Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Jake
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Sasha
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Renata
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Celenia
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Lenore
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Genevira
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Katrina
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Lori
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 
Edgar
Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba13Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba14Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Sean Man 3 Jun 2013 - 19:12

S: Doomsville, det fattige kvarter, gyderne.
O: huse i forskellige størrelser og stand. Planter, skralde, rotter og hjemløse.
T: eftermiddagen, tæt på aften.
V: let overskyet, men ganske varmt, for solen skinner.

Sean begav sig ned af vejen, før han drejede af og lidt efter befandt sig i den kølige skygge af gyderne. Stanken af skrald, skidt og hengemte ting ramte ham, men han ikke så meget som rynkede på næsen. Han var van til stanken, han befandt sig tit i gyderne, enden for arbejde eller for at lede efter folk. Andre gange gik han der bare, han viste hvilke genveje de var. Folk turde ikke altid gå herind, måske brød de sig bare ikke om stanken og den fugtighed der altid var, måske var de skræmte af de hjemløse eller kriminelle som gemte sig i gydernes skygge. uanset hvad havde Sean flere gange klaret arbejde i gyderne, uden folk havde opdaget noget. Og det var i sandheden værd at udholde lidt stank for.
Denne varme dag havde han nogle lange, mørke bukser på og en hvid skjorte, knappet. Det mørkebrune hår var redt lidt tilbage, men hans pandehår gled stadig over panden. Fire, grove, hvide ar gled tværs ned over hans ansigt, fra hans uheldige møde med en nightcan. De mørke øjne gled opmærksomt rundt, men selv rotterne så ud til at flygte fra hans muskuløse skikkelse og den myndighed, som han vandrede ned gennem gyderne med. Han end ikke så hen mod de hjemløse og det virkede som om han havde et skjult mål...Men faktisk var han bare ude og kigge lidt. Og tænke, som altid myldrede hans tanker rundt i hovedet på ham. Tankerne om Neph og at hun havde drukket af ham. Han havde stadig et mærke på armen. Eller på Luce, som havde landet på ham i drageskikkelse og nu var skyld i det sved i hans bryst når han bevægede sig eller bare så meget som trak vejret! Eller hans sammenstød med En Gilbert, sammen med Ali...Gilbert, der havde skudt efter ham og ramt hans ryg. Det var dog længe siden og han var heldigvis nogen lunde helet. Men alt i alt havde han vist været ret uheldig. Hans hånd gled igennem hans hår, da han tænkte over Luces slavestatus, Alane og underligt nok også på Camille. Et svagt, næsten uhørligt suk, gled fra hans læber og fortonede sig i intetheden omkring ham, da han fortsatte igennem gyderne og dens hemmeligheder.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 19:37

En lille skikkelse vandre rundt langs skyggerne i de små gyder, denne skikkelse var ikke lige til at få øje på dog var den ikke usynlig men blot lille og hurtigt.
Det var en lille dreng som var iført en mystisk form for dragt som lignede et udyr med øre, hale og knurhår dog kunne få tykke brune hårtotter ses i åbningen af hætten. Store brune øjne så søgende rundt imens skikkelsen forsatte af sted, på skulderen lidt skjult af hætten sad en lille brune fritte og kiggede rundt, dette var drengens tvilling og grunden til drengen levede livet her.
Tamas listede videre idet han gik forbi en ældre mand vis lommeur hang ud fra bukselommen, idet han gik forbi fik han hurtigt taget uret og puttet hurtigt ned i en lille lomme imens han forsatte frem.

Tamas havde ikke set den anden mystiske mand som gik et stykke bag ham, han var travlt optagede af hvem han nu skulle stjæle fra så han kunne få råd til mad da han var ret så sulten. Tamas smilede lumsk * Kik hvad så nu* spurgte han gennem tankerne sin tvilling, Kik den lille fritte kiggede lidt frem*måske vi burdet gå væk her fra*svar den lidt uroligt.
Den eneste forskel der var på de to, var at Tamas var mere modig og dumdristig imens Kik tænkte logisk og heller vil trække sig ud af kamp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Sean Man 3 Jun 2013 - 20:07

Sean så op, netop som en lille hånd lukkede sig om en lommeur og tog det, uden at manden, som det oprindelig tilhørte, bemærkede det. Manden gik roligt videre, drejede snart af og forsvandt ud mod de større gader. Et lille smil gled over Sean, da han studerede skikkelsen af en dreng foran ham, med en fritte på skulderen. Umiddelbart...Lignede han en dreng der var van til at bo frit, var han blevet ven med en fritte i naturen eller var han en af de mere sjældne santuines? Det var sjældent man så dem, men de var der jo. Fritten så ud til at være en smule nervøs, på den måde den trippede rundt på drengens skulder.
Men uanset hvad kunne han måske bruge det til sin fordel. Et par hurtige, store, skridt bragt ham op bag drengen. Hans hånd gled ud og lagde sig om hans skulder, da han skubbede ham ind mod den nærmeste væg, hverken blidt eller hårdt. han havde skubbet ham mod væggen, så han gerne skulle stå med front mod Sean, medmindre han gjorde modstand eller havde undgået det på nogen måde.
"hvem er det, der på listetå stjæler fra uvidende?" spurgte han roligt, med sin dybe stemme. De mørke øjne på drengen. Lugten mindede om santuines. sådan lidt af menneske og dyr samtidig.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jun 2013 - 21:21

Tamas var dybt opslugt af at finde endnu et offer, det kom som et chok da han pludselig stod skubbet op mod muren, derfor udstødte han et let svagt skrig imens han lidt panisk for at rede sig selv og Kik sparkede og slog ud mod fyren imens en dyb kurren kom fra ham, faktisk mindede han mest om et vildt dyr men når man var opfostrede af elver ude midt i skoven kunne det vel ikke undgås?
Tamas stirrede på manden med store brune øjne fyldt med vildskab som tydeligt kunne ses "slip mig, jeg har ikke stjålet noget!" råbte han nærmest knurrende, Kik skravlede lydløst ind under hætten og videre ned så den til sidst lå i et lille skjult rum inde i selve dragten.

Han knurrede surt imens han fortsat prøve på at slippe væk, man vidste aldrig hvad folk kunne finde på og han havde altid fået af vide at han ikke måtte stole på andre end Kik og elver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Sean Tirs 4 Jun 2013 - 21:28

Drengen virkede overraskende vild. Hvilket vidnede om han havde haft ret, drengen var van til et frit og måske endda vildt liv, til at passe på sig selv. Hvilket betød man som regel ikke kunne stole på nogen og det ikke var godt hvis man blev opdaget. Han smilte let og rykkede sig, så han havde svære ved at ramme de steder hvor der faktisk ville gøre ondt.
"Slap af..." hans øjne søgte hans, det lille smil på stadig på ham.
"...Jeg er ikke ude på at tage det fra dig eller på at gøre dig noget. Faktisk, har jeg et tilbud til dig, hvis du vil stå stille længe nok til at høre det!" han prøvede ikke at virke for voldsom, ikke at presse han for hårdt.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jun 2013 - 21:41

Tamas kiggede nøje på manden som et dyr kiggede på sit bytte, der var en smule tvivl i hans blik som dog stadig var fyldt med vildskab, livet på gaden var ikke lut og lagkage faktisk var det ofte meget farligt især fordi han er en meget nysgerrig samt dumdristig person som ofte for rodet sig ud i problemer, men det med at skaffe føde er heller ikke nemt især ikke når han ikke spiser nogle form for kød.

Tamas faldt lidt mere til ro og lod vær med at slå, dog var hele hans lille spinkle men stærke og smidige krop spændt, de mørke brune øjne stirrede nysgerrigt ind i manden "hvad vil du så?" spurgte han lidt flabet men dog nysgerrigt, vis man kiggede godt efter kunne flere små ar ses i det beskidte men kønne lille ansigt som var rettet mod fyren foran ham, ar der fortalte om hans meget vilde liv som ikke var som de fleste andre børns liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Sean Ons 5 Jun 2013 - 9:48

Det kunne være en ulempe, som en god ting. At drengen var van til det vilde liv. Han måtte bare vente og se hvorvidt det faldt ud til hans side eller ej og tage det derfra.
Han lænte sig lidt tilbage, men viste ikke helt om han skulle risikere at slippe drengen og se ham løbe videre...Og dog, selv hvis han besluttede sig for at løbe, skulle han nok fange ham igen før eller siden. Så han tog chancen og slap ham, trådte et skridt tilbage fra ham, men vedblev at se på ham.
Det lille smil forblev på ham, som om han havde alt at smile ad.
"Et tilbud. Det er sjældent man ser det talent hos så unge folk. Talentet til at tage ting, uden folk opdager dem. Uden at de mærker det. personligt arbejder jeg selv meget med det, jeg finder det...Spændende. Og jeg har nu opnået en god position i hierarkiet blandt andre tyve. En position der gør at jeg kan hjælpe eller rekruttere nye folk. " han så lidt på drengen mens han overvejede hvad der var det rigtige at sige. De forkerte ord ville nok få ham til at flygte igen, især hvis han kom til at føle sig udnyttet eller ikke kunne bruge det til noget.
"Som sagt, du har et talent og et talent jeg gerne vil se mere til. Hvis vi bliver enig om noget sammen, har du så lyst til at arbejde sammen?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Gæst Tors 6 Jun 2013 - 21:27

Tamas kiggede nøje på manden, da han slap ham lod hans sin krop slappe af igen og Kik listede stille frem til sin plads på skulderen igen hvor den lidt nysgerrigt men stadig usikker lage hovet let på skrå imens den nøje så på ham.
Tamas smilede svagt da manden nævnte at han faktisk var en dygtig tyv "man er vel nød til at overleve på en eller anden måde?" svarede han let imens han stille og roligt satte ´sig ned på ´jorden imens han tog hætten ned så det tykke brune hår blev helt synligt.
Han så kort på Kik som nikkede svagt før han åbnede munden og sagde" og hvad vil du kan du gøre for mig, hvis jeg gør noget for dig?" spurgte han alvorligt imens de brune øjne nøje så på ham, man kunne godt se på ham et ting havde sin pris, hvis han ikke fik noget for at gøre sådan ting ville han heller ikke gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Sean Fre 7 Jun 2013 - 12:07

Han smilte og så lidt på drengen og på fritten der nu kom frem. Det tydede på at de havde et dybere forhold til hinanden og fritten virkede også mere intelligent end hvad man kunne forvente af andre dyr. Santuine. Ingen tvivl. Spændende. Han havde enkelte andre santuines i sin klan, folk der var udstødte og med kyshånd tog imod en klan, som kunne blive deres nye familie. Dyrene gjorde det også muligt for dem at klare mere besværlige opgaver.
"Hvad søger du til gengæld? Umiddelbart kan jeg give dig alt det, alle de andre folk jeg er sammen med også får. Seng, varme, mad og belønninger for de ting de gør. Selskab af andre medlemmer af klanen..." Han ville gerne se drengen som en del af sin klan og kunne derfor lige så godt bringe den på banen med det samme. som en slags optagelsesprøve havde han allerede set hvor nemt og hurtigt han havde lommeuret fra manden og det havde overbevist ham om at drengen kunne være et godt aktiv.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas) Empty Sv: Lille tyv på vejen der, fortæl mig hvem der er størst i verden her (Tamas)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum