Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba13Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba14Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba15 
Genevira
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba13Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba14Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba15 
Jake
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba13Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba14Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba15 
Valentine
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba13Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba14Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba15 
Edgar
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba13Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba14Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba15 
Abigail
Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba13Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba14Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay

Go down

Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Empty Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay

Indlæg af Nephthys Tors 23 Mar 2017 - 18:03

T: omkring syv om aftenen
S: Nephthys hjem i Angerforge Distrikt
V: Udenfor regner det voldsomt, det blæser og er iskoldt
O: hendes hjem, hendes malerier og hendes møbler. Nærmere beskrevet i emnet.
P: en mandeskjorte, åben så man kan se hendes nøgne mave og hendes kavalergang. Et par trusser. Håret er løst og pjusket.

Hun havde inviteret Ramsay - et bekendtskab som hun godt nok ikke havde været god nok til at holde kontakten med og det skulle der rettes op på nu!
Hun sad i sin behagelige lænestol og så på ilden mens hun ventede. Hvad ventede hun på? Hun var ikke sikker. Kom Ramsay, i dette vejr? Mon ikke? Hun havde en lang silkekåbe hun kunne tage på hvis han besluttede sig for at dukke op. Hun var trods alt en 'dame' nu. Ikke bare en tøs der kunne vise hvad hun ville til hvem hun ville.
Meget var sket siden dengang hun havde set Ramsay sidst. Hun var flyttet til villaen, hun havde fået en titel - den var dog ikke officielt - hun havde boet i Dragons Peak, hun havde overvejet at afslutte alt og kysse morgengryet goddag. Hun havde genoprettet kontakten og sit venskab med Sean og hun var blevet 'mor' til et menneske - eller.. en nyskabt vampyr sådan set.. Hun kunne ikke brokke sig over sit liv. Men noget skulle hun dog tale med Ramsay om - Lucile. Hvordan hang tingene sammen? Han måtte endelig ikke få opfattelsen af at hun ville blande sig - hans sagde var hans egne. Men hun var nysgerrig hvorfor Nicholas var så beskyttende og nærmest hadede Ramsay. Drama! Så skønt i denne kedelige tilværelse!
''Undskyld mig.. Der er en ved døren..'' sagde Carson fra døren ind til opholdsstuen. Nephthys rejste sig op, og nikkede til ham som tegn på at han skulle lukke gæsten ind i forhallen. Carson forsvandt ud mod hoveddøren for at åbne op, mens Nephthys tog silkekåben på. Det var tydeligt at der nærmest ingenting var under den da hun lukkede den i livet.
Carson - en ung mand med sort hår og grønne øjne - åbnede døren for Ramsay. Han trådte til side, for at tillade Ramsay at komme ind. Nephthys stod i enden af forhallen som lå tættest mod opholdsstuen. Hun lignede sig selv, smuk og yndefuld - dog uden det plagede blik hun normalvis havde haft dengang han sidst havde set hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Empty Sv: Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay

Indlæg af Gæst Tors 23 Mar 2017 - 20:55

Det var et stykke tid siden at han sidst stødte på Nephthys. Dengang var han blot en morder der myrdede for sjov! Det var sjovt at tænke tilbage på de tider hvor alt hvad han lavede ikke havde nogen mening. Endnu en person død i Doomsville city? Det var blot Ramsay der havde kedet sig. Hans ravage havde gået vidt nok til at han i løbet af kort tid havde fået en dusør placeret på sit hoved. Rygterne om hans død havde dog fået fjernet dusøren – Man kunne jo ikke jage de ”helt” døde.
Han havde taget noget afslappet på – Hans normale bødels attire. En sort langærmet trøje samt et par sorte bukser så han kunne gå i med omgivelserne. Godt nok var det iskoldt udenfor, men Ramsay elskede kulden. Den stikkende fornemmelse af kulden mod hans hud var ubeskrivelig. Han vandrede stille afsted, dog ville det ikke være længe før han ankom til Nephthys’ hus. Han havde lagt sine planer omkring Lucile på hylden. Trods alt så havde besøget hos Nicholas givet ham nye spændende idéer. Men de var allerede skrevet ned, så hans aften var helt fri – Så hvorfor ikke besøge en gammel kending? Han var interesseret i at høre hvad hun havde gået og lavet mens han selv havde haft det travlt.
Døren blev åbnet og han blev mødt af et ungt ansigt. Han nikkede kort som hilsen inden han roligt trådte ind. Da han så Nephthys bredte et smil sig på hans læber og han bredte armene ud i en glædelig hilsen:” Frøken Storyteller. Jeg må sige at jeg er ganske overrasket over den invitation der blev budt mig, men jeg kunne ikke takke nej. Det er trods alt sundt at tjekke op på gamle bekendtskaber. Sig mig, hvordan har du det?” spurgte han i en lettere nysgerrig stemme som han nærmede sig hende.
Han havde ingen våben på sig. Han følte ikke at det var en nødvendighed i denne sammenhæng. Han rakte ud efter hendes hånd og hvis hun rakte ham den ville han placere et hurtigt og formelt kys på hendes håndryg inden han så ville slippe igen. Det var trods alt vigtigt at være en gentleman. Selv for monstre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Empty Sv: Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay

Indlæg af Nephthys Fre 7 Apr 2017 - 8:21

Nephthys så på ham, da han kom ind af døren. Han lignede sig selv, uden tvivl. Det samme tøj, det samme smil og det samme blik - men fornemmede hun hans blodtørst var faldet? Nej, ikke Ramsay.
Mens han gik hen mod hende, smilede hun blot til ham. Hans stemme var underligt velkendt - beroligende. Hvorfor dog det, egentlig? Hvad havde han nogensinde gjort for hende som kunne være med til at berolige hende?...
''Sir Deverux!'' Sagde hun med et smil, lettet over at han faktisk dukkede op. Det var sjældent at hendes indbudte gæster hilste på denne måde - de fleste kender hende jo som Nephthys Tenniel nu, så at høre sit fødselsnavn var på en eller anden måde befriende.
''Det var heller ikke oplagt at genoptage vores bekendtskab, efter det der skete sidst.'' Sagde hun med et løftet øjenbryn. Huskede han? -hun havde sprættet en op på langs, og var gået i spåner derefter. Hun nikkede mod stuen hun havde siddet i og begyndte at gå derind. Hun forventede naturligvis at han fulgte med hende. Hun satte sig atter i sin lænestol, og så på ilden inden hun atter så på ham - såfremt han var gået med hende ind i stuen.
''Men rygter fra mine indre kredse har ledt mig til at tro, at du har været på udkig efter ballade der involvere nogen jeg har meget kær.'' Sagde hun så, en smule fortørnet. Hun kendte hverken Nicholas eller Lucile særlig godt men begge to stod hende nært. Lucile var en tro kopi af hende fra dengang, og Nicholas var hendes skabning. Hun støttede dem, hjalp dem hvor hun kunne. Med betingelser naturligvis.
''Jeg er blot interreseret i hvad det handler om.'' Sagde hun, med et løftet øjenbryn. Derefter rettede hun sig lidt op i stolen.
''Jeg har det egentlig fint, tak. Jeg prøver at sørge for at færrest muligt mennesker kender mig som du gør, og holder det meste lidt på afstand. Ingen kommer forbi uden invitation medmindre det er voldsomt vigtigt.'' Sagde hun roligt.
''Men hvad med dig? Fortæl! Kom og sæt dig, og fortæl mig alt!'' Sagde hun smilende, inden hun kort så ind i ilden igen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Empty Sv: Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay

Indlæg af Gæst Man 10 Apr 2017 - 17:08

Han satte sig roligt ned i en anden lænestol og foldede sine hænder som han lyttede til hendes snak. Et smil formede sig på hans læber over disse ”rygter”. Han lagde let hovedet på skrå inden han så rystede på hovedet. ”Jeg går ud fra at disse rygter er tanker de har hørt fra vidt omkring?” spurgte han så, måske en anelse misledende fra deres egentlige op startede samtaleemne. Men han ville ikke lade hende tro at han ikke ville tale om det, tværtimod var han ret spændt på at fortælle hende om det. Han lænede sig tilbage som han talte. ”Ballade har altid været et af mine allerværste træk. Men denne her slår dem alle sammen.” sagde han, som det kunne lyde, ville man kunne tro at der var en anelse anger at finde i hans stemme – Dog var der ingen anger overhovedet.
Jeg vil fortælle dig alt som du vil vide, endda ikke spare nogle vitale detaljer. Jeg værdsætter trods alt vores venskab. Men selv hvis disse informationer skulle falde i hænderne på Lucile, ville ingen kunne stoppe det fra at ske.” forklarede han så. Hvis han skulle gå hen og dø, havde han nogle betroede som kunne overtage og færdiggøre hans arbejde. At han var levende eller død skulle ikke stoppe eksperimentet fra at blive udført fra punkt til prikke. Så han tog det helt roligt og ville med glæde også uddybe visse områder som egentlig nok kunne spolere det hele. Han så på hende mens hans foldede hænder skiltes og han formede noget rundt, i luften imens han fortsat forklarede.
Lucile er et eksperiment, det prægtigste af dem alle. Jeg formåede at samle sindet på to dæmoner, en udsultet udvidende kvinde og en af komplet modsat karakter. At forene deres sind har ikke blot vist sig at være muligt, men yderst gavnligt. De fungerer som et normalt menneske, i harmoni…. Tildels harmoni… Med hinanden, den ene som beskytter, den følelseskolde, mens den anden som den sårbare, følende.” sagde han og stoppede sig selv inden han blev alt for medrevet af det. Det havde været yderst spændende og han havde indset at det ikke blot var for torturen i det, men også det at det overhovedet havde kunne ladet sig gøre. Han havde fundet gejsten for at prøve noget andet end bare at pine.
Han rystede så let på hovedet og smilte kort. ”Men som alle tvillinger nu engang skal skilles og leve deres eget liv, skal disse to også skilles. Hvad de så foretager sig bagefter er ikke mit problem. Men så længe de er sammen, kan jeg ikke tænke på andet end at teste deres evne, se hvor langt jeg kan trække den. Det hele skal dog vente..” sagde han, hvor den sidste del blev mere en fortvivlet vrede. Han gnubbede sit ansigt og sukkede. Det var utroligt at sådan en oplevelse skulle ende op i at stoppe ham i det han gjorde bedst. Hvorfor kunne han alligevel ikke bare gøre som han ville? Havde han virkelig udviklet et eller andet bånd til Lucile der gjorde at han faktisk fandt det i sig at tænke på hendes følelser? ”Hun er gravid, så hvis jeg vil have nogen chance for at hun ikke ender op i at tage sit eget liv og ødelægge hele eksperimentet skal jeg vente med at skille dem igen til hun har født. Men som sagt – Efter det er det slutningen på det hele. Jeg ville alligevel ikke ende op i at Josette vil slå dem ihjel af jalousi. For jeg ved at Josette er begyndt at blive træt af min fiksering... Uforståeligt, virkelig..” sagde han så.
Efter han var færdigt med at forklare det hele, indså han at hun havde svaret hans spørgsmål og tilldels også spurgt indtil hans liv i øjeblikket. Men han havde jo stort set lige fortalt det hele. Han gnubbede kort sin hage mens han tænkte sig om:” Jeg fik arbejde i Dragons Peak… Det varede et par måneder eller et år.. Tiden fløj. Indtil jeg fandt ud af at Lucile stadig var i live…” sagde han så, det betød ikke nær så meget for ham som det med Lucile gjorde, så han ville ikke rode mere i det. Han lænede sig tilbage i stolen og lavede en gestus mod Nephthys ”Men nu har jeg har sagt ganske rigeligt, det må være din tur. Så spændende en kvinde som du er, må der altid være et par historier med.” sagde han med et let glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay Empty Sv: Come on Darling, Tell me what is happening! - Ramsay

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum