Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvad synes i om character reaping - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba13Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba14Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba15 
Genevira
Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba13Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba14Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba15 
Lori
Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba13Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba14Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba13Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba14Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba15 
Valentine
Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba13Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba14Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba15 
Abigail
Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba13Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba14Hvad synes i om character reaping - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Hvad synes i om character reaping

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 15:50

Jaja lad det nu ligge Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 15:55

skal jeg nok xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 16:13

Wait what.. må jeg ikke være gandalf Sad
Karakter reaping syntes jeg er delt op i grader efter hvilken person der bruges. som eksemple "min lokale efterskoles novelle hovedkarakter, frank den frække bølle" eller "Death vader".
Syntes dog at hvis admins skal gøre det okay at tage karaktere fra andre skrive dygtige personer, end lige præsis den der sidder bag skærmen, skal de gøre både Frank og Emo sidste bossen lovlige. og derfor syntes jeg ikke der skal laves en fuld stændig fasistisk styrning af karakter reaping, for hvis i beder admins om at lave en regl af denne størelse, vil det sige mere kontrol over karakteren ude af brugernes hænder. dette syntes jeg ikke er en god ide, da vi skal huske at dette er en legeplads, og hvis i bruger Death vader, så tydeligt at adminsne kan genkende karakteren, så vil de bede os pænt om at lave karakteren om. men hvis det bliver en regl, så kommer der både straf, og begrænsninger vi som brugere kan tillade os, da admins så bare vil gå mere ind i at opsøge om det er lige præsis JER, der har lavet karakteren, da det så er blevet en ansvar for dem, og helt ærligt.. ønsker vi at blive slået i hoved af en admin fordi vores karakter måske tilfældigvis er lidt som en karakter i en bog vi aldrig selv har læst? for det KAN blive et af de problemer der vil komme ved at ligge arbjedet i admins hænder.
Det er bare min mening om det med admins og styring af hvad jeg som normal bruger har af rettigheder og forpligtelser i forhold til min karakter.

Syntes det er kedeligt med en forlavet person. ikke for mig der spiller med personen, men for personen der spiller den rolle. intet at opleve. at udforske. intet personligt. det må da være kedeligt i længden. men det skal jeg ikke styre, det må de/i/vi/os selvom om syntes jeg Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 16:25

undskyld ..
"syntes dog at hvis admins skal gøre det ikke okay at tage karaktere fra andre skrive dygtige personer, end lige præsis den der sidder bag skærmen, skal de gøre både Frank og Emo sidste bossen ulovlige"
sorry guys Very Happy giv ham fra roskilde koncerten igår en chance altså xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 16:26

Efter mit syn så var der ikke nogen der sagde noget Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 16:29

hvilken af dem? jeg er allergisk overfor indlæg der ikke er relavante for tråden xD så kan du ikke skrive dit synspunkt igen, da jeg måske kom til at gøre gennem det uden at se det var relavant Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 16:32

Døm mig ikke jeg ligger syg med høj feber så...
Men du har en god mening og det respektere jeg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 16:46

Vil da heller ikke dømme dig O.o men skrev du ikke der bliv stille efter din mening. ville bare lige se hvad det var, ville ikke dømme dig.
Og jeg takker for din respekt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i om character reaping - Page 2 Empty Sv: Hvad synes i om character reaping

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum