Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
to af samme slags - matic EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
to af samme slags - matic EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
to af samme slags - matic EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
to af samme slags - matic EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
to af samme slags - matic EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
to af samme slags - matic EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
to af samme slags - matic EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
to af samme slags - matic EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
to af samme slags - matic EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Jake
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Sasha
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Renata
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Celenia
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Lenore
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Genevira
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Edgar
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Marcus
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 
Elizabeth
to af samme slags - matic Voteba13to af samme slags - matic Voteba14to af samme slags - matic Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

to af samme slags - matic

Go down

to af samme slags - matic Empty to af samme slags - matic

Indlæg af Gæst Tors 6 Jun 2013 - 10:41

T: formiddag
S: kroen det vilde svin
V: det er lettere overskyet
O: den samme larmende og fulde menneskeflok som altid
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Endnu en dag, med de sædvanlige mennesker og hvad der ellers var imellem dem, skjult for nogles øjne. Endnu en dag med lugten af røg og alkohol. Endnu en dag med fordrukken råb og nogle små-slåskampe. Samantha stod bag baren, som hun havde gjort siden hun blev 16. hendes kjole var lettere snavset, men ikke noget af stor betydning. Sam lå blot på gulvet og knurrede af enhver der kom for tæt på. *sammy, hvordan kan du holde det her ud?* Sam kiggede opgivende op på samantha. *ved at smile og være venlig.* samantha svarede. Sam knurrede let. *det er ikke min skyld at du ikke må lave særlig meget. Det kunne sagtens have været omvendt ved os to* samantha kiggede ned og gengældte det opgivende blik *du passer bedre som en hund end jeg gør. På en måde ville jeg ønske... At jeg også var et menneske...* *men det bliver aldrig til noget.* Hun havde ondt af ham. Var han et menneske, ville han være en svigermors drøm, men han var bare en hund. Samantha kiggede op igen, og tog fat i et krus, som hun begyndte at tørre af. Ville dagen bringe noget nyt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to af samme slags - matic Empty Sv: to af samme slags - matic

Indlæg af Gæst Fre 7 Jun 2013 - 16:56

matic havde af uransagelige årsager valgt at tage ned på kroen og få sig en smule at drikke det var normalt ikke noget han gjorde, men i aften havde han valgt det. Men i det han kom ind på kroen ombestemte han sig med det samme grundet stanken af alkohol, måske noget mad var bedre.

''Kan jeg få noget at spise?''

Han stillede sig ved disken og spurgte den unge dame der stod på den anden side af disken. Han havde ingen anelse om den hund der også var der omme selvom han havde hørt en knurren, men han havde bare kort troet det var hans mave der var underlig. Han smilede roligt og kiggede rundt efter et sted at sidde men alt så optaget ud.

''Er det okay jeg står her og spiser?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to af samme slags - matic Empty Sv: to af samme slags - matic

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 20:00

Samantha kiggede på en ung mand, som gik imod baren og hende. "jo, det kan du sagtens. Der er en gryderet, som bobler, hvis du vil ha'. Ellers har vi lidt af hvert." samantha smilede sødt til manden, mens Sam knurrede videre. *ham har vi da ikke set før.* *jeg er ligeglad. Et forkert skridt og jeg går efter ham. Man kan aldrig være for forsigtig her.. Selvom han virker venlig.* "du må gerne stå her. Jeg bider ihvertifalde ikke" samantha grinte let, og så ned på Sam "selvom ham her godt kan finde på det" Sam fnyste til svar, og stirrede grumt på samantha og derefter på den unge mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

to af samme slags - matic Empty Sv: to af samme slags - matic

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum