Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Cold night alone //André// EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
Cold night alone //André// EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
Cold night alone //André// EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Cold night alone //André// EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Cold night alone //André// EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Cold night alone //André// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Cold night alone //André// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Cold night alone //André// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Cold night alone //André// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Cold night alone //André// Voteba13Cold night alone //André// Voteba14Cold night alone //André// Voteba15 
Lori
Cold night alone //André// Voteba13Cold night alone //André// Voteba14Cold night alone //André// Voteba15 
Valentine
Cold night alone //André// Voteba13Cold night alone //André// Voteba14Cold night alone //André// Voteba15 
Jake
Cold night alone //André// Voteba13Cold night alone //André// Voteba14Cold night alone //André// Voteba15 
Lenore
Cold night alone //André// Voteba13Cold night alone //André// Voteba14Cold night alone //André// Voteba15 
Abigail
Cold night alone //André// Voteba13Cold night alone //André// Voteba14Cold night alone //André// Voteba15 
Celenia
Cold night alone //André// Voteba13Cold night alone //André// Voteba14Cold night alone //André// Voteba15 
Edgar
Cold night alone //André// Voteba13Cold night alone //André// Voteba14Cold night alone //André// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

Cold night alone //André//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Cold night alone //André// Empty Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Fre 15 Feb 2013 - 17:35

T: Aften
S: Barren i Det vilde svin
V: Koldt og mørkt udenfor
O: De sædvanlige mennesker der sidder ved bordene, plus nogle andre


Kairi åbnede døren til kroen og smuttede ind. Hun havde brugt meget af sin tid hernede på det seneste, men det var nu ikke rigtig med sin gode vilje. Hun så sig omkring som hun plejede, og satte sig så ned ved barren og bestilte en sodavand. Da bartenderen kom hen med den til hende, lagde hun pengene på disken og tog imod flasken med et lille suk. Hendes ansigt var ret udtrykssløst, og hun så bare tomt frem for sig, da hun åbnede jakken, tog den af og hang den på stolen.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:21

André kom ind. han havde bandage om sit venstre øje. han bestilte en mineral vand, da det var det aller billigeste, som man nu kunne få. han betalte og satte sig hen til et bord og lagde nogle afviste job ansøgelser. hvert eneste sted han havde været, havde folk afvist ham, fordi han manglede sit ene øje. han sukkede, og tog en tår af sin mineral vand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 0:31

Hun vendte sig automatisk da døren gik op, selvom hun ikke længere havde nogen grund til det. Ham hun så inderligt havde ventet på hver eneste dag, ville ikke komme ind af den dør igen. Han var væk, for evigt. Hun så på manden, og bemærkede at han lagde noget på bordet foran sig. Det lignede jobansøgninger. Perfekt for hende, hun søgte faktisk netop en medhjælper til forretningen, nu der var kommet så meget at se til, samt om nogle måneder når hun ikke selv ville kunne klare det hele selv.
Hun rejste sig og gik over til ham.
"Undskyld, må jeg sætte mig her?"
Hun afventede pænt hans svar.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:45

han så på hende. "Ja miss sæt dig bare" sagde han og krøllede fire ansøgninger sammen. da de var afvist. "Suk jeg må hellere bestille alkohol, selvom jeg enlig ikke må drikke det" mumledehan og tjekkede sin pung for at se om han havde råd. der lå kun nogle få mønter i pungen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 1:04

Hun så på ham med et undrende blik da hun havde sat sig.
"Hvis du íkke må drikke det burde du vel lade være..."
Hun ville ikke sige hvad han skulle og ikke skulle, men hun var også selv i en situation hvor alkohol ikke var det bedste at fylde i sig.
Hun så på de ansøgninger der lå tilbage. Hun rakte ud efter en af dem.
"Må jeg...?"
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 1:07

ja da, tag bare en af dem, hvert eneste sted jeg har søgt. har de avidt mig fordi jeg kun har et øje" sagde han og tømte sit glas mineralvand. han så på hende. "Hvad laver en frøken som dig dog her" sagde han og slog sit hoved mod sine arme. han hadet sit venstre øje. det eneste gode han havde oplevet på det sidste var mødet med hans forlovede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 2:40

Hun så lidt på ham, løftede et øjenbryn og begyndte så at læse lidt, inden hun så på ham igen.
"De er da dumme hvis de kun afviser dig pga. dit manglende øje..."
Hun læste lidt videre, og mumlede lidt for sig selv. "Hmm, ser jo fint ud..."
Hun lagde ansøgningen fra sig, foldede hænderne på bordet foran sig og så på ham.
"Nu ligger det tilfældigvis sådan, at jeg står og mangler en medhjælper til min forretning. Eller, det er min fars, men jeg har selv startet afdelingen her i byen. Og jeg dømmer ikke folk ud fra udseende"
Hun så på ham, og ventede på en reaktion.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:42

og du vil ansætte mig, det lyder jo helt vildt fantastisk, så kan jeg få sparet op til at gøre mig og min forloved hus større, og få sparret op til brylluppet" sagde andré og smilede. han håbede virkelig hun snakkede om at han kunne få job. selvom han normalt fægtede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 2:51

Hun smilede, og nikkede. "Og du er forlovet? Må man have lov at sige tillykke?" Hun smilede igen.
"Det skal fejres. Hvad kunne du tænke dig at drikke?" Hun afventede hans svar, og vinkede så bartenderen ned til dem for at bestille. Da han var gået igen, så hun på manden foran sig igen, som hun ud fra ansøgningen kunne se hed André, og var god til at fægte.
"Hmm, fægtning... Måske vi kunne bruge dig som sikkerhedsvagt, hvis det her interesse? Eller vil du hellere stå inde i butikken?"
Hun så afventende på ham. Bartenderen kom med deres drinks, og gik så igen.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 2:54

jeg har jo fægtet siden jeg var 5, selvom jeg mistede øjet for ca et år siden" sagde han og smilede. "MEn hvad end du har brug for, så står jeg klar" sagde han og tog n dår af sin drink og hostede. han havde altid drukket enden mineralvand eller vin. "Okay stærkt" sagde han og grinede, en varm latter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 3:04

"Hold da op, det var længe." Hun smilede lidt da han kommenterede sin drink.
"Du behøver ikke drikke det hvis det er for stærkt." Hun smilede varmt og venligt.
"Jeg tror vi prøver at sætte dig på som sikkerhedsvagt så. Butikken ligger jo i et ret befolket område, og smykkerne er dyrebare for min landsby, det er det eneste ud over landbruget der holder dem i live." Hun smilede, og rakte ham så hånden.
"Goddag forresten, mit navn er Kairi Uchiha."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:07

mit navn er André Grandier" sagde han og hendes hånd og gav den et kys. en måde han havde lært at hilse på over for kvinder. "Hvis du vil vide hvordan jeg mistede øjet, så trænede jeg, og en værre tosse syntes det var sjovt at udfrodre mig, da jeg ikke var rig som ham, vi kæmpede, men så snød han og ødelage mit øje" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 3:09

Hun lod ham tage hendes hånd og kysse den.
"Det lyder ikke rart. Og i så fald er det slet ikke fair at folk dømmer dig kun pga. dit manglende øje."
Hun smilede, og tog en tår af sin sodavand.
"Hvornår kan du begynde, hr. Grandier?"
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:12

med det samme faktisk, jeg skal bare ligge en sedl der hjemme om det, så Lynie ved hvor jeg er, normalt er jeg jo hjemme og træner. eller skriver på en af mine bøger" sagde han og smilede. han kunne nemlig lidt af hver. fægte, skrive, synge, selvom han kun gjorde det sidste i badet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 3:16

Hun smilede, og nikkede. En mand der var villig til at arbejde, det kunne hun lide.
"Det lyder fantastisk. Og du skriver også. Hvor mange bøger har du så udgivet indtil videre?"
Hun smilede. Måske hun nu kendte en upcoming forfatter.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:18

to bøger lige nu, og arbejder på den tredje snart" sagde han venligt. han tog sin bandage af og lagde det i lommen og kørte hånden igennem håret. "Jeg skal vende mig af med at bruge den bandage" sagde han. ellers ender det med jeg bliver blind på det andet øje" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 3:24

Hun smilede lidt da han tog bandagen af.
"Det lyder da godt! Tjener du ikke på det så?"
Hun var nysgerrig af natur.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 3:29

ligenu har kun 100 købt, og det forlag der udgav for mig, tager desværre hver og en kr, så jeg får intet ud af det" sagde han og så ned. "Vil så gerne give min elskede alt hvad hun ønsker, vi tænker allerede på bærn" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 3:34

Hun smilede igen, og nikkede.
"Forståeligt." Hun smilede ved ordet "børn". "Det glæder mig. Håber det kommer til at gå jer godt."
Hun tog en tår af sodavanden.
"Men, sig mig, hvorfor finder du ikke bare et andet forlag?"
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 11:36

fordi det var det eneste forlag der ville hjælpe en mand, som engang var slave" sagde han og så ned. han kørte sin hånd over sit øje. "Det var min egen herre før han døde, som der ødelage mit øje. hans sidste ord var at en mand med kun et øje, vil ikke kunne kæmpe, opnå ære eller beskytte dem han har kær" sagde han trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 12:55

Hun nikkede blot. Det gav fin mening, folk i denne verden var så fordomsfulde.
"Det lyder trist. Jeg ville personligt blive sur hvis nogen tog al fortjenesten på mit arbejde, uden at betale mig for det."
Hun tænkte sig lidt om, og overvejede noget.
"Hvor bliver disse bøger solgt? Jeg mener, er det hos alle boghandlere, eller kun nogle få stykker?"
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 13:00

jeg ved faktisk ikke hvor forlaget sendte mine bøger hen, den ene handler om mit liv som slave, og den anden er bare en kærlighedshistorie" sagde han. hver gang han havde været inde og lede efter sine bøger, var han blevet smidt ud, enden på grund af sin race, eller sit skadet øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 13:12

Hun så på ham. "Hmm, den var straks værre..." Hun tænkte sig lidt om. Måske, hvis...?
"Jeg har en idé. Jeg vil forfærdeligt gerne have, at du tjener på dine bøger. Alt andet ville være synd. Så, jeg tænkte på, hvis du gav mig din tredje bog, i stedet for at sende den til forlaget, så kunne jeg måske få overtalt et forlag der betaler forfatterene, til at udgive den?" Hun så på ham og afventede hans reaktion.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 13:19

den sidste har jeg faktisk her" sagde han og gav hende den. havd havde skrevet en kærlighedshistorie der hed: Kærligheden sker for alle. han rakte hende den. den var på 500 sider. "Jeg opbrugte alt mit blæk på at skrive den, men det får mig til at slappe af at skrive" sagde han og tog en bog fra sin frakke og smed den ud. det var hans sidste bog: Et kærligt kys, kan ske for selv den uheldige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 13:32

Hun smilede og tog imod den. "Det er også derfor jeg vælger at hjælpe dig. Jeg kan se at du brænder for at skrive, og alle fortjener et godt liv med dem de elsker. Selv har jeg lige mistet min elskede. Nogle dusørjægere fangede ham og dræbte ham." Tanken om Johans død var stadig ikke helt til at bære, så hun så kortvarrigt ned, inden hun så op på ham igen.
"Jeg vil gøre hvad jeg kan for at få den udgivet. Mod at jeg får lov at sælge den i min forretning." Hun smilede til ham.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum