Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Jake
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Sasha
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Renata
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Lenore
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Genevira
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Celenia
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Taliia
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Madelena Gray
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 
Katrina
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum

Go down

Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Empty Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum

Indlæg af Gæst Tors 12 Jul 2012 - 1:11

Hey people titlen siger det hele jeg i gang med et steampunk forum og jeg ville bare høre tankerne om det og måske nogle forslag til hvad man kunne tag med videre til forumet, jeg vil ikke sæt link op da jeg stadig har en del ting og lave og der gået ti timer med arbejde bare i dag så det kommer sikker til og hedde skriveskade i morgen men det må jeg vil leve med hvis det er Oo

Når men what do you think?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Empty Sv: Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum

Indlæg af Gæst Tors 12 Jul 2012 - 9:39

Lyder interessant. :-)

Nogle gode råd mmmmmm.
hvis du skal lave en steampunk verden, så skal du måske have en lidt forklaring på hvorfor verden er så ledes kun udviklet til steampunkagtig teknologi. :-)

Så skal du nok huske på side, at i sig selv komme med en god forklaring hvad steampunk er, da ikke alle ved overhovedet hvad det er. :-)

:-)men held og lykke med skrive og admin arbejdet. :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum