Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Jake
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Renata
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Lori
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba13Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba14Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:18

"jeg fandt den på jorden" svarde han og kiget
flovet på hende fordi hun havde fjernet det jordbær
han havde i ansigte men det var jo sødt af hende men var stadig flov over
hans ansigt hvor det var på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:51

" så må han have tabt den, Bare underligt jeg ikke så det. Nårh pyt nu har jeg den." Hun kunne godt se at han var lidt flov over det. Og det syns hun var lidt kært. Hun rejste sig op. " vil du have lidt te?" der var blevet lidt koldt i huset. " Du må undskylde vi har ikke rigtig nogle varme i huset, men kan tænde nogle stearinlys. de giver lidt mere varme. Hun tog nogle frem og stillede dem rundt omkring og tændte for dem. og imens hun gjorde det satte hun varm vand over i en Kedel, som piver når den er færdig. Efter hun hade sat den over satte hun sig ned igen, og lende sig over mod ham og tog en af tæpperne der lå ved ham. også pakkede hun sine ben ind i tæppet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 7:09

han nikkede til begge ting som hun sagde ville
gi varme han blive lidt forskræket da hun lænde sig frem
mod ham men han holde hans tørst væk og de andre
vampyr træk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 16:22

Kedel begyndte og pive rimelig højt. Hun rejste sig op, og lagede tæppet på sofa´en og forsatte hen og tog 2 kopper, og helte te op i dem. og gik han til ham med dem til ham og holdte den ene kop ud til ham. " forresten jeg hedder Eleanor." hun grinede lidt, også satte hun sig ned igen og lagde det bat hun hade i bæltet ved siden af sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 17:34

"ok jeg hedder Arason" sbarde han og tog mod kopen
i det han nippet forsigtige til den
hvis det nu var forgifte han kiget ned i te da han gjorde det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 17:50

Hun kiggede undere på ham. "er den for varm?" Hun smilede og tog et jordbær og bed forsigtigt mens hun ventede på et svar , og bakkede sine ben ind igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 19:35

"nej det er den ikke"svarde han og sendte hende et forsigtiget smil
havde hun forgifte det eller var det bare noget han bilde sig ind han smilte
forsigtiget til hende i det han stadig nippede til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 15:05

Hun kiggede underne på ham igen. " smager den dårligt?" hun tog en tog af sin egen og lænede sig tilbage. " forstår enlig godt hvorfor du enlig ikke bor nogle steder.. Vis jeg boede i et støre hus, ville jeg have problemer med vampyrerne ja også andre blod tørstige dyr. Ved at jeg bor i et lille hus ligger de ikke så meget mærke til en. de fleste vampyr går efter høj status, ja og det har jeg jo ikke " Eleanor grinede lidt, og så tog hun en til tog af teen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 15:09

han rystede på hovedet og tog så en tår
af hans te i det han kiget på hende og sendte hende et lille
smil "det har du nok ret i" svarde han og kiget undrne på hende
han var ved og få lyst til og sugede hendes blod men han holde sig
//vil du være vampyr og har du noget mod han måske tag noget af hendes blod//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 16:14

Hun tog et jordbær og for satte så med og snakke " hvordan er det og bo over alt. det må være spænede. Du må godt nok opleve en del." Hun var en meget nysgerrig pige, og næsten satte spørgsmål til alt.

// ville helst ikke have hun skal være vampyr, men du tag bare det blod du ønsker //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 19:09

han holde tørsten tilbage i det han
kiget på hende og svarde hende "nej det vil jeg nu ikke sigde"
svarde han og sendt hende et smil igen han kunne snart ikke holde sin tørste tilbage
//ok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:30

Hun blev lidt stille og kiggede lidt væk, og tilbage på ham og smilede igen. Hun viste ikke lige hvad hun skulle sige så hun tog bare en tår af teen igen. " du virker lidt anspænd. ? er du okay?" Hun kiggede lidt underne på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 22:20

"ja jeg er nok lidt anspændt" svarde han og kiget
undskyldene på hende han havde fået sin tørst under kontrol igen og det var
han glad for han ville ikke gøre hende noget ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 0:35

"Det behøver du ikke. Jeg bider ikke " Hun grinede lidt.. Eleanor kunne godt mærke hun var lidt træt det var jo en meget lang dag hun lige hade været igennem. " det med og løbe en by tynd for og få sin taske har taget meget af mine kræfter" sagde hun og så begynde hun og gabe lidt. Efter det tog hun en tår af sin te. " du ikke så meget til og snakke? " hun kiggede på ham med et lille smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 17:03

"jeg er bare træt" svarde han og sendte hende et
gengældene smil i det han tog en lille tår af den te hun havde lavet
der var et eller andet der gjorde at han blive søvinget havde hun puttede sovemiddel
i den i den han begyndte og lukke øjne han kæmpte for ikke og falde i søvne
"hvad har du putede i teene" sagde han til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 18:14

" ikke noget. skulle jeg mene" Hun kiggede underligt på ham. Hun satte koppen og tog tæppet af. " jeg tror der ligger puder her inde" sagde hun og gik ind på sit værelse og fandt en pude frem. Hun gik ind med puden og lagde den der hvor hun hade siddet. Lidt efter lidt pustede hun alle lysende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 23:11

han nikkede men han nåede ikke og gøre
noget som helst da han faldt i søvne vampyr sov
ikke normale så han kunne ikke forstå det da han vågnet næste aften
//sorry for det korte indlæg//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 5:26

Eleanor var meget træt og gik ind på værelset og lagede puden og dynen klar til hende. Hun hentede battet der lå inde i stuen og lagede det lige nede under sengen. Efter der tog hun en tro bluse på. så det var lidt af en natkjole til hende. og så lage hun sig i senge. og puttede jeg.. og lidt efter lidt faldt hun i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 20:05

Arason lagde sig også til og sove imens han kiget
op i lofte imens han smiler for sig selv sove og der kommer snorke
lyd fra ham han taler i søvne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 22:53

Da det blev morgen, vågnede Hun stille op. Eleanor tog sit tøj på og tog sit bat og satte det i bæltet. Hun gik ind i stuen og kiggede sig omkring i køkkenet. *der mangler mad* Hun kiggede ud af vinduet. tog sine sko på og løb ud for og købe noget mad. Hun kom først hjem da solen var gået ned. Hun hade madvare med hjem, hun hade været rundt i hele byen for og finde mad. Hun ville nemlig være sikker på at hun fandt det hel rigtig. Hun regnede faktisk med at når hun var kommet hjem igen ville Arason være væk.. Hun stod lige for an døren til sit eget hus med tunge poser i hånden. hun åbnede langsom døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 22:58

Arason havde sovet hele dagen væk så da han rejste
sig op og hørte en der langsomt han var ude ved hende efter et par minuter og smilte til hende "skal jeg hjælpe dig med varene" sagde han med et lille smil
til hende i det han gik hen til hende og tog nogen af posserne "hvor skal det stå"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 20:23

Eleanor smile da han hjælp hende. " bare henne på køkken boret" sagde hun med et smil "har du sover godt?" Hun var i gang med og ligge varene på plads. Han ville nok finde en del kød i blandt varene. Eleanor elsker nemlig kød i alle former i smag. Men hun nyder også en gang imellem at få en frisk salat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 20:38

"ja fint det føltes som om jeg havde fåede sove midel"
svarde han og smilte til hende i det han gik ud med det
og begynde og stille varene ind lide som hende han viste ikke
hvorfor han ikke havde trang til hendes blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene er ikke altid en god ting// Arason.// - Page 2 Empty Sv: Alene er ikke altid en god ting// Arason.//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum