Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba13my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba14my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba15 
Genevira
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba13my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba14my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba15 
Jake
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba13my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba14my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba15 
Valentine
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba13my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba14my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba15 
Edgar
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba13my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba14my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba15 
Lenore
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba13my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba14my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba15 
Abigail
my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba13my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba14my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 0:01

S: en gade i Rotten Root
T: 18.00
O:næsten ingen mennesker tilbage i gaderne, en kat der sad og jamrede på et stakit samt en væltet skraldespand
V: tåget
P: en sort jakke med pigge på skuldrene, en hat med lang skygge med et kort sat fast og et par sorte bukser

skæbnen var en ond elskerinde som manden på hjørnet har flirtet meget med mange gange. han smilede lidt og stod med en mønt og vendte den i sin hånd. denne mand havde fået mange navne over året men hans forældre og bror kaldte ham Jack. han smilede med et glimt i øjet som en lille dreng i en legetøjs forretning og blev fortalt at han måtte vælge hvad han ville have. han så rundt, der var meget få folk tilbage på vejen han havde valgt at se på i dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 0:02

Bethany kendte ikke til noget om skæbnen, hun troede ikke på den, den unge en havde ikke haft ret gode erfaringer med den og ville helst holde sig langt fra den. Hun smilede svagt imens drejede ned af gaden som skulle ned af,hun havde ændret sig meget, men den stadige naive pige ville hun altid være det var ikke fordi hun valgte det, men troede på noget godt i alle væsner også dem som blev betragtet som onde. Bethany havde en hvid kappe hvor hætten var trukket godt ned så ikke så synderlig meget af hendes ansigt hun kunne ikke risikere at nogen så hvad hendes evne gik ud på så ville hun være på spanden. Hun havde ikke lagt mærke til at faktisk en af de eneste som gik å gaden. Hun satte ubevidst farten op da hun følte at noget ubehagelig snart ville finde sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 1:31

"næh halløj" han smilede lidt for sig selv da en person i en hvid kappe lige var drejet ned på gaden. han begyndte at gå, han nåede op på siden af hende og stødte ind i hende. da han gjorde det blev en kanyle kørt gennem hendes hud og lige ind i hendes blodåre. en sovende bedøvelses middel der slog til kort tid efter "åh undskyld min frue jeg er meget klodset her til aften. eller er jeg" han tog et greb om hendes skuldre og førte hende ind i en gyde "lad os lege en leg. jeg slår plat og krone. plat du vinder, krone jeg vinder" han kastede mynten op i luften og den landede på krone "årh sikke en skam" i det samme øjeblik trådte bedøvelsen i værk "jeg vinder en heeel nat med  dig" hans lattervar kold og sindsyg og han løftede pigen op over hans skulder "det her bliver meeeget sjovt" han satte i løb mod hans gemmested, et stort varehus. der var en lydtæt kælder han brugte hele tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 4:56

Hun gispede da han stødte ind i hende, hun registre ikke kanylen før det var for sent " jeg er ikke en frue" mumlede en smule utydeligt hun kæmpede med trætheden og frygten hvad ville han hende hun havde ikke gjort nogen noget, så hvorfor valgte han hende? hvorfor ville han have en nat med hende. Hun rystede på hovedet og skulle lige til at gå. Hun kæmpede med søvnen og stoppede vaklende op hun vendte sig om imod ham hun tabte selvfølgelig lige efter han kastet mønten i luften måtte hun give op hun var for træt og magtede ikke mere, hun faldte til jorden med et blødt bump. Bethany var nu hans nåde, hun kunne ikke gøre andet end lade tingene ske. Hun huskede sidste gang fremmede havde båret rundt med efter hun selv faldet i søvn, han var også en dæmon og nu en gang til. Hun havde vidst en tendens til støde på de farlige af slagsen. Hun kunne ikke kæmpe imod det var ikke fair, vis bare hun havde kæmpet imod vis bare hun havde haft chancen, men den forspildt ved ikke at være mere opmærksom på sine omgivelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 22:42

Jack havde lænket hende fast til en væg "en to tre så vågner vi" han hældte vand ud over hende " den perfekte verden er væk" han gik hen til et bord hvor diverse piske og enkelte knive "det må virkelig være sjovt at se en dæmon torturer dig" han tog en stol hen "du ved jeg plejer at fortælle den her historie om hvor jeg var alene i 2 uger i tomrummet mellem verdener. det er ikke helt sandt, forstil dig 50 stemmer der banker inde i dit hoved 'dræææb englene, de forrådte os' ser du tomrummet blev bygget som et fængsel til dæmoner som de andre ikke kunne udstå" han grinede lidt vandvittig "og nu min fine ven får jeg en god gammeldags tortur nat" han smilede til hende og tog en pisk "vær en god lille spejder og skrig så meget du vil" han lod pisken smælde mod hendes hud "åh gud hvor det føles godt, jeg har ikke haft det så sjovt i uger" hans læber krusedes i smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 16:00

Bethany vidste ikke hvor hun blev ført hen hun anede ikke om stadig havde kappens beskyttende hætte hen over hendes øjne så han ikke kunne se noget. Hun skulle lige justere sit blik inden hurtigt kiggede på den fremmede, hun mærkede vandet, hun var forvirret, hvad var det lige der skete? Det sidste hun huskede var at hun på vej hjem, men nu hang hun her, Bethany rev smule lænkerne, men det virkede selvfølgelig ikke og det var en skam ,Intet her livet skulle være nemt. Hun kiggede igen op på ham da han begyndte snakke, hun sank en klump da han sagde totur " du er syg i hovedet,  slip mig fri jeg har ikke gjort dig noget" hvæssede hun og rev endnu gang i lænkerne hvis der nogle som forrådt dæmonerne var det dem selv. Bethany mærkede ikke det første slag, men da det andet kom gispede hun, hun ville ikke skrige, ikke på vilkår. Han skulle ikke hygge sig med se hende lide, hun nægtede hende rettede sig op imod ham de lynede af had til denne mand som have taget hende til fange, han skulle betale, lige nu kunne hun ikke gøre meget andet en hænge på vægensom andet væg tæppe, som var ved blive støvet af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 0:17

han læber var malet i et smil "syg i hovedet. ja lidt men det sagde staklerne nu også på kolbøtte farbrikken og se hvor de ligger nu. 6 fod under det her gulv" han smilede med de skarpe tænder mod den søde pige der hang på vægen "men pas nu på hvad du råber. mine venner elsker når de råber" ud af skyggerne kom to store muskuløse fætre med et grin på læben "wow må vi virkelig gøre alt hvad vi vil med hende der" den ene slikkede sig om munden "det var aftalen en time i hendes selskab med frie tøjler, bare gør rent efter jer" han gav den ene af dem en nøgle til håndjernene og gik hen til døren og vendte sig om "prøv ikke på at stikke af endnu, vi er under jorden og den her dør er så stærk selv ikke min kære bror kunne bryde ud her fra" han lukkede døren og svang nøglen rundt i låsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 0:30

Bethany frygtede ham, men skjulte bag jerntæppe af vrede, hun ville give ham nydelsen af at se lide, eller for den sags skyld de fremmede som han åbenbart havde en aftale med, hun fnøs en smule idet han begyndte at gå ” du er et svin” mumlede efter ham imens hun lavedekraftigere ryk, hun skulle nok få sin hævn. Hun forsatte med rive imens de fremmede kom tættere og tættere på. Hun ville ikke have dem tættere på hygge sig blev der intet af det skulle hun nok sørge for. Hun vendte sit blik imod Jack da fortalte om de døde han havde begravet her, han var blev et monster som skulle slagtes. Bethany havde aldrig tænk over det på denne måde, men hun var begyndt synes at dæmoner var nogle monster som skulle udryddes fra jordens overfalde ” det fængsel du sad, kan gå tilbage og sidde der” hvæssede hun og rev enddnu en gang i lænkerne ” og tag dine venner med” forsatte hun, der var ingen tivil  om hvor hun ønskede ham hen. Hun nåede ikke sige mere før han havde lukket døren og hun kunne høre nøglen dreje i døren.



Bethany brød sig ikke om at være alene med disse dumrianer, som han efterladt hende, de var jo dyr, eller opførte som dyr, hun sank svagt klump inden hun igen med beslutsomt blik rettede sig imod dem ” gør i altid hvad han forlanger?” spurgte hun hævede spørgende det ene øjenbryn før hun stoppede med at rive lænkerne, men for hende lignede de pause klovne som skulle følge cirkusdirektørens mindste vink. Hun smilede svagt udfordrende ” så slip mig fri så vi kan få fair kamp” sagde i håb at de var dumme nok til slippe hende fri, hun havde en plan, hun ville skynde sig over til bordet redskaber der måtte der noget hun kunne bruge til forsvare sig med.
Bethany kom til tænke og efter hun havde tænk på hendes vidste den sig i hendes øjne det var smart, når man skulle lave en ingen skulle vide, det fik hende til hurtigt at lukke hendes øjne, hun hadede når det skete, men hun vidste at det kunne ske. Hun havde ingen styr på sin evne.
    

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 0:51

Jack var gået ud for at hente noget at spise i mellemtiden mens de to aber gjorde hvad de ville med hende. en pastrami sandwich med lidt sennep. det var ikke så mættenede som blod men han trængte til ordenlig mad som ikke involverede i at æde ham der stod bag disken. han gik ned til døren med sin pistol i sit bælte. han låste døren op "nå prinsesse er vi blødet lidt op nu" han gik forbi den ene af bøflerne "hvorfor gør vi altid hvad du siger" Jack stoppede op midt i en bid "hvorfor?" han trak pistolen og skød ham lige mellem øjnene "der for din store bavian" han slikkede sine fingre for rester af sennep og blod "hey bavian to kom afsted vamanos smid ham hen i den nærmeste grøft eller noget" han gi helt hen til pigen på vægen "nå hvad gemmer der sig bag dør nummer et" han lagde hans hænder på hendes ansigt og så snart han gjorde det forsvandt rummet omkring ham  med hende. de stod nu i en stor sal "velkommen til din underbevidsthed" han gik hen til en af dørene og åbnede den "uh det er en jomfru jeg har med at gøre" han trippede helt op til hendes afspejlning "super" han smilede lumskt og mærkede en lussing. eller han mærkede den ikke men han så den komme "åh hvor sødt du tror du kan skade mig nah det her er di hjerne jeg er bare en gæst. uhøflig ja men stadig blot en gæst" han trak en stol ud af ingen ting og satte hende i den "vil du se hvad der sker i min kuppel "han åbnede toppen af hans hoved og dæmoner slanger spøgelser og andet fløj ud af åbningen indtil han lukkede den igen "ok det er nok tilbage til den rigtige smerte" han forsvandt i samme øjeblik da han fjernede sine hænder fra hendes hoved "vi kommer til at have det sjovt fra nu af så. lad mig se prisen på slaver er drastisk højere hvis det er kvindelige jomfruer, meen det er så sjovt at ødelægge folks drømme om den eneste ene" han smilede og tog en saks fra bordet og fjernede alt hendes tøj "bare rolig jeg mærker ingen ting" han smilede og gik tættere på for at slikke hendes nakke og plante et kys på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 1:16

 Bethany rystede på hovedet da han kom ind igen hun rystede på hovedet idet orden brag lød og den ene lå på jorden, lidt efter lyd der et skyd mere, kunne han ikke også skyde sig selv når han nu var i gang, men måske efter han sluppet hende fri. Bethany spærrede øjnene mere op da han kom da kom hen imod, hun sukkede svagt, var det ikke nok at han havde ladet hende være med de to. Hun måtte gøre noget, men han holdte på sådan en måde at det ikke var til at bide ham i hans finger. Hun skar grimasse da hun mærkede han indtrængen i hendes hjerne og ned til hende underbevidsthed, hun kunne ikke stoppe ham, hun var ikke stærk nok. Hun koncentreret at til sidst måtte lukke sine øjne. Hun blev smule panisk, vis det var så nemt for ham at komme der ind, hun rystede på hovedet, vis bare hun stærkere kunne måske havde holdt ude, hun kom. Hun registrerede at blev sat på en stol, men alle de ting fløj ud hans hoved gav hende ret han skør som sne på sommer dag, det skulle næsten ulovligt, det måske også. Det næste hun tænkte  var at det ikke var hans skyld. Det næste der skete hun tilbage. Hun trak svagt skulderne sammen idet han slikkede hende i nakken.



Hun kiggede vantro på kniven og begyndte at ryste på hovedet ” ik det” sagde bedende og rystede igen på hovedet, hun kunne ikke lade ham se hendes faktisk var det noget mest ydmygende hun kendte til. Hun kiggede væk idet han gav skære i hendes tøj og kappe. Hun stadig en del forvirret, hun havde aldrig været nøgen i mands nærvær. Da hun nu nøgen prøvede hun skjule sin krop så godt som nu kunne, Bethany var vegetar og det kunne ses på hendes krop, nogen ville sige at hun var for tynd.  ” nej lad være med kigge” sagde hun og turdte ikke selv at se ned på hende krop. Den kampgejst hun havde haft før forsvandt med tøjet.





meget hårdt for skjule de forræderiske tåre som begyndt samle sig under hendes øjenlåg. Hunbed sig hårdt læben  for ikke at komme til at hulke. Hans

Bethany var meget usikker på havde det var der skulle ske, men vidste at hun ikke ville komme til at lide det, hun havde aldrig sit liv troet at det var en dæmon som skulle tage hendes mødom. Hun pressede sine øjne sammen sjove aftener inde bar ikke film og popcorn, som det ville gøre for almindelige mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:19

bavian nummer to var lige kommet ind af døren igen "gør hende klar til' indføring'" der var et skævt smil pådet runde ansigt da han fik det at vide "må jeg ogs være med" men den ide skubbede han hurtigt fra sig igen da han så jacks ansigts udtryk "forstået gør hende klar og gå" Jack gik hen bag et for hæng da hun blev midlertidigt paralyseret og spændt fast til en briks med lænker og spredte ben helt og aldeles klar før hendes muskler begyndte at virke igen "det var alt for i aften" gorillaen gik hen til døren lagde nøglerne og gik ud af døren. Jack trådte hen til briksen "det kommer nok til at gøre ondt de første par stød men prøv at nyde det" han tog sit lem og pressede det ind med lidt kræfter hvorefter han justerede det lidt før han fortsatte med meget hårde stød igen og igen i en halv time før han til sidst gav lods og kom dybt inde i hende han trak lidt ud før han fortsatte mere igen mens han lænede sig lidtt ind over hendes kropog slikkede på hendes bryster med hans lange slange aktige tunge inden han igen kom i hende "hvis du skal være nævenyttig kan du lige så godt bruge din mund til noget" han gik rundt om bordet og lod hans hænder glide langs hendes krop "lækkert" han tog fat i hendes mund og tvang en bøle ind så hun ikke kunne lukke munden før han lod sit lem glide ned i halsen på hende. han fortsatte sådan med at skifte en gang i mellem før han til sidst stoppede lidt før solen stod op, hans sæd dryppede stasig lidt fra hendes underliv blandet med lidt blod. der lå også sæd på hendes mave "jeg tror det er sikkert at sige jeg ejer dig nu men bare for at gøre det officielt" han gik hen og varmede noget jern op i form af hans initialer og placerede det glødende metal på hendes hud "sådan nu er du" han lagde et halsbånd om hendes hals og en sele i før han friede hende fra lænkerne "velkommen til dit nye hjem" han kyssede hende dybt med sin tunge der masserede hendes "og tillykke med at du for lov til at bære min arvtager, men tro ikke på at du er færdig endnu" han smilede til hende før han lod sin hånd glide ned over hans mærke. trade mark Jack white

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:58

” NEJ LAD VÆRE!!” hun udbrød i et forfærdet skrig, hun kunne ikke klare tanken, men mere nåede hun ikke sige før hun blevet flyttet til andet sted. Aldrig  før  havde følt sig så lille som gjorde nu, hun ville ønske at hun aldrig gået nogle steder hen, hendes krop skreg af smerte og hun måtte bide sig hårdt læben for ikke at komme til hulke, hun følte sig ødelagt og kun fordi han skulle more sig. Hun spærrede øjnene op idet han trængte ind i hende, følelsen var ikke noget hun prøvet før og det gjorde ondt, hun skulle lige til sige noget, men nåede det ikke inden hendes mund var tvunget åben hun lukkede igen sine øjne for ikke se på ham. Hun var vred og ked af det samme tid, hun havde ikke lyst til at lade ham se hende sådan, hun følte sig ydmyget . Hun ville ønske at hun kunne sige noget, men bøjlen i hendes mund gjorde svært, men hun ville ikke være hans, hun rystede på hovedet, smerten var ikke til at holde ud, det brændene metal som smeltede igemmen hendes hud. Hendes hoved ville ikke skrige, men hun kunne høre sin stemme forme sig til smertefuldt skrig, han skulle ikke regne med  at hun blev her særlig længe, hun søge hvert smuthul der forsøge at slippe væk. Hun ville ikke lade ham vinde, hun hørte ikke rigtigt efter før han sagde noget med arvetager, hun forvirret, betød at han regnede med at hun ville blive gravid? Frygten havde nu også bredt sig til hendes hjerne, hun kunne ikke være hans slave hun var ikke god til at være det.  Hun gispede da rørte ved det brændemærke som lavet, huden var rød og øm, hun betragtede med et vredt blik, hvad  skulle det gøre godt for? Hun ville hjem, hun ville ikke være her mere, lige meget hvor meget han sagde ville dette ikke være hendes hejm.



Tårende begyndte at trille, hun ville aldrig komme til at se dem hun holdte af, hun bed svagt læben imens hun kiggede væk, hun ville aldrig komme til at se dem holdte af. Bethany rystede svagt på hovedet imens prøvede på at glemme, hun sikker på at Jack ikke ville lade hende være alene, så stikke af kunne hun ikke, men hun måtte prøve, hun kunne ikke af finde sig med at være slave det var ikke hendes natur. Hun vågnede mere op, da hans tunge begyndte at lege med hende, hun ville gerne havde fjernet hovedet, men hun turdte ikke hun bange for hvad han ville gøre, nu hvor sådan var blevet hans ejendom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Søn 23 Jun 2013 - 2:17

Jack klædte sig på igen og fjernede bøjlen fra hendes mund. han tog hårdt fat i snoren og hev hende med sig "kom så" han åbnede døren ud til sol lyset som kom gennem de støvede ruder. han tog en dyb indånding " der bliver så indelukket der nede en gang i mellem" han gik gennem den beskidte fabriks hal før han kom hen til elevatoren " anden etage på vej op" han tændte en cigar og trak i et håndtag. de gamle tandhjul knirkede før den gamle kasse begyndte at køre op. da de kom op på anden sal blev de mødt af en gammel mand der smilede "god morgen Master White har de haft en god nat" Jack smilede bare "tjo James vi skal lige have hende her iført husets tøj for kvindelige medarbejdere og fulgt op på etikette. hun kommer til at være ved os i lang tid " igen lod han sine fingre løbe ned over brændemærket "javel sir, hr. Williams kommer om ikke så længe for at tale om forretning" Jack nikkede "når han kommer send ham ind i jagt stuen" han lod sig splitte af fra James der drejede med ned af en gang. Jacks jagt stue var anderledes for at sige det mildt, i stedet for ud stoppede dyre hoveder var der elver hoveder, dæmon hoveder, vampyr hoveder osv. han havde selv ud stoppet dem og hver og en af dem havde en særlig betydning om det var folk der gik ham på nerverne, gamle fjender eller folk der han ikke havde brug for mere. Jack gik over til sin yndlings stol og satte sig i den da en stor hvid tiger kom frem fra bag den "nå der var du dreng, far har savnet dig" han gav den et kys på snuden. i samme øje blik kom en lille kvabset mand gående ind "god morgen hr. White" han satte sig i en stol "handlen går glimrende og pigerne er friske endnu, en flok banditter kom med en ladning i går aftes, de havde lige plyndret en landsby for alle kvinder og piger" han smilede stort men det forsvandt da han så Jacks mine "de sælger for omkring 50 guldmønter pr. næse" Jack lænede sig frem og så op da James kom ind med to glas vin, det ene var fyld med en god vin den anden havde fået en blanding af cyanid og sukker. Jack drak sit glas "meget fint hr. Williams, men dine ydelser er ikke længere brug for" Williams drak hele glasset "jeg fors..." mere nåede han ikke at sige før han kvaltes i en hvid skummende masse "James jeg tror der var for meget sukker i" han trak sin kniv og skar hovedet rent af "jeg undskylder sir skal jeg udstoppe hovedet for dem" Jack smilede "ja mange tak James åh og gør klokken klar samt et glas frisk tappet blod du ved hvor hun hænger henne" James nikkede tog i mod hovedet og satte det på et bord et sted ude i køkkenet mens Jack bar liget hen til en skakt der førte lige ned til en forbrændings ovn. James kom med klokken og et vin glas fyldt med blod "jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" han tog glasset og klokken "du ville nok sulte sir" de smilede til hinanden. de havde altid haft den her slags forhold lige siden Jack havde hyret ham. Jack ringede med klokken og pigen kom tilbage iført et meget kort miniskørt og en top man kunne se lige igennem "sid ned" det var mere en ordre end en venlig gestus. han satte sig i sin stol "jeg har tre regler til dig: nummer et: du forlader ikke det her sted uden enten James eller jeg ved det" han tog en slurk af blodet "nummer to du gør alt jeg siger uden tøven eller dumme spørgsmål og nummer tre: du forlader ikke Doomsville" han satte det tomme glas ned "hvis du prøver at flygte vil du finde ud af hvor langt mine kontakter rækker og hvor meget straf man kan holde til uden at dø" han så på hende "jeg vil tillade at du ser dit skyts barn en gang i ugen men ikke mere og det vil være i følge med enten James eller andre af mine mænd. take it or leave it. nogen spørgsmål" han så stille på hende mens hun forblev tavs "godt så, tag et bad og kom tilbage herud bag efter" han rejste sig op samtidig med hende og tog på hendes røv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Søn 23 Jun 2013 - 10:40

Bethany sukkede svagt, hun bar tydelig præg af at hun ikke havde lyst til at være her, hun kunne ikke fordrage ham og alt det stod for, pludselig blev der trukket i hendes kæde i hendes halsbånd og hun kunne ikke andet end lystre, hun kiggede ned jorden imens han trak hende af sted, havde hun levet på løgn hele sit liv, folk var andet bag stikkende og ventede bare på at de kunne stikke hende i ryggen, hun følte sig lille. Hun anede ikke hvordan hun skulle komme væk, men væk det ville hun. Bethany kiggede åndede lettet op da han fjernede bøjlen fra hendes mund, hun mærkede trætheden skylde ind over hendes krop, men alligevel prøvede hun ignorér den. Hun følte sig som et barn igen, ikke nok med at hun skulle kæmpe med sine følelser hun skulle også kæmpe med en ny tilværelse som hun ikke brød sig om, men hun kunne ikke lade være med tænke på det barn, som han sagde de ville få, hun måtte komme væk for barnet skyld. Hun kunne ikke leve med at der skulle ske det noget, hun var trods alt en engel , hun trak vejret tungt imens de kom til en elevator, den knirkede voldsomt idet kørte op. Hun ville gerne have sagt noget til imens de var på vej op, men turdet ikke. Hun bange for at han ville gøre hende noget så hun kiggede bare ned jorden, hun sukkede svagt idet de var oppe og blev mødt af en ældre herre, hun gik smule tilbage da hun var smule flov over at ikke havde noget tøj på, hun lyttede svagt til det de sagde , en hr Williams skulle snakke forretninger, mere  noget hun tænke over det før der blev sagt at han skulle finde noget tøj til hende, det ville være rart at få noget tøj på. Hun fortryd en smule da hun fik tøjet på, hun anede ikke havde hun skulle andet end vente på at klokken ringede så skulle hun komme ind til dem, hun lod svagt en glide ned af hendes tøj idet klokken ringede og skyndte sig ind, hun betragtede svagt lokalet inden satte sig ned, det bestemt noget makabert og hun vidste nu at hun nok ikke skulle pisse ham for så kom hun nok højst sandsynligt til at hænge sammen med de andre. Hun kiggede ned jorden idet spurgte om nogle spørgsmål rystede hun svagt på hovedet, hun rejste sig da han færdig og vendte sig for at gå da det gik op for hende at ikke anede hvor badet var. Hun gispede svagt idet klappede hende i røven, hun skulle til at vænne sig til masse tilnærmelser og ting som ikke var vant til, hun vendte sig om imod kiggede forsigtigt op på ham, hun smilede tøvende til ham inden hun begyndte sige noget ” hvor badet henne?” spurgte hun lettere forvirret, hvordan skulle hun vide hvor det var henne når hun først lige var kommet , hun lagde ikke mærke til detaljerne, det kunne godt være at hun havde været der ude, men så havde hun ikke lagt mærke til det.



Bethany stod og kiggede på ham  i et stykke tid inden fjernede blikket fra ham vendte for gå hun skulle nok selv finde badeværelset uden hans hjælp, han havde selv sagt at dumme sprøgsmål ikke var tiladt. Hun havde nu anden plan med at gå hun ville finde udvej hvor hun kunne komme væk, hun havde ikke lyst til være her længere hun skulle nok klare sig som flytning, hun vidste at vis han fandt hende ville hun blive staffet, men ligeglad han skulle nemlig bruge hende, det jo hende der bar hans arvetager, men hun ville ikke lade det ske. Hun åbnede for en dør som troede, var et badeværelse, men det var det ikke, hun tænkte på om elevatoren, var den eneste vej ud, hun kunne jo også tage et vindue, hun smilede svagt tanken, men lige nu ville vente og se om muligheden tilbød sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 0:57

Jack sad og kælede med sin tiger indtil James var færdig med at udstoppe hovedet "hvad skal jeg skrive på pladen" Jack smilede "kald den grinebidder" James gik ud i køkkenet "sir det ser ud til at din nye hushjælp vil prøve at flyve væk" Jack grinede og rejste "min kære James du har snart arbejdet for mig i to århundrede, du ved jeg er tre skridt foran alle andre" han gik hen til et håndtag i vægen og trak i det. lyden af tandhjul kunne høres over hele andensalen. det blev hurtigt efterfulgt af høje klonk lyde på grund af alle vinduer blev forseglet med store metaltremmer. han gik hen til badeværelset, tog sit bælte af og sparkede døren ind "det er ikke pænt at prøve flygte fra faren til dit barn" han tog fat i hendes hals og bøjede hende forover hvorefter han lagde alt sin kraft i et slag med bæltet som han gjorde 5 gange i alt "se det her som en advarsel" han skubbede hende ind i bruse kabinen og gik ud igen "sir der er blevet sendt bud efter dig i laboratoriet neden under, det var noget med den nye gift der var ved at færdig" Jack smilede og gik hen til James og tog i hans skuldre "det er storartet, når hun er færdig så sæt hende til at gøre rent åh og hold Xeviar væk fra hende, jeg har brug for en arve følge af mit eget blod" han tog en kittel og en gasmaske som han tog på, han skiftede filteret og gik hen til elevatoren og trak i håndtaget så den var halvt slået til hvorefter han tog en nøgle og drejede den. han blev kørt ned på første sal og tog masken af, den var mere bare for udseende. han gik ind gennem en lille hal med monstre i celler "god formiddag sir jeg er stolt af at sige vores nye gift, den mutere væsner af en hver art og det resultere i galskab og til sidst død" Jack så på ham med det ene øjnbry hævet "hvad med mennesker der er intet at mutere" han tog i mod et skema "ah se det er lidt specielt med dem, hvis de følger med mig sir kan de se det nu" de drejede ned af en gang til en glas vindue "vores andre menneskelige forsøgs personer har ikke lidt særligt meget overlast før den femtende time i processen" Jack så på ham "vent der står her at den er inaktiv i de første 24 timer" manden var forberedt på dette "ja men det er som forsøgt på en varulv da de andre væsner er stærkere kan de undertrykke effekterne længere så længe de ikke er lagt under for meget stress i den tid de er påvirket. men med mennesker fordi de ikke er super humanoider kan de ikke modstå effekten længe nok, men nok om det her er forsøgs person nummer 221: menneske slægt ingen usædvanlige evner" manden begyndte at skrige eller det så det ud til efter som glasset var lyd isoleret. han tog sig til hovedet i flere minutter inden Jack lagde mærke til en lille bule der blev større og større indtil.POP. forsøgs personens hoved eksploderede "wow den havde jeg ikke set komme" Jack så på det hoved løse lig "godt arbejde. øhhh hvad var dit navn igen" Manden rettede sig op "Jenkins sir" Jack lagde en arm på Jenkins' skulder "Jenkins det her skal blive så sjovt har du andet at vise mig inden jeg tager afsted igen" Jack vendte sig rundt og stirrede lige ind i øjnene på en stor mand med et savblad stikkende ud af hans skulder bag en glas væg. han hoppede lidt "åh gud... HVORFOR ER HAN IKKE FLYTTET NED I SEKTION D ENDNU" han lænede sig op af glasset "han burde være sammen med de andre paranormale ting" han gik tilbage ud af gangen og ned i sektion F. våben og positiv mutering. Jack åbnede svingdørene "hvad har i til mig gutter" manden der lede holdet "vi har lavet et nyt våben til dig og har også fundet en måde at tilføre midlertidig styrke men den har nogle bivirkninger" Jack klappede hænderne sammen " nå hvad venter i på kom ind med de to forsøgs personer" de hentede to mænd i heldragter der strittede i mod alt "de herre kom med våbnet " de kom med en kasse og åbnede den " den affyre små pile der kan lades med forskellige gifte og bedøvelses midler" Jack smilede "ved i hvad gutter det er så betænksomt af jer. hvordan vidste i jeg ledte efter en af de her, var det James der tippede jer på det, den gamle bandit" Jack tog pistolen og ladede den med en blod rød væske i en pil. han skød den første mand der fik kramper og døde "årh den er perfekt drenge, nå hvad med den eleksir" de tog en flaske med en himmel blå væske "den giver dig utrolig styrke så længe den er i dit system og så har den en smag af mynte" Jack så på flasken "hvad er bivirkningen" han så på chef kemikeren "tjo den har en tindens til at forsage blindhed" han så på Jack "men det er en bivirkning vi har næsten fjernet nu" han tog flasken og hældte det ned i den anden persons mund "den virker efter et par sekunder" forsøgs person en gik hen til en stål bjælke og bøjede den som den var lavet af papir og lagde den ned "imponerende" Jack tog pistolen igen og skød forsøgs personen der kollapsede "det var alt for i dag åh og bed Azul fra sektor G til at hente Sawtooth nede i sektor A
det sidste jeg har brug for er et hjerte anfald hver gang jeg ser den fyr. han skræmmer mig vildt den lille kugle han har er creepy as fuck oven i har jeg ikke ret" han så på dem og de nikkede alle sammen til ham "men i det mindste er det ikke lige som den de der underlige mennesker der ikke har sovet i 15 dage de skræmmer mig virkelig hver gang jeg er der inde" lød det nede bag fra rummet "det er som om de ser en lige ind i ens sjæl" Jack så op " det var underlig hver gang de ser mig skriger de bare og løber ind bagers i deres celle" de små grinede lidt af hans bemærkning "godt arbejde folkens, klap jer selv på skulderen her basser er min omgang i dag" han lagde nogle penge på bordet og gik "vi ses drenge" han havde lagt pistolen ind i hans inderlomme og gik hen til elevatoren som han tog op igen "hvordan gik det sir" Jack gav ham et klap på skulderen det gik fint. Jack gik ind til sin stol og satte sig i den og ringede med klokken. da pigen kom så han op "to ting et: jeg vil høre dit navn og to bring mig noget af det blod fra rummet ved siden af køkkenet bare drej ventilen indtil bærret er fuldt og så kom tilbage her til igen" han kløede Xeviar bag øret og den begyndte at spinde som en lille killing. Jack havde en plan for at hvis hun prøvede at flygte igen ville han vise hende de væsner der boede i sektor G. der var ting som gav selv Jack myre kryb der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 12:03

Bethany skulle lige til at åbne vinduet, men måtte trække sig tilbage idet en ubehagelig lyd kunne høres, hun sank en klump for nu vidste hun hvad der skulle ske, det varede ikke længe før Jack komme. Ganske rigtigt han kom greb fat i hende, det næste hun mærkede var slag imod hendes bagende hun måtte anstrenge sig for ikke at komme til at græde, men lykkedes hende ikke synderlig godt tårende begyndte at trille ned over hendes kinder, men hun tænkte ikke på andet end komme væk det sad i hendes hoved hele tiden og chancen skulle nok tilbyde sig det var hun sikker på. Hun nåede ikke tænke mere over det inden hun med alt hast skubbet ind badet. Hun trak kort skulderen, hun havde bedt om blive moderen til hans barn hun var ikke klar til at mor, men hun fik nok heller ikke lov til være det medmindre at hun flygtede, men hun måtte nok heller vente en smule for hun forsøgt, men han vidste det nu, hun tog sit tøj af gik hen spejlet imens hun betragtede sin mave, hun skulle virkelig være mor, hun undrede sig over hvorfor han havde valgt hende, han havde jo selv sagt at han hadede engle og at de bare skulle død, hun blev smule panisk det ville betyde at hun sikkert ville blive hans slave for evigt eller også ville hun komme op på væggen som andet trofæ. Bethany kiggede på sig selv, hun bar tydelige præg af at hun ikke havde sovet i et godt stykke tid. Hun vendte sig om og gik i bad vandet varmede dejligt hendes muskler, men nåede ikke rigtigt helt hende, normalt ville hun slappe af, men det gjorde hun ikke denne her gang. Hun kunne ikke, hendes muskler spændte for meget og hun følte sig alt for anstrengt. Hun sukkede svagt da hun kunne høre skridt hun slukkede for vandet tørrede sig så hurtigt som hun kunne kom i sit tøj, hun så til sin for undring at det ikke Jack, men James hans tjener da. Han satte hende i gang med gøre rent, hun stod ude køkkenet og var ved at vaske gulv da klokken ringede det var hendes stikord og hun stoppede og gik hen rummet hvor klokken var, hun ærgrede sig nu Jack tilbage og han ville sikkert have nået fra hende eller af hende. Hun kom hendes hænder var svagt knyttede hun stadig vred, hun var ikke en man skulle tæmme som et eller andet vildt dyr. Bethany lagde roligt sit blik hvile på ham ”de ringede” sagde hun afventede hvad det var han ville have hende til at gøre, hun betragtede længe inden hun fik vide hvad hun skulle. Bethany var tavs hun ville ikke fortælle ham hendes navn det var en viden som kunne få konsekvenser for dem kendte hende. Hun vidste at det ville gøre ham vred, men hun havde ikke tænk sig blive længe og da slet ik når han  var sådan. Hun stirrede på ham inden vendte  sig om for hente det glas blod han skulle have, hun tog et glas fyldte det op. Hun gik ind til ham rakte ham det ” mit navn Scarlet” svarede hun uden tøven. Hun var ligeglad med at det var en løgn, hun blev stående i et stykke tid inden et spørgsmål voksede i hendes hoved, hun lagde hovdet anelse på skrå ” hvorfor valgte du mig?” spurgte hun og ville gerne have at vide hvorfor han valgt hende til at bære hans arvetager. Hun havde ikke lyst til vide det på en måde, men på den anden side blev hun nød til at vide det. Hun måtte bare vide det. Hun vidste godt at hun måske ikke kunne lide svaret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 19:53

han stillede sig hen til hende "ser du,Bethany, ser man bort fra at du er en engel siger man at jomfruers første børn altid er perfekte" han gik helt hen til hende og lagde hans hænder på hendes bagdel "og jeg kan lugte dem på 5 kilometers afstand" han klemte hendes baller "sir det er ved at være sent skal jeg og miss Bethany forberede maden til dem og Xeviar i aften" Jack vendte sig rundt og så på James " tja og sæt scenen til et show som vores nye gæst skal lave" han satte sig og læste i sin bog og ventede på at maden blev serveret. han gik ind i spisesalen og satte sig ved midten af bordet. Jack så ned på det der blev serveret og spiste den røde bøf og slikkede sig om munden " og nu underholdningen" der blev tændt lys på den lille scene der var sat op lige over hans stol. Bethany skulle komme ud på scenen og danse men i stedet knipsede Jack med fingrende "ændring i planerne gå ind i sove værelset og vent på jeg er færdig her" han tog en skefuld chokolade mousse "afsted. kom så" han viftede med sin hånd mens han spiste videre og blev færdig. han gik ind og låste døren efter sig og satte sig ved siden af hende i sengen "jeg er ikke blind og jeg kan sagtens se at du ikke er glad for at være her" han tog sin jakke af "så jeg har et forslag du bliver her ugen ud, og så er du fri til at forlade det her sted, på to betingelser: alle mine regler gælder stadig og når barnet fylder 18 sender du ham til mig" han lod hans hånd glide ned af hendes kind "har vi en aftale, for så må jeg heller få den forseglet med et ordenligt stempel" han rev praktisk talt hendes tøj og lagde hende tilbage i sengen "bare slap af og tænk på, jeg ved ikke regnbuer og hundehvalpe eller hvad det nu er i engle finder sødt" han slikkede hendes skamlæber før han lod sin tunge glide. det han fandt mest tilfredsstillende var at hun gispede efter vejret og kunne ikke holde det inde mere "whos your daddy" han tog resten af sit tøj af og stillede hende på alle fire "er du klar, nej vent du behøver ikke at sige noget jeg kan mærke det" han lod sit lem føre ind i hendes underliv han lænede sig ind over hende og legede med hendes brystvorter. han kom dybt i hende og lagde sig tilbage i sengen og hun lagde sig ind til ham "se det var ikke så slemt" han ventede på at se om hun ville prøve at flygte. i sidste ende var det hendes valg om hun ville tage afsted efter en uge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 21:53

Bethany gik med ud køkkenet  bethany følte sig lettere anspændt og hendes krop virkede ikke helt som den skulle og det stor lirration for hende så vel James, hun kunne ikke rigtig skære noget og hendes hænder rystede svagt. Hun blev da til sidst færdig og gikind til Jack igen med bøffen som han skulle have. Imens han havde sagt det havde han igen taget hende på hendes bagdel, det var noget hun ikke brød  sig om, men turde ikke sige det til ham, hun kiggede op på ham imens hun fik ordre og gik langsomt op til soveværelset som hun havde fået bedsked på nu hvor hun var alene lod igen sine hænder glide henover sin mave, men fjernede hurtigt sin hænder for ind kom Jack låste døren, hun gispede en smule forskrækket da han rev tøjet af hende, hun atter nøgen i hans nærvær, men denne gang var hun ikke nær så flov som hun havde været før. Hun havde hørt hvad han sagt, men stolede ikke helt på det og han kunne sagtens ændre mening.  Hun tænkte en smule hvordan kunne han bede hende om give hendes barn op, hun fik  trist blik i hendes øjnene hun  kunne ikke give det op. Men på den anden side så kunne aftalen sikker sig hendes frihed, men på barnets bekostning. Hun smilede en smule trist, men nikkede de havde en aftale " det er en aftale" sagde hun til sidst ¨. Hun mærkede hans tunge kiggede op på ham, hendes krop kunne åbenbart godt lide det for hun kunne næsten ikke være i sin egen krop, hun rev gispede efter vejret, og måske også fordi smule forfærdet over sig selv. Hun sukkede og havde rent faktisk ikke regnet med at hun kunne lide det. Han måske ikke så slem en far, altså hvis man så bort fra hans sindsyge. Hun smilede for første gang under hele denne episode. Da de var færdige lagde hun sig ind til ham "jeg.." sagde hun vidste ikke helt hvordan hun skulle få det sagt, men hun ville være her hos ham så længe barnet havde brug for mor og far det sagde hun ihvertfald til sig, vis bare hun kunne få  lov til at komme ud alene skulle nok holde sin del af aftalen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 23:14

han kyssede hende "prøv nu at sove lidt inden du falder om" han lod hende lægge sig helt ind til sig. han vidste at hun ikke ville tage afsted efter ugen. da det blev morgen smilede han til hende da hun vågnede på samme tid "godmorgen" han så på hende og hendes nøgne krop og lod hans hænder glide ned over den. han klemte lidt på hendes ene balle og det ene bryst. han tog to fingre og lod dem glide ind mellem hendes skamlæber, han kyssede hende og lod hans reptilaktie tunge massere hendes. han så på hende "åben din mund og luk dine øjne" han tog sit lem og lagde hendes hånd på hans lem og lod hende tag et greb " og nu stryg den frem og tilbage" han mærkede den usikre bøde bevægelse og mærkede hun satte farten op. hendes bløde bevægelser fik ham til at komme over hendes ansigt. han lagde en hånd på hendes hovedog pressede hendes mund ned over hans lem og begyndte at støde frem af ind i hendes mund indtil han kom i hendes mund "var det for meget" han løftede hende op og bar hende ud i badet. han tændte for vandet og gik ind med hende. alt det overskydende sæd blev renset væk "gav det dig smag for mere" han smilede til hende. hun var ikke så slem igen, måske ville han bare beholde hende bag efter som avls slave. hvis hun blev efter ugen han ville holde sit ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 21:40

Bethany vågnede ved de blide berøringer hun kiggede på ham smilede for første gang var hun bange eller flov over hendes krop, hun var stadig en smule ked af at være blevet brugt den måde, men når det var sagt så var på en måde glad for at det var Jack der havde gjort det end nogen anden. Hun lod svagt sit blik glide hen over ham og forbi døren. Hun overvejede spørge om hun måtte tage hjem til den ældre dame som boede sammen og sige farvel, hun ville fortælle hende at hun nok ikke kom tilbage og at hun var gravid ventede et barn imens hun tænkte den tanke lod svagt sin hånd glide henover hendes mave, det virkede så forkert hun ikke særlig gammel i engleers aldres målestok. Hun var faktisk ret ung hun nåede ikke at tænke ret længe før han beordre hende til at lukke øjnene og åben munden. Hun tøvede en smule, men turde ikke sige ham imod og gjorde til sidst. Da hun lukkede øjnene lod han hendes hænder føre hen på hans, hun vidste ikke rigtige hvad man skulle kalde den, den føltes mærkelig det først lange stykke tid følte hun sig adkavet med åben mund lukkede øjne, men efter noget tid glemte hun det. Bethany begyndte forsigtigt at stryge den starten var hun ikke sikker på at hun gjorde det rigtigt, men hun tøvede en smule, men satte til sidst farten en smule op. Hun gispede forskrækket da fik den varmen masse i ansigtet. Hun skulle lige til sige noget, men kunne ikke fordi lidt efter var den i hendes mund, hun brød sig stadig ikke så meget om tanken at have sex, men der skulle vel nok bare tilvænning til. Hun åbende øjnene kiggede på ham hun lod svagt en finger køre henover den klistret masse i hendes ansigt imens igen spørgende lagde hovedet på skrå " måske en lille smule"! mumlede hun og man kunne tydeligt høre en tone af forvirring, hun var forvirret, det var som om at følelser og hendes krop lyster forvirrede hende, hun vidste at hun ikke kunne kaldes for ren mere, men det bekymrede hende ikke så meget det mere tanken om at hun skulle være mor til et barn vis far var anderledes og havde nogle andre holdninger. Hun sukkede svagt inden hun kiggede op på ham, hun ville aldrig kunne vide hvornår han var okay og hvornår han det hun set nede kælderen igen lod hun en glide henover hendes mave " hvad nu vis ikke jeg er klar?" spurgte hun. Hvad nu vis hun ikke duede til at være mor. Hun lokkede svagt øjnene idet vandet skyllede ned over hendes hud, hun anede ikke lyst eller ikke lyst " jeg er forvirret" sagde hun hun rystede forsigtigt på hovedet, hun kiggede på ham igen hendes øjne smilede og hendes mundvige f ormede sig til smil. Hun kunne måske endda vænne sig til livet som slave, men det ville tage tid. Anede ikke hvorfor, men inde i hendes hoved skulle barnet også have en far. Desværre vidste hun ikke om ville kunne blive en god mor.  

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 18:55

han løftede hendes hage så hun så ind i hans øjne "du er klar om ni måneder, jeg er ved dig det meste af tiden ok" de bløde stråler fra bruseren ophidsede ham meget og det så vidst ud til at hun også havde lagt mærke til det "kom med igen" han tog hendes bløde lille hånd og gik ud af badet. de tørrede sig af hvorefter han lagde sig på sin seng og hun lagde sig ind til ham. hans lem var stadigt stiv han tog hendes en ben og lagde det over på hans anden side af ham så hun lagde oven på ham. han tog sit lem og legede lidt ved hendes skamlæber inden hun skubbede sig selv tilbage på den. han fik hende skubbet op så hun sad lige oven på ham, han lagde sine hænder på hendes hofter og løftede hende op og ned gentagende gange. hun gispede efter vejret og han kom dybt i hende og hun kollapsede ned over ham han strøede hendes hår tilbage "du er ved at blive god til det her bare lift mere øvelse" han smilede til hende og kyssede hendes pande og der efter på munden og lod hans tunge glide ind i hendes mund og legede med hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Man 1 Jul 2013 - 23:03

Hun så ham dybt ind i øjnene smilede svagt alligevel troede hun ikke helt på hans ord, hun vendte blikket væk i stykke inden kiggede på ham igen da han begyndte gå hvor skulle de hen hun kiggede vidste straks hvad det var de skulle, hun kunne ikke forstå hans umættede trang for sex? Det forbavsede hende en smule at kunne blive ved og ved uden så meget som en pause, blev han aldrig træt. Hun tænkte ganske over det, men mistede koncentrationen da han igen begyndte med det han gjorde, han startet en rutsjebane af følelser som slet ikke havde kendt til, et svagt gisp som ændrede sig gisp til støn. Hun kunne vidst godt lide det og det skræmte hende meget og på en måde kunne hun ikke lide sig selv. Hun turdte ikke sige fra af frygt at ende i det frygtelige rum, hun havde været i. Hun mærkede ikke at faktisk havde flyttede så hun nu sad ovenpå ham og at løftede hende, hun var allerede ved at blive træt og hendes krop kunne ikke mere, kroppen føltes som gummi og hun var træt hun kunne ikke holde til dette her længden. Hun faldte ned over ham hun trak vejret i nogle forpustet drag inden hørte sige at ved blive god til det, en del af hende havde ikke lyst til blive god til det, men hans ros af hende fik hende til smile. Hun kyssede ham igen og og lod prøvende tungen lege med hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Tors 4 Jul 2013 - 8:00

Han rejste sig op fra sengen ”jeg syntes altid her bliver lidt indelukket når jeg er her inde i flere dage, vil du ikke med uden for” han gik hen til sit klædeskab og tog et lilla jakke sæt ud fra skabet og tog det på ”hvad syntes du for meget, hvad er det jeg siger de her sager går aldrig af mode” han gik hen til hende ved sengen ”kom med jeg har en gave til dig” han tog hendes hånd og førte hende hen til skabet . han åbnede en skuffe og trak en silke kjole frem ”en gave for god opførsel, plus vi kan ikke have du løber nøgen rundt i gaderne kan vi” han løftede hendes hoved og kyssede hende ”jeg husker ikke at rglerne indebår tavshed, du må snakke alt hvad du orker du ender ikke nede i kælderen igen du har mit ord” han smilede til hende og tog hendes hånd inden de gik ud af soveværeslset og gik mod elevatoren ”james forbered frokost til vi kommer tilbage åh og bare tag masser til dig selv” de tog elevatoren ned til gade nivau og gik ud af hoved døren og ud til en sort heste vog n drevet af 4 sorte heste ”hvor vil du hen” han hjalp hende op i vonen og satte sig ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 20:21

Bethany smilede svagt, men blev liggende med blikket stift rettet på loftet, det hele havde gået så hurtigt at hendes hjerne ikke rigtigt kunne samle sig omkring det hele, det forvirrede desuden havde hun ikke rigtigt noget sige så hvorfor spilde værdifulde ord. Hun lod svagt sin hånd glide igenmen det mørke hår hun havde renget med at han havde ladet hende gå efter hans angreb, hun blev ikke mere normal oveni hovedet af at det skete mmed hende. Hendes føleser kom i vejen for hendes dømmekraft. Hun vendte sig om imod ham da han han nævnte sin jakke, et smil bredte sig over hendes rosa læber, hun rejste sig op idet han kom hen imod hende med kjolen, den var rigtigt pæn, næsten for pæn, men et suk undslap hendes læber, det var ikke for at være ond, men fordi der ingen hætte var til at skjule hendes angsigt. Hun tog den på smilede svagt den rigtig flot man kunne ikke klage. Hun fulgte ham ud i vognen der trukket fire sorte heste hun lod ham hjælpe op idet, men efter kom lukkede hun sine øjne. Hun bed svagt læben " jeg vil gerne imod parken" sagde hun og begyndte fortælle ham om den ældre dame hun havde boet sammen med, hende der havde fundet Bethany da nær havde været død efter et vampyr angreb. Det var der hun skulle hen, hun havde nemlig brug for kapperne hun havde der hjemme ved den ældre kvinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 11:52

han smilede svagt "meget vel så tager vi der hen" han knipsede med fingrene og vognen bevægede sig frem ad "jeg bliver nød til at adressere vores aftale, skal vi sige du tager til damen henter dine ting eller du bliver der og jeg tager af sted igen. valget er dit, 3 timer" han smilede da hun gik ud af døren. stemmerne i hans hoved føltes som de blev kraftigere indtil to personer materialiserede sig foran ham. de lignede begge jack med små ændringer som deres hår og jakkesæt. den ene havde blåt hår og et rødt jakkesæt og den anden havde blond hår og et blåt jakkesæt. Jack sukkede "ok det her er ved at blive slemmere i er aldrig været så klare før" den blonde Jack smilede svagt "men vi kan lide det her og på den her måde ved vi du høre efter" den blå hårede fnøs "du kan ikke gemme os væk når vi sidder foran dig eller på din skulder" Jack smilede "når det er det der er galt, i føler jer ignoreret jeg har næsten ondt af jer, men vent jeg er mig så det gør jeg ikke så gro et par nosser inden i snakker igen" de så lidt til siderne ind den blå hårede åbnede sin mund og lukkede den igen "så har jeg noget som du sikkert ville kunne lide" han pegede mod bygningen hvor Bethany var gået ind henne. Jack så der hen "det er anderledes så snart rollingen er født får de sparket" i samme øjeblik blev døren åbnet og en lille mand stod i døren "hey man er alt ok jeg hørte dig snakke med nogen" Jack trak sin pistol og skød manden i brystet tre gange "nogen folk har bare ikke pli" han lukkede døren igen og de to andre versioner var forsvundet "og nu var det lige blevet sjovt at snakke med dem" i det samme blev han prikket på skulderen og de sad nu ved siden af ham "tro igen basse mand så nemt slipper du ikke" han sukkede og så på dem har i andre ting i vil adressere inden jeg for det hvide snit og fjerner jer to for evigt" de så på hin anden hvorefter den blonde satte sig op "ja lad være du har brug for os" Jack så på ham "god pointe i lever lidt endnu" i samme øjeblik hørte han fodtrin mod vognen og da han åbnede døren stod Bethany ved foden af den lille stig trappe "jeg er glad for du kom tilbage til mig" han smilede til hende og tog hendes hånd så hun kunne komme ind i vognen. Jack så på hende og lod hende sætte sig i hans skød "hvad er der med de kapper" han smilede til hende og gav hende et lille kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my coin says you are unlucky too bad //Bethany// Empty Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum