Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Voteba13et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Voteba14et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Voteba15 
Abigail
et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Voteba13et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Voteba14et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 21:09

S: Firewood Village, Kroen Det Brændende Træ
T: Aften
O: der er massere af væsne
V: klart og meget lange skygger

Det er en dejlig aften, og Akeyla har valdt at gå en lille tur. Hun går over til kroen, og sætter sig i en stol uden for kroen og bestiller en øl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 21:13

D12 gik og betragtede omgivelserne. Der var varmt, selvom det var aften. Ikke så godt for ham. Hvis det blev endnu varmere, skulle han væk med det samme.
Han fandt et hyggeligt lille sted, hvor der stod "Det brændende træ". Forvirret løftede han på et øjenbryn.
*Hvorfor opkalde et sted sådan?*
Han løftede på skuldrene, men gik alligevel ind i det brændende træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 11:15

Der kom en ung mand, som gik ind på kroen. Akeyla syntes at han så intrasant ud, så hun rejste sig op og fuldte efter ham ind i kroen. Akeyla var i sin menneskefor, og havde en blodrød kjole på. Hun gik over til ham og sagde "hej med dig. Jeg hedder Akeyla, og hvad hedder du så om man må spørge?" Hun smilede sødt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 12:49

"Hej," sagde han med et skævt smil. Kroen vat fyldt med forskellige væsner, der drak, snakkede og festede. Det havde han aldrig set før. Mennesker der opføre sig skørt og underligt. Verden bar et underligt sted. Pigen der sagde Hej til ham smilte uskyldigt, med en klang af venlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 12:57

Hun kiggede på ham. "Hvad hedder du?" spurgte hun igen, og blev ved med at smilte uskyldigt, men med en klang af venlighed. Hun vidste ikk hvad hun ellers skulle sige lige nu og her, så hun stod bare der, og håbede på at han ville svare på hendes spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 14:49

Hendes uskyldige smil gav ham lyst til at selv prøve at smile.
Det havde han aldrig gjort før. Var det mon svært?
"D12," sagde han med en kold stemme. Han kiggede på hendes læber, for at studere smilet. Det så let ud. Ens mund skulle bare vende op ad.
Han prøvede forsigtigt. Hans mundvige bevægede sig sjovt, men til sidst fik han endelig produceret et smil. Et charmerende smil, der fik ham til at se uskyldig ud. Hans professor havde produceret ham til at se uskyldig ud. Det ville gøre sådan at folk ikke mistænkte ham for at være en drabelig vampyrjæger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 20:06

"Hyggeligt at møde dig D12." Hun nikkede kort til ham. "Hvilken race er du egentlig? Kan ikk lige placere dig." Sagde hun med en sukkersød stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 11:09

"Jeg er.." Han blev afbrudt da en af servitricerne kom hen til dem.
"skulle det være noget sukkermus?" spurgte hun D12, imens hun tykkede på et tyggegummi.
D12 løftede på et øjenbryn.
"Nej," sagde han kort.
Servitricen nikkede og gik sin vej igen.
Han kiggede igen hen på pigen, med den blodrøde kjole.
"Jeg er en vampyrjæger," svarede han og kiggede alvorligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 11:35

"Så er det jo godt at jeg ikk er en vampyr, for så var jeg det nok ikk så meget længere" Hun så på ham, og vidste ikk helt hvad hun ellers skulle sige lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 11:38

Han smilte skævt og kiggede på hende. Hans mørke øjne skinnede i lyset fra kroens lamper.
"Men ellers.. Ved jeg ikke hvad jeg er.. et menneske tror jeg," sagde han, med det skæve smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 13:17

"Hvordan kan man ikk vide hvad man er?" Hun så undrende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 14:57

Han løftede på skuldren. "Det er et godt spørgsmål," han smilte skævt til hende. Det var underligt for ham at vide at han ikke var som de andre. Nej. Han var skabt. Ikke ægte. Kun skabt til at dræbe vampyre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 10:53

Akeyla så smilende på ham. "Når, det er også ligemeget" sagde hun. "Nu har jeg spurgt lidt ind til dig, er der noget du vil vide om mig?" Hun så på ham med et uskyldigt smil, men med en klang af venlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 14:10

Han smilte skævt, der var charmerende på sin egen måde.
"Tjoh, hvilken race er du?" spurgte han og kiggede på hende, med et blik der udviste nysgerrighed.
Kroen larmede, så man nærmest ikke bemærkede at en af servitriverne væltede, med en bakke i sine hænder. Servitricen fik et flovt ansigt på og rejste sig hurtigt op, inden nogen bemærkede at hun var faldet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 13:22

Hun kiggede smilende på ham. "Jo det er et godt spørgsmål. Jeg er en blaning mellem en varulv og en skyggedæmon. Er der mere som du vil vide?" Hun så godt at en af servitriverne væltede, men lod som om hun ikk gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 15:49

En varulv og en skyggedæmon.
Sikke en blandning.
Hans herre havde fortalt ham om varulve. Vampyrenes værste fjender. Derfor skulle han ikke slå dem ihjel, da de havde vampyre ligeså meget som hans herre selv.
varulve var gode nok.
Men sjæledæmon? Sådan en havde han set en gang i sit liv, men ikke rigtig forstået om de rent faktisk levede af sjæle.
"Lever du så af sjæle?" spurget han med et skævt smil.
Da han ikke selv havde en sjæl, var han ikke bange for sjæledæmoner. Dog vidste han ikke, om han ville få en sjæl til sidst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 18:59

Akeyla smilede roligt til D12 "Bare rolig. Jeg spise skam sjæle, men kød." Hun så op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Ons 24 Okt 2012 - 19:03

Han smilte skævt, da hun sagde at hun spiste kød.
Han havde aldrig smagt mad før. Det var ikke nødvendigt for ham, da han var en halv maskine. En drink havde han eller aldrig smagt.
"Okay," sagde han og nikkede forstående.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 10:12

"Er der mere som du vil vide?" spurgte hun og smilte uskyldigt, med en klang af venlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Fre 2 Nov 2012 - 14:17

Han rystede på hovedet og kiggede sig omkring.
Et slam og kuld skær, fik ham til at dreje hovedet hen mod døren. En mand, ikke særlig høj og med stort hår, kom ind i kroen. Hans hænder var plantede bag ryggen og blikket var rettede stift på alle i kroen.
"Navnet er Dr. Racekill," sagde han, imens han bevægede sig som en general, der undersøgte sine soldater. "I har nok ikke hørt om mig," Han udstødte et hånligt grin. "men tro mig," Han stoppede op og spejdede med sit onde blik på alle i kroen. "Det kommer i snart til,"
Før D12 kunne nå at reagere, Havde hans herre allerede opdaget ham med sit stive blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2012 - 9:53

Pludselig blev døren åbnet, og en mandd kom ind. Han sagde at han hed Dr. Racekill, og det vil alle snart lære. Han så på D12 kunne Akeyla se, men hvorfor vidste hun ikk. Hun så over på D12 "Hvad vil han med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 18:49

"Han er min herre.." hviskede han og tog ikke blikket fra Racekill.
Racekill kiggede på ham og gjorde et nik til at han skulle rejse sig og gå med. D12 nikkede kort og rejste sig.
"Du vil fortryde at du forlod dit hjem," sagde Racekill koldt og gennemborde ham med sit stive general blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 11:03

Det var hans herre? Akeyla rejste sig også op, og gik hen til D12's herre. "Godaften. Sagde hun. Hun smilede lidt tøvende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 13:53

Herren rettede sit stive blik mod Akeyla.
"hvem er du?" spurgte han, mens hans hænder var foldede bag ryggen.
D12 kiggede på hende, for at sende hende et blik at hun skulle passe på. Racekill skulle man ikke spøge med, da han kunne finde alt som en trussel mod ham selv. For alt i verden, måtte hans kære D12 ikke finde sit indre menneske.
Ingen eller intet skulle få det til at ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 15:35

Akeyla smilede til ham. "Mit nav er Akeyla." sagde hun og nejede let. hun prøvede så god som hun kunne at være høflig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde mellem to Blandings Racer  //D12//  Empty Sv: et møde mellem to Blandings Racer //D12//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum