Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A broken soul but a strong mind EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
A broken soul but a strong mind EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A broken soul but a strong mind EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
A broken soul but a strong mind EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
A broken soul but a strong mind EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A broken soul but a strong mind EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
A broken soul but a strong mind EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A broken soul but a strong mind EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
A broken soul but a strong mind EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Jake
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Sasha
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Renata
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Genevira
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Celenia
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Lenore
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Katrina
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Lori
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 
Edgar
A broken soul but a strong mind Voteba13A broken soul but a strong mind Voteba14A broken soul but a strong mind Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

A broken soul but a strong mind

Go down

A broken soul but a strong mind Empty A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 16:49

Tid: Aften
Sted: Det vilde svin
Omgivelser: Rimelig befolket
Vejr: Regnfyldt

Det var aften og Dust gik roligt gennem gyderne på sin vej mod Det vilde svin som altid var han alene uden nogen følgesvende en ensom skikkelse malplaceret i den forkerte tid! Men Dust havde været stærk og stålsat i sit sind lige siden han var sluppet fra dem der havde bortført ham havde han målrettet gået efter at prøve at komme tilbage til sin tid og det havde krævet en del han havde været nød til at tilpasse sig denne tid hvilket han havde lært meget af der var blevet sat en stor dusør på hans hoved gerne levende og han havde ikke lang tid til begyndelsen på tredje verdenskrig! Hans mål var først og fremmest at finde en tids portal hjem til sin egen tid men da han så mange fordele i denne tid ville han i den grad være interesseret i også at kunne komme tilbage igen men i hans tid var alt det med portaler slet ikke en mulighed mere så han vidste at for at komme tilbage til denne tid var han nød til at skaffe sin vej tilbage før han tog af sted!

Dette var de største tanker der cirklede gennem hans hoved det meste af tiden han var her selv nu mens Dust gik roligt ned af en gyde åbnede døren ind til det vilde svin og gik ind! Der gik ikke mange sekunder fra Dust trådte ind af døren til at en fyr der var omkring et hoved højere end ham og snakkede med sine venner gik ind i Dust på hans vej ud og dette resulterede selvfølgelig straks i at han begyndte at råbe højt

"Hey din dværg tag dog lige at se dig for når de voksne kommer gående!" sagde han vredt og drejede hovedet mod Dust men med det samme gjorde store øjne over hans udseende da Dust som sædvanligt havde sin rejsekappe på med hætten over hovedet og sine 2 store sværd på ryggen der var lige så lange som Dust var høj

"Hvad fanden er du for en psykopat børn burde da ikke gå rundt med så store sværd det er ikke legetøj!" sagde han hånligt hvilket fik hans venner til at grine mens fyren rakte ud efter Samehada et af sværdene Dust havde med sig

"Du holder bare dine fedtede fuldemands fingre væk fra både mig og mine sværd dit store svin!" sagde Dust vredt og greb håndtaget på skarpretter sværdet løsnede det fra holderen og svang det således at det slog fyrens arm væk fra Dust med siden og smadrede ned i gulvet med spidsen af bladet så det lavede en voldsom larm "Du kan i den grad tro at jeg vil bruge dig som skærebredt hvis du ikke flytter din store røv lige nu!" tilføjede han og trak hætten ned så man kunne se hans ansigt der lige nu var fortrukket i vrede for Dust fandt sig ikke i noget lort fra et åndssvagt menneske der spildte livet på at hænge ud på bare!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 20:40

Meget kunne man sige om denne kro men den var hyggelig og livlig, Lynie sad ved et bord helt alene med en drink mellem sine hænder, hun var lige kommet på arbejde og havde allerede brugt sine penge på en drink og tog pakker småger, hun sad allerede med en i hånden og tog nogle sug engang imellem, hendes tanker hælde på hendes bror, Arason, hun tænkte over hvordan han havde det om han havde det godt, det var noget tid siden hun havde set ham og savnede ham faktisk ret meget, hun kørte en hånd gennem sit lyserøde hår og sukkede dybt og kiggede rundt på folket i kroen.

Hun havde ikke meget tøj på da hun lige var kommet fra arbejde, hun havde kun en sort bh og sort trusser med rød blonde kant rundt om livet, hun havde så en sort hættetrøje på som hun havde pakket sig godt ind i, hun frøs nemlig ret meget, mænd der kom forbi gloede efter hende nogen var grove og kom hen til hende og prøvede at tage på hende, men det fik de ikke lov til, hun havde skubbet mange væk og råbte ogs af rigtig meget af dem der kom hen til hende, mange af dem var blevet udfordret af sine venner til at gå hen til hende og snakke med hende og dag de kom tilbage uden nogen fisk på krogen blev der tydeligt grinet, hun sukkede endnu engang.

Hun kiggede hen mod døren da der lød som der var noget af en aktivitit, hun fik øje på nogen drenge der stod samlet om en anden, et smil brede sig på hendes læber, hun rystede på hovedet af dem og vente hovedt ned af igen og drak af sin drink og tog et sug af sin smøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 20:56

Den store fyr trak sig kort tilbage da Dust trak det store sværd som var det let som en fjer men lavede den høje rungende lyd mod gulvet og hans venner fulgte lidt med men så samlede han mandsmod og gik imod Dust igen
"Din lille lort du skal fandme ikke true mig jeg tager hvad jeg vil have!" sagde han vredt og skulle lige til at gribe fat i Dust da han lavede et udslag mod fyren!

Dust bukkede sig ned mens han svingede rundt med benet ud til siden så Dust fældede sin modstander som var han en pind men allerede før han ramte gulvet fik fyren et knæ lige i maven så han lettede lidt op af i stedet for ned og Dust smadrede fyren i ryggen med siden af sit skarpretter sværd så han blev smadret ned i gulvet der bukkede under og knagede! Dust pladserede let sværdets skarpe side mod hans nakke med spidsen i gulvet lige ved hans hoved så en blodstribe sev ud mellem fyrens nakke og det utroligt skarpe sværd
"Hvis du gerne vil leve så håb på at dine usle homo venner vil løfte op i dig og slæbe dig med sig og en anden gang så forholder du dig rolig overfor andre er det forstået?" spurgte Dust ondt! Fyren kunne ikke snakke af bar luft mangel og han turde ikke nikke af frygt for at sværdet ville skære mere i ham men da Dust flyttede sværdet skyndte hans venner at tage ham med sig!

Imens lavede Dust en rolig gestus til ejeren som tegn på at Dust ikke var ude på ballade gik hen til baren og fik en drink og noget at tørre sit blad rent for blod med! Da han så Carolyn var der noget i hans blik der fangede hans interesse og det var tydeligvis ikke fordi hun var lækker at han gik hen og satte sig overfor hende lagge sit sværd på bordet og begyndte at rense det
"Davs!" sagde han roligt uden at kigge op fra bladet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 21:08

Lynie kiggede op fra bordet da en person satte sig foran hende, hendes blik var spørgend og ikke på nogen måde venligt eller velkomne men koldt og irriteret, hun gad seriøst ikke flere fyre nu, der havde været for mange henne hos hende denne aften og hun havde bare lyst til at gå og finde sig et sted på gaden hun kunne sove, men alligevel svarede hun da hun var den søde pige som hun nu var, "Davs" sagde hun, hvor uhøfligt at han ikke engang kiggede op på hende men bare sad og gjorde sit sværd rent, det irriterede hende, hun bed tænderne sammen for ikke at råbe at han skulle gå men sagde det bare lavere, "Jeg gider virkelig ikke jer fyre lige nu så du kan godt spare mig fra dit selvskab og skride fra mit bord" hun kiggede koldt på ham, hendes stemme var hård og kold og hun satte sig tilbage i sin stol og betragtese ham, hun ventede på han gik så hun igen kunne være alene og side og drikke af sin drink, hun sad med sin smøg i hånden og tog flere sug end hun havde gjort men nu havde hun heller ikke sin drink til at afbryde hende med at tage sug fra smøgen, efter ikke mange minutter var den væk og hun pressede skodet ned i bordet drejede det et par gange så det slukkede og hun lod det ligge det forsn fyren, den røg som der var i overskud steg til vejres og lavede en røg sky i luften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 21:28

Dust så roligt op på hende med sine tomme smukke ravgule øjne og smilede roligt med et smil lige så tomt som hans øjne da han havde renset sit sværd! Dust var helt sikkert ikke kommet for at score hende han havde med vilje sat sig hos hende af andre grunde som man ikke lige just kunne gennemskue ud fra hans følelses løse look!

"Hvor interessant du har en stærk personlighed og noget af et humør!" sagde han roligt og lage hovedet på skrå mens han lænede sig tilbage og betragtede hende "Well jeg kan love dig for at jeg ikke er kommet til dig fordi jeg vil score dig jeg så godt hvordan du håndterede de andre der kom hen til dig da jeg kom ind og du lignede en der var lige ved at dræbe dem for at irritere dig! Ser du jeg kom hen til dig fordi jeg kan mærke på din aura at du har nogle stærke kræfter jeg ved ikke hvilke men jeg kan bruge dig i mine planer!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 21:42

Hun krydsede benene da han kiggede på hende, hendes blik flakkede lidt over alt hun syntes ikke der var nogen grund til at kigge på ham hun ventede bare på at han ville gå så hun igen kunne være alene og overveje hvor hun mon skulle sove, dog blev der vakt nysgerrighed, men hun vidste det ikke.

Hun kommenterede ikke hans bemærkning det fandt hun igen grund til og hvad skulle hun også sige til det, hun gad jo ikke at tale med ham alligevel så hvorfor prøve at finde på noget at sige, hun lyttede dog nysgerrigt med da han begyndte at sige noget som interessede hende, nogle stærke kræfter ja det kunne man godt sige hun havde, hun kiggede på ham hendes blik var stadig koldt men hun var vildt nysgerrig, hans planer hvad for nogle planer "hvad for nogle planer" røg det ud af hende men hun vidste ikke sin overraskelse over sin pludselige nysgerrighed hendes blik var stadig koldt og ligeglad med alt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 13:29

Dust smilede tomt over hendes pludselige spørgsmål til hvad det var for nogle planer han havde selvom hun måske ikke viste det vidste Dust at hun måtte være interesseret for ellers ville hun jo ikke spørge ham hun ville måske i stedet havde bedt ham om at skride af helvedes til med hans planer eller sagt noget om at hun ikke gad at deltage i det! Dust løftede roligt sit sværd fra bordet og stilte det op af bordet så det ikke lå i vejen for dem han tog en smøg frem tilbød hende en og lage pakken på bordet så hun kunne tage en hvis hun ville!

"Planens detaljer kan jeg sætte dig ind i hvis du altså er interesseret i at deltage men til at starte med tilbyder jeg dig et lidt specielt job!" sagde han roligt og lænede sig lidt frem mod hende pladserede albuerne på bordet og hænderne samlet foran hans ansigt "Jeg er villig til at betale dig mindst lige så meget for dette som du får som stripper henne på din anden arbejdsplads og hvis du vil have mad kan jeg sagtens skaffe dig det udover din løn! Men det job jeg tilbyder dig er stillingen som min slave men tro nu ikke det er det jeg vil bruge dig til det eneste jeg vil have er at du agere lidt lige som en skuespiller der spiller min slave som en større del af min plan!"

Han tog roligt et hvæs af sin smøg mens han så afventende på hende røgen der kom ud af hans mund indhylede ham og fik ham til at virke mere mystisk mens hans øjne virkede til at studere hende vente på hendes reaktion og straks analysere den hans øre virkede som om de var spidset udelukket til ære for hende for at opfange hvert et ord der undslap hendes læber veje dem høre dem finde deres betydning og analysere dem!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 15:07

Hun betragtede hans sværd som han løftede fra bordet og stilte det i stedet for op af bordet, hun kiggede mod ham da han rakte en pakke smøger frem og tilbød hende en, hun tog en da han placerede pakken på bordet, hun tændte den med hendes egen lighter som hun havde i lommen og tog et sug inden hun vende blikket mod ham igen og lyttede godt efter da han begyndte at fortælle, han tilbød hende et job, et andet job end stripper, hendes øjne ændrede sig fra kold til mere blide og varme som den person hun rigtig var, hun skulle spille hans slave.... og hun ville få løn og mad vis hun bad om det... hvad var der at tænke over kom i gang kvinde... sig dog ja, hun lænede sig frem og kiggede ham i øjne.

"Jeg acceptere dit job tilbud, men hvad går den plan ud på"

Hun så spørgende på ham og hendes kolde facade var væk og hendes øjne var varme og venlige og det samme med hendes lille skæve smil som hun sendte til ham, hun lænede sig tilbage i stolen og betragtede ham mens hun tog nogle sug af sin smøg og lavede nogle røgcirkler da hun pustede ud.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 16:10

Dust smilede roligt da hun tog en smøg fra hans pakke og endda sagde ja til hans job tilbud han var ikke lige just dum for Dust havde masser af penge han brugte sjældent noget selv og han havde tjent masser af dem i de cirka 213 år han havde været i denne tid ved at udføre missioner og opgaver af forskellige typer så han kunne sagtens betale hende og mad kunne han nemt skaffe da han var vant til at jage og hvis hun ville kunne han købe det hun ville have!

"Min plan er i sin mest basiske form at befri slaver ved at jeg udgiver mig for at være slave handler men for at være mere autentisk har jeg brug for at have mine egne private slaver!" sagde han roligt og tog et hvæs af sin smøg og pustede røgen ud så røgskyen omkring dem blev vedligeholdt "Og det er egentlig her du kommer ind for din rolle i planen er at være min nærmeste slave min yndling så at sige! Med dit smukke udseende din styrke og den lydighed jeg håber du vil udvise i din rolle håber jeg at andre slave ejere vil finde det logisk at jeg har valgt dig som min yndling og finde mig mere troværdig især fordi du kan have en distraherende virkning på andre fyre!"

Hans plan virkede langt mere gennemtænkt end man umiddelbart skulle tro og det kunne man også mærke på ham og selvom det kunne virke som en uvigtig lille rolle hun havde i hans plan kunne den faktisk have stor betydning efterhånden som hans planer udviklede sig til og hvis man havde lidt god fantasi kunne man måske tænke sig til det
"Jeg tilbyder selvfølgelig fuld beskyttelse af dig udført af mig selv selvfølgelig jeg vil ikke have der sker dig noget under mine planers udvikling og jeg står i en position hvor jeg kan tilbyde dig tag over hovedet hvis du ønsker det men det bliver under en lille forholds regel i form af at du bor hos mig jeg har et værelse til rådighed hvis du altså slår til!" sagde han roligt og endnu en gang fremstod hans job tilbud langt bedre end de fleste andre kunne forestille sig ikke nok med at det var skræder syet til hans plan det ville også være et tilbud de fleste ville give ham deres sjæl for at få fra ham!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:03

Hun lyttede godt efter da han fortalte om sin plan, den var nøje gennemtænkt det måtte hun give ham han måtte havde brugt noget tid på at tænke den helt færdig, for den lød da helt igennem gennemtænkt og meget spændende, hun var helt med på den, at skulle stoppe slaveri ville hun godt være med til det var helt sikkert, hun hade slaveejere, de var de værste personer i verden, et vrede steg inde i hende, hun var med på den!

"Din plan lyder nøje gennemtænkt og jeg er klart med på den, men hvad mener du med... at jeg har en distraherende virkning på andre fyre" hun kiggede spørgende på ham hun var ikke helt sikker på hvad han mente, komplimenterede han hendes udseende eller hvad, hun var ikke helt med på det punkt.

Hans tilbud om fuld beskyttelse og tag overhovedet var fristende og hun ville selvfølgelig tage i mod det, hun havde intet hjem så det lød som en ret god ide for hende at få nogen at bo hos så var hun fri for at vågne op med hånd i nakken efter at havde sovet op af en hård kold mur, hun tog sig til nakken ved tanken og kiggede lidt tomt ud luften et stykke tid til hun vende blikket mod ham igen og koncentrerede sig om ham igen, "Ja siger ja til dit tilbud om fuld beskyttelse og tag over hovedet, ville være dejligt med et sted at bo, men hvad er reglen så" han havde talt om noget med en regl en forholds regl, men lige meget hvad sade hun ja til hans tilbud, helt klart.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 2:43

"Min forholds regel var at hvis du vil have tag over hovedet så bliver det ved at bo hos mig hvilket du så også kommer til nu så kan jeg også være sikker på hvor jeg har dig henne når du er hjemme!" sagde han roligt og tog et hvæs af sin smøg mens han betragtede denne smukke unge dame der sad foran ham som nu var hans medarbejder hvis han havde været i stand til at vise følelser kunne man være sikker på at han ville være glad for at hun havde sagt ja til at blive en del af hans plan!

"Og hvad angår din distraherende effekt på fyre den kommer af at du er så smuk som du er og din udstråling du har arbejdet som stripper hvilket gør at du sikkert godt ved hvordan du skal bevæge dig og opføre dig når du går sammen med mig for at få mænd til at kigge efter dig det er noget jeg godt kan bruge for hvis du distrahere de mænd vi nok kommer i kontakt med kan det blive nemmere for mig at komme ind på dem når du distrahere dem med din skønhed!" sagde han roligt "Iøvrigt er der en vis ynde over dig og det er noget der passer rigtig godt ind det vil gøre det nemmere at få slave ejere til at tro på hvorfor du er min yndling og det er jo vigtigt at folk tror på os!"

En fyr kom hen til bordet for at lægge an på hende endnu en fyr der havde indgået et væddemål med vennerne om hvorvidt han kunne score hende eller ej men han nåede kun at komme med et smørret smil før Dust reagerede på det
"Kan du så holde dig væk fra min slave din idiot!" Udbrød Dust vredt og lavede en flydende bevægelse at der gik lidt før man sådan rigtigt registrerede at han havde gjort det! Dust havde rejst sig op grebet skarpretter sværdet der stod op af bordet og brugt det som bat til at slå fyren gennem rummet "Hun tilhøre mig i beskidte svin så hvis hun føler sig det mindste utilpas over noget skal jeg nok sørge for at rede ud i trådende!" Dust satte sig roligt ned igen mens alle havde kigget overrasket på optrinnet og straks begyndte at hviske i hjørnerne!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 10:54

Hun nikkede til hans forholdsregl, ikke at den var svær at overholde den var lige til at overholde faktisk, intet problem der, hun tog et til sug af sin smøg, faktisk to i træk og pustede en stor sky af røg ud, hun havde blikket på ham, men der var noget de havde, de havde glemt at præsentere hinanden, dumt... "forresten jeg tro ikke vi præsenterede os selv, men mit navn Carolyn, men kald mig Lynie... Og du er" hun kiggede på ham med et venligt smil.

Hun nikkede forstående til det han sagde, hun vidste ikke om hun skulle tage det som en kompliment og sige tak eller om det bare var noget han sagde og hun ikke rigtig skulle sige noget til, men hun valgte ikke at sige noget til men gav ham et varmt smil i stedet for, men det der undrede hende allermest var... Hvordan vidste han at hun var stripper, hun kiggede spørgende på ham inden spørgsmålet kom "Hvor ved du fra jeg er stripper" hun væmmedes ved ordet, ved tanken, hun hade det job mere end noget andet og hun ville ikke tilbage til det aldrig nogensinde.

Lynie kiggede op da en fyr kom hen til bordet hvor de sad, hun sukkede hun vidste godt hvad dette handlede om, hun knyttede sine næver og kiggede væk fra fyren, hun gad virkelig ikke mere nu, hun hade alle de fyre som prøvede at ligge an på hende, det var så irriterende, så belastende, Lynie kiggede hurtigt op da hun hørte fyren hun sad med råbe af den anden fyr, hun sank en klump da han slog ham gennem rummet med sit sværd, hun var lidt overrasket over hans reaktion på fyren som lagde an på hende, hun kiggede på ham da han satte sig ned igen eftet at havde råbt af fyren, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, noget inde i hende havde lyst til at kramme ham og sige tak gentagende gange men noget sagde hende at det nok ikke lige var det hun skulle gøre, "Tak" sagde hun med et venligt smil og blev sidende, hun var meget taknemmelig for at han havde forsvaret hende det var hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 11:20

Dust lagde hovedet på skrå da hun præsenterede hende selv med et venligt smil hun var som helt forandret efter han havde ansat hende og derved givet hende en mulighed for at slippe væk fra noget hun hadet at gøre han syntes det klædte hende når hun smilede det gjorde virkelig hendes smukke træk mere bemærkelsesværdige
"Mit navn er Dust men du kan bare kalde mig... Ja Dust!" sagde han roligt og det var tydeligt at han ikke havde noget kældenavn da Dust ikke lige just havde nogle venner der kunne give ham et af slagsen!

"Jeg ved det fordi jeg har brugt tid på research i form af at jeg har ledt efter den pige som jeg fandt mest egnet til jobbet som min yndlings slave!" sagde han roligt og smilede til hende med sit følelses tomme smil "Og da jeg fandt dig mens du var på arbejde begyndte jeg at studere dig lidt nærmere og efter lidt tid kunne jeg se på dig at du ikke kunne lide dit job! Du havde intet sted at bo fyre vil gerne i seng med dig du ville væk fra dit job som stripper men kunne ikke fordi du skulle bruge pengene og du er smuk så derfor vidste jeg med det samme at du var perfekt til jobbet det var derfor jeg bare gik hen til dig!"

"Du behøver ikke takke mig se det som en bonus ved at arbejde for mig jeg gider ikke at folk irritere mine ansatte og jeg er ikke bange for at dele dem i 2 for at sætte et eksempel!" sagde han roligt og lænede sig tilbage med et roligt blik rettet mod hende mens han tog sit sidste hvæs af sin smøg han lavede et nik mod en af de kvindelige bartendere der smilede let og kom hen med et askebæger til dem

"Vil i have noget andet med nu jeg er her?" spurgte hun mildt og smilede til dem

"Jeg skal have en af de sædvanlige så er jeg tilfreds!" sagde Dust roligt og så på Lynie "Vil du have noget med jeg gir?" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A broken soul but a strong mind Empty Sv: A broken soul but a strong mind

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum