Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Jake
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Sasha
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Renata
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Lenore
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Genevira
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Celenia
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Emery
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Taliia
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 
Madelena Gray
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 21:46

Tid | 23:40
Sted | Kroen det vilde svin
Omgivelser | En masse fulde mennesker, dog mange af dem der lytter til sangeren
Vejr | Solen er gået ned, så det er lettere koldt, men ellers en smuk aften
Påklædning | [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Plus | Kjolen har bar ryg
Tilegnet | Jake

"He left no time to regret, kept his lips wet With his same old safe bet Me and my head high, and my tears dry Get on without my guy" lød den en smuk aften inde i kroen, en smuk kvinde stod op på scenen, iført en smuk kjole, der både og lod tingene ligge til fantasien også alligevel ikke. Hendes stemme var smuk, blid men alligevel var der noget hæst over den "You went back to what you knew, so far removed From all that we went through And I tread a troubled track, my odds are stacked I'll go back to black" hendes smukke smaragdgrønne øjne, var i søgen efter ofre, som de gled over publikum, fangede hver enkel af mændenes blikke, som de dog var så lette at få fanget i ens net. Hun lagde sin hånd mod den flade mave og de smukke øjne strålede "We only said goodbye with words I died a hundred times You go back to her And I go back to, I go back to us" hun hævede sin stemme, men det synes ikke direkte at ødelægge det hele, gjorde blot det hele smukkere.

//sorry hvis det er for kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 0:21

Jake sad og kigge ind med baren mens han hørte efter hende der sang, han smile lidt han var glad for at være kommet gennem det her. Han sad od drikke af sin øl og lytte til sangen mens han kigge sig over skulderne, og fik øjne kontakt med hende. Han smile lidt og fulgte hende, med øjne mens han drikke videre. Men det var nu ikke noget han lagde mærke til, normalt, kigge han bare en gang men der var nu noget der tiltale ham ved hende. Han sukke lidt, han var forelsket men han havde en eller andet, grund til han ville lære hende mere og kende som den måde hun stod og sang på. Han smile og drikke så videre af hans øl mens han kigge sig omkring, der var nu mange herinde: Jake som han havde valget, og kalde sig selv han grinte lidt mens han tænke på hans næste kamp der var imorgen. Han sukke og drikke videre, mens han kigge sig omkring igen bliv hans øjne tiltrukket af hende. Mens han prøve og få sig ud af det, han smile og grinte let og træne videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 0:37

Hun smilede forførene til hver enkel af dem, svingede hofterne og gjorde sig til, mens hun sang videre "I love you much, it's not enough You love blow and I love puff And life is like a pipe And I'm a tiny penny rolling up the walls inside" som hun sang "i love you so much" pegede hun mod en ung mand, der havde betragtet hende over sin skulder, selvom hun ingen ide havde om hvem han var, så han ud til at give sjov og det var præcis hvad hun havde brug for...en god omgang sjov og ballade "We only said goodbye with words I died a hundred times You go back to her And I go back to. We only said goodbye with words I died a hundred times You go back to her And I go back to. Black, black, black, black, black, black, black, I go back to I go back to" som hun sang lå hendes øjne kun mod ham, aldrig et sekund vigede de fra ham, dette ville sikkert give ham den ide hun sang for ham eller noget hen af det "We only said goodbye with words I died a hundred times You go back to her And I go back to. We only said goodbye with words I died a hundred times You go back to her And I go back to black" hun lod til sidst blikket glide over dem alle, som hun afsluttede sangen og gik ned fra scenen, kort lod hun sine øjne glide mod drengen og hun bed sig i underlæben, før hun vendte sig om og gik hen til baren, hvor hun satte sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 1:10

Han mærket hendes øjne som næsten holde øje med ham hele tiden, han kunne ikke forstå det men jah det var jo altid sådan han tænke. Han smile lidt, og kigge stadig på hende, idet hun sang videre han havde en ide om det var ham hun sang til. Han smile lidt og fulgte hendes skridt, mens hun gik fra scenen han smile flirt til hende. Mens han gik over mod hende med hans flirt smil og de brune øjne han jo havde, mange piger var jo falde for de øjne om hende her ville det måtte tiden jo vise. Han kigge på hende og smile stadig flirt til hende, han ville sige hans navn nu så måtte han jo se om hun ville sige hendes navn eller lade være. "Hej smukke, mit navn er Jake og du er." Han smilte Charmerende og flirt til hende. Mens han smile til hende han kigge på hendes krop, og hendes øjne kigge han lige ind i. De var enlig meget smukke han kunne ikke for øjne fra hende, mens han tog sig til hans hår der var sat op. Han smile lidt, og kigge på hende igen. "Du synge enlig godt, det må jeg sige." Han kunne ikke rigtig sætte en finger på hvad der var så godt ved hende, om det var hendes øjne hendes stemme eller noget helt andet. Han smile stadig flirt, til hende og kigge på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 10:53

Hun vendte sit ansigt mod ham, smilede. Som hun betragtede ham, lod sin ene fod glide op af hans ben "jamen godag Jake" hun hævede øjenbrynet, bøjede sig mod ham "køb mig en drink også vil. Jeg måske give mit navn....men kun hvis du er heldig" hviskede hun i hans øre, før hun trak sig tilbage.
Hun lagde armene mod diskens bord, vendte ansigtet mod ham "jamen mange tak, det høre jeg tit" klukkede hun og vendte sig med fronten mod ham. Hun lod sine smaragdgrønne øjne gklide ned over ham, han var nu ikke værst, men modsat mange andre piger, forestillede hun sig ikke hvordan han så ud uden tøj, snarer hvordan han mon smagte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 11:28

Han smile flirt til hende, og nikke så hun ville ha en drink det ville jo være fint. Han smile kækt til hende, mens han nydt hendes kærtegn mod benet og hendes hvisken. Han grinte let og nikke så, til hende hun ville få en drink. "Jamen det lyder fint, en drink til kvinden der." Sagde han til tjener, som gik i gang med og lave en til hende hvor Jake så betalt til hende. Da han jo var nød til og gi hende en drink, for at han kunne få hendes navn. Han smile stadig flirt til hende, mens han kigge sig omkring og så på hende igen. "Må jeg så, få dit navn at vide smukke." Sagde han og flirt stadig med hende, det var meget morsomt syndes han selv. Så han ville da køre på det her til de sluttede med deres møde, men om det forsætte viste han jo ikke. Men han tænke lidt at han måtte finde ud af noget om hende, og måske gøre sådan at hun ikke kunne få øjne fra ham jah det ville være morsomt men han var jo i drille humør i dag. Han smile stadig flirt, og kigge på hende mens han drikke lidt øl. Hun var nok ikke så let som mange andre, men han måtte jo bare vente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 11:48

Hun tog imod sin drink, smileede til ham "jamen mange tak, mhh mit navn er..." Hun tav og kørte sit sugerør rundt i sit glas "Genevieve" hun vendte sine øjne mod ham, efter at havde betragtet sin drink, hun tømte dog hurtigt glasset, rejste sig "så hvad nu" spurte hun og lagde sine hænder mod hans bryst, før hun trådte væk, hun tog hans hånd "dans med mig?" Spurte hun og lagde hoved på skrå, smilede samtidig drillende til ham, direkte flirtende...forførene.
Hvis han blot gjorde som hun sagde...ville han muligvis leve...eller også ville han ende som aftensmad.

//ingen krea...sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 12:47

Han smile flirt til hende hun ville hvis danse, hvilket han ikke forstod men han var nu lidt ligeglad. Han grinte til hende, og kigge sig omkring da andre dansede han smile drillende til hende jah han ville nu godt danse med hende. Han smile og rejste sig, mens han fulgte hendes øjne hvad hun nu var ude på kunne han dog ikke afkode. Hvilket gjorde ham mere flirt over for hende. han ville nemlig godt vide hvem hun var hvilken race og om han havde mødt hende før. Han smile stadig flirt til hendes smil og rejste sig op for at danse med hende, hvordan danse viste han nu ikke helt men det ville hun nok sige.  Han smile flirt og drillende til hende, mens han stod op ved hende nu. Han ville bare se om hun var som andre han havde mødt, om hun var så let og gøre indtryk på han smile for sig selv og gik helt hen til hende. "Ville du danse smukke, eller var det bare tomme ord." Sagde han og smile flabet, flirt til hende mens han kigge på hende. Det ville være sjovt og se om hun havde mente det, eller bare havde lavet det for sjovt.  Han smile stadig flirt og lod hans hånd røre hendes kind blidt, mens han selv kigge sig omkring og på hende igen de øjne uh de var smukke. //samme her gør ikke noget//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 12:59

Hun vendte ryggen til ham, lagde armene om hans hals, hun svingede sine hofter "mhh det var skam ikke tomme ord, det var skam sande ord" hun gav slip på ham, gik længere væk fra alt i mens hun dansede. Hun vendte sig mod ham, legede med sit hår, mens hun fortsatte sin forførende dans.
Normalt ville hun havde været ved havet, men lige netop i nat, ville hin bare gerne slappe af, slå hjernen af også få sig noget lækkert at spise. Hun rakte sin hånd frem mod ham, lagde hoved på skrå

//endnu engang kreasvigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 13:32

Han fulgte hendes forførende danse, som han ikke kunne få øjne fra mens han gik over mod hende. Han smile flirt til hende og gik hen mod hende Han smile flabet til hende og flirt lidt mens hun danse mod ham danse i mens musik bliv spille. Han smile flirt og drillende til hende mens han gik tæt på. Han træk sig drillende lidt tæt på hende og så hendes dans , mens han kigge ind i hendes grønne øjne der var så lokkende som om hun med vilje havde den øjne farve. Han smile flirt og kigge videre på hende mens han tog imod hendes hånd så de rigtig kunne komme til og danse, han smile flirt og drillende mens han danset med hende. Han kunne stadig ikke for øjne fra hende det var umulig han smile og kysse hende drillende på kinden. Mens han danset videre med hende, han fulgte alle hendes trin han smile flirt stadig til hende. Hun var dejlig sjov og danse med og det var som om, det bare bliv bedre og bedre. Mens de dansede, han smile stadig flirt og. charmernede til hende.
//sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 17:21

Hun lagde hænderne mod hans bryst, kørte den ned mod hans mave, dog hævede hun øjebrynet da han med et kyssede hendes kind, ikke hvad hun havde forventet, dog gav hun ingen protest fra sig og fortsatte blot sin dans. Hun sneg sine arme op omkring hans hals, gled tættere mod ham så hendes tynde krop ramte mod hans "pas på med hvad du gør" hviskede hun i hans øre, før hun sneg sig ud af hans greb. Hun gik direkte mod døren, så en enkel gang tilbage på ham over skulderen, før hun forsvandt ud af døren. Hun lænede sig op af muren, sukkede og lod blikket glide op mod månen, der skinnede smukt ned mod alle og enhver, med et smil lagde hun armene over kors og hoved tilbage

//jep samme her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 18:11

Jake smile og nyd hendes blide kærtegne ved hans mave, han smile flirt og stod som bare forstenet da hun hviske ham i øre. Han var helt solgt, hvis hun havde prøve og forføre ham var det lykkes. Han smile og lytte til hendes hvisken. "Pas på med, hvad du gør." Han var helt solgt da han hørte hende, sige det til ham. Hvor hun så bagefter kigge på ham og begynde og gå ud af kroen, Jake Begynde og følge efter hende der ud. Hvorfor var hun mon gået ud havde han gjorde noget, alle de ord stod i hoved på ham mens han gik efter hende. Han fulgte efter hende og stod så uden for kroen efter ikke så længe, han smile lidt og gik hen til hende. "Hey smukke så er jeg her, igen hvad skulle vi her ude." Han smile flirt til hende og gik så hen til hende, og kigge smilende på hende mens han kigge sig omkring hvorfor var der dog ingen når lige meget hun var her og det var det vigtigst. Han smile flirt til hende, og kigge på hende mens han så på hende begynde flere og gå ind på kroen. //krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 18:46

Hun trak en flaske vodka op af sin ene støvle, som hun skulle til at åbne den, dukkede Jake op "en smule luft er nu altid dejligt" hun stillede flasken og fiskede en pakke smøger frem. Man kunne sige hun var ikke den der gjorde de bedste ting ved sin krop, hun drak, røg og få gange kunne hun godt tage stoffer...men det varierede meget allá hvilket humør hun var i, men lige nu havde hun bare brug for en smøg. Hun fik hurtigt tændt den og sukkede da hun fik taget et sug af den, derefter tog hun flasken, som hun rakte mod ham "drik med mig" sagde hun som en hæs spindende, flirtende og forførende, blid som kærlig og kælen

//[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 21:26

Han smilede til hende og nikkede det var jo klart hun var gået ud, hun havde brug for luft og smøg jah han gjorde selv begge ting bare ikke så meget som man skulle tro. Han smilede og tog imod hendes flaske og tog så en ordentlig tår af det, mens han prøve og fokusere lidt mere men sprutende gjorde sådan at han ikke kunne tænke sådan rigtig men han kom dog til sig selv. Han smile lidt til hende og gav hende flasken igen, mens han kiggede sig omkring der var ikke flere her ude han smile og kiggede over på hende, mens han smile flirtende til hende og kigge på hende mens hans kække smil stadig var der, '"Hvad skal vi så nu, smukke." Sagde han og smile flabet og drillende til hende, mens han stadig smilede flirtende til hende han følge at han havde bevist at han var noget værd overfor hende nu, Han smile stadig til hende med det samme smil og de samme øjne der jo kigge ind i hendes. //sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 21:30

Hun tog imod flasken, skruede låg på og lagde den tilbage i sin støvle igen, hun skoede sin smøg og smed den væk, hun havde dog taget et sidsts væs, greb fat i hans trøje og trak ham tættere mod sig, hun pustede røgen ud i hans hoved "dette" hun gik helt tæt på ham, slikkede ham op af halsen, før den fik et blidt kys og hun selv kort trykkede sine læber mod hans. Hun trådte dog væk og fiskede flasken op igen "så hvad vil du nu" spurte hun og lagde hoved på skrå, hun betragtede ham stille og med hvad der kunne ligne en svag nysgerrighed

//same shit here

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 21:51

Han kiggede på hende og kyssende gjorde bare at han mere ville ha hende, han gav nogen små støn fra sig af kysende hun gav og da hun spurgte hvad han nu ville. Gik der noget helt i sving af sig selv ved ham, han sank en klump og gik hen og kysede hende lige som hun havde gjorde ved ham. Han smile flirtende til hende og rev hendes flaske ud af hånden blidt mens han smil flabet. "Det ved du hvis godt, har jeg ikke ret i det smukke." Sagde han og smile stadig til hende, uh hvor havde han lyst til hende det var jo som om han ikke kunne tænke på andet ende og ha hende i sit hoved han gav hende flasken bagefter. Mens man kunne se hun virkelig havde gjorde ham liderlig, han ville så godt være sammen med hende det var der ikke noget og sige om. Han smilede selvsikkert til hende og kyssede så hende igen uden og tænke over noget. Han var helt i hendes magt nu helt han kunne ikke gøre for det, hun havde gjorde sådan at han brænde for at få fat i hende og være hendes og kun hendes. Han kunne ikke huske hvad han havde været så oprevet over, før men nu var det ikke anderledes ende at han ville være hendes. Han smile og kiggede på hende mens han kysede hende igen. //krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 21:59

Hun hævede øjenbrynet, da han bare kyssede hende og rev hendes flaske fra hende, åhh no he didn't, ingen rørte hendes flaske, men dog tillod hun det denne ene gang, men han ville få det at føle næste gang. Hun trådte mod ham, lagde armene om hans hals, men i stedet for at gøre det blidt, rev hun fat i hans nakke hår, tvang hans ansigt tilbage og trykkede sine læber hårdt mod hans, hun smed flasken væk "er man lidt ophidset" spurte hun drillende og slikkede ham hen over hans læber, mens hendes forførende blik var mod ham.
Hun fandt det morsomt, som han var i hendes magt, som han ville have hende...som han ønskede hende, dette var helt klart noget hun var vant til og elskede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 22:39

Han mærket hendes arme omkring hans hals han vendte bare på hendes kys nu, men han mærket hende rive hans hoved tilbage mens hun kyssede ham hårdt han gispet og stønne ind i kysede det var så godt så befriende og så voldliget. Han stønne og nikke til hende da hun slikkede hans læber og spurgte om det, oh gud han ville gøre alt for at være hendes og kun hendes elsker. Han fik enlig tvunget hans mund op så han kunne tale til hende. "Jah jeg er ophidset, meget faktisk." Lød det fra Jake, mens han så flasken blive kaste væk hvor var han tændt hans lem havde rejste sig lidt mere af det nummer med vold han elskede sådan noget, det føltes godt han tænde på hendes måde og være på og før det var han også vild med hende. Han var pisse liderlig men hende her ville nok pine ham for at få det sjove i længe tid, og hvis hun gjorde det ville han lade hende. Han rev hende ned af skulderne så hendes tøj åbent sig lidt. Med hans hånd selv om neglen ikke var særlig længe var de stadig skarpe, og kunne bruges til og smadre let stof. Han smile flabet og kyssede videre med de kræfter han havde. Troede han at han havde tvunget hende op af en mur, mens han kyssede hende og bidt hende op af halsen og det mest var hårdt.//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 7:23

Hun grinede "jeg sagde jo du skulle passe på" hun lagde hånden mod hans bryst og lod den glide ned over hans lem, hvor hun klemte "for du for ikke noget" hviskede hun i hans øre, hun kunne vel godt være ond, men hun nød det og sådan ville det fortsætte. Hun gispede da han med et rev hende ned af ryggen, en ting hun ganske vidst tændte på, men ingen skulle røre ved hendes tøj på den måde. Så med åben mund, kneb hun øjnene sammen "hvad...gjorde du lige, det her er min ynglings kjole" hun skubbede ham fra sig, rystede på pegefingeren, som tegn på det måtte man ikke

//me too

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 12:56

Han kiggede på hende, da hun hviske det til ham det pinte ham han gispet da hun klemte lidt omkring hans lem. Han kiggede på hende da hun havde skubbede ham væk, han nikke med hoved han havde forstået at han ikke skulle smadre hendes tøj på den måde. Han gik over mod hende igen og kigge på hende, mens han ville finde en grund til at han godt ville kunne få noget af hende som hun lige havde sagt han ikke fik. Han smile flirtende til hende, og gjorde sig klar til og stille det spørgsmål igen. "Hvad så nu, smukke." Sagde han og smile flabet mens han gik over til hende, igen og stod foran hende. Han kunne ikke gøre for hans flirtende smil det var jo en del af ham, som så mange andre ting var og han elskede det. Han vende ikke på et tilbud ,og kyssede så hende på munden igen hårdt. Mens han træk sig væk og smilede drillende til hende, hende her var så gode det var der ikke noget at sige til han ville bare ha hende mere og mere. Han smilede flabet til hende "Skal jeg købe dig. en ny kjole smukke." Sagde han og smilede stadig flirtende, mens han stod foran hende uh hvor ville han ha hende.
//lidt alla krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 13:12

Hun lagde hoved på skrå "hvad skulle du bruge mit navn til....hvis du ikke bruger det" spurte hun med et hævede øjenbryn, det var da helt sindssygt som han var ophidset, hun kunne helt lugte det. Med et fik hun en ide, en måde hvorpå hun kunne køle ned. Hun sukkede da han kyssede hende, rullede dog med øjnene "hvad med vi tager en svømmer en tur" forslog hun og lagde hånden mod hans bryst, hun lænede sig mod ham og da deres læber næsten rørte hans, trak hun sig tilbage og vendte om, hun smilede til ham over skulderen og gik ned af gaden mod havnen "åh skatter du kan ikke have råd til disse kjoler, de er speciel syget" hun klzkkede og tog en ny smøg frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 13:50

Jake smilede til hende igen, med hans charmerende smil og de flirtende smil der var blandet i det: Han grinte let hvorfor han så skulle ha hendes navn og vide, jah han skulle bare ha det og vide for at vide om han havde mødt hende før. "Jah det kan vi godt, smukke Genevieve." Sagde han hvor han så mærke at læberne var lige ved og møde hans, hvor hun så gik afsted han smillede og gik med hende. En dukkert lød nu ikke, så ringe. Han smilede og fulgte efter Genevieve, mens han kigge sig omkring tænkerende hvad de skulle lave der nede syndes han var spænde han havde ikke nogen ide overhoved. Men hans lem var stadig påvirket af det, så han gik bare med hende han smilede og så vandet komme nærme og nærme. Mens han høre det hun sagde til ham, han var alt for ophidsede til og kunne tænke. "Jeg har nok penge, smukke Genevieve så jeg tror nu jeg har råd." Sagde Jake da han var kommet op på siden af hende, uh hvor ville vandet være dejligt og  især når man ikke var alene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 14:06

Hun gik ned af kajen og stoppede der, hun vendte sig mod ham "så det tror du? Tror du virkelig du kan få mig? Tror du rent faktisk du kan få mig" spurte hun og åbnede op for sin kjole. Hun smed dog sine sko først "en som dig...du ved intet om mig" hun klukkede, snoede sine hofter, før hun vendte ryggen mod ham. Hun så på ham over skulderen, mens hun smed sin kjole. Da hun stod nøgen, hoppede hun i vandet. Ligeså snart hun var under vandet, dukkede hendes smaragdgrønne hale op, dog var den skjult under vandet, da hun igen dukkede op på overfladen, hun lagde hænderne mod kajens træ, mens hun smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 14:25

Han smilede flabet til hende da hun sagde det, han troede ikke han kunne få hende. Men for helvede han ville ha hende så meget at det var løgn, det var som om han ikke kunne tænke han fik dog lige styr på sig selv et øjeblik. Hvor han smillede til hende, og begynde og tag hans eget tøj af så han kunne hoppe ned i vandet. Han smilede til hende da han havde fået næsten alt af så han kun havde hans, bokser shorts på. Han smilede charmende til hende og kaste sig ned i vandet til hende. Hans ansigt kom hurtig op, mens han smillede til hende "Jah da alle vil sikkert ha dig, hvis jeg ikke har mere ret i det har jeg det Smukke Genevieve." Sagde Jake og svømme tæt på hende, mens han kigge hende i øjne han var hvis et godt stykke højre ende hende. Han smile flirtende til hende, mens han bare håbe hun ville forsætte det var nemlig meget sjovt Syndes Jake, at hun bare kigge sådan på ham og mente sådan om ham at han ikke ville kunne få hende hvis han ville ha hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 7:47

Hun svømmede væk fra ham og hen til en af stolperne, hvor hun gemte sig vag, kun så hendes hoved dukkede frem "vil alle have mig...men hvad hvis jeg nu er et monster" spurte hun og da hun jo var i vandet, kom sirenen virkelig op i hende, hendes øjne synes at skine mere, håret mere glans og blødhed. Hun svømmede mod ham, men ganske kort før hun ville ramme mod ham, forsvandt hun under vandet og dukkede op bag ham "hvad hvis de alle synes jeg er et hæsligt monster" spurte hun så uskyldigt som en engel, blidt og blødt. Hun vidste hun ikke var grim, men et eller andet sted var hun jo ikke helt normal i forhold til alle andre væsner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum