Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Faceclaimlisten og andre nyheder EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba13Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba14Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba15 
Jake
Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba13Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba14Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba15 
Lori
Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba13Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba14Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba15 
Valentine
Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba13Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba14Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba15 
Edgar
Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba13Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba14Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba15 
Abigail
Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba13Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba14Faceclaimlisten og andre nyheder Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Faceclaimlisten og andre nyheder

Go down

Faceclaimlisten og andre nyheder Empty Faceclaimlisten og andre nyheder

Indlæg af Sean Tirs 14 Maj 2013 - 19:00

Hejsa folkens

i dag har jeg slettet de folk der ikke har været aktive i 50 dage eller derover. Dertil skal der også slettes faceclaim, hvilket jeg har gjort det bedste jeg lige kunne. Men samtidig opdagede jeg nogle navne, hvis navne ikke længere eksistere her på siden.

Så jeg vil gerne bede folk om at tjekke listen, se om deres faceclaim er på og evt. under de rigtige navne, så der ikke sker nogen videre forvirring.
Husk at fortæl mig hvis i skifter navn eller faceclaim! Ellers har jeg ikke en livlig chance og i risikere at jeres faceclaim bliver slettet fra listen, hvis jeg ikke kan finde det navn det står under.

Der til kan jeg også hurtig fortælle jer hvad vi admins render rundt og laver:

Ud over at have en god potion folk der ansøger til forskellige ting, har vi diskuteret hvorvidt vores evne/magibog-regler er fair. Dette har vi gjort på opfordring fra en bruger.
Vi er kommet frem til at vi ikke vil ændre i reglerne. Vi har snakket om det og nået frem til at en evne sagtens kan hamle op med en magibog, selv om en magibog kan indeholde flere besværgelser. Dertil kommer at begge dele skal trænes op, for det meste, og at magierne ofte har brug for ting eller specielle tidspunkter for at lykkes.
Folks tanker om dette punkt er dog altid velkommen, da sider jo er til for jer.

Dertil vil jeg endnu en gang opfordre til at bruge vores nye sted her i Underworld, Dødsmarken, som netop er oprettet for det nuværende plot.

Folk er altid velkommen til at ansøge, hvis de vil være leder for en race, samt vi altid er åbne for ansøgninger til at blive journalist. Normalt sendes beskeder, angående journalister, altid til Eric, man da vi endnu ikke har hørt om han er fuldt tilbage hos os endnu, kan i sende den til en af os andre og vi sætter den ind i vores hemmelige admin-forum for at diskutere det.

Husk også at man nu kan indsætte sine åbne emner (Emner der er for alle) ind på en liste, Eric har oprettet. Nemt og overskueligt!

Fortsat god uge.
- Sean
På vegne af DTBM.



_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum