Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Party? //Marie// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Party? //Marie// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Party? //Marie// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Party? //Marie// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Party? //Marie// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Party? //Marie// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Party? //Marie// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Party? //Marie// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Party? //Marie// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Jake
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Sasha
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Renata
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Celenia
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Lenore
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Genevira
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Edgar
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Marcus
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 
Elizabeth
Party? //Marie// Voteba13Party? //Marie// Voteba14Party? //Marie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Party? //Marie//

Go down

Party? //Marie// Empty Party? //Marie//

Indlæg af Gæst Fre 5 Jul 2013 - 2:12

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
19:00
ikke langt fra diskoteketen lille parkBukser,trøje knappet over den ene skulder.roligt


Matic stod i en lille park, lidt forvirret. Han vidste ikke om det var en god ide at går i mod det diskotek. Måske det kunne være sjovt, men hvad hvis noget gik galt, og han kendte jo ikke en eneste der? Han stod bare og kiggede rundt og inden han vidste af det begyndte han at vade frem og tilbage over stien der gik imod diskoteket.

Han var klædt på til det, men han var virkeligt usikker, han havde aldrig drukket mere end et enkelt glas vin, og han kunne ikke tåle vin vidste han, og heller ikke den smule øl han havde smagt, men han havde hørt der var så meget andet, måske han kunne tåle noget af det.

Han gik bare og så vitterligt forvildet ud, men han kiggede konstant imod diskoteket, så man kunne egentligt godt se at han gerne ville derover og se hvad det var der foregik. Han tog et skridt i den retning men begyndte så at gå frem og tilbage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party? //Marie// Empty Sv: Party? //Marie//

Indlæg af Gæst Fre 5 Jul 2013 - 3:57

på: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Marie havde endnu engang sneget sig ud, det rolige liv var ikke hende, hendes forældre havde altid prøvet på at få hende til at være den dydige smukke datter der kunne alt det en mand ønskede sig, styre en husholdning, brodere og hvad end det nu var hendes mor havde prøvet på at lære hende. men nej det havde aldrig været noget for hende! familie var noget for hende, men først når hun var færdig med at more sig! hun var ung og ville ud og se verdenen, hun ville møde mennesker der var langt fra som hende, være sammen med de mænd hun ville og som hun selv valgte uden at være nødt til at bruge resten af sit liv på dem!
Marie gik roligt gennem parken der førte til Diskoteket, og synet af en ung mand der vandrede frem og tilbage fik hende til at smile." I tvivl om aftenen vil blive god?" hendes stemme var drillende men venlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party? //Marie// Empty Sv: Party? //Marie//

Indlæg af Gæst Fre 5 Jul 2013 - 4:09

Han blev overrasket over den unge kvinder der pludseligt kom hen til ham. Han kiggede på hende og ja det var måske lidt det der var hns problem. Han var bange for at det ville gå galt da han jo aldrig havde drukket sådan rigtigt. Han kiggede roligt rundt. og vidste ikke hvad han skulle svare.

''Jeg er ikke sikker på det er en god ide... Jeg har aldrig drukket.''

Det virkede bare dumt hvis han gik hjem nu hvor han havde gjort sig klar til at gøre det, men hvad fanden skulle han gøre lige nu? Hn vidste det virkeligt ikke. Han kunne ikke tage blikket fra hende. han kiggede rundt og tænkte så over det.

''Well fuck it! Jeg er nød til at tage et valg!''

Han begyndte at gå, men stoppede så igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party? //Marie// Empty Sv: Party? //Marie//

Indlæg af Gæst Fre 5 Jul 2013 - 20:06

Hun betragtede ham roligt, han virkede forvirret."så er det vel på tide du snart prøver det!"sagde hun med et skævt charmerende smil, der nærmest lokkende prøvede at få ham med sig mod diskoteket.
Hun fandt det morsomt at forføre mænd, men hun var også betaget af det, nærmest afhængig af mænd, hun var aldrig sammen med den samme person mere end en gang..maks to gange, ellers blev de kedelige syntes hun, som om hun kendte dem og vidste hvordan det hele skulle forløbe, hun hungrede altid efter nye ting, at prøve nye ting.
"det klogeste valg er vel at springe ud i det! det er altså ikke så slemt, og det går heller ikke galt"hun sagde det venligt og betryggende, det var jo ikke farligt at drikke som sådan, så længe man bare havde lidt hjerte med sig.
Hun kiggede efter ham, hun ville heller ikke tvinge ham eller stå her resten aftenen. for guds skyld hun kendte ham jo slet ikke. Men hun gav ham lige 2 minutter til at finde ud af hvad han ville før hun ville gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party? //Marie// Empty Sv: Party? //Marie//

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 20:25

''Ja det hr du nok egentligt ret i jeg burde.''

Han smilede roligt, han var meget usikker på om hn skulle forsøge sig med at tage med til den fest der var i gang derhenne. Hn vidste bare ikke om det var en god ide. Hn smilede roligt til hende. Han kiggede som hun kom med endnu en sætning og han nikkede.

''så lad os da gå.''

Haan grinede, og gik hen gav hende et klap bagi, og gik så roligt afsted. Han virkede pludseligt selvsikker, og som om han kunne alt, sådan var han altid når han gjorde noget han egentligt var bange for. Han kiggede på hende.

''Men nu ikke noget med at drikke mig under.''

han smilede grinende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party? //Marie// Empty Sv: Party? //Marie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Jul 2013 - 21:08

Hun smilede skævt til ham og nikkede.

"jeg har for det meste altid ret! eller det vil jeg i hvert fald gerne selv tro"

Hun sagde det med en lille latter. hun smilede til ham og kneb drillende øjnene sammen da han klappede hende i røven. Hun satte selv kursen mod diskoteket med et roligt selvsikkert smil om læberne.

"jeg lover ikke noget"

svarede hun drillende og blinkede kort og drillende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party? //Marie// Empty Sv: Party? //Marie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum