Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
nogle få spørgsmål EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
nogle få spørgsmål EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
nogle få spørgsmål EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
nogle få spørgsmål EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
nogle få spørgsmål EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
nogle få spørgsmål EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
nogle få spørgsmål EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
nogle få spørgsmål EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
nogle få spørgsmål EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
nogle få spørgsmål Voteba13nogle få spørgsmål Voteba14nogle få spørgsmål Voteba15 
Valentine
nogle få spørgsmål Voteba13nogle få spørgsmål Voteba14nogle få spørgsmål Voteba15 
Genevira
nogle få spørgsmål Voteba13nogle få spørgsmål Voteba14nogle få spørgsmål Voteba15 
Lori
nogle få spørgsmål Voteba13nogle få spørgsmål Voteba14nogle få spørgsmål Voteba15 
Edgar
nogle få spørgsmål Voteba13nogle få spørgsmål Voteba14nogle få spørgsmål Voteba15 
Abigail
nogle få spørgsmål Voteba13nogle få spørgsmål Voteba14nogle få spørgsmål Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

nogle få spørgsmål

Go down

nogle få spørgsmål Empty nogle få spørgsmål

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 23:21

Jeg sad lidt og tænkte på hvad min character betød for mig og ville gerne vide hvad jeres character betød for jer så her er et par spørgsmål som i jo lige kunne svare på hvis i har tid og lyst til det. Jeg er bare en smule nysgerig for hvad jeres character eller characters betød for jer


◊ Hvor længe har du skrevet, og hvad fik dig startet?
◊ Hvor mange characters har du haft gennem tiden. Hvorfor? Hvordan er de forskellige? Deler de en fælles historie?
◊ Hvorfor startede du med lige denne character?
◊ Minder du om din character, hvorfor/hvorfor ikke?
◊ Hvor meget betyder din character for dig? (Bliver du påvirket af din characters humør, ville du blive ked af det, hvis den døde osv.)
◊ Tør du fortælle andre (IRL) om din character? Hvis ja, hvem fortæller du det til, hvad siger de til det - hvis nej, hvorfor ikke?
◊ Hvis du kunne sige noget til din character, hvad skulle det så være?
◊ Andet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle få spørgsmål Empty Sv: nogle få spørgsmål

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 23:50

◊ Hvor længe har du skrevet, og hvad fik dig startet?
Jeg kan ikk helt huske hvor længe jeg har skrevet, men jeg har gjort det et par år nu. Jeg startede med at læse rigtig mange bøger. Jeg er mest til fantasy universet, fordi der kan ske overnaturlige ting, og det gav mig på en måde inspiration til selv at skrive, og en dag besluttede jeg mig for at sætte mig ned og prøve at skrive en historie. Jeg syntes selv at de er ok, men de er aldrig nået at blive helt færdige. Jeg har i en lang periode meget krea for den enkelte historie, men så kommer der en tid jeg ikk har tid til at skrive, og så er min krea for den historie som regl væk og det æver mig meget. Jeg har prøvet at sætte mig ned og læse den helle igenem, men det er ikk alltid at jeg kan komme ind i lige præsis den historie igen.
En af mine venner vidste mig underworld, og det fangede min opmærksomhe at skrive på den måde, og senere hend fandt jeg så nogle andre hjemmeside som går ud på det samme. Jeg har alltid været helt pjattet med at læse bøger og skrive historie, og nu kan jeg så skrive sammen med nogle, og det er rigtig sjovt. Jeg har selv ville oprette sådan en side her, men fandt ud af at der var for meget arbejde i det, så jeg ar glad for dem som har tid og gider at lave sider som denne her.

◊ Hvor mange characters har du haft gennem tiden. Hvorfor? Hvordan er de forskellige? Deler de en fælles historie?
Jeg har haft 7 characters i alt og har dem stadig, men de er ikk alle på denne her side. 5 af dem kommer fra Underworld, den ene fra vie la mort og den sidste fra en meget død side som hedder Point Zero.
Jeg har haft 7 characters fordi jeg er meget glad for at skrive, og føler ikk at jeg kan få nok emner med en, og så har de også forskelige moraler. Nogle af dem er onde, andre af dem er gode og enkelte midt imellem. Der er ingen af dem som har fælles historie, jo måske lidt. Godric på vie la mort har på en måde den samme histore som en af minde dæmoner her på Underworld. De er begge forældreløse, men min dæmon var det allerede som toårig. Han kom så på børnehjem hvor han blev drillet mens Godric blev det som 9årig og bode på gaden.

◊ Hvorfor startede du med lige denne character?
Jeg startede nok med denne karakter fordi jeg racemæsit godt kan lide den race han er. Jeg ved ikk helt præsis hvorfor lige ham her, men nu blev det altså ham.

◊ Minder du om din character, hvorfor/hvorfor ikke?
på nogle punkter minder jeg nok om alle mine character. Jeg har det samme humør som de har, og nogle af deres trøk har jeg også på en måde, så man kan godt se mig i nogle af dem på nogle punkter.


◊ Hvor meget betyder din character for dig? (Bliver du påvirket af din characters humør, ville du blive ked af det, hvis den døde osv.)
Min character betyder meget for mig. De fleste af mine characters humør smitter af på mig, så hvis de er i fx. drillehumør, er sure, glade eller måske stiktosede på en person er jeg det på en måde også, så hvis man gør en af mine character sure eller noget andet er jeg det som regel også selv.

◊ Tør du fortælle andre (IRL) om din character? Hvis ja, hvem fortæller du det til, hvad siger de til det - hvis nej, hvorfor ikke?
Jeg tøre godt at fortælle andre om min character fordi de selv laver det samme. Det er hyggeligt at kunne snakke med dem om den verden, for det er noget vi alle intrasere os for.

◊ Hvis du kunne sige noget til din character, hvad skulle det så være?
Jeg vil nok sige ”Vær forsigtig, man ved aldrig hvad der kunne gemme sig lige om hjørnet” noget i den stil måske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle få spørgsmål Empty Sv: nogle få spørgsmål

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 14:45

◊ Hvor længe har du skrevet, og hvad fik dig startet?
Jeg har skrevet i lang tid. Siden jeg startede i tredje, eller deromkring. Det er jeg ret sikker på. Jeg læste meget, allerede den gang, og gik rundt med rimelige interessante tanker i hovedet. Og da min mor fandt sin gamle skrivemaskine frem, og jeg selvfølgelig skulle afprøve det sjove stykke teknik, kom det hele lidt af sig selv.

◊ Hvor mange characters har du haft gennem tiden. Hvorfor? Hvordan er de forskellige? Deler de en fælles historie?
Jeg har haft tusinde af forskellige typer karakterer. De har alle sammen været meget forskellige, men alle har de en ting til fælles. Mig. Alle mine karakterer har mindst ét af mine karaktertræk, og i sidste ende ligner de alle sammen mig mere eller mindre. Nogen er måske kongelige, selvglade og gale. Andre har måske haft en forfærdelig barndom, er stille og krigeriske. Lige meget hvad, så er de alle sammen ens på en eller anden måde.

◊ Hvorfor startede du med lige denne character?
Ismay er en meget gammel karakter, jeg har haft lang tid. Jeg synes bare at hun passede ret godt ind i The Underworld-universet.

◊ Minder du om din character, hvorfor/hvorfor ikke?
Alt i alt, så er Ismay mig. Hun mangler bare et par træk som nervøsitet og generthed.

◊ Hvor meget betyder din character for dig? (Bliver du påvirket af din characters humør, ville du blive ked af det, hvis den døde osv.)
Jeg bliver altid meget påvirket af min karakter og situationen den befinder sig i. Den gode karakter er en du kan forestille sidder lige ved siden af. Hvordan ville hun/han reagere hvis dette og dette skete?
Jeg tror ikke at jeg ville blive ked af det hvis min karakter døde. Jeg ville bare genbruge hende, eller noget der lignede indtil hun levede lige så meget som før. Jeg ville altid blive ved med at tænke: Hvad mon Ismay ville sige til det? Man glemmer jo heller ikke gode venner når de stiller træskoene.

◊ Tør du fortælle andre (IRL) om din character? Hvis ja, hvem fortæller du det til, hvad siger de til det - hvis nej, hvorfor ikke?

Jeg har kun en veninde jeg af og til snakker om det med. De andre jeg har er ikke ligefrem... forstående xD

◊ Hvis du kunne sige noget til din character, hvad skulle det så være?
Jeg tror jeg ville starte med at give hende et kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nogle få spørgsmål Empty Sv: nogle få spørgsmål

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum