Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Valentine
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Natalie
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Lori
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Jake
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Renata
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Katrina
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Sean
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Let me have a taste ?? //Arason//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Man 15 Apr 2013 - 9:40

Ksenia grinede lumsk da han faldt.
*Svag lile dreng* tænkte Ksenia og grinede.
Ksenia kiggede ned i sin taske og fandt noget vand, hun gik hen til Arason og hældte det på ham og satte sig på en stol igen.
Hun smed cigaretten ned på gulvet og twistede sin fod på den.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Man 15 Apr 2013 - 11:22

Han mørket det kolde vand ramme ham og vågne med et. Han kigget op og så på hende "hva skulle det til for zero jeg er ikke en hund" sagde han og rejste sig op imens han kigget på sig selv hvordan var han havnet i det her ja han var blivet drukket fuld men hvorfor gik han med hende han viste at hans kærste ville kunne klare hende uden de kom i nær kontakt nu skulle han bare ha en undskyldning "jamen var det alt for så går jeg igen" sagde han og kigget på zero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Man 15 Apr 2013 - 11:56

Ksenia grinede lumsk og rejste sig op og gik hen til ham.
''Du er da ikke en hund min lille ven, du er min ven og jeg skulle jo vække dig på et eller andet måde, det dur jo ikke din kæreste finde dig her vel?'' Grinte Ksenia, hun mente det for sjovt.
Ksenia løb hen til døren og stod i den så hendes skygge ramte Arason's ansigt.
''Hvor skal du hen min søde?'' Sagde Ksenia og kiggede på ham med et seriøst ansigt.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// - Page 3 Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum