Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Angående Edit/replay-boxen EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Angående Edit/replay-boxen EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Angående Edit/replay-boxen EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Angående Edit/replay-boxen EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Angående Edit/replay-boxen EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Angående Edit/replay-boxen EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Angående Edit/replay-boxen EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Angående Edit/replay-boxen EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Angående Edit/replay-boxen EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Angående Edit/replay-boxen Voteba13Angående Edit/replay-boxen Voteba14Angående Edit/replay-boxen Voteba15 
Jake
Angående Edit/replay-boxen Voteba13Angående Edit/replay-boxen Voteba14Angående Edit/replay-boxen Voteba15 
Valentine
Angående Edit/replay-boxen Voteba13Angående Edit/replay-boxen Voteba14Angående Edit/replay-boxen Voteba15 
Abigail
Angående Edit/replay-boxen Voteba13Angående Edit/replay-boxen Voteba14Angående Edit/replay-boxen Voteba15 
Lori
Angående Edit/replay-boxen Voteba13Angående Edit/replay-boxen Voteba14Angående Edit/replay-boxen Voteba15 
Edgar
Angående Edit/replay-boxen Voteba13Angående Edit/replay-boxen Voteba14Angående Edit/replay-boxen Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Angående Edit/replay-boxen

4 deltagere

Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 22:54

Dette er en lille service besked til alle brugere her på siden, men også til alle andre bruger af forumotion/danskforum som i disse dage er plaget af en ny og anderledes edit/replay-box. 

Jeg har været inde og søge lidt på Forumotions board, hvor denne boks er under heftig debat. Mange bruger ønsker at få den gamle tilbage, hvilke jeg også håber på. 

Hvad der sker skal jeg nok holde jer opdateret i, men ellers kan i eksempelvis selv følge med. Der er blandt andet en afstemning der inde, hvor der stemmes om der skal være en mulighed for admins til at ændre den måde boksen ser ud på. Den der er her nu eller den 'gamle' version. 
KLIK HER

Som ekstra info vil jeg gerne lige informere telefon/smartphone/tablet brugere om at den nye boks absolut ikke er venlig for de små skærme. Det er desværre ikke noget jeg kan gøre ved lige nu på stående fod, men vil selvfølgelig gøre noget så snart jeg kan. 

Igen siger jeg: Vil løbende give jer opdateringer, så vær tålmodige og se om i ikke kan finde midlertidige løsninger. 

V.h.
Eric - Tekniker/Pedel Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 23:20

Havde lige et pinligt øjeblik af 'hvad er en edit/reply-box', men nu ser jeg, hvad du mener og..
HAHAHAHA XD
Hvor er den ikke helt vildt passende til siden.
Godt, du informerer, ellers ville jeg have fået et chok!

Men.. Jeg accepterer den! ^^
Så generende er den alligevel ikke (i mine øjne)... Selv om det er lidt som at skrive en mail.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 10:58

Linket virker ikke, så prøv lige det er ... NYT LINK Very Happy

... og bare gå heeelt op, næsten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Sean Tors 13 Jun 2013 - 11:06

Jeg tror ikke jeg ved nok om det her, til at få den sorte baggrund tilbage i min boks...
Alt jeg finder er lange koder, som jeg intet forstår og ikke hvad jeg skal gøre ved^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Delilah Tors 13 Jun 2013 - 17:38

Know the feeling Sean^^

Men ja, jeg har bemærket den(igår ..), og vi havde da også nogle fine snakke om den i chat. Men når man først har vænnet sig til den, så er den faktisk overhovedet ikke generende(set fra computersynspunkt), idet den er nemmere at kopiere fra og til word og lignende. Man ser teksten, i stedet for koder.

Dog er det irriterende at man ikke har genveje(som f.eks i word), idet det tager lang tid med musen at trykke rundt(eller er det bare mig der er en tard og ikke kan finde ud af genvejene?), plus at det åbenbart er engelsk der er blevet valgt som sproget i disse bokse. Super irriterende at den retter ALT man skriver, fordi man skriver det på dansk .____.
Men hvis de problemer kunne rettes senere hen, så ser jeg egentligt intet problem med boksene^^
Måske udover den lidt forstyrrende hvide farve o.O

_________________
Angående Edit/replay-boxen 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Sean Tors 13 Jun 2013 - 18:24

Finder det irriterende, når man kopiere noget et sted fra og sætter det ind et andet. Jeg vil hellere selv tilsætte en del koder (Nu hvor jeg jo kan dem) End at sidde og mosle med det her. Hvis jeg kopiere noget, vil jeg gerne have det hele er sort, som normal skrift, men når nogen sender mig noget i farver og jeg kopiere det, sætter den automatisk farve på, så jeg selv skal rette det. Det forstyrre min ordenssans^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Delilah Tors 13 Jun 2013 - 19:43

Dét gør den ikke ved mig ...?

_________________
Angående Edit/replay-boxen 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Sajro Fre 14 Jun 2013 - 22:30

Altså i det tilfælde at i ikke har set det er det muligt at trykke på det ikon der forestiller et stykke papir så skifter du til den gamle stil hvor du skal skrive koderne. ^^

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Angående Edit/replay-boxen Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Rafaela Fre 14 Jun 2013 - 23:01

Man kan også skrive koderne på den nye uden og skulle trykke på noget hvis det skulle være ^^

_________________
Angående Edit/replay-boxen 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 23:52

Delilah: Jeg benytter mig af Google Crome med den installeret som på dansk, det gør at den ikke retter de fleste danske ord, undtagen lange sammensætninger. Den er så dansk at den ikke engang kan stave til crome xD

Sean: Som Sajro lige sagde, så kan du længst til højre se et stykke papir. Klikker du på den vil du kunne komme til at kode igen som du plejer.

Personligt finder jeg heller ikke rigtig længere et problem i det - men selvfølgelig vil jeg se om det vil være muligt at få det gamle stads tilbage Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Delilah Søn 16 Jun 2013 - 0:29

Eric, den kan ikke stave til det, fordi den mener det hedder "Chrome" xD
Så dit råd er at tage den over Chrome? I guess I could do that, men Chrome har bare rigtig mange problemer, rigtig tit. Som i at både jeg og flere andre jeg kender, ofte har oplevet at Chrome hakker helt vildt når man laver noget online, og nægter at sende forskellige ting osv osv^^

Jeg er tilfreds, så længe jeg kan få de irriterende røde streger væk fra min tekst ): xD

_________________
Angående Edit/replay-boxen 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Angående Edit/replay-boxen Empty Sv: Angående Edit/replay-boxen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum