Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Voteba13What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Voteba14What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Voteba15 
Abigail
What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Voteba13What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Voteba14What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

What is happening... where am i (abaddon)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Empty Sv: What is happening... where am i (abaddon)

Indlæg af Gæst Lør 14 Apr 2012 - 18:19

Rafael rystede på hoved da hun sagde han skulle være forsigtig, og lagde sine hænder på ver side af hendes liv, og slikket hende blidt først op af maven op og lidt under starten af brystet på hende, og sagde "Skat.." han kunne ikke sige det endnu, og det havde han også regnet med, han var jo dæmon, og ikke glad for sukkersøde ting. han smilede og forsatte "Jeg skal nok være nænsom, med forsigtig bliver jeg aldrig. men vil gøre intet for at såre dig. så vær helt rolig" Rafael nusede hendes livs hud ved at køre hændene frem og tilbage, og varmer derved hendes sider, og trak hende så ned, og kyssede hende blidt på kinden, og smilede kærligt "Nogen ønsker frue Nyra" han lagde en del tryk på ordet frue.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Empty Sv: What is happening... where am i (abaddon)

Indlæg af Gæst Lør 14 Apr 2012 - 18:33

Nyra så på ham og holder om ham... ''søde jeg... er ikke frue endnu'' sagde hun og så på ham og rørte hans kind blidt og rullede rundt så han var øverst... ''men jeg ønsker mig... en ting dig'' sagde hun med et lille nervøst smil mod ham.. og holdte om hans nakke og kysser ham på halsen ''du smager godt'' sagde hun lidt i sjov da hun ville drille ham lidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Empty Sv: What is happening... where am i (abaddon)

Indlæg af Gæst Lør 14 Apr 2012 - 18:50

Rafael smilede og smagte på hendes læber igen, og kunne mærke hvordan hendes pirrende kommentar havde fået en kold følelse ned af hans rygrad, og hans hænder var begyndt at ryste lidt. "Det gør du også" sagde han med et frækt smil, og tog en dybindånding, og hænderne stoppede med at ryste da han havde pusetede ud igen. han trak hendes blidt ned til sig, og viskede "Jeg ønsker mig også dig Nyra. og at være din er min lyst. ikke kun din krop... selvom den er en stor bonus" han sagde det sidste med et frækt smil igen, og lagde en hånd ned mellem hendes ben, og med fingerspiderne nussede hendes underliv på ydersiden.

\\Har du noget mod sex scener? og hvis du ikke har, skal vi så ikke tage de mere hardcore ting over pm, og ikke i en åben tråd? \\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Empty Sv: What is happening... where am i (abaddon)

Indlæg af Gæst Lør 14 Apr 2012 - 19:00

//har ikke noget imod sex scener og jov det kan vi godt//

Nyra nøde det og kyssede ham vider på halsen og ned af og hev blidt hans trøje af og nød det hele ved ham, lod sine fingre spidser røre ved hendes eger underliv og rødmede da hun aldrig havde legede med sig selv foran en fyr.. så hun skyndte sig at flytte sine fingre og slikkede ham på hans vidunderlige dejlige bløde læber og lod sin hånd glide ned til hans bukser og prøvede at åbne dem men de drillede og hun så på ham for at få lidt hjælp da hun ikke kunne få dem op,...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is happening... where am i (abaddon)   - Page 2 Empty Sv: What is happening... where am i (abaddon)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum