Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Jake
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Sasha
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Renata
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Lenore
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Genevira
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Celenia
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Madelena Gray
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Taliia
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 
Lori
pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba13pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba14pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

pumpe, manglende kreativitet og sygdom...

Go down

pumpe, manglende kreativitet og sygdom... Empty pumpe, manglende kreativitet og sygdom...

Indlæg af Nephthys Tors 21 Feb 2013 - 11:57

For omkring en uge siden, var jeg på hospitalet og fik sat en insulinpumpe på. Nogen af jer ved måske hvad der er, men til dem af jer der ikke gør - så er det en lille pumpe der ligger i lommen. Men er koblet til maveskindet via et plaster med et lille rør ind i det yderste fedtlag.
Nok om det.

Grundet min pumpe, ligger jeg nu normalt i blodsukker, og derfor er min kreativitet meget lav. Jeg plejer at kunne skrive indlæg med indhold, men jeg føler at der ingen aktivitet er på loftet.

Udover dét, så er jeg gået hen og er blevet syg. det er virkelig ikke slemt nok til at pive, men jeg har nok fået halsbetændelse, så jeg kan ikke synke uden at det føles som skærsilden.

Bare hvis jeg ikke svarer jer, så det på grund af ovenstående ting.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum