Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
What the... ? - Triana. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
What the... ? - Triana. EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What the... ? - Triana. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
What the... ? - Triana. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
What the... ? - Triana. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
What the... ? - Triana. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
What the... ? - Triana. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What the... ? - Triana. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
What the... ? - Triana. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Jake
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Sasha
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Renata
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Lenore
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Genevira
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Celenia
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Madelena Gray
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Taliia
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 
Lori
What the... ? - Triana. Voteba13What the... ? - Triana. Voteba14What the... ? - Triana. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

What the... ? - Triana.

Go down

What the... ? - Triana. Empty What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Tors 4 Jul 2013 - 17:38

Sted: Kroen det vilde svin.
Omgivelser: Det sædvanlige i en kro, fulde folk.
Tid: 23:54.
Vejr: Halvmåne, halv køligt, blid brise.
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Efterhånden som tiden gik, blev Patch mere og mere irriteret. Hver gang, en kvinde prøvede og nærme sig ham, så han den forbandet engel for sig! Okay, han hadede Lailah fordi han var forelsket i hende, men han ville ikke have hende ud af sit liv. Hun var del af hans liv nu, og hun måtte ikke forsvinde. Han ville bare ikke være forelsket i hende, det irriterede ham at han var det.  Nå, han ville ikke tænke på det.
Han sukkede svagt og gik op mod sit værelse. I det mindste kunne han nu slappe af og være alene. Han havde brug for at tænke alene, for når han egentlig kunne tænke over det hele, blev han afbrudt!'
Det var grænsende irriterende. Han fandt sin nøgle frem da han nåede værelset og åbnede døren. Han puttede nøglen i lommen igen og trådte ind. Han lukkede døren efter sig, med et roligt smæk. Han så rundt i værelset. Det var okay pænt, ikke for luksus, ej heller for grimt. Han smed sig på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Tors 4 Jul 2013 - 18:06

I mørket, i en krog af værelset stod en sort skikkelse og ventede tålmodigt på det perfekte øjeblik. Hun var klædt i mørkerødt lædertøj og med daggerter i i siderne.
De grønne øjne glimtede af vrede og det korte blinde hår hang løst og kunne kun lige nå hendes skuldre.
Kvinden var Triana og hun var yderst blodtørstig lige nu. Faktisk var det eneste der kunne stille hendes sult, var blodet fra en falden engel, og til hendes held lå der nu en forsn hende i sengen der kun svagt kunne ses fra månens svage skær gennem de snuskede vinduer i værelsets ydrevægge. Med få og lydløse skridt sad hun hen over manden med en af daggerterne trukket og lagt mod hans hals. Hendes blik brændte af raseri og man kunne se hun var blevet mere psykotisk." Godaften Patch, længe siden. Jeg tror du har noget jeg holder kært" hvislede hun koldt og truende i hans øre men med et let forførende smil imens hun med den anden arm sørgede for st holde ham nede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Tors 4 Jul 2013 - 18:54

Ah ja, Dominic. Han var blevet løsladt, takket være Lailah. Lailah som Patch var.. Nej! Han ville ikke tænke på hende! Han slog hende straks ud af hovedet, og lukkede sine øjne. Så mærkede han noget koldt og skarpt mod hans strube, og hvisken ved hans øre. Han åbnede brat øjnene. Selvfølgelig ville mange være rædselsagen over at en kvinde havde en kniv klar til at skære ens strube over. Der var bare det. Patch var ikke bange for at dø. Hun kunne ikke dræbe ham. Han kunne sagtens bruge sin evne mod hende. Han betragtede hende roligt. Noget hun holdte kært, hva?
"Giv mig navnet på den du holder kær, så vil jeg se om det faktisk er mig, du er ude efter." Han smilede kækt. "Og hvad er dit navn så?" Han så spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Fre 5 Jul 2013 - 3:29

Hun smilede til ham, forførende men psykotisk og lod tungen langsomt glide over sine tænder."Dominic din broder"hviskede hun kælent i hans øre imens hendes ene hånd kærtegnede hans brystkasse, men dog kun kort, kniven hun havde ved hans strube skar ham overflødigt ved kæben, intet farligt i det, men en helveds masse blod kom og hun begyndte at "kysse" det væk nærmere sugede hun det væk men det føltes nok ikke sådan"hvor er Han Patch?"spurgte hun koldt og satte sig op i fuld højde og så ikke rigtig nogen grund til at fortælle sit navn, hvis han var klog, vidste han måske hvem hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Fre 5 Jul 2013 - 12:27

Aaah... Dominic. Så dette måtte være Triana, hans kæreste. Eller, var de overhovedet kærester? Nå ligemeget. Det betød intet. Han hævede øjnebrynet over at hun skar ham ved kæben. Desværre for hende, var det nydelse for ham. Et nydende suk forlod hans læber, han kunne godt have holdt det inde, men han ville irritere hende. Okay, hun var en bloddæmon. "Gad vide hvad Dominic ville sige til at du var så forførende overfor mig." Hviskede Patch med et kækt smil. Han ville lyve hvis han sagde han ikke nød det, men han havde lært at skubbe sådan noget til side.
"Hvor han er? Du er sent på den, Triana. Jeg slap ham fri for nogle dage siden, takket være en skytsengel der holder af ham, hun ser ham sin broder. Jeg ved ikke hvor knægten er, jeg ved bare at han er fri, og sikkert leder efter dig, han snakkede ikke om andet end dig mens han var fanget." Han trak på den ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 20:10

Hun kiggede på ham og smilede skævt da han sukkede nydende. mænd var så nemme at tilfredsstille hvis man virkelig ville." han kender mig godt nok til at vide at jeg gør det for hans skyld, og at jeg ikke finder dig nær så attraktiv som ham.
Hun kiggede på ham med øjnene klemt sammen og pludselig et ret koldt og skrækindgydende blik"hvis du lyver Patch, så vil jeg ikke kunne love dig for hvad jeg vil gøre ved dig! og jeg skal nok finde dig, ligesom jeg gjorde nu."sagde hun alvorligt og smilede så legende til ham imens hun lod en finger glide fra hans underlæbe, nedover hans hovedpulsåre på halsen, også videre roligt ned over hans skjorte hvor hun nærmest bare med et strøg af sin finger fik åbnet knapperne på tur. hun smilede kælent til ham, kniven lå løst i hendes hånd som ville hun ikke true ham mere. hun lod sin varme tunge slikke det sidste blod væk fra hans kæbe imens hun smilede til ham, et smil han ville finde villigt og tiltrukket af ham. Dog havde hun andre planer med ham. hun ville gerne vise ham at man ikke tog det fra hende hun holdt aller mest af i sit miserable liv. Hun kyssede ham pludselig let og drillende ned af hans hals imens hun grinede, dog samtidigt fandt hun lydløst nogle håndjern frem med den ene hånd for at låse hans ene arm fast til sengen så han ikke kunne løbe væk fra hende. hans nydelsens suk før havde bare gjort det nemmere for hende, for så havde hun vidste han var nem at "forføre" et klik lød da hun med en perfekt bevægelse fik låst håndjernene om hans arm og hun kastede sig ind over ham for at låse den fast til sengen."så..nu fortæller du mig hvorfor du tog ham"sagde hun roligt men en smule vredt, og borede neglene ind i hans bryst, langsomt. det skulle ikke undre hende hvis han nød smerte ligesom Dominic.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 20:35

Mhm... Han kunne nu konstatere at Triana var vildt kedelig. Hun lod sit liv styre af en mand, som var væk. Hvorfor var hun ikke bare var sammen med en mand, hvis det var det hun ville? Han hævede et øjnebryn over hendes ord. "Ikke nær så attraktiv? Javel ja." Han smilede blot, for ham var det ligegyldigt hvad hun mente om ham. 
Han smilede kækt over hendes ord. "Hvis jeg løj, ville jeg trodse Gud atter en gang, for mig er Gud støv. Men løgne er ej noget jeg helliger." Hviskede han drillende og grinede svagt. Han fulgte hendes finger med øjnene, og han så undrende ud. Hvorfor var det altid hans skjorte der blev åbnet når en kvinde ville torturere ham?! Hvorfor pokker da også ikke bare hans bukser?! Altid skjorten! Han sukkede svagt af irritation over det. Da han kunne fornemme at hun ville have at han nød det, skubbede han nydelsen til side. Hans ansigt var koldt, det samme var hans øjne. Hans smil var også væk.  Da hun låste ham fast med håndjernene mumlede han svagt; " skytsengel..." For det mindede ham om en bestemt skytsengel. Lailah. Hans elskede Lailah... Så slog det ham. Hun var ikke hans. Hun var en andens. Smerten omkring det gjorde ondt. Han sank en klump og skubbede det til side. Han kiggede på hende med tomme øjne. Lige da døren blev åbnet adskilte han sine læber og sagde; "fordi alle elsker ham," patchs øjne var mod døren, "selv vores far elskede ham mere end mig." Han smilede kækt. "Og du vil nok hellere forklare din kæreste hvorfor du sidder på mig, har lænket mig, drukket af mit blod og knappet min skjorte op, samt kysset min hals." Han så på Triana med et kækt svagt smil.
Dominic stod ved døren som han lige havde åbnet. Han stirrede skiftevis på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 20:53

Hun var ligeglad med hvad han sagde, hun kiggede koldt på ham og borede bare neglene dybere ind i hans kød ved brystet, hun smilede koldt og ondt til ham" hvor var I på det tidspunkt hvor du slap ham fri? hvor holdte du ham fanget og i hvilken retning gik han ? "spurgte hun koldt.
Hun kiggede på ham og hørte godt døren gå op."føler du dig uelsket? hvad fanden vil det så nytte for dig ved at kidnappe ham?"hvislede hun faretruende inden hun kiggede mod døren, hvor hun hørte Patchs ord om at hun burde forklare. hun kiggede irreteret på ham og slog ham hårdt og ligegyldigt i hovedet som en pige ville kaste med sin dukke hvis den ikke behagede hende. hun rejste sig op og kiggede på Dominic"kan du tilgive mig? jeg ville bare gerne finde dig, uanset hvilke kneb der skulle til"sagde hun lavt og gik forsigtigt over mod ham med blikket i gulvet, man kunne se hun ikke var videre stolt over dette han var braset ind til, og normal var Triana ikke pigen der reagerede og opførte sig på denne måde, men Dominic var det eneste hun havde i sit liv, den eneste hun havde at kæmpe for og nogensinde ville kæmpe for. ingen af dem ville have børn så det ville hun aldrig have brug for at tænke på at beskytte eller kæmpe for. Hun lod sine øjnene glide ind i Dominics i håb om at finde ud af hvordan han følte lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 21:10

Patch grinede svagt da hun borede sine negle mere ned i hans brystkasse. Han hævede et øjnebryn over hendes spørgsmål. "Jeg afslører ikke hvor jeg holdte ham fanget. Men jeg slap ham fri omkring the forest, han gik lige hjem. Hans hjem var brændt ned." Han smilede kækt og blinkede drillende til hende.
Han sukkede svagt. "Mig og Dominic er fjender. Kan man sige.Jeg ville bare have hævn. Ikke noget du forstår." Han rystede på hovedet. Patch grinede blot over hendes slag.
Dominic så på Patch, mens tankerne kørte rundt i hans hoved. Triana virkede ikke så ked af det over at Dominic havde været væk.. Han så væk da hun begyndte at snakke. "Og det det skulle til var ved at fange ham, lænke ham og derefter ride ham som et vilddyr?" Dominic rystede på hovedet. Patch så skiftevis på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Søn 7 Jul 2013 - 17:19

Hun kiggede irreteret på patch tog kniven og skar ham lige ved buksekanten. Det var et overfladisk sår men det ville komme til st gøre ondt på ham. Hun kiggede på ham" lyver du finder jeg dig igen.. Medmindre jeg finder ham først, for så gider jeg ikke bruge mere tid på dig.. Nogensinde igen" sagde hun isnende koldt men med et psykotisk smil. Hun rullede med øjnene" je vil også helst høre det frs ham hvis det var, ham stoler jeg på ikke lyver for mig. Dine ord er intet for mig." Sagde hun nedladende. Hun kiggede tydeligt såret på Dominic men pludselig røg facaden ned og hendes øjne blev knastørre." Selvfølgelig havde jeg tænkt
Mig at ride ham som et vilddyr, tænk at du ingentillid har til mig, du får mig altid til at føle at je ikke fortjener dig at jeg gør alt forkert! Det er altid min skyld!!" Hun sagde det lettere hysterisk fordi hun var ved at bryde sammen hun kunne ikke holde facaden oppe og hendes øjne var våde igen. Hun styrtede forbi ham og ud a døren som hun hårdt smækkede efter sig. En kost stod belejligt op af af væggen så hun greb den og satte den i spænd under håndtaget og mellem dørkarmen så døren ikke kunne åbnes. En tåre flød ned af hendes kind og hun kvalte et lille hulk, det var da også lige meget hvad hun gjorde så gik det galt. Hun var nytteløs for denne verden, kun til besvær for alle. Hun nærmest løb ud af kroen med hovedet sænket så ingen kunne se hendes tårer, og manden der holdte hendes hest uden for gav forskrækket slip på hesten da hun sprang op på den og satte den i hurtig galop væk fra kroen og mod den nærmeste skov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Gæst Søn 7 Jul 2013 - 18:09

//Out.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What the... ? - Triana. Empty Sv: What the... ? - Triana.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum