Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Paycheks//Markulius. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Paycheks//Markulius. EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Paycheks//Markulius. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Paycheks//Markulius. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Paycheks//Markulius. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Paycheks//Markulius. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Paycheks//Markulius. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Paycheks//Markulius. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Paycheks//Markulius. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Jake
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Sasha
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Renata
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Genevira
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Celenia
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Lenore
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Madelena Gray
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Taliia
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 
Lori
Paycheks//Markulius. Voteba13Paycheks//Markulius. Voteba14Paycheks//Markulius. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Paycheks//Markulius.

Go down

Paycheks//Markulius. Empty Paycheks//Markulius.

Indlæg af Alane Lør 22 Jun 2013 - 12:55

Sted: Kroen Det Vilde Svin, Rotte Root Distriktet.
Omgivelser: De sædvanlige stamgæster som sidder og er godt pløret  en live musiker som egentlig burde stoppe med at spille og finde sig et andet erhverv og så ellers hvad en kro nu indeholder.
Tid: Der er ikke længe til det bliver midnat.
Vejr: Denne nat er en dejlig varm og rolig nat. Vinden er stille og skyerne væk. Stjernerne og månen skinner klart g tydeligt på den umådeligt mørke himmel.


Alane sad roligt inde på kroen, hun var ikke lige mere end ankommet men atmosfæren var allerede en smule irriterende. Primært skyldtes det den irriterende musikant som troede han kunne synge men mere lød som en kat der var ved at dø en smertefuld og grusom død. Hun sukkede stille som hun satte sig med et glas vin foran sig, vinen havde en dyb rød farve, mørkere end selve blodet som flød i hendes åre. Roligt løftede hun glasset med sine slanke og elegante fingre. Hun lod glassets kant hvile mod hendes læber som hun sippede til den røde væske. Kraftig og stærk præcis som hun kunne lide den. Denne varme aften var hun iført en hvid kjole som sad til omkring hendes brystkasse og viste en god del kavalergang. Da den nåede hendes hofter blev den en smugle flagrende men den klædte hende godt, den fremhævede hendes smukke feminine former. Det lange hvide hår var sat op i en høj hestehale borset fra pande håret som hang løst. Hendes fødder var som sædvanlig bare. De elektriske grønne øjne gled omkring i kroen som hun betragtede de mange folk som sad herinde, mange af dem stamgæster kunne hun tydeligt se på dem.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 19:25

Døren gled op. Den lille klokke dinglede. Der gik ikke mere end et par sekunder så stoppede musikken. Samt alle stamgæsterne stoppede med at snakke. Manden bag baren var fuldt igang med at lave en underlig drink. En blanding af det meste af det stærke han har. I et højt glas. Der var ingen fortyndende i. Det var en ren mix af vodka rom cognac og alt muligt andet spiritus.

Manden som var kommet ind af døren. En rimelig skræmmende person at se på. På venstre side af hovedet var der et langt ar som startede et eller andet sted på toppen af hans hoved. Og sluttede ved hans øje. Øjnene var røde. Ikke bare røde. Blodrøde. Den nyankommende mand's øjne scoutede hele rummet. Og besluttede sig for at gå op til baren. Og tog en svag tår. Før han tog en guldmønt frem. Og lagde på bordet som betaling for drinken. Og vendte sig mod sangeren. Og løftede en guldmønt mere. Og vinkede ham med mod udgangen. Sangeren var uklog og fulgte med troende at han skulle give et nummer. Manden førte sangeren ind i gyden ved siden af. Og kom igen et par minutter senere alene. Sangeren var der ikke. Han gik op til baren og satte sig ved sin drink igen. Bartenderen begyndte roligt at snakke. "Tak Markulius her er din betaling." Roligt lagde bartenderen en lille pose med 10 guldmønter. Roligt stak Markulius den i lommen. "Jeg fatter ikke hvorfor du ikke bare fyrede ham." Bartenderen grinte. "Han var min fætter." Manden som havde modtaget guldmønterne rystede opgivende på hovedet. Og vendte sig så rundt for at kigge rundt i kroen igen. Da hans øjne fangede den lyse kvinde. Han havde set et billede af hende en gang. Et mystisk og ulæseligt smil kom frem. Og Markulius som manden hed. Rejste sig roligt og begyndte at gå hen imod bordet hvor kvinden sad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Alane Man 24 Jun 2013 - 12:12

De grønne øjne gled over mod døren da den gled op. Det tog hende ikke længe at regne ud hvad manden var. Ikke med de øjne han rendte rundt med. Hvis folk ikke vidste hvad han var med det samme fortjente de at blive hans måltid. Hun flyttede blikket ned på hendes glas vin igen, roligt og elegant lod hun det ene ben glide over det andet, hendes hud var som ægte porcelæn men dog ikke lige så kold men lige så silkeblød. Hun havde fået det bedre efter hun havde været indlagt så det var ikke ligefrem et problem mere for hende. Tumpe! Det eneste ord det kørte igennem hendes hoved som musikanten rejste sig og fulgte efter manden, så naiv han dog var, alle kunne jo se hvad det var der skulle ske. Alane kiggede ud af vinduet som de gik forbi derude men kort tid efter kom manden tilbage. Helt alene, hun kunne ikke lade være med at smile lidt skævt. Jamen i det mindste nu slap de for at høre på den ulidelige musik han spillede så noget positivt kom der dog ud af det.
Roligt lod hun en elegant og slank finger løbe langs det høje ovale glas's kant mens hun betragtede den mørkerøde væske. Roligt løftede hun det og lod det hvile mod hendes fyldige læber. Den røde væske smagte skønt og hun skulle nok have et glas mere når hun havde tømt dette. De grønne øjne løftede sig og hun kiggede op på den selv samme mand fra før. Hvad mon han ville hende?

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Gæst Man 1 Jul 2013 - 23:15

De blide bevægelser hen mod hende var både perfekte og glatte bevægelser. De var så indøvet. Så rolige. Og alligevel så dristige. Som om han prøvede at vise sig. Det gjorde han dog ikke. Han ville bare snakke med hende. Til at starte med ville han bare snakke med hende. Roligt satte han sig over for hende med et roligt frækt og mystisk smil. "Hej sexy. Kommer du her tit. Jeg synes ikke jeg har set dig før nu." Et svagt blink fremkom fra hans højre øje. Et frækt blink.

Hans tøj var som det altid var. Han havde en rød slidt trøje som så mega beskidt ud. Men den var faktisk vasket. Det var hans lykketrøje. Udover det havde han et par militæriske støvler. En grøn lang tand om halsen i en lædersnor. Et par faldskærmsbukser. Med en masse lommer. Hans ærmer på det som engang havde været en t shirt som nu var en tanktop. Var bundet rundt om hans håndled. Men det der var mest interessant var aret som gik over hans venstre øje. Og lige præcis ikke rørte øjet. og så selvfølgelig hans hanekam. Ikke noget særlig mange gik med i dette land.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Alane Tirs 2 Jul 2013 - 23:57

De grønne øjne lukkede sig på manden da han satte sig, han var stor men ikke stor som en varulv men nu havde hun allerede afsløret hvad han var, øjnene var ikke til at tage fej af, det kunne hun bare ikke. Let lod hun sin tunge glide over hendes underlæbe ved tanken om hans tænder gennembore hendes hud. Nej, fy! Sådan måtte hun ikke tænke, det var bare svært, hun var trods alt afhængig men ville ikke indrømme det. Let hævede hun et øjenbryn? Sexy? Hvem brugte ord som dette, når ja det gjorde han tydeligvis. "Jamen godaften. Jeg kommer og går her som jeg vil", hun sendte ham et skævt smil, hendes stemme var musikalsk og lokkende. Let lod hun fingrene lukke sig om glassets stilk og løftede det op og lod det hvile mod hendes fyldige læber som hun drak resten af den mørkerøde væske. Roligt og elegant placerede hun glasset på bordet og betragtede ham.

"Men sig mig, kan jeg hjælpe dig med noget eller søger du blot selskab?", de grønne øjne gled op og lukkede sig om hans, hendes øjne næsten bundløse, de var fangende og hypnotiserende. Let lod hun en finger løbe langs glassets kant mens hun betragtede ham. Blikket gled over resten af krostuen, de blev holdt øje med af alle men han virkede også til at være et lokalt fænomen her. Roligt lod hun hænderne glide ned over hendes kjole og hun rettede de ud så den blev en smule længere og dækkede hendes ben noget mere men det var dog ikke meget. Lod lod hun foden glide langs bordets søjle i midten som holdt hele det runde bord oppe. Hendes bevægelser var elegante og selvsikre.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Gæst Ons 3 Jul 2013 - 17:46

Et stålfast selvsikkert blik var rettet imod denne kvinde. Så glat. Og så bleg. Og dog alligevel. Så menneskelig. Men lugten var ikke til at tage fejl af. Shapeshifter. Han havde ikke drukket shapeshifter blod længe. Dog havde han lige drukket. Så egentlig var han ikke så tørstig. Men måske senere. Måske kunne han udnytte det at torturere hende med at drikke hendes blod. for informationer. Om den ene person som han var på jagt efter. Den ene person som han utrolig gerne vil hæve dusøren på. Bare fordi han manglede lidt. Han kunne altid jagte nogle andre. Men det interesserede ham egentlig ikke. Han gik kun efter de store. Nille Parnara. Zamandron Elliot Bang. Rafael Dominatrix. Og Sargonis Misnoran. Folk med store dusører. Og her var et klart spor frem til en af dem. Han skulle bare spille sine kort rigtigt. Finde en måde at få hende alene. Så han kunne presse informationer ud af hende. En halv time ville være nok.

Roligt drejede han hovedet og vinkede bartenderen hen. Han kom med det samme med en whisky on the Rock. Hvorefter han gik igen. Med rolige langsomme blide bevægelser. Tog han svagt fat i glasset. Og tog en blid tår af whiskyen. Og vendte sig så mod den porcelænlignende kvinde. "Jeg søger mange ting. Jeg søger selvskab. Jeg søger en at sove med. Jeg søger en og kn**pe hårdt. Jeg søger noget at drikke." Han vendte sig halvt imod hende med et roligt smil. "Spørgsmålet er hvad de ønsker at være af de ting." Svagt blinkede han til hende halvfrækt med et lidt badboy blik. Og et mystisk halvt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Alane Tirs 23 Jul 2013 - 0:28

Hun kiggede på ham og lod blikket glide over kroen, alle folk kiggede på dem men de fleste lod alligevel som om de ikke gjorde, det var underholdende og fik hende til at smile inde i sig selv. Ikke at hun ville indrømme det men hun kunne lide opmærksomheden. Hendes blik fangede en af tjenernes øjne og sendte ham et smil der var charmerende men samtidig holdte en del mystik i sig, hun løftede blidt glasset og der gik ikke lang tid før det fyldt igen. Derefter vendte hun sig mod manden igen mens hun løftede glasset op mod sine læber og lod noget af væsken glide ind i hendes mund, den kraftige smag vidunderlig.

Alane måtte holde et grin inde som han snakkede, meget ligefrem var han i hvert fald men ikke specielt forførende og dyster som oftest var det hun faldt for. Ikke fordi han ville kunne komme i bukserne på hende. Hun følte sig i humør til at være flabet selvom han måske var den forkerte at være det overfor men det måtte tiden vise. Hun ville vise ham at hvis han endelig skulle prøve sig frem med hende skulle han trykke på de rigtige knapper. "Hmmm... Lad os se.... Tror du må nøjes med mit skønne selskab", hendes tone var flabet og drillende som hun placerede glasset yndefuldt på bordet og så ham direkte i øjnene med et udfordrende og et eller andet sted lokkende blik, den sidste del var så ikke bevidst men det kunne han jo ikke vide. Hun måtte dog indrømme at det badboy blik og det mystiske smil kravlede under hendes hud.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 1:14

Han grinte svagt og så på hende blidt. Før han roligt så på hende roligt. "Og hvem siger du passer til nogle af kategorierne? Jeg spurgte dig hvilken en af dem de ønsker at være. Jeg har intet sagt om du må være nogle af dem." Sagde han flabet og smilede stadig det faste badboy blik og det halvmystiske smil. Roligt så han rundt på Kroen. "ærlig talt. Så tror jeg guitaren derovre har større sandsynlighed for at se min lem end du har." Sagde han og grinte hånligt svagt. Hvis hun skulle være flabet skulle han osse. Men alligevel sagde hans øjne noget andet. Det blik han sendte hende var en badboy version af. 'kom hvis du tør'. Mens det mystiske smil virkede rådende til at lade være. Alt imens han bare fortsat så på hende roligt. "Har jeg ikke set dig før." Sagde han undrende og så meget tænkende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Alane Tirs 23 Jul 2013 - 1:31

"Jamen det var da ærgerligt for dig... Der mistede du ellers den chance". Hun lænede sig mageligt tilbage i stolen med krystalglasset i hånden på en elegant måde. Hun svang det ene ben over det andet og lod blikket glide rundt. Hans vulgære måde at sige tingene på var en stor turn off for hende, hun elskede badboys men de skulle stadig have stil. Et drillende blik lå i hendes øjne men ellers havde hun et meget neutralt ansigt dog kunne hun ikke lade være med at reagere på det han sagde. Hun hævede et øjenbryn og kiggede hen på ham og slog derefter ud med armen mod guitaren. "Jamen du skal da være velkommen. Jeg holder dig ikke tilbage". Let strøg hun håret væk fra sin hals så det nu lå ned af hendes ryg. Let lod hun glasset hvile mod hendes læber og hun sippede den røde væske med nydelse. Alane stillede glasset fra sig og lagde armene mod bordet og lænede sig lidt mod det mens hun kiggede på ham, betragtede ham. Han virkede ikke bekendt men derfor kunne han sagtens have set hende før. "Måske, hvem ved".

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 2:40

Han så roligt på hende og grinte svagt. "mistede jeg min chance? Det sagde du osse sidst. Den eneste grund til du siger det. Er fordi du er bange for at være nyttesløs. Uinteressant. Jeg synes du er interessant." Han trak roligt på skulderen. "Dengang havde jeg ikke alle disse ar. Jeg gik rundt i læderjakke. Med kasteknive indeni. Jeg havde dårlige forførende taler. Gammeldags og de blide af slagsen. Jeg var noget af en gentleman." Sagde han og smilede roligt fortsat med det badboy blik og det mystiske smil. "Nu er jeg ligeglad. Du har intet gjort for at virke interessant. Udsynet er interessant ja. Men jeg ved ikke om du dur til noget. Eller om du bare er ren skrøbelig porcelæn. jeg er hård når det gælder sex. Jeg gider ikke en der brækker så snart den kommer ind." Sagde han smilende. Mens han fortsat så på hende roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paycheks//Markulius. Empty Sv: Paycheks//Markulius.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum