Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Jake
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Sasha
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Renata
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Genevira
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Celenia
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Lenore
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Taliia
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Madelena Gray
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 
Katrina
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba13Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba14Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

+2
Nephthys
Sean
6 deltagere

Go down

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Empty Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

Indlæg af Sean Tirs 11 Feb 2014 - 11:59

Kære brugere på UW!

Der har været nogle problemer angående slettelse af brugere.
Vi admins stoler på jer og regner med at når i en skriver nogle brugere, der skal slettes, skriver i kun jeres egne og ikke alle andres.
Desværre er der nogle der ikke har lært at se forskel.

Personligt vil jeg gerne undskylde over for de brugere, der er blevet slettet, uden de selv har sagt noget.

Men dette har også tvunget os til at gøre sletningen, af jer brugere, en lidt mere langsommelig proces. For det første skal selve brugeren skrive os en besked om at de vil slettes. Vi kan ikke længere høre det fra andre, for der er tydeligvis nogen der ikke kan stoles på. Dette gælder også selv om man har 5 brugere og gerne vil have dem alle slettet på en gang.
Eller man kan vente, til vi sletter inaktive brugere, og så at ens bruger kan blive slettet der, hvis der er gået 50 dage. Eller man kan selv slette sin bruger.
De er de få metoder, hvor vi kan sikre vi ikke får slettet de forkerte.

Jeg vil også bruge denne besked til at sige:
At Sajro har været så venlig at se på hvordan vi email-systemet til at virke, så vi forhåbentlig kan sende alle brugere en email, når vi holder slet-inaktive-brugere dag. Hvis det virker, burde alle, når vi vil slette inaktive brugere, få en email, så folk har en chance for at kigge forbi, hvis de ikke vil slettes.

Fortsat god uge.
- Sean
På vegne af adminteamet


Sidst rettet af Sean Tors 17 Apr 2014 - 22:10, rettet 1 gang

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Empty Sv: Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

Indlæg af Nephthys Tirs 11 Feb 2014 - 13:59

Mailsystemet virker, kan jeg forsikre dig om. Very Happy

_________________
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Empty Sv: Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

Indlæg af Marcus Tirs 11 Feb 2014 - 16:12

Synes det er dejligt at hører at i tager dette problem op!
Er faktisk ret lamslået over at der er nogle der har udnyttet jer til at slette andres brugere. Det synes jeg ærligtalt er barnligt. Men ja, denne besked skal ikke være nedladende som hovedsag. Nej det skal være en ros til de dejlige admins Smile

_________________
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Empty Sv: Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

Indlæg af Delilah Tirs 11 Feb 2014 - 16:24

Som en lille kommentar til hvad Daenerys sagde: Jeg modtager ikke direkte mails fra admins, men jeg får da beskeder når folk sender PM's. Ved ikke om det er fordi admins ikke har sendt beskeder, eller om det er fordi der er et problem?

Som en tilføjelse til hvad Marcus sagde: Jeg er helt enig. Jeg blev helt chokeret over at nogle faktisk gør det. Hvis jeg blev slettet på den måde, så var jeg satme blevet vred på alt og alle. Det er slet ikke okay^^

_________________
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Empty Sv: Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

Indlæg af Rafaela Tirs 11 Feb 2014 - 16:29

Er helt enig med Delilah (Som jeg sjældent er o.o') Det er ikke i orden og blive slettet på den måde overhovedet.

_________________
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Empty Sv: Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

Indlæg af Sajro Tirs 11 Feb 2014 - 16:43

Del der er ikke rigtigt før i dag blevet sendt mails ud, og det er kun nogle der har fået dem. Faktisk er det kun brugere der ikke har skrevet herinde de sidste 10 dage. ^^
Det var for at teste det, og systemet bliver jo nok også kun brugt til at sende email til de der er inaktive i mere end 50 dage. ^^

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Empty Sv: Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

Indlæg af Delilah Tirs 11 Feb 2014 - 16:44

Så er det nok derfor jeg ikke har modtaget noget. Super^^

_________________
Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle! Empty Sv: Problemer angående slettelse af brugere. Vigtig besked til alle!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum