Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 
Lori
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 
Valentine
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 
Sean
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 
Lenore
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 
Jake
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 
Edgar
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 
Abigail
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 
Celenia
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Side 3 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 18:56

Hun grinede højere "nej det har jeg da ikke, vil du da have jeg kysser dig" spurte hun drillende, spurte hun og spurtede afsted. Hun brummede da han fandt hende, men dette afholdte hende dog ikke fra at hoppe ned fra grenene, hvor hun landede perfekt, som en kat på alle fire. Det drillende smil var der stadig og på en eller anden måde fik hendes grin, hende bare til at virke mere fri og mere sig selv "haha, du fanger mig ikke" råbte hun før hun rejste sig og satte i løb igen. Overraskende nok havde hun det faktisk sjovt lige nu, hun kunne ikke huske sidste gang hun havde lavet noget som dette, så vidt hun huskede havde hun aldrig gjort det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:02

Dominic smilede skævt. "Måske, måske ikke." Svarede han blot med en drillende tone. Han smilede drillende da hun brummede. Han hævede et øjnebryn da hun hoppede ned. Selv hoppede han fint ned og landte på begge ben. Han rettede sig og kiggede på hende. Dette var noget han ikke normalt lavede. Han havde aldrig leget fangeleg med en pige, men det var sjovt. Han løb igen efter hende.
"Tror du ikke?" Han grinede højt, og nåede hen til hende da han løb alt hvad han kunne... Dog faldt han over en rod, og faldt. Hans hoved tyrede ned i jorden. Man skulle tro han var besvimet, men han lod som om han var. Han trak ikke engang vejret, han lå helt stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:05

Hun grinede og løb videre, men stoppede op da han faldt, selvom der var noget i hende der sagde han bare drillede, kunne hun da lege med på legen. Så med stille skridt gik hun hen mod ham, puffede til ham med sin fod, før hun knælede ned ved ham. Hun lagde øret mod hans hjerte, alt i hende ventede på at han gjorde et eller andet, om han så havde tænkt sig at gøre noget vidste hun ikke. Hun grinede og trak sig væk i håb om at slippe væk tids nok til at han ikke ville fange hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:20

Han elskede og hadede sin evne. Han vidste om hun virkelig troede på det, eller ikke. Hun troede ikke på det, men morede sig stadig. Hun var med på legen. Han lå helt stille, rørte ikke en muskel. Da hun lagde øret mod hans hjerte, slog han hurtigt armene om hende, og vendte dem om så hun lå nederst. Han smilede drillende og havde et charmerende glimt i øjnene.
"Fanget." Han grinede lavt. "Hvad vil du gøre nu?" Han så lidt udfordrende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:24

Hun grinede overrasket da hun pludselig lå under ham, hendes øjne var stadig varme og vidste hun var i godt humør "haha, du fangede mig" hun sukkede og rystede på hoved af ham. Hun bøjede sig op, så hun støttede på albuerne "mhh hvad vil du have jeg skal gøre" hviskede hun i hans øre, så på ham med blide øjne, før hun lagde hoved på skrå. Dog efter lidt tid lagde hun sig helt ned, lagde armene ud til siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:29

Dominic holdte sig oppe ved at have begge hænder på jorden så han ikke maste hende. Han smilede charmerende og drillende til hende. Han kiggede på hende da hun støttede sig lidt op. Han grinede lavt. Han tænkte sig lidt om.
"Hm... Det du vil. Jeg kan ikke lige finde på noget." Hans stemme var drillende, men varm og dyb samtidig. Hun var smuk... Faktisk ubeskrivelig smuk. Han smilede for sig selv.
"Hvad siger du til et væddemål?" Spurgte han. "Hvis du vinder må du gøre lige hvad du vil med mig uden at jeg siger eller gør noget imod. Hvis jeg vinder... Må jeg få en lapdance." Han smilede drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:32

Hun grinede og mødte hans blik "mhh det lyder da som en fair deal, hvad går væddemålet ud på" spurte hun og støttede igen på albuerne, så nysgerrigt på ham, hvad mon han havde i tankerne, dog fik hans kommentar om at få en lapdance hende til endnu engang at grine blidt "så du vil have lidt lapdance, indgår det også strip" spurte hun og lod sin fod glide op af hans baglår, mens hun betragtede ham stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:40

Dominic smilede skævt. "Den der først når hen til den væltede træstamme derovre har vundet. " han så hen imod træstammen som var noget væk fra dem. Han kiggede på hende igen, med et beundrende glimt i øjnene.
Han grinede lavt.
"Kun hvis du vil have det." Svarede han." Men jeg kan også ændre det jeg vil have hvis du ikke vil." Sagde han. Han ville ikke tvinge hende til det, hvis hun ikke ville. Han grinede lidt da hendes fod gled op af hans baglår.
"Må jeg stille dig et spørgsmål?" Han smilede charmerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:44

Hun så mod træstammen, hun vidste på forhånd hun ikke kunne, dog medmindre hun kunne bruge sine evner, så ville hun med lethed vælte den, de grader hendes hånd, kunne sende ud, ville gøre træet lettere at vælte ved at gøre det tørt.
Hun grinede, trak på skulderne "jo hvorfor ikke, det kunne da være sjovt, og lige nu kunne jeg godt bruge sjov" sagde hun og prikkede ham på næsen. Han var da sjov, anderledes måske og det var da gode ting. Hun rynkede brynet, men nikkede stille "ja du må da gerne stille mig et spørgsmål" hviskede hun og grinede blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 20:05

Dominic smilede over hende. Han smilede drillende, og lagde hovedet lidt på skrå. Han overvejede at lade hende vinde med vilje, for at se hvad hun kunne finde på hvis hun måtte gøre lige hvad hun ville med ham. Han grinede lavt over hende.
"Hvis jeg vinder, så får jeg en lapdance." Han blinkede forførende til hende med det ene øje. Det var anderledes med hende... Mere roligt og sjovt. Han smilede til hende.
"Du ved godt at du er ubeskrivelig smuk, ikke?" Spurgte han med et forførende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 20:11

Hun nikkede stille "jamen fair nok" hviskede hun og prikkede ham endnu engang på kinden, før hun grinede stille. Hun grinede af hans spørgsmål "ubeskrivelig smuk...jamen mange tak, tror jeg, men nej jeg ved ikke jeg er ubeskrivelig smuk" sagde hun og trak på skulderne. Hun tog nu ikke sit udseende så højt, alle så ud som de gjorde, det kunne man jo ikke ændre på, men hun var vel klar over at hun var smuk, men ikke direkte ubeskrivelig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 20:26

Dominic rystede lidt på hovedet. Han grinede lavt, og betragtede hende roligt med et skævt charmerende smil. Han havde et forførende glimt i øjnene. "Så ved du det nu." Han smilede drillende og havde sit ansigt tættere på hendes. Deres læber var få centimeter fra hinanden... Men i stedet for at kysse hende rejste han sig op.
Han strakte sig. "Hvem kommer først?" Han begyndte at løbe mod træstammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 20:32

Hun nikkede "det ser sørme sådan ud" hviskede hun mod hans løber, som hans var tæt på hendes. Hun trak vejret svagt, men vidste godt der ikke kom noget, præcis som han trak sig væk og rejste sig op. Hun skyndte sig selv op, løb mod ham og i stedet for at løbe mod træstammen, hoppede hun op på hans ryg, låste benene om hans liv og armene om hans hals "haha, kom så hyp" grinede hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 20:46

Dominic grinede lavt mod hendes læber. Han ville ikke kysse hende uden videre, hvis hun ville have et kys, måtte hun selv tage det. Han grinede lavt. Han løb lidt langsomt, sådan hun kunne indhente ham, hvis hun ville det. Men det hun gjorde i stedet overraskede ham. Af ren instinkt lagde han armene under hendes ben. Han grinede blidt, og rystede lidt på hovedet.
"Hvad er det dog du laver?" Spurgte han drillende og stoppede op. Han grinede stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 20:50

Hun brummede da han stoppede "kom nu...løb" sagde han og klaskede ham på hoften "hvad jeg laver, jeg har det sjovt...er det nu ulovligt" spurte hun drillende, før hun gav slip på hænderne om hans hals. Hvorfor var han nu stoppet?, var det forkert det hun gjorde?...hun fandt det da ellers sjovt og komisk "fint hvis du ikke vil løbe bliver jeg nød til at gøre det selv" hun gjorde an for at stige ned fra ham, dog stadig med smilet mod sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 21:03

Det var ikke fordi han havde noget imod det, der var bare aldrig rigtig nogen pige der havde gjort det i lang tid. Han hævede et øjnebryn. "Næh, det er ikke ulovligt." Han grinede svagt. "Jeg tænker bare på væddemålet... Hvem vandt?" Han spurgte drillende. Han strammede grebet hendes ben da hun lagde an for at ville stige ned.
"Næ nej du." Han smilede drillende. Han begyndte at løbe, mod træstammen, og hoppede over den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 21:14

Hun grinede og lagde igen armene om hans hals "mhh jamen det er da godt" klukkede hun og grinede endnu mere da strammede sit greb om hendes lår, hvilket kun fik hende til at læne sig op af ham, grine da han begyndte at løbe "jeg er ligeglad, hvem synes du at du skal møde" hun trak på skulderne, hun grinede blot mere af ham

//sorry ingen krea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 21:31

//Går nok ^^

Dominic grinede blidt over hende, og kyssede den ene arm der var om hans hals. Han smilede blidt, og elskede lyen af hendes latter.
"Du vinder." Svarede han. Da han var hoppet over træstammen løb han zigzag mellem træerne.
Han stoppede op, og kiggede rundt.
"Et specielt sted min prinsesse vil hen?" Han spurgte drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 21:42

//super

Hun grinede af hans løben, af det lille kys på hendes arm "haha, jeg vinder, juhuu" giver kort slip på ham, holder armene ud, lukker øjnene og lader luften fange hende, hendes hår fløj tilbage og hun grinede "mhh et sted" hun åbnede igen øjnene, hun lagde armene om hans hals. Hun nussede ham rundt på halsen, men hun klukkede blidt "mhh et godt spørgsmål må jeg sige, du bestemmer....min prinsesse?" Spurte hun og grinede igen, hun rystede på hoved af ham og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:03

Dominic smilede over hendes latter. Han smilede over hendes jubel. Da hun gav lidt slip på ham, var han mere forsigtig. Et sted? Så måtte det blive hans villa, eller hus, hvad man nu kunne kalde det. Han grinede lavmælt. "Som de befaler." Han gik mod hans hjem. Han havde ingen bagtanker. Han skiftede dog retning hen imod en slags sø hvor de kunne bade. Han smilede kækt.
"Må jeg ikke være prinsen på den hvide hest?" Han brummede nydende hendes nussen på hans hals. "Jeg synes vi skal smutte hen til søen her i nærheden." Sagde han drillende. "Og nu hvor du vandt væddemålet må du gøre alt ved mig, i to dage." Han smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:12

Hun klukkede "uhh er vi nu dis...jeg føler mig så royal" hun rystede på hoved af ham. Han var virkelig sjov, fik hende til at grine som ingen anden, men hun huskede også hans ord fra tidligere. Han kunne ikke elske, så dette skulle kun være to dages sjov, intet andet. Hun kyssede hans kind "du kan være lige hvad du vil" hviskede hun og lagde kinden mod hans, så ligefrem, som han gik frem "uhh en sø, minder mig om, jeg vil gerne svømme, gider du at smøre mig ind i solcream" hviskede hun i hans øre. Lyttede til de brummende lyde der kom fra ham, som hun nussede ham ned af halsen "to dage, det skal da nok blive sjovt" hun grinede og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:31

Dominic smilede blidt. "Ja vi er," svarede han med et kærligt grin. Han mente ikke han kunne elske.. Måske var det bare fordi han aldrig havde mødt den pige han ville elske.. Men han havde et ønske om at møde hende. Han ville dog gerne elske en og blive elsket selv..
Dominic lukkede øjnene da hun kyssede hans kind, og han smilede stille for sig selv.. Dog ville han helst have hendes læber mod hans. Men han ville ikke presse hende til noget. "Yay." Han åbnede øjnene og smilede skævt.
Han grinede lavt over hendes hvisken og han nussede pirrende hendes ben. "Ja, hvis jeg havde solcreme på mig." Svarede han forførende med et charmerende smil.
Han grinede lavt. Han nikkede blot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:37

hun grinede "hvor sejt" grinede hun, hvilede kinden mod hans skulder, hun lukkede stille øejnene og nød den sjov han havde givet med sig "jeg ved du sagde jeg ikke måtte sige noget hen af det, men du er faktisk sød, folk antager kun at de kan få noget af dig på grund af dit ansigt, men din sjæl er smukkere" hviskede hun stille, mens hun nussede ham ned af halsen. Hun nød hans pirrende nussen mod låret, hvilket kun fik hende til at putte sig mod hans ryg "mhh, hvor dejligt" hun lagde den anden arm rundt om hans liv, over den hårde mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:54

Sejt? Tja, lidt sejt var det vel. "Lidt sejt er det." Sagde han lavt og smilede. Det var hyggeligt bare at... Snakke. Og gå sammen. Intet andet. Det var meget hyggeligt... Og månen skinnede flot og stjernerne med, så det blev lidt romantisk. Han grinede lavt over sin tanke med romantisk.
Dominic rynkede lidt på panden over det hun sagde. "Tak Clary.." Han smilede skævt. "Men det er nu mig der manipulere med pigerne.. Og mig der ødelægger dem." Han huskede det med Caroline. Ikke noget han skammede sig over. Han brummede stadig nydende over hendes nussen. "Du er dejlig.." Hviskede han kærligt.
Han smilede over hende og nåede søen. Han kiggede rundt. "Vil du smides i?" Han spurgte drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:03

Hun trak på skulderne "og hvad så, det er dem der lavede fejlen, man skal passe på med hvem stoler på" hviskede hun og nussede ham rundt på maven, ligesom hun strøg ham ned af halsen. Hun smilede og nussede sin næse mod hans hals "mhh, det er sødt" hviskede hun, før hun åbnede øjnene, straks strammede hun sit greb om han, således at hvis hun skulle i, blev han tvunget med "ihh, så skal du med i" gispede hun med et blidt grin, mens hun holdte fast i ham, sad næsten som en igle, så han ikke ville få hende af medmindre hun selv valgte det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 3 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum