Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Voteba13nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Voteba14nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Voteba15 
Edgar
nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Voteba13nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Voteba14nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D

Go down

nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Empty nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D

Indlæg af Gæst Fre 19 Apr 2013 - 22:19

Jaaa som de fleste af dem jeg enmer med nok har set, har jeg været utrolig fraværende på det sidste, og jeg er ked af det, men som jeg skrev sidst, havde jeg fået en "ny" pc (som indet kan overhovedet) så jeg har brugt den seneste uge på at koble nettet på min stationer og opdateret gud ved hvor mange ting for at den nu kan køre bedre, så nu burde jeg gerne være på farten igen Smile lad os håbe min meget gamle computer kan køre dette Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Empty Sv: nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D

Indlæg af Rafaela Fre 19 Apr 2013 - 22:20

Det var dejligt og få dig tilbage ^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Empty Sv: nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D

Indlæg af Gæst Fre 19 Apr 2013 - 22:22

jo tak har godt nok også savnet alle de skønne bruger på uw Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Empty Sv: nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D

Indlæg af Rafaela Fre 19 Apr 2013 - 22:23

Tror jeg på ^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D Empty Sv: nu ser det ud til mit fravær snart får en ende :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum