Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
My enemie's enemie, are my friend (Mina) EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Lori
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Valentine
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Natalie
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Renata
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Jake
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Sean
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Lenore
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Celenia
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 
Taliia
My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba13My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba14My enemie's enemie, are my friend (Mina) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

My enemie's enemie, are my friend (Mina)

Go down

My enemie's enemie, are my friend (Mina) Empty My enemie's enemie, are my friend (Mina)

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 9:33

Sted: Ashen Three Forest
Tid: 20.00
Vejre: rolig vind som blæser fra syden ind mod skoven,
og en let tåge breder sig roligt i måne lyset
Omgivelser: tågen som er en let men halv gennem sigtig lysning igennem Ashen Three
Forest og et let lys fra månen falder fra himlen ned mod træerne og mellem dem, som om
den ønsker at vide tågens sande ansigt, naturen i mørket er bevægende og stadig liv i den
gamle skov Ashen Three Forest og nattens dyr er nu på spil og klar til action og en
spændene og interesant jagt for føde, som livets cirkel nu fortsætter i skovens lettere halv
mørke. . .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Påklædning: fuld sort shinobi suit, et par kunai knive i sin besidelse, og sin katana sidende
på ryggen.

Mai nærmede sig udkanten af skoven, og tog skridt efter skridt roligt ind mod skoven, og gik
roligt og let ind i skoven med en side taske stor nok til at kunne bære et hovde.

*hmm lad os håbe at brevet som hun beskrev til mig er korect, og at hovede jeg nu har er
hendes accept og den som skulle være denne person den hvide heks ønskede, det er
næsten lige før jeg burde gå mere ind i dette fag, jeg syns jeg er ved at hænge fat i det her
med mord. . .*
et smil bredte sig om hendes læber selv om man ikke helt kunne se det pga hendes shinobi suit,

alle hendes sanser var på de yderste da hun lod sig selv træde længere og længere ind i skoven.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum