Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
you new in town?//Ksenia Zero// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
you new in town?//Ksenia Zero// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
you new in town?//Ksenia Zero// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
you new in town?//Ksenia Zero// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
you new in town?//Ksenia Zero// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
you new in town?//Ksenia Zero// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
you new in town?//Ksenia Zero// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
you new in town?//Ksenia Zero// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
you new in town?//Ksenia Zero// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Jake
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Sasha
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Renata
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Genevira
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Celenia
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Lenore
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Katrina
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Lori
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 
Edgar
you new in town?//Ksenia Zero// Voteba13you new in town?//Ksenia Zero// Voteba14you new in town?//Ksenia Zero// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

you new in town?//Ksenia Zero//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 22:09

S-firestep Diskotek
T-23.43
O-mennsker der har det sjovt
P-En lang ærmet hvis trøje og et par flotte cowboy bukser som er mørke blå og et par sorte sko
V-let regn men ikke så galt.


Zankuji kom gående stille og roligt hen mod den klub som han havde været på før da han så godt kunne lide den og så vidt han viste var der et eller andet der inde i dag som blev kaldt for fest og farver men han var da ikke helt sikker på det lige nu og her, så han måtte jo lige tjekke det hele ud og sådan for at se om det var rigtigt eller ej for det kunne nu også være ligemeget om man kom i farverigt tøj eller hvad man gjorde.
Han kom roligt der ind og kiggede sig omkring og slappede bare af mens han gik lidt rundt der inde og fandt hurtigt vejen op til baren og kiggede lidt før han bestilte sig en rom og cola som han nu så godt kunne lide, men man mente at det kun var kvinder der ville drikke den men nej ikke efter han mening.
Han fik betalt og gik så ned til et tomt bord og satte sig der og kiggede på dem der dansede og havde det sjovt, men han havde det lige nu ikke ret sjovt da der ikke var nogen han sådan kendte her inde.
Han kiggede sig en gang mere rundt for at være helt på den sikre side at der ikke var nogen han kende og som den første gang han kiggede så nej det var der ikke og det var på en måde godt for så kunne det være han kunne komme til at kende nogen nye og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 23:23

Ksenia kom ind på diskoteket men hun var ikke humør til fest men hvornår er hun det når hun var bare kold hele tiden.
Det først hun ser er folk over det hele [color=red][*Fedt mennesker som er glad*/color] Tænkte hun og sukkede.
Ksenia gik hen til baren og fik en øl, gik hen til et bord da hun kom der hen bordet tændt hun for en smøg.
Det eneste man kunne se var hendes smøg for der hvor hun stod var der ikke så meget lys men man kunne godt se der stod en der nede.
Da hun var færdig med at stå der og havde røget færdig, gik hun på danse gulvet og fyrrede den af.
Den mærke energi der kom fra hende kunne folk godt mærke så de stod ikke for tæt på hende.

______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:45

Han slappede bare roligt af og viste ikke hvad han sådan set skulle lave her inde i aften, men efter noget tid lagde han mærke til en der næsten lige var kommet ud på danse gulvet og alt det og han undrede sig over at folk ikke var i nærheden af hende og det hele.
Han gik roligt ud til denne her kvinde og kunne godt fornemme denne her kolde fornemmelse over hende og sådan noget der, men han tog sig ikke rigtig af det da han havde mødt så mange forskellige folk og alt det halløj der.
Han kiggede på hende "der gang i dig men hvorfor er det folk ikke vil være i nærheden af dig"sagde han roligt til hende og slappede bare af og anede ikke hvad han ellers lige skulle ha sagt der og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:54

Ksenia så en ung mand komme hen til hende.
Hun grinede lumsk ''Fordi jeg er kold og mørk'' Sagde Ksenia og rørte ved ham så han kunne mærke hvor kold hun var.
''Kan du se hvad jeg snakker om?''Spurgte Ksenia og dansede videre.
Ksenia blev tørstig så hun gik over til baren, i det hun går der hen gik folk bare en stor cirkel rundt om hende.
Ksenia var ligeglad, hun elskede folk gjorde det så kunne hun være alene selvom nogen gange kom der nogen hen til hende men så havde hun bare chancen for at spise lidt...

______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 20:30

Han kiggede på hende "kold okay ja nok lidt men det jo bare sådan det er ikke"sagde han roligt og gik hen til baren, da hun gjorde det "men du ikke den eneste jeg har mødt der har været kold på den måde der jo mange forskellige folk her i byen og ja ikke alle er som andre jo"sagde han roligt og så på hende *hun er vist ikke vampyr så hun må være dæmon af en art*tænkte han for sig selv og slappede roligt af.
Han kiggede på hende "men du ser nu godt ud kold eller ej"sagde han roligt og var bare ærlig overfor hende og alt det, han var jo som han var efter hans mening der syns han at hun så godt ud og sådan var det jo bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 12:56

Ksenia kiggede på ham med sine kolde blik " det er der sikkert og nogen er måske mere end mig" sagde ksenia og smilede hun koldt.
Hun bestilte 2 Rom og cola "skål" sagde ksenia og løftede hendes glas.
"Jo tak, hvad laver sådan en mand som dig her? Finde damer?" sagde Ksenia koldt og grinede en lille smule lumsk.
Hun tog en smøg op fra sin pakke af cigaretter og tændte den, hun rakte ham en [color=red][" vil du have?"/color] spurgte ksenia og pustede røgen ud af næsen.

______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 21:13

Han kiggede på hende "det er sikkert rigtig nok det du siger der"sagde han roligt og slappede bare af og så at hun købte to genstande og den ene var vist til ham, så han tog da imod og smilte roligt "øhm tak og skål"sagde han roligt og så på hende med et stile smil.
Han kiggede på hende "ellers tak"sagde han roligt og røg ikke ligefrem det store mere, da han ikke syns han kunne holde til det og sådan noget halløj der "hmm finde kvinder hmm det ved man aldrig altså nu snakker jeg jo med dig ikke"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan og viste ikke hvad hun endeligt lavede her "men hvad med dig hvad laver du her"spurgte han roligt og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:53

Da han sagde nej tak pakkede hun pakken bare igen og lagde den tilbage i lommen igen.
''Jo vi snakker sammen elles ville du ikke står her og drikke en drink med mig'' Sagde Ksenia flabet.
Ksenia stod og små dansede lidt mens hun drak sin drink.
''Hvad jeg laver? hmm jeg er her fordi jeg ikke har rigtig andre steder at være lige nu og så er jeg sulten'' Sagde Ksenia og have drukket sin drak færdig.
Da hun havde det gik hun ud på danse gulvet, hun så en fyr der stod helt selv og dansede.
Ksenia gik hen og hviskede til ham i øjet og hev ham med her til det mørksete del af lokalet, man kunne høre et lille vin fra drengen, man kunne ikke se det men hans krop lå der helt livløs men han kom til sig selv igen når det var gået nogen timer.
Hun gik tilbage til manden hun snakkede med i baren ''mmm lækkert, se det er derfor jeg er her for så ligner de bare de har drukket for meget'' Sagde Ksenia og smilede koldt.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 21:57

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "ja okay rigtig nok"sagde han roligt og så på hende og hvad skulle han endeligt ellers sige lige nu og her, han så på hende med et smil på sine læber og så hvad hun gjorde og alt det men dog bare ikke det der skete inde i det andet lokale.
Han så på hende da hun kom tilbage og smilte bare til hende "okay det rigtig nok for de drikker jo bare og når de ikke ser hvad der sker inde i rummet"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, han slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle lige nu og her eller hvad han skulle sige til hende.
Han slappede roligt af og tænkte over hvad han skulle sige til hende lige nu og her og så bare på hende "hmm har du lyst til at lave et eller andet sammen med mig nu hvor du har spist"spurgte han roligt og så på hende og slappede af, han viste ikke hvad de skulle lave hvis hun ville og hvem var sikker på noget af det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:17

''Hvad mener du helt præcis med det?'' Sagde Ksenia og kiggede undrende på ham.
Hun betilte en rom og cola igen, hun tændt os en cigaret igen.
Ksenia tog et hiv og pustede det i hoved på den unge mand.
''Jeg hedder Ksenia Zero. Kald mig KS eller Zero dit valg'' Sagde Ksenia og rakte hånden frem, hun måtte hun bare se om han ville tage imod hendes hånd.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:37

Han kiggede på hende "hvad jeg mener med det og hvad for en del af det jeg sagde mener du lige"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede på hende og slappede af og tog roligt imod hendes hånd "hyggeligt at møde dig Zero"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og tog sig ikke af røgen eller noget, han så på hende "så hvad tænker du endeligt om sådan en person som mig"spurgte han roligt og så på hende og viste ikke hvad hun ville sige, men det var jo så også det han ventede på at få svar på og sådan.

//sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 16:07

''Det jeg mente med at hvad mener du med hvad jeg kan bruge dig til? Sagde Ksenia og tog en sy på cigarteten
Da hun hørte om hans spørgsmål tænkte hun sig om. *hvad synes jeg om en person som ham?* Tænkte hun højt for sig selv.

[''Når jeg ser sådan en som dig, tænker jeg meget på en prettyboy og en der gerne vil have alle kvinder og en der har forstand på kvinders behov. Det tænker jeg når jeg ser sådan en som dig et eller andet sted'' Sagde Ksenia.
Det var ikke for at være hård ved ham men hun sagde bare sin mening for han spurgte om den og han fik den.
''Hvad synes du så om en kvinde som mig min unge mand som jeg ikke ved navn på. Sagde Ksenia og tog en slurk af sin drink


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 15:52

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han hørte på hvad hun havde og sige til ham "har forstand på kvinders behov men vil nu ikke kalde mig en prettyboy for gør endeligt ikke meget ud af mig selv"sagde han roligt og så på hende "men der godt nok mange kvinder der sådan godt vil være sammen med mig aner bare ikke hvorfor"sagde han roligt.
Han kiggede på hende "jeg tænker lidt på hvordan jeg komme i snak med kvinder som dig og ja mit navn er Zankuji"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber, da han ikke havde sagt sit navn til hende "men du kan kalde mig Zank eller hvad du ellers kan komme på"sagde han roligt og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 18:09

''Du er da en pæn unge mand er du ikke det Zank?'' Spurgte Ksenia.
Det undrede hende ikke han havde forstand forstand på kvinders behov.
Da hun hørte da han sagde at mange kvinder gerne ville være sammen med ham grinet hun lidt.
''Skat det er ikke for at gøre dig ked af det men jeg tror det er fordi du er en sexet person og du er meget en som kvinder drømmer om'' Sagde Ksenia og kiggede på ham med sine grå øjne.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 18:30

Han kiggede på hende og slappede roligt af "syns du det"spurgte han roligt tilbage til hende og viste ikke om det var noget hun syns han var og sådan, men han håbede da lidt på det og sådan noget.
Han kiggede på hende "en kvinder drømmer om mig du må tage gas på mig gør du ikke"sagde han og kiggede på hende, han kiggede hende lige ind i øjne og han havde det med sine øjne der var charmerende og alt det og sådan havde det altid været "kan bare ikke helt se hvorfor en kvinde skulle drømme om en som mig"sagde han roligt og slappede bare af mens han så hende i øjne og gjorde det endeligt ikke med vilje eller noget det var bare noget han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 20:58

Ksenia var færdig med sin smøg, hun gik hen til ham tættere og tættere på.
''Min ven tænkt dig om, du har muskler, flotte øjne og blonde hår. Kvinder elsker sådan noget'' Sagde Ksenia og havde sine begge hænder på hans brystkasse.
''Har du aldrig tænkt over det?'' Spurgte Ksenia.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 22:07

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af da hun kom tættere på ham "øhm nej har ikke rigtig tænkt på det"sagde han roligt og så hende i øjne og lagde roligt en hånd på hendes hovede og nussede hende i håret "du ser nu også godt ud tæt på"sagde han roligt og så på hende, han slappede roligt af og viste ikke hvad der endeligt gjorde at hun var kommet tæt på ham, men der var nok et eller andet og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 15:08

''Nu ved du det, du er typisk den kvinder går efter'' Grinte Ksenia lumsk.
Zank havde et varmt brystkasse, det var dejligt for hende pga hun havde dine kolde kolde hænder.
''Du er da os da os godt ud når du er tættere på, er du igang med at flirte med mig?'' Spurgte Ksenia og kiggede på ham.



______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 21:08

Han kiggede på hende "flirte med dig who knows"sagde han roligt og slappede bare roligt af og viste endeligt ikke at han gjorde det, for når han syns han ville prøve og flirte med en kvinde så gjorde han det bare "vil du da ha jeg skulle flirte med dig"spurgte han roligt og slappede stadig af.
Han så på hende og kiggede hende stadig ind i øjne og ventede på at hun ville sige noget til ham for ellers ville han ikke ligefrem sige noget til hende lige nu og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 20:01

''hmmm, jeg har en fyr så det er om du tør'' Grinte hun lumsk.
Ksenia tog sin pegefinger på han krop og kørte den rundt menes hun gik ud på danse gulvet.
Hun dansede sexet op og ned, hun bed på læben og kiggede over mod ham.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 21:10

Han kiggede på hende og var ikke den der var bange for en kvinde med fyr på og alt det halløj der, roligt så han på hende og rejste sig roligt op og gik så ud til hende og sagde ikke meget lige der andet end han roligt dansede og sådan.
Han så på hende og slappede roligt af *hun har fyr på skulle man eller ej*tænkte han roligt og så på hende og dansede bare vider og alt det, han så roligt omkring sig og kom tættere på hende "hvad folk ikke ved har det ikke ondt af som man siger"sagde han roligt og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 19:06

''Hvad mener du med det min fine ven? er du ude på noget?'' Sagde Ksenia og blikkede til ham.
Da hans sagde det virkede til at han ville gøre et eller andet ved hende måske sex men det vidste hun ikke.
Ksenia dansede videre på en sexet måde.


______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 23:31

Han så på hende og slappede roligt af mens han dansede med hende og kom tæt på hende, han så på hende og var foran hende og kørte en hånd op af hendes side og op til hendes kind på en meget forførende måde og kiggede hende i øjne.
Han smilte til hende og slappede af "du har nogen meget smukke øjne ved du godt det"sagde han roligt og charmerende til hende og viste ikke hvad hun tænkte om det her, han var bare ham overfor hende og hun måtte jo stoppe ham hvis hun ikke kunne lide det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Man 15 Apr 2013 - 10:12

Ksenia gik i stå da hun rørte ved hendes kind og der stod hun og kiggede i hans grønne øjne.
''Jo tak og i lige måde Zank'' Sagde Ksenia og gik væk fra ham.
Hun gik ind mellem nogen folk og dansede videre sexet.
Folk begyndt at gå lidt væk fra hende pga den mørke fornemmelse kom frem.




______________________________________________
welcome to my dark life

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Gæst Man 15 Apr 2013 - 21:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber da hun gik væk fra ham og alt det, roligt gik han om bag hende og lagde sine hænder på hendes hofte "du kan da ikke bare sådan gå væk"sagde han roligt til hende og nussede hende på hoften og kørte sine hænder op af hendes mave og vider op til hendes bryster, roligt og forførende rørte han ved dem uden på hendes tøj og håbede på at hun ikke ville blive sur på ham eller noget i den still der da han blev tiltrukket af hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town?//Ksenia Zero// Empty Sv: you new in town?//Ksenia Zero//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum