Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Jake
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Sasha
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Renata
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Celenia
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Lenore
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Genevira
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Edgar
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Marcus
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 
Elizabeth
Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba13Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba14Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 14:49

P: Skjorte som er en smule slidt, det samme med cowboybukserne.
Sted: Valley of dead.
Vejr: Tåget.

Zombier!
Der var rent faktisk zombier efter ham! Hvordan i alverden kunne det lade sig gøre? Hvad pokker blev det næste? At vampyren fra Twilight kom efter ham? Denne verden var jo fuldstændig utilregnelig! Han kunne ikke gå nogen steder uden at der ville komme noget efter ham.. Først en vampyr, så en dæmon og nu zombier! Nu burde det altså snart være nok,..
Han løb fra Zombierne, selvom det så ud som om at de ikke kunne løbe.. De gik ligeså langsomt som en skilpadde, men derfor ville han ikke risikere at ende i deres døde arme..
Da han kom lidt væk fra dem, pustede han ud.. Hans blik flakkede rundt, hvor pokker var han? Der var så ødet.. Gråt og tomt.. En tyk tåge lå nær jorden, klipper af sten var ligeså høj som højhuse..
Han sukkede og løb videre.. Der gik dog ikke langtid før der kom et nyt problem.. Under ham raslede småsten, så han kunne glide hvert sekund, og ganske rigtigt, han gled og var ved at falde ud fra en klippe.. Han nåede dog lige at gribe fat i en gren som hang og dinglede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 14:59

Erica sad i tågen, oppe i et træ på en gren hun kiggede ned på zombierne. Frygtlige grimme væsner.. De jagtede noget, en lille menneske dreng, Erica kiggede efter ham. Men mere som en løve der ville efter sit bytte. Drengen gled ned fra en klippe..
"Uhh." Sagde hun blot og sprang ned til klippe kanten og kiggede på ham. Han holdt fast i en gren som kunne knække når som helst.
"Er du ikke en smule klodset at glide ned over en klippe kant?" Spurgte hun en smule flabet. Zombierne var ligeglade med hende, for hun var tekniskset død. Hun grinte en smule.
"Bare giv slip der ikke mere end 5 meter ned, land på bene."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 15:03

Zayn kunne ikke se hvor langt ned der var.. Der kunne enden være 1 km eller bare et par få meter, man han turde nu ikke at tage chancen og finde ud af det.. Hvis der lige var 1 km ned, vil han dø på stedet..
Han kiggede op på pigen..
Det overraskede ham at der overhovedet var andre herude end ham selv, men ja, det kunne jo være at der var nogen som fandt dette sted behageligt..
Han gjorde som hun sagde og gav slip, landte på benene uden besvær. Godt nok var han kun et menneske, men det betød ikke at han ikke kunne et par tricks.. Han kiggede op på pigen.
"Hvem er du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 15:06

ERica rullede med øjne og kiggede ned på ham.
"Ja hvem er jeg, hvor kommer jeg fra? Altid de samme irriterende spørgsmål. Men har det virkelig det rette tidspunkt at spørge mig hvem jeg er ?" Spurgte hun med et hævet bryn og en smuk accent i hendes stemme brittisk.. Erica kiggede stadigvæk ned på ham.
"Hvem er du siden du så dum at lave til The Valley of the Dead?" Spurgte hun igen men denne gang hånligt. Grenen han hang på gav et knæk.
"Tik tak og tiden går."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 15:11

Åh selvfølgelig.. Der var altid typer som hende.. Selv i en parallel verden kunne han ikke slippe fra typer som hende..
han rullede bare øjne af hende og kravlede op ad klippen, lod den knækkende gren forblive uknækket..
"Dumme verden, dumme.." det sidste blev sagt med en mumlen der ikke var til at forstå..
Han kom op ad klippen, så han stod ved siden af hende.. Han kiggede ned på hende, ignorede hendes hånlige bemærkninger.
"Mit navn er Zayn," sagde han en lille smule irritabelt. "Og jeg vidste ikke at dette var valey of dead?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 15:15

Erica rejste sig og kiggede på ham med et blik som var ligeglad. Hun havde forlængest slukket for det apparet hvor følelser rigtig kom fra. Erica hævede et bryn.
"Nå Zayn byder du på en bid mad?" Spurgte hun med et lumsk smil, hun kiggede bag sig Zombierne kom igen de gik langsomt men truende imod ham. Erica grinte hånligt af ham og kiggede overpå ham.
"Hvis jeg hjælper dig så vil jeg have noget for det." Sagde hun og kiggede med uskyldige blinkende øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 15:20

Han løftede et øjenbryn af hende? Lignede han måske en der kunne byde på en bid mad? Han havde små rifter over det hele, ingen penge i lommerne, ja han skulle være heldig hvis han endda selv fik noget at spise..
"Jeg kan ikke.." Han blev afbrudt, da zombierne langsomt var ved at komme hen imod ham igen.. Det så ikke ud som om at de gik efter hende, så han gik ud fra at hun enden måtte være vampyr eller dæmon.. Han kiggede fra Zomierne og ned på hende.. "Okay fint!" Han vrissede lidt. "Men, jeg advare dig jeg har ikke så meget at give,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 15:27

//
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Skal vi tage et nyt emne da jeg har lavet min karakter om? XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 18:19

//Kan vi godt Wink Men, vil du lave det?Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 14:18

//Ja hvis du kommer med en skide god plot ide XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 19:19

//Skide? Haha XD Hmm, de begge sover på det samme hotel, da der kommer et røveri? XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica< Empty Sv: Oh Please, just tell me where the f*** i am! >Erica<

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum