Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Stand in the rain ~Shifty~ EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Stand in the rain ~Shifty~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Stand in the rain ~Shifty~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Stand in the rain ~Shifty~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Stand in the rain ~Shifty~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Stand in the rain ~Shifty~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Stand in the rain ~Shifty~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Stand in the rain ~Shifty~ EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Stand in the rain ~Shifty~ EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Jake
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Sasha
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Renata
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Lenore
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Genevira
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Celenia
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Madelena Gray
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Taliia
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 
Lori
Stand in the rain ~Shifty~ Voteba13Stand in the rain ~Shifty~ Voteba14Stand in the rain ~Shifty~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Stand in the rain ~Shifty~

Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Ons 29 Maj 2013 - 19:59

S: Ashen Wood Forest.
O: Beskrives.
V:Beskrives.

Denne skov, Caroline havde ikke været ret meget i den. Regnen øssede ned fra den mørkegrå eftermiddags himmel, solen var ikke i syne. Den var gemt bag de truende tordenskyer.. Træerne stod rundt omkring, grå som aske.. Alt åndede at regnens dråber som ramte jorden hårdt, samt de blade som foråret havde plantet på træerne. Håret sad klistret til hendes ansigt, fordi regnen havde fugtet det.. Hendes tøj var drivvådt, rettere sagt var Caroline faret vild i skoven. Og selvom hun ikke kunne blive forkølet af regnen, så ville hun helere end gerne indenfor, bare et sted hvor regnen ikke øssede ned oveni henes hovede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 11:28

Shifty sad ude foran sit hus, hun kiggede op mod himlen, solen var væk, den var gemt bag de grå skyer.
Det regnede, men det gjorde bare at Shifty slappede af og fik tankerne bort.
Hun kiggede rundt og rejste sig op, og begyndte at gå stille rundt.

/ undskyld den korte tekst, skrev en længer igår, men min pc gik død og slettede det Sad /

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 11:45

Selvom regnen svækkede hendes sanser en del, fik en færten af en shapeshifter ikke meget langt væk. Caroline besluttede sig for at følge færtenen. OG kom til et hus, men det var ikke Jacobs. Selvom hun lidt havde håbet at finde en genkendelig person. Hun havde helt glemt regnen, da hun så shapeshifteren.. hun gik nærmere, jæger instinktet skreg for at få det blodtørstige uhyrer frem. Men Caroline kæmpede imod, hun måtte beherske sig selv.. det måtte være muligt på en eller anden måde..

// det helt okay, det kan jo ske Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 12:13

Shifty hørte nogle komme tætter på, hun stoppede op og lyttede, lod hendes høre sans tage over.
Regnens knitren mod planter og huset, forsvandt stille, så hun kun hørte personen komme tætter på.
Shifty vendte sig stille om, og så en kvinde, en vampyr enda.
Hun måtte være på vagt overfor hende, hun kendte jo ikke hende, men ønskede ikke endnu en vampyr i nakken på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 13:59

Caroline var gået hurtigere end hun var klar over, hun stod næsten helt tæt op af shapeshifteren. Hendes instinker havde taget over, Caaroline lagde hånden på pigens kind imens hun smilede uhyggeligt. Præcis som et lille barn.. Caroline fik dog hurtigt genkontrol igen, og blinkede et par gange. Hun fjernede hånden, og bed sig i læben.
"Hov undskyld, det er jeg ked af. Det er ikke min mening at prøve at gøre nogle ondt." Sagde Caroline, og hun mente det rent faktisk.. Hun havde ikke lyst til at skade nogle ligenu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 15:11

Shifty blev overrasket over vampyren stod lige foran hende.
Hun trak sig hurtigt væk fra vampyren, og holdte øje med hende.
Selvom vampyren sagde undskyld, stolte hun ikke på hende.
Shifty stod med armene over kors og stirrede på hende "hvad laver du her ude"
Regnen var glemt, solvom det dryppede ned overalt og lavede en baggrundt støj.
Hun var klar på et angreb eller hvad der nu kunne ske..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 15:29

Caroline kiggede grundigt på shapeshifteren for at læse kropssproget. Hun kunne se at kvinden ville angribe hvis Caroline gjorde noget som ikke var så smart. Men Caroline havde ikke tænkt sig at angribe eller ligende.
"Jeg faret lidt vild i skoven." Svarede hun og lavede en lille grimasse til sig selv, hun vidste godt at hun ikke altid var den bedste til at finde vej. Men det kunne lykkedes udemærket. Hun lagde hovedet lidt på skrå.
"Hvad med dig? Hvad laver du herude?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 16:13

Faret vildt? ja okay det kunne jo altid ske for selv den bedste.
Shifty rettede sig mere afslappet op, men holdte stadig øje med vampyren.
"Jeg bor her ude" sagde hun stille.
Shifty var aldrig glad for vampyr, udover Nggung, nu hvor hun tænkte på ham, mon om denne vampyr ved hvem han er?
Det er nok en bedre ide at lade vær med at snakke om privat livet nu.
"hvordan er du endt her ude, hvis du ikke kender omgivelserne?" sagde hun stille, Shifty kunne nemt finde rundt i skoven, også hen til den mere ukendte del for Shifty hvor Jacob og Josh bor.
Hun havde en ret så god stedsans og kunne altid finde en vej tilbage uanset hvor ukendt området var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 16:36

Caroline hævede lidt på et bryn, og lagde hovedet en tak mere på skrå end før.
Du bor herude? MEn hvorfor er du så ikke indenfor i dit hus, så regnen ikke gør dig forkølet eller noget?" Spurgte Caroline stille, og ret nysgerrigt. Caroline havde heler ikke været glad for vampyrer i et godt stykke tid, men efter hendes møde med Nicolas, havde hun fået et andet syn på dem. Og med det medførte at hende og Nicolas var kommet sammen. Caroline kom frem med et lille grin, hverken hånligt eller super venligt.
"Jeg kan sagtens finde rundt i omgivelserne, men regnen bragte mig ud af kursen. Jeg var på vej imod Terrovile." Svarede Caroline stille, og kiggede kort rundt. Det lignede at de stod i midten af ingenting, omgivelserne var bare helt sorte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 16:54

Shifty tænkede lidt over det "tjo regnen gør mig rolig" hun vidste ikke hvordan det ellers skulle siges, det virkede lidt underligt, at hver gang Shifty var stresset eller noget, gik hun enten hen til søen eller udenfor i regnen.
Shifty svarede ikke på det sidste, hun havde altid boet i grotterne eller her midt i skoven, hun var aldrig gået langt fra sit hjem, udover ind til byen.
Hun valgte at ånde helt ud, mens hun tog hånden på sin nakke, "nå men så må jeg heller være en god skov bebor og invitere dig med ind" sagde hun med et lille smiil på læben.
Shifty ønskede mest på at vampyren var venlig, og hun virkede da også sådan, hun var ikke som den sidste hun mødte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 17:23

Caroline nikkede til sig selv, som et sådan-kunne-man-også-afstresse. Hun holdt blikket på shapeshifteren, og bemærkede dog at hun syntes pigen var lidt forsigtig med hvad hun gjorde og sagde. Selvfølgelig, Shapeshifterblod var noget så eksotisk vampyrer elskede det! Caroline forstod godt hvis shapeshiftertøsen var en smule opmærksom omkring vampyrer.
Jamen mange tak, det sætter jeg pris på." Svarede Carooline høfligt med et lille nik. Caroline havde selv mødt mange vampyrer, de voldsomte og de mere blide. Blandinger, som Angela. Men voldsomme vampyrer som Nicolas kunne være, blide som Eliza.. Det var meget sprædt med folks personligheder, og oplevelser samt følelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 17:50

Shifty smilte stadig, og begyndte at gå mod sit hus, men hun var stadig opmærksom på vampyren.
"forresten jeg hedder Shifty" sagde hun stille, normalt ville hun ikke snakke med en vampyr, men hende her mindede lidt om Nggung.
Shifty åbnede døren og smed de drivvåde sko af, lige inde for døren.
Hun gik ud på badeværelset, for at få vandet ud af håret, hun satte det op og gik ud til hendes gæst, hun kiggede på hende og tænkte lidt "kunne du tænke dig at låne noget tøj" sagde hun med et kækt lille smil på læben.
Shifty's eget tøj klistrede sig fast til hendes krop, den klamme følelse af det kolde tøj, og vandet der dryppede ned af ryggen på hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 10:13

Shifty hed pigen, navnet fik Caroline til at smile.
"Det passer jo også perfekt til en shapeshifter. Mit navn er Caroline." Svarede Caroline for at være høflig med et skævt smil på de røde læber. Hun fuldte med Shifty indenfor, og tog stille sine sko af hvorefter hun stillede dem ind til siden. Caroline nikkede til Shifty, det kunne være rart med ngoet tørt tøj.
"Jo tak, det kunne være dejligt." Svarede hun blidt og kiggede stille rundt i huset. Caroline gik stille rundt, men ikke uhøfligt rundt. Men bare imod badeværelset, men alligevel holdt hun en pæn afstand. Caroline smilede venligt, det var sjældent men hun gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 10:44

"jo tak" Shifty smilte til hende, Caroline det lød ikke bekendt men så alligevel gjorde det "flot navn" sagde hun til Caroline med et blidt smil på læben.
"jeg er tilbage om lidt" sagde hun stille, mens hun gik op af trappen til sit værelse.
Hun roede rundt ovenpå for at finde noget tøj til både Caroline og hende selv..
Lidt efter kom hun ned af trappen, med noget tørt tøj i hånden, hun gik stille hen til Caroline med det "her jeg tror godt du kan passe det" Shifty havde tit tøj til at ligge som enten var for stort eller for småt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 13:38

Caroline smilede stille og ventede på Shifty kom tilbage, Caroline kiggede lidt rundt omkring imellemtiden. Til Shifty enlig kom ned af trapperne igen, Caroline modtog tøjet hun kiggede lidt rundt og så på tøjet igen.
"Tak, men har du et sted jeg kan klæde om?" Spurgte hun stille, men stadigvæk meget venligt. Caroline havde dog intet imod at klæde om foran andre, så længe det ikke var fremmede mænd. Hun smilede venligt til Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 15:49

"længer nede af gangen er der et gæste værelse" sagde hun mens hun pegede ned mod en dør "ellers kan du jo bare klæde om hvor d vil" sagde hun med et blidt smil og en kæk tone.
Shifty var ret så lige glad hvor hun klædte om henne, men hun måtte da gerne tage et af gæste værelserne eller klæde om et af de andre rum.

// undskyld har slet ingen ider til hvad jeg lige skulle skrive Sad //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 23:50

Caroline smilede venligt og gik ind på et af gæsteværlelserne, hun klædte sig af det våde tøj og selvom det var klamt og vådt lagde hun det sammen. Hun trådte i de nye klæder, og de tilpassede hende rigtig godt. Det var lige hendes størrelse, heldigvis for det. Caroline gik ud til Shifty igen.
"Det altså virkelig pænt af dig" sagde hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 19:54

Shifty kiggede på hende da hun kom ud af gæste væreslet, "det ser da ud til at passe dig meget godt" sagde hun kækt til hende.
Hun smilte kærligt til hende, "det er ingen ting" svarede hun.
Shifty kiggede lige kort rundt i sit eget hus, hun var ikke van til gæster, og næsten heller ikke van til at være i sit eget hjem, hun kiggede kort ud af vinduet, det regnede endnu, noget kedeligt med fredfyldt vejr..
Hun rystede sig kort på hovedet og kiggede på Caroline, "vil du med ind i stuen og sidde lidt?" spurgte hun høfligt, med et blidt smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stand in the rain ~Shifty~ Empty Sv: Stand in the rain ~Shifty~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum