Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
i gonna take that//Jessie Sofia// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Jake
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Sasha
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Renata
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Celenia
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Lenore
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Genevira
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Katrina
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Lori
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 
Edgar
i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba13i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba14i gonna take that//Jessie Sofia// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

i gonna take that//Jessie Sofia//

Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 22:07

S parken
V regn
O folk så man kan gemme sig i mængden
P Outfit 2 kig profil
T omkring aften
Arason begynde og løbe efter en der lige komme gående han s at denne kvinde
havde penge på han smilte og løbe stadig efter hende da han var ved og være ved hende
gik han ind mellem menskerne og kiget på dem han smilte da han kunne se hende igen han tog hans hånd ned i hendes lomme og fandt en pung frem så han gik lige så stille vidre med pungen i hans ene hånd han gik lige så stille forbi kvinde han havde tagede fra hende han stoppet op ved en bænk og sætte sig ned imens han kigget på de penge han havde tagede "uh dagens fangst" smilte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 22:32

P: Sort jeans, den blå top på billede og brune støvler, en sort regnjakke

Jessie Sofia gik gemmen pakken med sin regn jakke på, hun kunne godt li at gå tur i regnvejr, der var mange i pakken selv og det regnede, hun gik i mænget at mennesker. Noget tid efter gik hun til side, hun forsatte hen til et træ hvor hun stod og så rundt. En halv ung kvinde gik og ledet efter noget, hun have tabt eller var blevet taget fra hende, hun spurgt dem hun kom forbi, Jessie Sofie så vider rundt og fik øje på en der sad og rodede rundt i en pung på en bænk, han så lidt spændende ud med det tøj han have på, hun gik over mod bænken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 22:55

han hørte en komme over mod ham imens gemte han tyvekosterne
og sætte sig på bænken og lod som om han ikke havde gjorde noget han smilte for sig selv og lagde sig så man kunne se ar over det ene øje på ham han smilte og lod som om han sove i det her regn vejr han sukket og kiget op da han så en nærme sig så nu var det bare og få hendes tilid og hugge fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 23:22

hun så mod ham, det virkede sært som om han prøvede at skjule noget, hun kunne ikke rigtigt finde ud af der men hun tænkte at det måske hang samme på den en eller den anden måde. hun stilte sig bag bænken." du ser ud som en der gerne vil hjælpe folke." sagde hun uden at se på ham." du kan hjælpe hende der over." sagde hun og pegede på hende pungen tilhørte. lidt efter så hun på ham." du er hurtigt til at gemme ting væk i dine lommer hvis folk kommer for tæt på." sagde hun med et lille smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 23:39

han kiget på hende "hvordan viste du det at jeg havde du ved" han kiget spørgende på hende i det han svaret hende han sukket og tog sig til hovedet "jeg ved ikke hva du taler om" forsvarde han sig selv men viste godt hun havde hørte på ham så det måtte han håbe på han kunne komme uden op det så derfor begynde han og løbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 23:52

hun så op ham. "Det var nemt at se." sagde hun og så hans øjne flakkede, hun gik over på den anden side af bænken, hun have ikke noget der var af nogen værdig for en tyv eller andre at stjæle ud over en sten hun have fundet ved vandte på et tidspunkt. hun blev stående og så rundt." du burte øv dig i at lyve." sagde hun og så på ham igen, hun nåede lidt at sætte sin fod mellem hans før han løb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 14:39

da han lige skulle til og løbe faldt han for over og lande på jorden han træk
sin kniv op fordi det var en reflexs han havde han kiget på hende
og sank en klump "jeg vil gerne gå nu hvis du ikke har noget i mod det" sagde han og peget på hende med kniven men hvis man kiget efter kunne man se at han ikke ville skade hende eller noget andet menske hans blå øjne kiget op på hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 16:37

hun så på ham og gik tilbage da han to kniven frem, men træk ikke en mine, så bar på dem." jeg har ikke sagt du ikke må, jeg ved bar at du vil få det dårligt sener." sagde hun og så på ham i stede, hun kunne se at han rystede lidt på hånd med kniven i." men du burde finde en anden måde at overleve på." sagde hun og gik lidt tætter på ham få at kunne se ham i øjne." lægge den kniv væk hvis du ikke kan skade nogen med den alligevel." sagde hun og satte sig på bænken, hun så over på kvinden og der efter på ham. " hvis du kun stjæler for at få mad så stjæle mad i sted for andres penge," sagde hun lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 17:21

han slap daggert og kiget op på hende og sank en klump "jeg stjæle ikke mad fordi det ville folk hurtigere opdage i forold til penge og ja du har ret jeg får det dårligt senere hen men så er det forsent" svarde Arason og kigget på hende han viste ikke hva han ellers skulle svare hende men nu måtte han se og gøre noget han sætte sig op og kiget op på hende "¨så det kan du godt se ikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 19:03

hun så på ham." det kan du ikke altid regne med." sagde hun og så på kvinden der var på vej mod dem. " du kan gøre det om nu eller lade være men du komme til at hænge på det fra nu af." sagde hun og rejste sige op igen." det er ikke forsendt at gøre det om før du har brugt pengene." sagde hun , hun stod og tænkte lidt mens hun lyttede til det han sagde." jo når jeg se fra din synsvinkel kan jeg men fra de fleste andres kan jeg ikke." sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gonna take that//Jessie Sofia// Empty Sv: i gonna take that//Jessie Sofia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum