Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You are special. ~ Schuyler. EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
You are special. ~ Schuyler. EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You are special. ~ Schuyler. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You are special. ~ Schuyler. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You are special. ~ Schuyler. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You are special. ~ Schuyler. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
You are special. ~ Schuyler. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You are special. ~ Schuyler. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
You are special. ~ Schuyler. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Jake
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Sasha
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Renata
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Celenia
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Lenore
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Genevira
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Katrina
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Lori
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 
Edgar
You are special. ~ Schuyler. Voteba13You are special. ~ Schuyler. Voteba14You are special. ~ Schuyler. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

You are special. ~ Schuyler.

Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 22:17

S: Kroen det vilde svin.
O: Dansende fulde væsner/mennesker.
T: Nat. 22:25.
V: Udenfor, blid varm brise, halvmåne, og skyer. Indenfor,
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Plus; Sorte jeans, sorte converse.


Efterhånden som tiden gik blev Dominic rastløs. Siden mødet med Clary og Triana, havde han prøvet... Virkelig prøvet! Men han kunne ikke. Det var simpelthen for svært. Han hungrede efter at være sammen med en anden pige. Det hele var ved at blive for bekendt.. Ikke at han fandt Triana og Clary kedelige.. Men det var bare så bekendt. Han var rastløs. Han havde brug for noget nyt! Han sukkede lavt. Han begravede hænderne i bukselommerne og gik mod kroen det vilde svin. Måske var der noget spændende der. Forhåbentlig var der.. Han havde seriøst brug for noget spændende og nyt som sagt. Det hele var så.. Forvirrende for tiden. Han kunne ikke leve uden Clary og Triana. Triana boede nærmest hos ham lige nu. Clary.. Han kunne ikke rigtig.. Finde hende. Hele tiden, udover når han var sammen med Triana, var han bekymret for om hun havde fundet en anden. Han var ikke helt sikker.. Han sukkede lavt. Han åbnede døren til kroen og gik ind. Hans blik søgte rundt.
Hm.. Han kunne ikke se noget interessant endnu. Han satte kursen mod bardisken, hvor han satte sig, og bestilte en vodka. Mens han ventede på vodkaen betragtede han de dansende par. Et øjeblik savnede han Clary.. Han huskede udmærket hvordan de havde mødt hinanden første gang. Han smilede skævt. Da servitricen endelig kom med hans vodka, tog han en tår af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 22:30

Påklædning: [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Plus: et par sorte fingre handsker der går til albuerne og dækker for de blå blodårer op og ned af hendes arme
Sko: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

En kro var ved at være hendes stamsted, hun var konstant på den ene eller anden kro, sad hyggede og huskede de mange liv hun havde haft. Hendes slør flagrede mens hun gik ned af de mange gader og mod kroen det vilde svin. Et hyggelig sted, man dog skulle være ekstra vågen ved, enten af hvad man drak eller hvad man gjorde, man kunne meget vel vågne op det forkerte sted eller hos en eller anden nøgen.
Lyden af hendes sko mod. det hårde gulv gav genlyd i hele kroen, som hun fik åbnet døren og lod sin slanke skikkelse glide ind, hendes blå åre var som altid godt gemt og var der nogen der prøvede at fjerne handskerne, ville de hurtigt for andre tanker, mest fordi hun blev direkte hysterisk og gik amok.
Hendes mørke hår dansede ned af hendes skuldre, som hun med hænderne på hofterne, gik op mod baren, hvor hun gled ned på den bløde sorte barstol. Hun lagde hurtigt benene over kors, betragtede bartenderen [i]"en bloody mary"[/ii] sagde hun formelt og med et mystisk smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 22:47

Pludselig stoppede nogle af parene med at danse, og deres blik landede på pigen med handskerne der gik ind. Hendes sko gav genlyd i kroen, selvom det levende musik var højt. Dominic rynkede på panden og kiggede også på pigen. Hvorfor i alverden gemte hun sine arme sådan? Eller, det var jo ikke så sært, det var ganske normalt i nogle tilfælde. Så derfor virkede hun ikke så interessant alligevel for ham. Han vendte ryggen mod hende igen, og tog en tår af sin vodka atter en gang. Parene der var stoppet med at danse begyndte igen den sensuelle dans da pigen bad om en bloody mary. Musikken blev lidt højere.
Dominics blik landte igen på pigen, men kort. Han så mod dansegulvet igen. Damnit.. Nærmest alle pigerne var optaget, udover pigen med sløret. Hun var i sexet tøj, men vækkede stadig ingen interesse i ham.
Så derfor gik han ikke over og snakkede med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 22:59

Hun holdte hoved højt, vidste værdighed som hendes slags gjorde. Igennem hele hendes races tilværelse, havde de været graciøse, anderledes end vampyrerne da de kunne gå i solen, de kunne blive genfødt hvis de blev dræbt ved et træ gennem brystet, der ville helt præcis gå en uge efter deres død før de blev genfødt ind i en ny familie, med nye forældre, nyt navn men samme ansigt, det var altid med samme ansigt.
Hun løftede sin ene hånd og tog kort sin handske af, hvorpå hun afslørede de blå åre, de åre der lå bag deres navn som blue bloods. De tydelige krystal blå blod åre startede ved håndledet, løb 15 cm op, før de forsvandt væk. De var fyldt op med blod, der var mere blå end noget blåt hav, hviulket også var grunden bag at årene så blå ud.
Hun tog hurtigt sin handske på igen, man vidste aldrig om folk fik dumme ideer. Hendes ligblege hud stod i stor koritur til den sorte kjole, men samtidig også de blodrøde læber.
Hun smilede til bartenderen, brugte den fælles evne hendes race besad, fjernede hans fri vilje, ved at hypnotisere ham...ellers hvad man nu kaldte det "jeg har allerede betalt" sagde hun blødt og bartenderen nikkede straks og gav hende hendes bloody mary

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 0:17

Da Dominic endnu engang kort kastede sit blik på hende havde hun taget handsken af. Han skulle til at se væk igen da han kom i tanke om hvad han havde set. Blå årer! Umuligt. Han kiggede igen men hun havde taget handsken på igen. Han var sikker på han havde set nogle blå årer! Han rynkede på panden og betragtede hende. Nu havde hun fanget hans interesse. Han drak det sidste af sin vodka og stillede glasset på bordet. Han hævede et øjnebryn da hun sagde til bartenderen at hun havde betalt og han bare nikket. Jamen hun havde jo ikke betalt? Det måtte være en slags evne. Han rejste sig fra sin stol og gik hen til hende. Han stillede sig bag hende og bøjede sig lidt mod hendes øre.
"Sikke nogle smukke arme de har.. Især de blå årer interessere mig." Hviskede han en anelse forførende ved hendes øre. Han rettede sig op og kiggede på hende.

//lidt kort, sorry. Og beklager vente tiden ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 0:31

Hun tog imod sin drink, lagde hænderne mod disken, betragtede sin drink, hun lagde hoved på skrå før hun tog en tår af den, hvilket fik smilet på hendes læber til at blive mere. En stemme i hendes øre fik hende til at se tilbage og ind i et par brune øjne næsten magen til hendes egne.
Hans første udtalse fik hende til at rynke brynet, men da han snakkede om hendes blå åre blev de brune øjne helt blå, hendes gummer pumpede og hun havde lyst til at vise tænder af ham, dog blev øjnene igen brune og hun pustede ud, hun skulle ikke bide ham, man skulle nødigt lade ham her blive hendes blodoffer, det ville aldrig gå, plus det var en hellig ting, som han intet havde med at gøre "blå åre" spurte hun og hævede øjenbrynet

//helt okay ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 0:58

//super ^

Hendes reaktion på det han havde sagt var bevis nok. Han havde ikke set forkert. Han var ikke bange for hende, hvorfor skulle han dog være det? Han viste ikke respekt for nogen, udover få tilfælder. Han hævede blot et øjnebryn.
"Wow? Rolig. Jeg gør dig ingenting." Han løftede hænderne. Hun måtte være vampyr men hendes fært var ikke som en vampyrs. Han undrede sig også at hendes øjne havde skiftet farve. Da hendes øjne blev blå sænkede han armene igen og smilede høfligt.
"Dem på dine arme. Lad vær med at lade som om du ikke har blå årer. Jeg så dem og din reaktion afslørede dig." Han satte sig ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 1:06

Hun spændte i kæben, fattede han ingenting der var vise ting man bare ikke snakkede om, dette var bestemt en af dem. Dog trak hun på skulderne og så på sin drink "nej det gør du ikke, men ligesom man hverken spørg en kvinde om hendes vægt eller alder, vedrøre dette ikke dig" sagde hun kort fanget, nornamtl var hun mere rolig, men det var nok også fordi dem hun snakkede med ikke kendte til hendes blå åre. De åre der indeholdte noget vigtigt blod, der gjorde hun kunne genfødes hvis hun dode "men mange tak" brummede hun og tog en tår af sin drink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 1:19

Han vidste jo ikke at det var noget hun ikke ville snakke om. Han kommenterede det bare. Han lagde hovedet lidt på skrå. Han fik hurtigt fat i bartenderen, bestilte en vodka mere, betalte, og betragtede så hende igen mens hun snakkede. Han nikkede først og tog imod sin vodka da bartenderen kom med den. Han tog en tår.
"Det kunne jeg jo så ikke vide." Han smilede skævt. "Du virker ikke som en der ønsker at snakke." Kommenterede han og rynkede lidt på panden.
Han hævede et øjnebryn da hun sagde tak. "Hvad siger du dog tak for?" Spurgte han undrende. Hvad var der at sige tak til?
Han rakte hånden frem mod hende. " forresten, så hedder jeg Dominic."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 7:41

Hun rystede på hoved "nej jeg elsker at snakke med andre, men ikke ome mine blå åre" sagde hun og tømte sit glas. Hun ville helst ikke snakke om noget der kunne sørge for at hun døde, hvis der var nogen der fjernede det, det var ligesom en vampyr næppe ville snakke om et stykke træ eller for den sags skyld være tæt på det omkring brystet.
"du sagde jeg havde smukke arme, siger man ikke tak når man får en kompliment?" Spurte hun med et hævede øjenbryn, mens hun lod sit glas glide hen over baren for at få sig en ny.
Hun rakte sin hånd frem og mødte hans på midten "jeg hedder Schuyler" hun sagde det formelt og selvom hun ikke direkte havde en accent, så fik den alligevel hendes navn til at lyde som schylar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 13:42

Aha! Hun havde blå årer! Hun havde lige afsløret sig selv. Hehe.. What a big mistake. Han smilede skævt og bundede sin vodka. Han betragtede glasset lidt, vendte og drejede det. Han havde stadig det skæve charmerende smil. "Aha.. Så, jeg gætter på at du gerne vil snakke med en bloddæmon som mig?" Spurgte han charmerende og hævede et øjnebryn. Han kørte en hånd igennem håret.
"Jo, det gør man?" Der var lidt en spørgende tone i hans stemme. Hvorfor spurgte hun dog om det?
Han trykkede hendes hånd. "En ære at møde dem, Schuyler." Han sagde hendes navn med en forførende klang. Han tog, det så ud til at være modvilligt, sin hånd til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 14:05

Hun hævede øjenbrynet "jeg har intet imod at snakker med dig, men rør mit blod og jeg får dig til at tro du er en lille fem årig pige" advarede hun og selvom det ville være noget hun kun kunne i 30 minutter, ville det være nok til at kunne komme væk. Hun kunne gå ind og manipulere med folks hjerne, får dem til at se og tro det hun ville, så hvius hun ville have ham til at tro han var en fem årrig lalleglad pige, ville han tror det mere end noget andet.
Hun nikkede "du spurte hvorfor jeg sagde tak, jeg svarede med et spørgsmål, ikke andet" svarede hun og kørte sit glas rundt i hånden "også en ære at møde dem" sagde hun og trak sin hånd til sig


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 15:01

... Sad hun og truede ham? Utaknemmelige tøs. Han kunne da bare gå igen hvis hun skulle true ham. "Hvis du skal true mig, så er jeg skredet." Han smilede skævt. "Har du overhovedet nogen venner?" Det var svært at tro på hun havde nogen venner når hun truede. Meget svært at tro på. Han lænede sin ryg mod bardisken og betragtede de dansende par.
"Aha." Sagde han blot og hævede et øjnebryn. Han mistede pludselig al lyst til at snakke til hende. Hvis hun skulle true ham gad han ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 15:11

Hun vendte sig mod ham "fint, så skal jeg fortælle dig hvorfor jeg truer dig, ser du min race hedder blue bloods, fordi vi bogstavelig talt har blåt blod, dør vi bliver vi blot genskabt, men disse blå åre er ligeså vigtige som dit bankende hjerte, så hvis dit hjerte var blot lagt,, altså din eneste chance for at leve videre, ville du så ikke være påpasselig om hvem der rør det?" Spurte hun og lagde armene over kors, det var ikke fordi hun ønskede at true ham, men hun ville hellere dø også blive genfødt i stedet for at dø fuldkommen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:32

Dominic lyttede roligt med til det hun sagde med et skævt lidt charmerende smil. "Blue bloods?" Han hævede et øjnebryn og smilede skævt. "Okay." Han lagde hovedet lidt på skrå. "Så.. Det er en meget stor gigantisk svaghed?" Han spurgte lidt drillende. Han kunne simpelthen ikke gøre for det. Han kunne ikke tage noget alvorligt, ikke ved en fremmede.
"Jo, det ville jeg." Sagde han og trak på den ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are special. ~ Schuyler. Empty Sv: You are special. ~ Schuyler.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum