Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyIdag kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyIdag kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
are you new here lady //Ariel Amadeus// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 
Lori
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 
Jake
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 
Valentine
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 
Lenore
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 
Sean
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 
Edgar
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 
Abigail
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 
Celenia
are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba13are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba14are you new here lady //Ariel Amadeus// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164703 indlæg i 8728 emner

are you new here lady //Ariel Amadeus//

Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 23:34

Sted-Firestep Diskotek
Tid-23.00
Omgivelser-folk der fester og har det sjovt
Påklædning- mørke blå hætte trøje og hvide par bukser og sko
Vejre-halv koldt

Zankuji var næste lige komme til stedet og kunne ikke sådan rigtig finde rundt i alle de steder som der var i byen, men et sted havde han da fundet meget nemt til, det linede en form for diskotek hvis det da ikke var sådan et. Så han gik roligt der ind og kiggede sig omkring, godt nok havde han ikke et fast hjem men han så da pæn ud og det hele i forhold til mange andre, men det kom nok at han ville finde sig et sted og slå sig ned.
Men den tid kom nok men denne her aften havde han nu tænkt sig at have det lidt sjovt og se hvad aften ville bringe på, så det første han gjorde var og finde en bar som var på diskoteket og få sig en drink af en slags, han fik sig bestilt en rom og cola noget af det han bedst kunne lige og han fik betalt for den og gik hen og fandt sig et sted og sidde ned, for at kunne nyde sin drink og det hele.
Han satte den fra sig og slappede bare af *hvad pokker skal jeg lave lige nu og her*tænkte han roligt for sig selv og slappede bare roligt af og sådan noget halløj der, og han viste ikke lige hvad han kunne finde på lige nu og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 23:54

Ariel sad ned på en stol og så på de folk der var ude og danse, Hun sad næsten helt stille som om hun var en dukke, og det mørke lys omkring hende fik hendes lyse hvide vinger til at lyse op, hun havde en hvid trøje og hvide jeans på, samt nogen hvide højhælet sko.

Hun kiggede ned et øjeblik med en sødt smil på sine læber og kiggede så op igen da en ung fyr var kommet op til hende for at få en dans. Hun rystede hoved let og takkede nej tak. selvom hun gerne ville, vidste hun at hun havde andet at lave end at danse med søde drenge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 8:28

Han kiggede rundt og så en kvinde som sad for sig selv og sådan noget men hvorfor gjorde hun nu det, roligt rejste han sig op og gik roligt hen mod hende hvor hun sad og sådan noget det.
Han så på hende med et stille smil på sine læber "hey"sagde han roligt og så på hende og slappede bare roligt af i sin krop mens han stod der og kiggede på hende og alt det og viste ikke om hun ville svare ham på det eller hvad hun ville, men han kunne jo kun håbe på at hun ville og sådan noget.
Han kiggede på hende og hun så da meget sød ud men han var ikke den der gik efter hvad der var uden på men hvad der var inden i kvinden og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 13:34

Hun kiggede op på en fyr der sagde hej til hende og da fik hun et sødt smil på sine læber som hun altid gjorde når der var folk der ville snakke med hende, "hey.." sagde hun og kiggede på ham uden at sige meget mere, fordi hun ville jo ikke snakke for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 13:52

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt til hende "hvad laver en som dig her på klubben helt alene"spurgte han roligt og slappede bare af og satte sig ned og kiggede bare roligt på hende og sådan noget.
Han så på hende med et smil og viste ikke hvad han sådan kunne sige mere lige nu og her men det kom nok til ham på en eller anden måde, Han så på hende med et smil på sine læber og var bare venlig og på en måde sød overfor hende og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 14:01

Hun blev ved med at smile sødt til ham og kiggede på lige hurtigt ud på de folk der dansede og så tilbage til ham, "Umm.. Ikke rigtigt noget..." sagde hun og kiggede på ham, hun vidste ikke engang selv hvad hun lavede der men det var vist bare en lille detalje hun ikke havde styr på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 14:05

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af "okay men der må jo være noget som bragte dig her ind ikke"sagde han roligt til hende og smilte bare til hende. Han så lidt rundt også på hende igen "Mit navn er Zankuji"sagde han roligt så hun viste hvem han var og sådan noget der og var jo bare sød mod hende da hun så ud til at ja og være rimelig ny her på stedet og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 14:11

hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle svare og blev bare ved med at smile meget sødt til ham, "Ja.. det lyder underligt men... jeg ved det ikke rigtigt.. jeg tror bare jeg holder lidt øje med nogen..." sagde hun med et lille sødt smil på sine læber og kiggede lige ned et øjeblik, "jeg hedder Ariel... " sagde hun da hun igen kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay på den måde men hvem er det så du holder øje med"spurgte han roligt og så på hende *hun ser nu meget sød ud*tænkte han roligt for sig selv og slappede bare roligt af, han viste ikke hvad hun var og alt det men der var noget der sagde ham når hun holde øje med nogen kun hun jo være en ting, men han var ikke sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 8:26

Hun gav ham et sødt smil og kiggede igen up på danse gulvet og lagde sig hoved lidt på skrå, "Ham der.." sagde hun og pegede på en und fyr og så kiggede hun tilbage på ham med et sødt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 8:46

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "okay troede lige det var mig"sagde han bare sådan lidt for sjov og sådan noget og smilte bare til hende og slappede roligt af "Men man kan da ikke holde øje med en person hele tiden eller kan man"sagde han roligt og så på hende og kiggede hende roligt an og smilte og syns hun så godt ud og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 23:12

Hun grinede lidt for sig selv og så på danse gulvet igen, "Når man er engel, kan man godt..." sagde hun og kiggede igen på ham med sit søde smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 23:23

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "man kan da ikke holde øje med en mand hvis man bliver lidt distraheret af en anden mand"sagde han med et smil på sine læber og satte sig over ved siden af ham, han så på hende med et smil på sine læber og gav hende et roligt lille kys på munden og slappede bare af og viste ikke hvad hun ville sige til det og om hun ville kunne lide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 10:30

Hun kiggede lidt på ham da han kyssede hende og hendes smil var ved at falde væk men hun prøvede at holde sit søde smil på sine læber og da kiggede hun tilbage på den mand hun skulle holde øje med, "Jeg kan godt.. og det er ikke svært da jeg ikke er distraheret af andre" sagde hun sødt mens hun stadig kiggede på den mand hun skulle holde øje med uden at kiggede væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 21:40

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "hvis du ikke kan distraher for har set ham du holde øje med han bor ikke langt fra mig af"sagde han roligt og slappede bare roligt af og kiggede på hende "men hvis du mener du ikke er til at distrahere hvad vil du så sige til hvis jeg prøver på at distrahere dig på alle måde så du måske ikke gør det du skal altså holde øje med ham dimsen"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 22:07

Hun smilte og rystede på sit hovede, "Nej...Det skal du nemlig ikke..." Hun kiggede på ham og så tilbage til fyren som hun skulle holde øje med, "Han har brug for mig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 22:24

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og rystede på hovedet og slappede bare af "hvad så den dag han ikke har brug for dig mere hvad vil du så gøre så vil du ikke ha en og holde øje med"sagde han roligt og kiggede bare på hende "for så vidt jeg ved har alle en der holde øje med en så der ikke nogen der ikke bliver holdt øje med"sagde han roligt og så lidt rundt og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 22:29

Hun kiggede ned og rystede på hovede og kiggede så på fyren igen, "Den dag, han ikke har brug for mig.. skal jeg finde en ny at holde øje med... " sagde hun og lagde så hovde lidt på skrå, "Han har det ikke let..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you new here lady //Ariel Amadeus// Empty Sv: are you new here lady //Ariel Amadeus//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum