Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba13An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba14An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba15 
Jake
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba13An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba14An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba15 
Lori
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba13An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba14An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba15 
Valentine
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba13An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba14An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba15 
Edgar
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba13An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba14An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba15 
Abigail
An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba13An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba14An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 18:35

S: Doomsvile, Angerforge District på Firestop Diskotekket.
V: Stjerne klart, let blæsende, en vinternat
O: Festende folk, musik, druk, drugs og hvad man ellers kunne forestille sig
T: 23:43
P: som på billedet og profil

Migel kiggede på sit ur, klokken var lidt i tolv og det havde været en af de mest kedelige aftener i hele hans liv. Han havde ellers haft på fornemmelsen at det skulle blive til en god aften, men der havde været ingen interessante væsner ude i aften.

Han vente sig rundt i bar stolen for atter en gang at skue ud over mængden af festende væsner, for at se om der ikke skulle være ankommet nogle nye til festen, men der var ingen at få øje på.
Han vendte sig atter en gang om og råbte af bar manden at han skulle bestille en whisky. Dette måtte blive hans sidste drink inden han tog hjem. Han ville drikke den til klokken blev 00:00 også måtte han kalde det en aften.
Bare der dog snart ville ske noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:29

Med langsomme skridt, i de høje stilletter trådte en slank rank kvinde ind ad døren, med kort page hår, der gik skråt ned langs kæberne. Pandehåret standsede lige over de lange mørke øjenvipper som var bemalet med en tynd og smal børste, der sådan set bare fik vipperne til at udfolde sig til en bredere vifte, end hvad det normale ville have været. Langsomt fugtede hun sine let rosa røde farver. Langsomt åbnede hun den lange mørke brune jakke i satin. De mørke brune øjne lod sig blive betaget af de utrolige spektakulære omgivelser der var så farveprydede kjoler, jakker, sko, smykker, skjorter, bukser, lys, alt. Det var som at se på en indendørs regnbue.
Nogle fulde damer kom hen imod hende, med deres vrikkende hofter, og bemalede røde truttende munde, imens de sendte frække blinks, med deres falske øjenvipper, til manden der sad i den anden ende, og gav nik med hovedet, og et smil i siden. Men den unge Alice Crew bed sig slet ikke i mærke med den slags sager, kun de kvinder der gik op foran hende, og blev ved med at bane hende for den vej hun egentlig ville. Efter noget tid, kom hun til baren som hun ville. Den slanke dame, lod jakken falde ned ad stolens ryg, så det fremviste en sort sag, der havde en skrå udskæring fra midt på venstre lår, og ned til højre skinneben. Hendes sko var lige så sorte som kjolen selv, og havde en flot form om hendes slanke betrædelse. Efter lidt tid, lod hun sine øjne glide hen på bartenderen, og han kom hende nær, så hun kunne bede efter det hun gerne ville; en øl. Ganske vidst ikke det mest charmerende en kvinde kunne byde på, men det var hvad hun ville have, og en martini bagefter måske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 20:58

Migel havde lige drukket sin whisky færdig og skulle lige til at gå, da en smuk kvinde længere nede af baren fangede hans opmærksomhed. Der var noget tiltrækkende over hende. Hende sorte outfit fik hende til at stå meget ud fra mængden. Selv om alle de andre kvinder prøvede at være så specielle så muligt med deres, ååh så farverige tøj var det af lige vældet kvinden, der ikke så ud som om hun egentlig prøvede at stå ud, der slog dem alle.
En ting var at hun stod ud fra mængden, som hun tilsyneladende gjorde exceptionelt, så var det noget andet at der også var noget meget tiltalende over hende.
Selv om Migel egentlig var på vej hjem besluttede han sig at tage chancen for måske at få en enkelt god samtale her til aften.
Han tog en dyb indånding og gik så over og satte sig på stolen ved hendes side.
"Lidt udstående her til aften, er man?" Han holdte en kort pause og talte så igen. "Må Jeg byde på noget?" han kiggede lidt afventende på hende.
En lille sommerfugl var dukket op i hans mave, han hade icebreakers.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 10:08

Ganske kort efter hendes bestilling efter en øl, dukkede den op foran hende, hun nikkede som tak til bartenderen der gav hende et elevator blik, som tegn på hans påskønnelse til hendes ydre udseende. Selv lod hun sig ikke bemærke af det, og var ganske vidst ligeglad, hun ville faktisk hellere sætte sine tænder i en elver eller shapeshifter, hvis blod hun holdte af.
Øllen blev grebet i mellem to slanke fingre, som uden besvær trak den op ved dets hals, og førte det op til hendes læber, hvor de stødte imod øllets munding, så hun kunne modtage dets indhold af brusende væske og skum. Nogle store slurker blev taget, inden hun satte den fra sig igen, og lod tungen glide hen til mundvigen, for at tage den rest der muligvis kunne være opstået. I det samme dukkede en mand op ved hendes side, lidt lige som alle andre mænd, men denne mand snakkede til gengæld, i forhold til hvad de andre gjorde. Hendes brune øjne gled fra flasken til hans overkrop, og derefter gled de langsomt op til hans ansigt. Hans hoved var frempyntet med sidecut i den ene side, hvor den anden side bestod af noget langt hår. Hun lagde langsomt hovedet på skrå, og lyttede til hans udtalte ord. ”Neon farver er ikke ligefrem mig.” Sagde hun med et svagt smil i mundvigen, og betragtede manden, imens hun kiggede lidt på sin øl, og derefter på de andre flasker af alkohol som der var at vælge imellem. Dog kunne størstdelen af dem blandes sammen til en velsmagende drink. ”Hmm, en martini..” kom det fra hende hvorefter hun gestikulerede til den tomme plads ved hendes side. ”Skynd dig at tage den inden der kommer nogen for at overtage den.”
Kvinden satte sig bedre tilrette, hvorefter hun tog en slurk mere af hendes øl, for at få den drukket færdig, inden hun betragtede manden, ”Hvad får dem så til at snakke med mig? Er de andre kvinder ikke gode nok?” med et legende blik lod hun sine bruneøjne betragte ham, imens hun kastede et nik imod en flok kvinder der kiggede irritabelt på hende. De afskyede hende på grund af at det nu var Alice, kvinden i sort, der fik opmærksomheden uden at rende rundt i lårkorte kjoler, og hotpants, i skrigende farver for at sende et desperat signal omkring, at ville blive erobret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 17:52

Han satte sig ned på stolen til venstre for hende og sagde så "Du har måske mange beundre der til vær en tid ville tage stolen ved din side?" Et drillende smil undslap han læber som han udtalte ordende. "tjener, en martini til hende og en whisky til mig." han lagde pengene på bordet.

"Ja hvad får en mand til at snakke til en kvinde uden opfordring? det er et godt spørgsmål." Han trak en cigaret pakke frem fra sin inderlomme tog en og rakte den så mod kvinden. "Ryger du?" han kiggede afventende til hende, han havde allerede sat sin egen for munden mens han rode, med sin højre hånd i sin inderlomme efter sin zippo lighter. "Nåh, angående dit spørgsmål, måske var der noget fyren fandt attraktivt hos kvinden" Han smilte let til hende.

Han tænkte lidt over det hun havde sagt med neon farver *Hhm det var jo nemt at lave en påstand, men lad os nu se om der er mere i det* "Hvorfor mener du at Neon ikke er dine farver?" Han kiggede på hende mens han stille røg sin cigaret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 19:35

Et svagt grin kom frem, og afslørede de hvide tænder. ”Du kan spørger pigerne rundt omkring, de er i hvert fald ikke for glade for mig..” med et træk på skuldrende, stillede hun ølflasken væk fra sig, for at lade bartenderen overtage den, når han nu en gang fik øje på den. En slank finger gled op til hendes hår, og legede lidt med dets lokker. Alice, smilede ganske let til ham, da han fik bestilt hendes martini. Langsomt fulgte hendes øjne de små bølger der blev skabt, i cirkulerende ringe.
Hun hævede det ene bryn, imens hun betragtede martinien inden hun kiggede hen på ham. ”Ja det undrer mig nemlig.” inden hun lod en hånd glide op til håret, der hang ned ved siden af kindbenet, og gik i en let bue ud ad til. Hun kiggede lidt frem og tilbage fra hans cigaret til hans øjne, inden hun lod sine øjne hvile på hans. ”Ja, men jeg er mest vant til at ryge pibe..” erkendte hun, og vidste det lød ganske underligt, men hun var heller ikke ligefrem den mest normale kvinde der var at finde på egnen. De brune øjne forlod hans blik, hvorefter hun vendte sig halvt for at tage den martini som han havde anskaffet hende, og tog den op til hendes læber, for at indtage noget af den væske den indeholdte. Hun rynkede brynene let, da han sade det med attraktiv kvinde. Hånden fjernede glasset fra hendes læber, og stillede det på bordet. ”Sikke en charmerende ung mand du er.” grinede hun og lod albuen stødte imod bordets kant, og lod hånden være hvilepunkt for hendes hoved, hvor kinden trykkede sig let imod det som hovedstødte.
Mandens sidst nævnte spørgsmål, trak kvinden bare på skuldrende til. ”Kunne du måske selv forestille dig mig, rende rundt i sådan nogle farvestrålende klæder..?” grinede hun lidt, imens hun rystede på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:02

Han grinte let "Nej det kan jeg forestille mig de ikke kan, du stjæler jo "deres opmærksomhed." Han lagde ekstra tryk på deres. Han syntes intet godt om disse piger der sad omkring ham udover kvinden foran ham som faktisk virkede til at være mere intelligent en han troede. "Hhm, at undre sig er også en god ting det er al rod til læring og uden det hvad ville vi så være" Han tog en tår fra sin whisky uden at lade blikket flakke fra hende, holdte en pause med cigaretten mens han prøvede at gennemskue hvad hun mon var.
Han blev lidt forbavset da hun nævnte det med piben, gamle minder om hans far begyndte at flyde rundt i hoved på ham og han huskede den beroligende lugt der fyldte stuen når der var nogen der røg pibe. "Ung mand" han grinte let "ikke skue hunden på hårende" sagde han med et drillende smil. "Jeg er vel næsten lige så gammel som dig?" han smilede let, han var tydeligt klar over at han så rimelig ung ud det var svært at ligge skjul på.
"Nej det må jeg indrømme det kan jeg ikke lige, dit nuværende tøj klæder dig vist også bedre" Måske var han det andre ville kalde charmerende, men han jo i virkeligheden bare som han var. Han havde altid lært at det direkte og at sige hvad man mente var det bedste i alle situationer.
Han tog endnu en tår af sin whisky, da en tanke slog ham. "Dumme mig, jeg har jo fuldstændig glemt at introducere mig selv, mit navn er Migel, og de er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 21:51

”Ligeledes kan jeg sige om dig, for de andre mænds tilfælde.” Et grin pressede sig igennem hendes strube, hvorefter hun lod øjnene knibe sig let sammen i et smil, inden hun satte sig skråt over imod ham, så hun kunne få det ene ben overtværs ved det andet. ”You’re absolutly right! Desuden nysgerrige mennesker, viser tegn på intelligens.” Lod hun sig bekræfte med et bestemt nik, inden hun lod de brune øjne glide lidt ned på hans hals, og betragtede pulsen der pumpede nedenunder den tynde hud. Det var fristende, ikke bare at skulle gribe fat i hans nakke for at strække hans hals ud så hun kunne sætte sine tænder fast i hans nakke, og drikke godt ind af hans blod.
Det var ganske vidst tydeligt, for vampyren, at denne mand foran hende var en shapeshifter, faktisk indeholdte han det blod hun bedst kunne lide, selvom elverblodet dog stadig ville være et af hendes foretrukne blod. Hun tog sig dog selv i det, og sænkede sit blik, ”Næ. Det ender med det går galt.” Kom det fra kvinden til hans sætning omkring det med at man ikke skule skue hunden på hårene. Mundvigen trak sig op ad i et skævt smil.
Hun nikkede dog bekræftende med det forsatte skævesmil til hans bekræftelse for hvad hun havde sagt, og spurgt omkring. Dog blev disse samtaleobjekter hurtigt fejet til side, da manden nu afslørede sit navn. Migel. Det lød ikke særlig bekendt, faktisk havde hun aldrig hørt nogen hedde det før, nu. ”Det er en ære at møde dem, Mr. Migel.” Kom det fra Alice, med et blink med det ene øje. ”Mit navn er Alice. Alice Crew.” og rakte ham en hånd, som nærmere tegn på gensidig gestus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 18:03

"Ja, de nysgerrige menesker er jo ofte dem der lærer en masse og derved følger intelligensen forhåbentlig også" Han lagde den færdige cigarret i skoddet, tog den sidste slurk af sin whisky og satte glasset tilbage på bordet.
Han blev lidt bekymret da hun faldt i staver over hans hals. "Hvad mener de med det?" Han hentyde til hendes bemærkning omkring at det kunne ende galt.
"Mr? lyder er vist lidt for formelt til min smag, du kan bare kalde mig Migel." Han blinkede venligt med begge øjne. "Nåh Alice, hvad bringer dig så ud her midt om natten?" Han kiggede afventende på hende.

//Sorry for det sene svar, alting har været lidt hektisk her hjemme, men alt er godt nu ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Gæst Man 28 Jan 2013 - 15:30

Kvinden smilede, så man kunne se de hvide tænder, inden hun tog et nip af den martini hun havde fået sig givet. Den unge mand forstod da at charmere sig ind på livet af kvinder, skønt hun dog ville drikke hans blod, ændrede hans charmerende jeg ikke det store. Han var føde, og hun betragtede ham som intet andet end føde. Deres omgivelser, blev tættere og tættere, som om deres tilværelse blev mast sammen, og ikke fik lov til at indånde det personlige mellemrum der nu var tilladt at have. Dog var denne tilladelse ikke tilgængelig på dette sted.
”At du aldrig ved hvilket selskab du befinder dig i.” uddybede kvinden, imens hun smilede skævt til ham. Hun betragtede ham roligt, han var nu egentlig en køn shapeshifter. Når man tænkte på at det var hendes foretrukne føde. Da han sagde at han ikke ville kaldes for Mr. Men for Migel nikkede hun blot, og lod den gestus ligges til side, til en anden gang. ”Intet andet end nattelivet såmænd.” Smilede hun imens hun gengældte hans blik.
”Hvad med dem? Er de ude efter noget interessant her til aften?” spøgte hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An evening with blood on the menu. //Alice Crew// Empty Sv: An evening with blood on the menu. //Alice Crew//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum