Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba13Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba14Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba15 
Abigail
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba13Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba14Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær)

Go down

Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Empty Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 16:21

Jeg tror de fleste af jer, er ved at kaste op over alt det fravær! Og jeg kan godt forstå det, men jeg bliver lige den næste til at mælde fravær, undskyld :S

Som de fleste af dem jeg emner med har bemærket, så har jeg ikke været så hurtig til at svare på mine emner på det seneste, dette skyldes en knap så planlagt campingtur med mine venner, hvor jeg ikke rigtig kom på nettet. Jeg beklager at jeg ikke har svaret i emnerne :S
Der ud over, så skal jeg til Ungarn og Tjekkiet om 2 dage, og så 10 -12 dage frem, så derfor kommer jeg heller ikke til at svare der!
Beklager alt det fravær, men når jeg kommer tilbage, regner jeg med at være fyldt med kreativitet! Jeg svare selvfølgelig når jeg kommer hjem igen!!!! :3


I må have en rigtig god sommer!!! :3

Kærlighed!!! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum