der " Hun tog det væk fra ham med hendes finger. og satte sig tilbage igen " Du fortalte mig aldrig hvordan du fik min taske ? og igen tak " hun smilede sødt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum