Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
boys will stay boys  EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
boys will stay boys  EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
boys will stay boys  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
boys will stay boys  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
boys will stay boys  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
boys will stay boys  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
boys will stay boys  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
boys will stay boys  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
boys will stay boys  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Jake
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Sasha
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Renata
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Genevira
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Celenia
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Lenore
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Taliia
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Madelena Gray
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 
Katrina
boys will stay boys  Voteba13boys will stay boys  Voteba14boys will stay boys  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

boys will stay boys

Go down

boys will stay boys  Empty boys will stay boys

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:56

S: Firewood Park
T: 19:35
V: blæst og der ligger sne.
O: galende kraver få hankønsvæsner

Det var tidlig aften. Zac var i byen Firewood Hvor han lige gik ind på en kro for at lege et værlse for aftenen. Zac Fik udleveret nøglen og gik ud af kroen igen. Han gik over mod parken, og man kunne høre kraverne gale. Da han kom over i parken var der kun hankønsvæsner. Zac trak let på skuldrende og gik over mod den lille legeplads. Han havde ikk rigtig noget andet at foretage sig lige pt. Han gik op på en af rutshebanerne og tog en tur. Det var ikk så sjovt som han huskede det, men det var jo også sjovere når man er et barn. Han gik over og satte sig ned på en gynge og begyndte stille at gynge frem og tilbage. Et par stykker så over på ham og rystede stille på hovedt, men han inoregede dem bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 22:15

Chie kom løbene hen til den gynge som var fri hende siden af drengen, Rex løb lige i hælene på Chie. Chie kiggede hen på drengen, smilede og begyndte at gynge frem og tilbage, *Har du set hvor mange mænd der er ude idag? Tror du der er fest et sted?* Tænkte Rex til Chie. Rex havde lige sat sig siden af gyngen så han kunne holde øje med hende. "Det kunne tænkes at der var fest" sagde hun og kiggede bagud for at se hvor mange der egentlig var. Hun havde ikke selv opdaget at hun havde sagt det højt, hendes ansigts udtryk så trist ud. Rex kunne føle det, *Mangler du nogen at lege med?* Spurgte han. Chie nikkede og gyngede en sidste gang tilbage før hun hoppede af da den var kommet frem. Hun landede på jorden, på benene men efter 3 sekunder på benene faldt hun på knæene, det gjorde nu alligevel ondt i benene, hun lavede en sne boldt og kastede den væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 9:34

Zac så på pigen som satte sig ned på gyngen ved siden af hem. Hun havde en hund med. efter lidt tid sagde hun det kunne tænkes at der var fest. Hvorfor i alverden sagde hun dog det? Han så over på hende og så at hun nikkede. Han smilede stile indvendigt. Han havde godt på fornemelsen at hun kunne høre hunden. Han så da hun hoppede af gyngen og kastede en sneboldt. Han hoppede selv af gyngen, og gik stile over til pigen. "Hej mit navn er Zac og hvem er du eller skal jeg sige i så?" Han så ned på hende med et smil. Zac's øjene blev røde, men han havde ikk svært ved at få sin gamle øjnfarve igen. Han vil ikk ha at hans dæmon overtog nu og måske skadede pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 16:12

Chie vendte hovedet og kiggede op, hun smilede stadig ikke. "Vi?" Hun kiggede hen på Rex og nikkede, "Det er Rex," hun kiggede hen på Zac igen. "Mit navn er Chie Mi" Hun prøvede at fremføre et smil, men før det blev til noget, stoppede hun sig selv. Hvorfor smile når man ikke mener det? Som hun altid har sagt, Smil det gør verden blind. Både for dit humør og hvordan du virkelig har det indvendigt. Hun kiggede på omgivelserne bag Zac. Hun rejste sig og Rex gik tættere på hende. Hun så på Zac, dybt ind i øjnene, Rex havde lagt mærke til at hans øjne havde skiftede farve, og nu var tilbage til de normale. *Vær forsigtig* Tænkte han til Chie. Det fik Chie til at smile sødt til Zac. Måske skulle hun være forsigtig men det var sjovt at gøre det modsatte af hvad Rex sagde, for hun endte altid med at have venner bagefter og ligeså gjorde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 9:01

Zac smile stile tilbage. "Hvad laver i entlig her? Tror du ikk at din mor er bekymret for dig?" Han så på hende med et undersøgende blik, og ragte så hånden frem mod den lille pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 13:20

Hun tog imod hans hånd, "Faktisk lever min mor ikke længere, så jeg finder nok aldrig ud af om hun er bekymret," Smilede hun. Selvom hendes mor var død kunne hun stadig smile som om hun var glad, det rørte hende ikke det store at hun var, hun havde jo stadig sin Store søster og Carlos, hun savnede sjældent sin mor og far, det var nok fordi at det var et godt tid siden, men hændelsen som skete, ville altid side i hende, hun kiggede på Rex. Rex kiggede på ham og så på hende. *Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad han er... om han er menneske eller... et eller andet væsen." Tænkte Rex til Chie. Chie kiggede Zac i øjnene, hun smilede sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 15:30

Han så på hende. "Det er jeg virkelig dke afsøde"Hans øjne blev igen røde, men det var kun lige mens han sagde ordet søde. Han smilede til hende. "Bor du så alene eller hvad?" Han så undersøgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 20:09

Hun pegede på Rex, "Jeg bor sammen med ham, Min store søster og hendes kæreste." Chie havde spottet hans øjn forvandling. Hun kiggede ned på jorden, det gjorde hende en smule bange, "H-hvorfor skifter dine øjne farve?" Spurgte hun lidt nervøst. Det var jo ikke normalt at spørger om sådan noget men hun var nysgerrig. Rex gik ind foran Chie, han var bange for at Zac ville gøre hende fortræd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:00

Zag så trist på Chie. "Du må ikk blive bange for mig hvis jeg sir det" Han så på hende med et alvorligt blik". Jeg kan love dig at jeg ikk vil gøre dig noget, men lov mig en ting. Hvis mine øjne skifter farve til rød, og ikk bliver normale igen, så se lige om mit hår har fået et blåligt skær, og hvis det har det så er der lige en ting mere du skal se om jeg har. Hvis jeg har fået de to ting og tatoveringer i ansigte har min indre dæmon overtaget, og jeg kan ikk løve hvad han gør ved dig." Han så på hende med et lidt trist blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 22:36

Chie smilede, "Hvis det sker, kan jeg heller ikke love hvad der sker med dig," Hun satte hånden på hans mave og klappede ham blidt som var han en hund, det var ikke nogle dårlig hentydning men det var bare sådan hun var. Rex knurrede lidt. *Første gang han rør dig, spiser jeg ham.. LEVENDE!" Chie kunne mærke at Rex ikke var så glad for denne person. "Zac? Hvorfor er der så mange mænd ude på denne tid? Burde her ikke være fredligt?" Hun kunne se at der var en af mændene som havde hørt hende, hun blev kigget på. Han så ikke særlig venlig og glad ud, nærmere sur og i et morderisk humør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 15:18

Zac trak på skuldrende. "Jeg har ingen anelse." Han så rundt på alle dem som var her. Det var et meget godt spørgsmål hun havde stillet der. Nogle af dem stod i små grupper og snakkede, og en gang imellem var der en af dem så så over mod Zac og Chie. Zac havde en smule på fornemelsen at der snart var nogle af dem som vil komme over til ham og Chie, og ganske rigtigt. En lille flok begyndte stille at gå over mod dem. De så truende ud, men Zac vidste ikk helt hvorfor. Zac bukkede sig en smule ned og hviskede til Chie."Pas på" Mændene var nu kommet helt hend til dem. "Når og hvad har vi så her?" sagde den største af dem og så på Chie. "En lille pige sammen med en enkel mand" De så over på Zac. "Og oven i købet en svægling" De begyndte at grine af ham, men så så over på Chie igen, og inoreede fuldstændig Zac, og det fik hans blod til at koge, og han havde svært ved at undertrykke sin dæmon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 15:27

Chie nikkede til det Zac havde sagt. "Herre de er ikke speciel venlig over for min ven her, de er meget utilpaslig, han er stærke end han ser ud og ligeså er jeg!" Sagde hun vredt og meget voksen, folk kunne tro at hun var ældre af den måde hun snakkede på, men Chie var ligeglad, hun tog fat i Zacs hånd, "Skal vi gå?" Hun kunne ikke smile, for hun var blevet meget sur. Rex var også sur, han knurredet og gøede af mændene lidt før han gik foran Chie for beskyttelsens skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 15:37

Zac tog sig sammen og nikkede til hendes spørgsmål. Han var blevet en smule chokeret over det Chie lige havde sagt, men what ever. Hun havde jo helt ret. Den lille gupe så overrasket på hende, men begyndte så at grine. "Ha dig, ham, stærke." Han grinede nu endnu mere end før. Det var noget af det sjoveste han længe havde hørt. Zag vendte sig om mod dem med røde øjne som nærmest gnistrede af vræde. Mændene tog et lille skrit væk fra Zag med radsel i deres øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 19:37

Chie sukkede højlydt, "De er ikke det værd!" Hun kiggede på ham med et vredt ansigt. Hun havde ikke lyst til at se nogen komme til skade, hun havde fået nok af det, det skete for tit, ligemeget hvor hun gik hen, skete der altid noget hvor folk kom til skade, og nogen gange var det også hende som skade dem. Rex piv lidt, og sagde så intet. De afventet blot på Zac, om hvad han ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Søn 23 Dec 2012 - 11:54

Zac rystede en gang på hovedet så hans øjne skiftede farve fra røde til sin normale brune farve. Han vendte sig om mod Chie med et lille smil. ”Du har helt ret, de er ikk det værd.” sagde han, og så vredt over på dem. De veg en smule mere fra ham, men da de så at han ikk havde røde øjne mere blev de mere modige. Zac vendte sig om mod Chie igen, men det skulle han aldrig ha gjorde, for i netop det øjeblik løb den mindste af mændene over mod zac. De andre mænd så en gang på hinanden, før de gjorder som den mindste mand. De hoppede alle op på zac på samme tid. Denne gang gad zac ikk lytte til nogle. Hans brune øjne blev igen røde, og zac smed sig ned på jorden stadig med de andre på sig. Han landede lige oven på dem, og man kunne høre en høj knæk lyd fra den ene mand, og han begyndte så at skrige. Zac rejste sig op, og mandende lå stadig på jorden. Zac satte sig på hug ved siden af dem. De skulle få det her betalt. Han tog fat i den ene mands arm, og begyndte lige så stille at presse overarmen op, og underarmen ned af. Manden skreg som et skudt vildsvind, men det fik ikk zac til at stoppe, tværdigmod. Man kunne nu høre at den ene knogle begyndte at sige en sjov knæk lyd, og hvis zac fortsatte sådan her bare lidt endnu ville mandens arm være breaket. Zac smilede ved tanken om den smerte han forvoldte manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 15:43

Chie så ned, hun lod Zac gøre hvad han ville, hun havde ikke lyst til at stoppe ham, det gjorde hun jo heller ikke imod Damian når han lag mennesker i smerte og sinds forvirring, hun sukkede og gik hen til et sted for at sætte sig ned og kigge på, Rex gøede først af Zac men da han så Chie var begyndt at gå lige så stille væk, fulgte han flittigt med, hvorfor skulle de hjælpe? De havde ikke rørt Chie, så Chie ville hellere end gerne lade vær med at volde folk sinds forvirring, og Rex hvad kunne han gøre? Gø og bide? Det var noget der ikke kunne komme nogen i gode med mindre at det var andre dyr. Chie kunne høre lyden af en knogle der var ved at brække, hun så ned, man kunne ikke se hendes ansigt, så man kunne ikke rigtig lige se om hun var ked af det, nydt det eller var sur. Inderst inde var hun ked af det, fordi at folk kom til skade men uden på var det let nok at se på hendes ansigt at hun var sur, også selvom der trillede en tåre ned ad kinden på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

boys will stay boys  Empty Sv: boys will stay boys

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum