Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Crying wolf ~Shifty~ EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Crying wolf ~Shifty~ EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Crying wolf ~Shifty~ EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Crying wolf ~Shifty~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Crying wolf ~Shifty~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Crying wolf ~Shifty~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Crying wolf ~Shifty~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Crying wolf ~Shifty~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Crying wolf ~Shifty~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Crying wolf ~Shifty~ Voteba13Crying wolf ~Shifty~ Voteba14Crying wolf ~Shifty~ Voteba15 
Genevira
Crying wolf ~Shifty~ Voteba13Crying wolf ~Shifty~ Voteba14Crying wolf ~Shifty~ Voteba15 
Jake
Crying wolf ~Shifty~ Voteba13Crying wolf ~Shifty~ Voteba14Crying wolf ~Shifty~ Voteba15 
Valentine
Crying wolf ~Shifty~ Voteba13Crying wolf ~Shifty~ Voteba14Crying wolf ~Shifty~ Voteba15 
Edgar
Crying wolf ~Shifty~ Voteba13Crying wolf ~Shifty~ Voteba14Crying wolf ~Shifty~ Voteba15 
Abigail
Crying wolf ~Shifty~ Voteba13Crying wolf ~Shifty~ Voteba14Crying wolf ~Shifty~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Crying wolf ~Shifty~

Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 13:21

Kulde, sne og is.. Et helt perfekt vinterland, skulle man tro.. Sneen faldt ned fra hilmen så tæt, at man knab og nap kunne se foran sig. Især ikke hvis man var bundet med bind for øjne.. Valerie havde været på et forkert sted, på et helt igennem forkert tidpunkt.. Hun havde gået forbi en sti og nogle mænd havde taget hende, og nogle andre men hvem vidste hun ikke det helle var gået så pokkers stærkt at man næsten ikke kunne følge med. Valerie kunne mærke kulden på hendes hud, det gjorde ondt.. Kulden gjorde ondt fordi det var så koldt. Hun mærkede et skub og lagde pludselig på alle fire Vanil var der ikke.. Valerie frøs mere til nogle rev hende op med et sæt og placerede hende på to pæn igen.. Valerie skælvede lidt af kulde, men mærkede et pof og var inde i varmen. Hun hørte en dør lukke og fjernede så godt hun kunne bindet for øjne ved at ryste vildt på hovedet til det faldt af. Hun kiggede rundt der var små lys tændt ikke andet, hun fik øje på en anden pige.. Gad vide hvem det mon var?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Sv: Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 14:52

Shifty hørte døren lukke, hun kiggede op og fik øje på en pige der prøvede at få bindet af øjnene.
Da pigen fik bindet af øjnene af spurgte Shifty forsigtigt "nå hvem har vi så her"
lyset ramte ned i Shifty's brune hår, mens hendes øjne var skjult i mørket.

/undskyld den korte tekst aner ikke hvad jeg skal skrive Smile/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Sv: Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 14:55

Valerie kiggede på pigen, hun kunne ikke se hendes øjne. Valerie sank kort en klump, og kiggede på pigen meget nøje.
"Valerie." Svarede hun blot og ville være venlig, det nyttede ikke noget at blive uvenner hvis du skulle komme væk herfra igen. Valerie kiggede igen på pigen.
"Og hvem er du så?" Spurgte hun stille og kiggede rundt imens. Hvor fanden var de henne?!

//Iorden Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Sv: Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 15:01

"valerie okay" Shifty gik tætter på hende "mit navn er Shifty, har du hørt om mig før" Shifty skulle sikre sig om hun kendte til hendes drablige fortid hvor hende og hendes mester ødelagde alt på deres vej.
hun satte sig ned foan hende og kiggede lidt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Sv: Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 15:03

Valerie kiggede på Shifty, og rystede lidt på hovedet.
"Nej burde jeg det?" Spurgte hun høfligt og kiggede rundt for at finde en udvej, enlig kunne Valerie gå ind i Shiftys hukomelse og se alt hver enkelt detalje.
"Jeg vil ønske det var sådan et møøde at man kunne sige, godt at møde dig. Men vi ligesom fanget." Sagde hun med en drilsk klang i sin stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Sv: Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 15:08

"godt" sadge hun stille og smilte lidt.
Hun gik hen og bandt hende fri "så har jeg da selvskab" sagde shifty for sig selv.
"ja jeg har været her inde et stykke tid så" sagde hun og smilte, mens hun rejste sig op og gik hen hvor hun sad før, Shifty kiggede lidt rundt og kunne ikke se andet end lys og Valerie.
Shifty gav et dybt suk fra sig og kiggede ned mod jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Sv: Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 15:19

Valerie undrede sig overfor hun sagde, godt..
"Det jeg ked af, ved du så hvad de vil med os?" Spurgte hun forsigtigt og kiggede stadigvæk rundt, hun kunne ikke se meget ud af lysenes skær.. Mest kun ene skikkelsen af Shifty. Valerie kiggede på hende og var ret overmodig af sig nogle gange, hun blev ved med at gå rundt bare for at finde en vej ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Sv: Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 19:32

Shifty stoppede op og kiggede mod jorden "nej det gør jeg ikke, men jeg ved de får indet ud af at holde mig fandet" sagde Shifty vredt, hun haede at blive lukket inde, og mest når hun var den som mange frygtede.
Shifty lagde sig ned på ryggen og kiggede op mod lysene. *hvordan kommer vi ud*
tænkte hun, Shifty var aldrig blevet fanget før, var hun ved at blive svag, eller er hun ude af træning efter hun ikke længer var ved sin mester.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Crying wolf ~Shifty~ Empty Sv: Crying wolf ~Shifty~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum