Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Lori
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Jake
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Sean
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Renata
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Let me have a taste ?? //Arason//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 14:26

han kiget på hende med store øjne da hun kom over tal ham og råbte af ham han prøvede bravt og undgå hendes hånd men det mislykkedes han skreg som ind i helvedes porte "jeg har givet op stop det for guds skyld stop det"skreg han imens han kiget i hendes mørke øjne den evne var så ond så kold at han heller ville det han skreg mere og mere "for det til og stoppe"skreg han imens der trilede få ttåre ned ikke så mange men de var stadig tydlige han prøvede og lukke hans øjne men de bliv holdt oppe han ønskede bare at det skulle enden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 14:36

Ksenia kigger på ham menes hun sad på hans mave og ser alt den smerte der kom tilbage i ham igen. Ksenia tog sin evne væk fra ham igen så han ikke kunne mærke hendes smerte mere, det skete i det hun falder sammen.
Hun faldt sammen så hun lagde på ham, Ksenia var blevet helt udmattet.
''Hvordan kan du holde den her verden ud?'' Sagde Ksenia menes hun lå på hans mave helt udmattet.
Hun havde givet lidt op, hun troede det ville det være letter at tage hans sjæl.
Måske var hun svag eller noget derfor ledte hun efter en lærer.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:05

Han kiget lette op på hende "det ved jeg ikke jeg har overvejet og dø mange gange men gjorde det aldrig "lød det svagt fra ham han var selv udmattede af smerten han kiget på hende med et spørgen blik og talte så hæst "hvorfor min sjæl hvad er der så godt ved den"sagde han han forstod ikke hva der var så godt ved hans sjæl men nu kunne hun jo tag lidt af den hvis hun ville han var alt for udmattede til og kunne gøre modstand mod hende han sukket dybt og kiget på hende mens hun lå på hans mave som hans kærste normalt gjorde hvilket fik ham til og være svage hans sjæl var helt blotte nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:41

Ksenia lå og slappede af det var mærkeligt for hende for det havde hun ikke gjort i mange år.
''Jeg har os selv tænkt over det mange gange men jeg gjorde det heller ikke, jeg fortyder det for hverdag der går'' Sagde Ksenia og trækker vejret dybt.
''Jeg ved ikke der er noget lækkert over sin sjæl men ved ikke bare hvad, det er ligesom når du bliver forelsket som jeg ikke har oplevet i mange år men det er ligesom det, en persons sjæl tiltrækker mig'' Sagde hun og sukkede.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:52

Han kigget på hende "kan du ikke tag noget blod fra mig i stedet for min sjæl herskerinde" spurgte han ydmyget han viste hun var stærkere ende ham hvis hun da ville bruge det han smilte til hende og vendt på hendes svar han rødmede lidt da hun roste hans sjæl han smilte til hende "hva vil herskerinde ha jeg gør for ikke og ja gøre dig sur"sagde han og kigget ydmyget på hende og vente på hva hun ville ha ham til for at hans famille ville klare sig han sukket det var nok også det beste//krea svig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 22:15

Ksenia rejste sig op, hun åbnede døren men låst den som før igen.
Da hun kom tilbage havde hun en kniv og en anden mand med.
''Hvis jeg ikke må tage din må jeg tage ham hers sjæl'' Sagde Ksenia og tog hans sjæl, mands liveløse krop fladt til gulvet, hun kunne se Arason chokkert ansigt ''Bare rolig han bliver fin igen'' Sagde Ksenia og grinede lumsk.
Ksenia gik hen mod Arason som lå i sengen, hun satte sig på ham og kiggede på ham med sine flotte lysende grå øjne.
''Er du klar til lidt fest?Du bliver nok lidt dårlig'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.
Hun tog hans håndled, skar i det og slikkede blodet væk ''mmmm'' Hviskede Ksenia sexet.
Hun tog rigtig til med munden og drak hans blod, noget af blodet løb ned af hendes kind. Da hun var færdig slikkede hun resterne af blodet væk og på hendes kind.
''Var det slemt'' Hviskede hun i hans øre.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 22:44

Han lå bare og var helt smadret sykisk han smilte lidt da denne dag kunne ha ende være. Han kigget op på lorfte og smilte han var kun hendes slave men kunne det blive være han gøs ved tænken men han måtte ikke fortælle om hans kærste så ville hun være i fare han kigget sig omkring inden hun var færdig med manden som hun smidt ud han kigget på hende kniv der skar i ham han kvalte skriget og kigget på hende da hun slikkede om såret hvilket der tænde ham det var det hans kærstel også gjorde drikket blod fra ham han håbet ikke hun lagde mærke til hans lem rørte på sig han sukket og nikket da hun spurgte om det var godt han var i en trance med det hvilket også havde en grund til hans lem rørte på sig han havde nydt det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 10:15

Ksenia kunne se der var blod den løbet ned af hans arm så hun tog hans arm og slikkede blodet væk.
''mmm det var lækkert, du har godt blod min unge mand'' Sagde hun sexet og kiggede på ham.
Hun sad stadig på ham, hun bukkede sig selv af så hun kunne nå hans øre.
''Vil du smage mit? det er lækkert, der sker ikke noget at gøre det for elles vil jeg bare drikke mere af dit.'' Hviskede hun sexet i hans øre.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 10:44

han mærkede kulden da hun gjorde rent på ham og så ydmygende det var tænde han på smerte han lukket hans øjne og ryste på hovedet "nej jeg vil ikke drikke blod det er forkert" lød det fra ham med tung stemme på grund af blodet der manglte han det hans vejrtrækning var dyber da han manglede blod jo han kunne ikke gøre noget han kunne ikke han ville ikke røre blod han ville ikke drikke blod det ville han ikke hva nu hvis han ikke kunne stoppe han sank en klump og gøs ved han tænde på den måde hun brugte ham på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 11:25

Ksenia tog sit ærme op man kunne se alle de cut mærker hun havde lave før og alle de ar. Hun lavede et nyt og blodet kom.
''Du mangler blod her drik, du skal jo vane dig til det og jeg kan mærke du kan lide det'' Sagde Ksenia og lod en dråbe ramme Arason's mund.
''Kom nu Arason, jeg ved du vil. Du mangler blod'' Sagde Ksenia og hviskede det sexet men det var så man stadig kunne høre hvad hun sagde.
Blodet fra hendes arm ramt Arason's mund ''Drik nu!'' hviskede hun sexet.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 19:09

han kigget på hende da hun træk hendes ærme til siden og skær i hendes arm og lod blodet falde ned mod ham han bevæge sit hovedet for at prøve og undgå det han kigget på hende han mærket blod ramme han mund men han spytte det ud igen "jeg vil ikke jeg drikke ikke blod det gør jeg ikke"sagde han og kigget op på hende han råbte det jo nærmest han sank en klump nu kunne han sikkert forvente en straf for ikke og drikke det han gad ikke og tænke på hva det var så han lukket hans øjne og hans mund men åbende hurtiget øjne igen og kigget på hende han var bange for hende han frygte hende her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 20:10

Ksenia slikkede det bare væk igen.
Hun tog fat i hans håndled igen ''Ups der er mere blod'' Sagde Ksenia.
Hun slikkede på hans håndled ''mmm sikke noget lækkert blod du har'' Sagde hun sexet.
''I det miste kan jeg drikke dit blod og blive mæt istedet at tage sin sjæl'' Sagde Ksenia og lå sig ned på ham.
Hun kiggede på ham og rodet rundt i hans hår.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 10:59

Han smilet ikke han lå bare og var nærmest fanget mens hun drikket blod fra ham.
Han kigget på hende og lod hans øjne stå åben "stop jeg ber dig jeg kan ikke klare og miste mere blod idag" sagde han og lukket hans øjne mens hun kigget på ham og rode i hans hår han kunne ikke gøre noget som helst han sank en klump "er du færdig" han kigget op mod hende med øjne der var trætte "jeg jeg" han kunne ikke sigde mere da søvn var ved og tag over

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 12:38

Ksenia stoppede med at drikke.
''Vi må heller sove min ven'' Sagde Ksenia og lagde sig på hans mave.
Da det blev morgen vågnede Ksenia op igen.
''Kom så Arason vi skal gå!. Gerne hjem til dig er sulten'' Sagde Ksenia og rejset sig op.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 12:49

Arason kigget på hende og følte bare at hun tog styring over ham.
"jeg tror ikke vi er venner"lød det svagt fra ham mens hun lagde sig til og sove på ham. Det var alt for forkert han kneb øjne sammen og da hun sagde det for morgen af kigget han på hende. "jeg har ikke et hus eller en lejligehed og hvad vil du med mig det"var det eneste han kunne få ud af sin mund hva ville hun nu med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 15:53

Ksenia gav ham i lussing mens hun sad på ham.
''Du lyver, du sagde til mig du boet et sted med en person. Kan du ikke huske det, din fuld mand! Råbte hun af ham.
Hun rejste sig op og rettede på sit tøj, hun tog en cigarret og tændt den.
''Hvorfor vil du lyve overfor din herskeinde? Råbte hun og gik rundt i rummet.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 21:37

Han gav et klynk fra sig "jeg bor sammen med min kæreste kan vi ikke finde et andet sted jeg ber dig herskerinde kom nu og hvorfor vil du ha mig et så privat sted hen" sagde han og sank en klump "jeg vil aldrig bøje mig helt for dig det ved du godt ikke men ja jeg kan ikke gøre noget for at forsvare mig for du dræbe garangtert alle jeg elsker hvis jeg sigde dig mod men hvorfor vil du ha mig så privat et sted jeg forstår det ikke har jeg ikke gjorde hvad du bedte mig om"sagde han og kigget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 22:05

''Er vi blevet lidt sur nu eller hvad? var var din lille....'' Sagde Ksenia og satte sig på en stol.
Hun tog en smøg ''Hvem har sagt jeg vil dræbe din familie var sure?'' Sagde Ksenia.
Rummet begyndt at lugte af røg.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 22:16

han rejste sig op og løb mod hende "aldrig kald mig lille" snerede han af hende.
imens han mærkede røgen omkring sig begynde han med og blive dårlig "hva laver du hvorfor indhyle du hele stedet i røg det er ikke godt" sagde han og faldt på knæ for hende "jeg troede du var færdig med mig" sagde han og kigget op på hende med store øjne han var fanget af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 22:29

''Jeg prøver heller ikke skade dig min kære, jeg havde bare brug for en smøg desværre.'' Sagde Ksenia og pustede røgen ud af hende næsen.
''Du glemmer noget jeg er udødelig'' Sagde Ksenia og grinede lumsk.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 23:01

han kigget på hende "jeg har et sted vi kan være et forladt hus der er mit eller nærme hvor jeg kan være for at skjule mig" sagde han og mærkede røgen omkring sig han kunne ikke klare den "lejlighed jeg har fåede 300 meter fra kroen her men hva vil du med mig ud over mit blod alleså" han kigget nysgriget på hende hvorfor havde hun beholdt ham som sex slave eller hvad han ville ikke tænke det til ende han var ved og blive kvalt af røgen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 13:48

''Fint'' Sagde hun og rejste sig hurtig op.
Hun tog sit bælte på med våben på.
Ksenia låst døren op og gik ud, hun tog Arason i hånden så det virkede til de var et normalt kærestepar.

______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 17:22

Han sank en klumå da han så bælte ville hun brug det på ham hvis han ikke gjorde som hun sagde det var ydmynge hvis hun havde tænkt sig det han træk dog hånden til sig mens de gik "vi er alle så ikke kærste" sagde han og kigget irterne på hende mens han ikke holde hende i hånden han ville ikke det var forkert alt for forkert han sukket og gik med hende mod lejligheden da han stod ude foran døren til bygningen "hvaa nu så"sagde han og kigget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 18:01

''Hvor er du sur din gamle mand'' Sagde Ksenia og slog ham.
Da de kom til hans bygning stod og blokkert for døren.
''Lad nu være med at være et lille barn og bliv lidt voksen'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.
Ksenia pustede røget ud i hans hoved.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 21:04

Arason gik med hende og skar ansigt da hun kalde ham en gammel mand "jeg er ikke gammel og hellere ikke en lille dreng" sagde han og kigget irterte på hende enden han åbnet døren efter og ha fåetde røg i hovedet var han lige ved og falde ned og slå hovedet han lande inde på gulvet og var bevistløs på grund af røgne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 2 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum