Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba13You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba14You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba15 
Lori
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba13You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba14You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba15 
Jake
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba13You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba14You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba15 
Valentine
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba13You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba14You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba15 
Abigail
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba13You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba14You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba15 
Celenia
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba13You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba14You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba15 
Edgar
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba13You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba14You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba15 
Lenore
You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba13You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba14You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Lør 10 Mar 2012 - 18:17

Tristan rokkede sig ikke ud af stedet. Han kiggede stift på dragen. Han anede intet om drager og det var nok godt nok at dragen lærte ham lidt om dem, for ellers havde han været blank.
Han smilede og folede armene over kors.
"Mmmhh.. Thefi virker meget civiliseret og velformulerende... Jamen så er æren måske på min side... " Svarede han dragen og lagde vægt på at bruge navnet istedet for 'du'. Han var ikke bleg for at tage ved lære.
"Jeg gemmer den tunge væk når nissen har fået en undskyldning for at blive væltet omkuld... Han kan ikke klare dte så godt i hans alder..." Smilede Tristan .. Ikke hånligt eller noget.. Mere neutralt..
"Hvor kender Du... Jeg mener Thefi .. mig fra?" Spurgte han med store øjne på dragen. Han prøvede at få øjenkontakt, men vidste ikke om drager gjorde den slags.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 18:38

Asmodeus fandt bare en lille note bog frem, og begyndte at skrive alt omkring deres samtale ned detalje for detalje.
Thefi rejste sit hoved lidt op, da Tristan begyndte at tale op til den, men rystede på hoved da han sagde æren var på hans side, og svaret "Jeg insistere Mr Wonder, æren er delt tros Mr Wonders charmende beskrivelse."
Thefi var begyndt at tiltale Tristan som en anden drage, nok som et tegn på respekt til hans visdom til at tage mod lære istedefor at forkaste råd givet af venlighed.
"Nissen har min beklagelse for min uomtanksfulde handling. dog står jeg ved min handling og ej fornægter den" Thefi bevæget hovedet i en nikkede bevægelse mod Asmodeus.
"Jeg selv kender Mr wonder gennem hans mor frue Stina Wonder. Mr wonders mor har savnet Mr wonder skulle jeg medele Mr wonder"
"Sig mig Mr wonder, hvor dybt vil Mr wonders øjne søge for sandheden om Mr Wonder selv?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Lør 10 Mar 2012 - 18:52

Tristan lyste næsten op af oplevelsen med at stå og snakke med en drage. Trods at Tristan faktisk ikke var så dum som nogen mennesker så ham, så opførte han sig stadig tit barnligt og julelyset i hans øjne lige der, var ingen undtagelse.
"Den dumme fornægter din handling, den kloge t ager den til omtanke..." Svarede han kækt og hævede et øjenbryn.
Ved det næste hoppede Tristan næsten. Han kiggede uden at sige noget på dragen med store øjne. Hvad havde den sagt.
"Min Mor ? ... Stina?" Han kiggede forvirret til Asmodeus.. Hvad skete der her.
"Thefi! Kender Thefi min mor ?! Er hun i live? Hvordan er hun?" Spurgte han forbavset som et krydsforhør. Det hele var så nyt for ham.. Han havde ikke en gang overvejet at han havde en mor her også..
"Alt ! Jeg ville gøre alt !... Eller næsten i hvert fald" Han smilede nervøst til dragen.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 19:23

Asmodeus brugte for meget koncentration på at holde sig selv vågen, og skrive på samme tid til at kunne ligge mærke til Tristan søgte hans opmærksomhed.
Thefi fik endnu en trækning på dens mund, da Tristan snakkede om dens handling og omtanke.
Thefi begyndte at tale igen "Vise ord Mr Wonder, Mr wonders mor ville blive henrykt over Mr Wonders levende status"
Thefi trak lidt på skuldrene, og forsatte til Tristan forsprøgsel efter hans mor.
"Frue Stina trækker endnu vejret, dog er Frue Stinas smil forsvundet og latter gået bort, thi livet er på knæ, og bygget af andres nåde"
Thefi skyndte sig hurtigt at forsætte inden Tristan fik sagt mere omkring det "Mr Wonder. Mit kvindelige hjerte banker efter at få Mr wonders ønske opfyldt, dog må Mr Wonder love mig en ting først. at Mr Wonder vil påtage sig Mr Wonders mors plads ved min side, thi længsel efter Frue Stine har gjort mindet om fortid til skygger mellem os, og selv hvis Frue Stine skulle se soles lys igen, vil Frue Stina være for upassende for sin plads"
Asmodeus tabte notes bogen, og så helt forundret på Tristan uden at sige et ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Lør 10 Mar 2012 - 19:36

Tristans blik ændrede sig til en bekymret mine... Så hun havde det ikke godt. Han skulle nok gøre op på det. Han glædede sig bare til at se om hun var den smukke eventyr kvinde som han forstillede sig.
Han ville have sagt noget, men kunne ikke nå det inden Thefi fortsatte.
*Kvindelige hjerte...* Var Thefi en kvinde ?! Tristan sagde ikke noget til det, men det overraskede ham .. Selvom man nu ikke kunne se om det var en han eller hun.
Det næste forvirrede ham bare... han stod og kiggede. Han skulle hvad... Tage sin mors plads? I hvad ? En kvinde til drage venindeklub?
Han kløede sig forvirret i baghovedet og kiggede tilbage på Asmodeus med et blik der næsten skreg : "Oversættelse!"
"Jeg undskylder Thefi, men jeg er ny i denne verden og bliver nød til at vide hvad det er for en plads??" Spurgte han lidt flovt og kørte en hånd igennem det orange hår.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 19:56

Asmodeus fumlede lidt frem og tilbage i nogen ord der ikke rigtigt gav mening i forhold til hvad der skete, noget med panekager og drager, eller måske var det en metafor, som bare hele tiden ændret sig.
en ting var ivertfald sikkert omkring det Asmodeus gav som svar.. uforståeligt.
Thefi så spørgende på Asmodeus, da den tydeligvis heller ikke forstod hans ´oversættelse´ som nærmest bare var en blanding af mange ord uden rigtig sammehæng.
Thefi kiggede tilbage på Tristan, og fik en trækning igen i munden over hans undskylde måde at sige han ikke forstod det.
"Jeg selv ligesom resten af min drage art, skal have et ikke drage væsen ved sin side indtil dagen ved åndelig eller kropslig død indtræffer. Det er få væsner der kender til dette behov for tryghed og tillid, så at Mr Wonder ikke kender det, er fuldt respektbelt. hvis Mr Wonder tager imod denne invitation om at være ved min side, vil vores stemmer, handlinger, og ære stå ved samme magt, og vi vil være lænket til at behandle hinanden som selv behandlet, så hvis jeg giver min tillid og støtte, kræver Mr Wonders plads ved min at den bliver gengivet. kan Mr Wonder stole på min ære, og troskab.. ja eller nej Mr Wonder".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Lør 10 Mar 2012 - 20:07

Tristan kiggede et par lange sekunder på den gamle mand inden han slog panden ned i en hånd. *Smak!* Det der forstod han jo intet af.
Heldigvis for ham var Thefi allerede igang med at forklare.
Tristan stod og lyttede koncentreret ... Hvad ville det sige at være bundet til dette væsen...
"Hvor mange 'ikke-drage' væsner for et sådan tilbud og hvad vil det sige at vi er bundne til hinanden?" Spurgte Tristan så og vidste ikke om han var klar til at svare helt præcist endnu.. Han ville ikke underskrive noget han ikke vidste hvad var... Men dte lød lovende... også at se hans mor.. For første gang siden han blev født vel ?

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 20:54

Asmodeus havde tabt sutten, og sad nu bare med ondt i hoved, og kiggede på dem som en gammel mand på et ældre hjem der stirret ind i kold katoffel mos.
Asmodeus var skam meget intraseret i deres samtale, det var ligesom det der var ´problemet´.
Thefi tog hoved lidt højere op af Tristans ord, og træk skuldrene lidt op også, og så lidt såret ud "Mr Wonder, tror ikke dette sker tit. min slags får kun en mage her i livet, hvis denne mage dør, er vi æreløse og har mistet retten til et liv uden en ved vores side, som minde om vores fejl valg af mage. Og siden dragers sjæle er svære at slå ihjel, er de de færreste drager der mister sin mage. Men som Mr Wonder nok kan regne ud, er jeg selv en af den eneste der igennem 40.000 har mistet sin mage."
Thefi fik en dårlig smag i munden over tanken om den som hun så som sin livs kærlighed fik flået sin sjæl til fuldstændig udslettelse.
"Der ligger intet i at være ved min side Mr Wonder, jeg har holdt af Frue Stina længe, og Frue Stina har søgt tillid og støtte hos mig, hvilket er hvad jeg selv håber at få ud af det samme med Mr Wonder... men det er ikke et krav Mr Wonder og jeg selv skal kunne lide hinanden.. tros alt, er hele grunden til jeg skal bruge Mr Wonder en straf for at leve alene. hele titlen Mr Wonder bliver givet, er som en pæl i mit hjerte der ikke kan fjernes, dog er smerten mindre hvis Mr Wonder holder af mig, som Frue Stina."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Lør 10 Mar 2012 - 22:36

Tristan sukkede.... Han anede intet om hvad han var ved at rode sig ud i .. Ordet 'mage' gjorde ham urolig, han havde ingen intentioner om at være kærester med en drage, men han havde på fornemmelsen at det nok ikke liiiige var sådan ordet skulle bruges her.
Så hvad dragen sagde var bare at den var ensom og havde brug for en 'makker' en speciel 'makker'.. Tristan smilede. Han havde aldrig været bleg for at få nye venner, heller ikke hvis denne nye ven skulle være en drage.
"Nu må Thefi ikke misforstå mig.. Jeg prøvede bare at få et overblik over dette jeg intet ved om... " Svarede han hurtigt og viftede hænderne op foran sig inden han plantede en hånd i siden. Han var stadig ikke helt sikker på hvad han sagde ja til for Asmodeus forklaring havde lært ham mere om pandekager end drager.
"Men jeg skal med glæde gøre mit bedste for at være ved din side" Smilede han til sidst nikkende.
Der var en kort pause hvor han stirrede lidt dumt ud i luften.... Så hoppede han næsten op i en glad tone. "betyder det så jeg må få en flyvetur ligesom i en film?!" Udbrød han og tænkte ikke over at de nok ikke vidste hvad en film var her.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 22:51

Thefi lavede en underlig grimasse over det sidste, den forstod slet ikke ham Tristan. måske var det fordi han ikke var fra denne verden, men han brugte nogen ord hun aldrig havde hørt før, men Thefi forstod godt det grundlæggende så det passede hende fint at han også havde en hel verden at lære hende om, for selvom hun havde en kæmpe viden om denne verden, så hans verden lød meget ens, men også meget forskellig kunne hun forstå på det hele, og det forvirret hende lidt.
"Jeg selv ved ikke hvordan Mr Wonder skulle kunne få en flyve tur?"
Thefi forstod ikke hvordan han havde tænkt sig at kunne holde fast i hende i luften, bestemt ikke da han jo faldt tilbage tidligere da hun bare flyv over dem, så havde hun ikke lige regnet ud hvordan han ville holde sig fast i luften.
Thefi rystede på hoved, og prøvede at koncentere sig, selvom hun syntes han var en sjov type, hvilket slog hende ud af den, på den gode måde syntes hun.
Thefi satte igen hoved og skuldrene ned, og sagde "Mr Wonder.. nogen mørke spørgsmål jeg kan lyse op på?.. jeg selv har et.. hvad en film?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Lør 10 Mar 2012 - 22:57

Tristan så skuffet ud. Som et lille barn der lige havde åbnet den flotte firkantede gave for kun at finde ud af at det var en hjemmesyet sweater i en skotøjsæske.
"Jo Jeg kunne bare holde meget godt fast..." Mumlede han, men lod det ligger, han skulle nok finde en måde, om han så skulle ligge søvnløs og spekulere på det.
Tristan vendte sig henrykt rundt til Asmodeus, tydeligt i strålende humør.
"Hey olde ! Se! Jeg har fået en ny ven !" Udbrød han og vendte sig rundt da Thefi sagde noget igen.
Han kunne ikke lade vær at grine.
"Jo ser du en film er sådan et billede der er blevet optaget... Jeg mener verden der er blevet optaget .. Jeg mener.. Argh nevermind ! "
Hvordan forklarede man lige hvad en film var? Han var ikke en gang sikker på at de havde billeder her også var det tæt på umuligt at tro på en film...
"Kan jeg se min mor nu?" Spurgte han lidt mere seriøst dragen.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 23:46

Asmodeus gned sig i hovedbunden, han vidste meget om drager, men at skulle se en drage skulle se andre væsner som andet end tyggegumme der taler var noget nyt for ham. lige den slags drage talte godt nok tit med andre væsner, de var jo nok også den mest venlig og retfærdige efter hans mening. men at drager bliv bare lidt arrogante var jo svært at undgå når man var en del af en race man skulle vente årtusinde for at høre dødfald fra, og man selv havde en viden om at verden indeholdte. men denne Thefi var åbenbart en af de sjældne tilfælde.
Thefi gengældte Tristans seriøse blik, og svaret "Frue Stina er gemt væk, og holdt under fangeskab grundet hendes frie tunge, og Frue Stina skal bruge Mr Wonder til at redde Frue Stina før Mr Wonder kan møde Frue Stina rigtigt."
Thefi holdt en lille pause, og forsatte "Isabella Dé Minion har Frue Stina gemt langt væk, i en sikker fæstning af jern og stål, bevogtet af hære størrelse lejesoldater.."
Thefi ville gerne hjælpe Tristan til at få hans mor fri, men Thefi var ikke dum, og vidste også at de nok skulle have flere med sig end kun dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Lør 10 Mar 2012 - 23:55

//Vi skal huske det oprindelige plot.. Eller kommer jeg aldrig igang med at emne rigtigt med andre xD //

Tristan kløede sig lidt i baghovedet og hørte hvad Thefi havde at sige.. Grundet hendes frie tunge..?
"Hvem er Isabella Dé Mikroovn?" Sagde han først og anede jo intet om hvem muligvis berømte personer var i denne verden.
Tristan skulle lige til at fnyse og sige at det var intet problem.. Han var ikke en kujon og var ikke svag .. Han kunne sagtens klare sådan en mission, men de skulle bruge flere og det havde han ikke. Det gik op for ham. De eneste venner han havde her var den gamle alfons bag ham og dragen Thefi... Han havde mødt den mand den anden dag ... Sajro ... Og han havde stødt ind i den der fyr Aleck ... Men de var ikke venner. Camille var sporløst forsvundet og det var stadig hans første prioritet at finde hende frem for en mor han aldrig havde mødt.
"Thefi... Jeg har en anden opgave jeg må klare før jeg kan overhovedet tænke på at trænge ind i en fæstning... Jeg skal finde min.... ven ... Vi blev væk fra hinanden .. Og hende må jeg finde inden jeg kaster mig ud i for meget andet" Sagde han undskyldene, men sørgede for at understrege at han bestemt også ville ind efter sin mor.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Gæst Søn 11 Mar 2012 - 0:42

Thefi trak på skuldrene, hvis det var hans ønske ville hun da gerne hjælpe ham med det, Thefi havde alligevel intet tilovers for Tristans mor længere, så ingen problem i at lade hende rådne et sted til hun døde, eller fik modet til at bide sin egen puls åre i stykker til at ende hendes pinsler, det havde Thefi ingen sympati for, for som sagt var drager ikke helt bygget op som andre væsner på det punkt, de havde loyalitets følelse og omsorgs følese for nogen, og de ville gøre meget for de personer og væsner, men hvis de ikke havde set personen i lang tid, kunne dragen simpelthen ikke holde føleserne i live medmindre det var en direkte konsekvens ved at havde mistet personen, så ville de holde føleserne lidt i live, men ellers ikke. det var sådan set ikke et valg de tog, sådan var de bare opbygget, og det havde ingen drager indtil videre haft problem i.
"Mr Wonders ven vil være i mit søge lys, og jeg selv vil finde hende."

Asmodeus, begynder at gnide sig i skæget, og udbryder ligepluseligt så højt som om hele verden skulle høre det. "Jeg kan huske det!!!!" Asmodeus tager en hånd ned i tasken, og tager en halskæde med en orange sten i op, og da man nær studere den, kan man se det meget meget tydelige hvide stykke papir om der hvor der står ´aflever denne til Wonders barn Tristan´ på. Asmodeus siger et lille "ups", og begydner derefter at gå hjem efter han havde afleveret den i Tristan hånd.

____

De kom hjem, og Asmodeus havde ikke rigtigt sagt noget under hele turen, han var en gammel mand, og dette var nok fysisk aktivitet for de næste to uger, så han gik på hoved i seng i hans seng....sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Søn 11 Mar 2012 - 1:06

Tristan smilede til dragen som tak og nikkede. Han var glad for at den forstod... Måske skulle de nok blive gode venner, eller det var han faktisk sikker på.

Han snurrede lynhurtigt rundt da Amodeus udbrød noget og blinkede et par gange inden han fik stukket en kæde med en orange sten i hånden. Et stykke krøllet papir om den hvor der stod den skulle afleveres til ham. "Hvad er dette?... Det ville skulle finde... Du havde det hele tiden??" Spurgte han lidt irriteret og fulgte bare brokkende med den gamle mand. Vente sig rundt en gang for at spørge om dragen ville med.

Turen hjem var meget stille, den gamle virkede træt.. han havde også fået sig noget af et slag.. Måske skulle Tristan forære ham en Panodil af dem han havde i tasken når de nåede tilbage. Han nåede dog ikke at give nissen nogen pille inden han snorkende lå på sofaen. Tristan fnøs og rystede på hovedet .. Gamle tosse...

Han gik lidt rundt i huset og legede med kæden .. Hvad var den til ? Noget måtte ligge i den... Noget han kunne bruge... Men hvordan aktiverede man det? Han sukkede da det gik op for ham at han ingen ide havde..
"Miav... " Lød det bag ham og han kiggede ned på Luck som stadig sad i sit bur. Blikket fast rettet på halskæden.
"Hey Buddy... Er det tid til aftensmad?" Sagde han venligt til katten og strøg den over hovedet så den spandt. Forsigtigt åbnede han buret og lukkede den ud... Asmodeus havde nok intet imod at den var frit i huset.
Efter at have givet dyret mad gik han tilbage til at fumle med den orange sten. Han følte sig dum som han sad og sagde forskellige ord til stenen.. Måske var der et nøgleord der åbnede den eller noget...
"Miav..." Lød det bag ham igen og han kiggede atter ned på katten.
"Hvad så ? Du virker rastløs..." Sagde han til katten og satte sig ned overfor. "Hjælp mig med den her vil du?? Jeg forstår det ikke..." Sagde han håbløst og holdt kæden ud foran katten. Den spandt og trådte lidt tættere på for at snuse til stenen. Efter lidt til lappede Luck ud efter stenen med en pote.. Første gang ramte den ikke, men da den endelig ramte skete der noget.

Tristan havde bare været uopmærkom på katten og kæden et sekund og pludselig med en splintrende lyd og et højt brag blev han slynget tilbage til virkeligheden.
"Hvad dæle---ARGHHJ!!!" Udbrød han forskrækket da det ikke var den lille kat der sad foran ham. Der lå nu noget der lignede en ung tiger i en smuk orange farve foran ham. Dens brune øjne kiggede overvejende på ham og blinkede et par gange.
Tristan var lamslået han krøb lidt tilbage og råbte igen.. Denne gang ind imod det andet rum. "ASMODEUS !!!!!!"
Han vidste det ikke endnu, men dette dyr foran ham.. Ville blive en meget større del af hans liv end først antaget, eller nærmere, den havde været en større del af hans liv end først antaget.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Gæst Søn 11 Mar 2012 - 1:07

\\rolle tekster\\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Tristan Søn 11 Mar 2012 - 1:09

// [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

//LOL//

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\ - Page 2 Empty Sv: You have lived in a dream, and now you must awaken \Tristan\

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum